رواية مسك الليل ليل ومسك كاملة جميع الفصول

رواية مسك الليل ليل ومسك للكاتبة هايدي الصعيدي هي حكاية تنبض بالمشاعر وتفيض بالصراعات الداخلية والخارجية، حيث تتقاطع الأقدار وتتشابك المصائر في قصة حب مختلفة لا تخضع للمنطق أو الزمن.في رواية مسك الليل، يعيش القارئ حالة من الانجذاب العاطفي والتوتر النفسي، وسط أحداث متسارعة تكشف أسرارًا مدفونة وقرارات مصيرية تغير كل شيء. الرواية لا تقدم حبًا مثاليًا، بل واقعيًا، مليئًا بالتحديات والتضحيات.

رواية مسك الليل ليل ومسك كاملة جميع الفصول

رواية مسك الليل من الفصل الاول للاخير بقلم هايدي الصعيدي

في بيت صالح العزيزي بعد اذان العصر ف جو من الهدوء وصوت الحج صالح وهو بيرتل من المصحف الشريف كانت هاجر وسارة ومني حريم اولاده بيحطه غدا ع طولة الاكل والحجه صفاء قعده تسبح جمب جوزها ودخل ليل بسنواته ال 12 يجري

ليل : ي جدي ي جدي اعذرني جطعتك بس ف براه ساعي عايز حضرتك

صالح وقف : صدق الله العظيم ساعي ده اكيد جواب من عمك محمود وخرج مع ليل يشوف الراجل الي مستنيه براا

صالح : خيري فندي

ساعي البريد : خيري حج حضرتك ده جواب من چاي لحضرتك وقعلي ع الاستلام لو سمحت


صالح وقع وخد الجواب ودخل وهو ملهوف يعرف اخبار ابنه الي من النادر يبعت جواب لانه بيرن عليهم كل فتره ع الرقم الارضي

صفاء : يلاي حج عشان تاكل لجمه وتروح الارض والولاد یرجعو عشان هما مش هيسبو الشغل

ویچو غير لما انت تروح

صالح اوماً بهدوء : خدي ليل اجري الجواب ده وسمعني عمك كاتب ايه

ليل خد الجواب وفتحه كان فيه ورقتين ليل فتح اول ورقه وبرق عنيه : ده ده ي جدي ورجت طلاج عمي ومرت عمي وهو موجع عليها

صالح فز بغضب : اااايه طلاجها كيييف يعني.

ليل بتوتر : اهو والله ي جدي جسيمة طلاج مفضلش غير توجيع هاجر مرت عمي وفي ورجه تاني

هاجر كانت خرجه من المطبخ وف شهرها الاخير صوتت وهي بتضرب ع وشها وقعدت بحيل مهدود

ليل طلع الورقه التانيه بعد ما جده خد ورقة الطلاق يقرأها : ابويا ارجوك اعذرني انا مقدرتش اكلمك عشان عرفك هتعترض انا طلقت بنتي عمي قانوني لكن هي شرعي لسه مراتي وع زمتي انا عملت كده عشان اقدر اتجوز واحده

اجنبيه واخد الجنسيه لكن هي حقوقها محفوظه وقدام ربنا مراتي ع سنة اللهورسولة اما الشغل القانوني وورق المحاكم عشان ضمان الحق ده احنا مش محتاجينه ده بنت عمي يعني مش هاكل مستحقتها ي رب تقدر تفهم موقفي ..ده رقمي الجديد

الجد ضغط ع الورقه بعنف وغضب وزق تربيزة الاكل وقام وقف وهو بيضرب ع رجله

صفاء بخوف : اهدي ي حج ع ضغطك

صالح : اهدي اهدي كيف يعني ولدك المحترررم طلج بت اخوووي عشان يعرف يتسرمح مع الخوجات انا مكنتش موافج

ع حصة علامه برا من اساسه انا ادبيت ف نفوخي لما خلیته یها چر بس جولت اربطه ببت عمه الي ع وش ولاده ومنها يبقا ليه اسرة وبيت يرجع ليهم ويصون نفسه دج لي ع رجم ولد الكلب

ليل جري خد التلفون الارضي ودخل الرقم الي ف الجواب ورن ع الرقم …هكتب بالفصحه بدل ما اكتب انجليزي وترجم

چولیا : مرحبا

ليل اتصدم : الاجنبيه هي الي ردت ي جد

صالح بعصبيه : جولها تلافي عمك التلافون

ليل : مرحبا ارجو المعذر من فضلك اريد عمي محمود

چولیا ضحكت : هههههههههههه انت جميل جدا وطفل مؤدب

ليل ابتسم : شكرا لكي هل عمي موجود

چولیا : انتظر دقيقه ي ما اسمك

ليل : اسمي ليل سيدتي

چوليا : ي الهي يقول سيدتي يالك من رائع

صالح : شغال طرتن انجليزي ومفهمش منك حاجه وهتحكي

وتاخد وتدي ف الكلاام ليه فضي ليل اخرة كتب الخوجات الي عطاهالك المخفي محمود يقصد القاموس و هتجعد تجري فيها ليل نهار شكلها هتبوظك وتطلع

كيف عمك وتسيب بلدك وتهج

ليل مسك ايد جده : ي جدي ي جدي ابوس يدك والله انا هجري فيها عشان اتعلم مش اکثر غیر اكده انا عمري ما اجدر ابعد عنك ي غالي

صالح : طب عمك رد ولا لسه

ليل : اهي شغالي تجول ي مهموت ي مهموت هههههههههههههههههه معرفش اتجوزها كيف وهو اسمه محمود

محمود : الووي ليل

ليل : ايوة ي عم خد جدي عا ايزك

محمود غمض عنيه بيأس ومستني الطوفان

صالح بغضب : طلجت مرتك ي ولد الكلب طلجت بت عمك وميييين جااالك نحنا عايزين جنسیات ولا زفت الطييين خلص علامك ونزل ي محمود ولاه عظيييم بيمين انت ولا ولدي ولا عرفك ومتبري منك ليووم الدين

محمود بتوتر : يا ابه اهدي وفهمني انا بحب جوليا ومش عايز اعيش معاها ف الحرام وبعدين انا جولتلك انا مش عايز بت

عمي وانت الي اصريت تجوزهالي هاجر مراتي ع سنة الله ورسوله لكن انا طلقت قنوني عشان اعرف اكتب ع جوليا عشان هما معندهمش تعدد زوجات والشرع الي محلل اربعه هي زوجه واحده

بس ف القانون عندهم …

0

صالح بعصبيه : يجلع ابو ابو جانونهم مش عااايزينه وبعدييين ي اعمي البصر والبصيره سبت بت عمك رباية يدنا ورايح تتجوز خوچايه لا ليها دين ولا عيب ولا حرام ولا صح ولا غلط عاايز تتجوزها و تجیب منها عياله يكونه اخلاجهم كيف امهم الي ما عندها دين ولا حياااي حيووووان

محمود : يا ابه ده قرار وانا خدته خلاص

صالح بغضب : جصره هترجع وتسيبك من الي ف نفوخك وترد بت عمك ولا لاه

محمود : انا بحب چوليا ومش هجدر استغني عنها ي حج

صالح بقهر : روحي محمود ولا انت ولدي ولا اعرفك ومتبري منك ومن غير سلام وقفل التلفون ف وشه

صفاء ببكي : لاه ي صااالح هتتبري من ولدك لاه

صالح بصوت عالي : كلااام يوصل ويتعداكم مش عايز اسمع سيرته ف البيت ولا ولدي ولا اعرفه ولا يجف ع دفنتي ولا اجف ف فرحته نحتها احسن من جطمها دي نبته فااسده

هاجر صرخت بصووت عاالي والمية نزلت عليها وكانت بتولد بسبب الضغط الي حصل لها الحريم جريت عليها والحجه صفاء كانت قعده بقلب مكلوم ع ابنها الصغير الي مش هتشوفه

تااني

صالح : روووح ي ليلهات الحكيمه عشان خالتك ها چر یلا هم بسررعه .. صفاء جومي شوفي بت اخوي وانا رايح للولد ف الزرعه ولاخر مره اسم زفت الطين مسمعهوش يلا سلام عليكم وخد عمته نفضها وحطها ع كتفه و خرج بغضب وقهر ع ابنه العاق …

0

عدت الايام ومحمود اتجوز جوليا بعد مانتهي الطلاق رسمي وهاجر جابت رشا ويوم سبوعها

صالح كان شيلها وليل جمبها : يلاا عشان تكبر وتتخرج وجوزك رشا بت عمك محمود

٥٦ ٨:٤٤١

0

تصفح –

ليل : الي تشوفه ي جدي بس لسه بدري عليه الكلام ده

صالح : ولا بدري ولا حاجه الحريم فتنه ي ولدي وانت صون نفسك وعفف روحك وتجوز بدري بدل ما توجع ف الغلط ولا تنحرف ولا تبص لوحده متحلش ليك حصن نفسك من فتنتهم ي ولدي

ليل : حاضر ي جدي حاضر انت عرفني انا محبش اعصالك امر واصل

صالح بحب : وانا هحبك اكثر من روحي ي ليل

ليل باس ايد جده الي بيقعد معاه اكثر من ابوه وبيشرب من صفااته وديما وراه ف المسجد وقراية القراءن وقعدات الصلح والخطب ف المسجد وف كل مكان كان زي ضله

چولیا حملت بعد سنه من جوزها ومحمود طلب منها ينزله البلد وهي ف شهراها الاخير وتولد هناك يمكن ابوه يحن عليها وهي وافقة من حبها فيه ونزلو مع بعض …

محمود دخل البيت الي ديما ابوابه مفتوحه وفي مكان منعزل عن باقي البيوت وف ایده چولیه الي بتتفرج ع البيت والغيط بنبهار

محمود دخل وشاف امه ف مكانها المعتاد بعد العصر وقعده تسبح

محمود بدموع : اتوحشتك يا امه

جري حضن امه الي كان صوت بكاها عالي

صالح طلع : واه مالك ي صفاء هتب .. وقرب بغضب من محمود وطلعه من حضن امه وضربه بالقلم توك ما فتكرت ان ليك ام تسال عليها ي كلبب انت مش اخترت يلاا خد نتيجة اختيااارك وطلع براااا بيتي يلاااا براااا

صفاء ببكي : ي حج اهدي الله يصلح حااالك اهدي

چولیا صوتت اول ما محمود اتضرب قدامها : ماا هذه اللعنه بايحق تقوم بتصرربه انت راجل غير متحضر نهائيا

صالح : خد الي سفت كيف شريط الراديو وطلع برا يلا

0

محمود : يا به ابوس يدك ارضي عني يا ابه مرتي حامل وع وش ولاده الله يخليك ارضي عني

صالح : ولي طلجتها مش كانت مرتك برضو وع وش ولاده ي زفر

محمود : والله انا طلجتها ع الورج بس والله لسه زي ما هي مرتي وحلالي وانا هبوس راسها لو تحب وراضيها بس ارضي عني

هاجر بغضب وهي شيله رشا الي عندها تلت سنين : وانت مفكر اني هجبل منك اعتذار ولا حتي هبص ف خلجتك بعد ما رمتني انا وبتك ولا حتي سالت فيها

محمود قرب منها : ي بت عمي انا بويه غضبان عليه عشانك متزودهاش الله يهديكي وبعدين انا كت ممنوع انزل ولا حتي يتذكر اسمي جدامه ف انا بعدت غصب بس انا كنت هتجص واعرف اخباركم صدجيني والله اكتبلك كل ما املك بس ارضي عشان ابويه يرضي

هاجر بصت لجوليا بحقد : لاااه ويلا روح اتهني بالعجربه الي اتجوزتها وخليك كده كيف الكلب مطرود من رحمة ابوك انا اكده مرتاحه واكله شاربه لبسه متهنيا انا وبتي وخليك انت متلدلد بنارك

صالح بعصبيه : هاجر عیب کده ميصحش روح چواه انتي وبتك يلاا مهما كان ف هو ابو بتك وواجب احترامه حتي لو هو ميستهلش

محمود بيأس : هو دي الي انت شايفه ياابه صالح لف وشه النحية التانيه وسكت

0

چولیا بصرااخ : اااااه ي الهي انقذني محمود انا اضع اااه انفجر ماء الجنين ساااااعدني

محمود جري ع جوليا وخدها ع اقرب مستوصف وولدت هناك وكان محمود لوحديه ومعاه ليل بس الي راح وراه والجد منع صفاء من

انها تطلع وراهم …ليل : اهدي ي عمي وانشالله خير

محمود ابتسم وهو بيربت ع كتف ليل : اصيل ي ليل متشكر انك برغم تشدد ابويه بس انت كنت بتكلمني من فتره للثانيه وطمني عنهم

ليل : طب بس حكم الحيطان ليها ودان وجدي لو عرف

هيعلجني هههههههههههه

0

محمود : غصب عني الي حصل ده كلوي ليل الحب واعري بن خووي وانا حبيت وتكويت بنار الحب سنه وانا بحاول ابعد نفسي عن الحرام بس لما لجيت مفيش فايده خدت القرار ده بدل ما اقع ف الغلط وتفتن ف الحرام قولت لازم اتجوزها بدل ما انولها ف الحرام وانا اول واخر رباية

جدك برضو .

ليل : ربنا يصلح الحال ياعم وسمعو صوت المولود ومحمود حضن ليل بفرحه وهو بيسجد شكر لله

الممرضه خرجت وهي لفه طفله زي القمر بين ايديها محمود شالها وادن ف ودنها ونطق الشهدتين

ليل : وريني ياعم هات اشيلها بالله عليك

0

محمود ادها ل ليل الي شالها براحه وبفرح وشم ريحتها بهدوء : الله ريحتها كييف المسك الي يطيب الجلب

محمود بفرحه : ريحتها مسك وهي مسك ي ليل

ليل ضحك : وه وه يعني هتسميها مسك صوح

محمود : ايوة ة ي غاالي ويلا بقا عشان اجوزهالك

ليل بضحكه : لا مخلاص عااد جدي حجزني لرشا بتك هههههههههههه الطلب عليا كتير انا

محمود ضحك : المهم اني اجوزك واحده من بناتي انا مش هلاقي زيك ي ليل

ومشي وراه جوليا الي خرجت من غرفة الولاده وهو ماسك ایدها

چولیا : این طفلتي

ليل قرب : اتقصدين تلك المسك

چولیا : اووه هل انت ليل حدثتني ف الماضي اتذكرني

ليل ابتسم : اجل انا اتذكر سيدتي

چولیا مسکت اید محمود وهي بتضمها بحب : اتسمع مهمود يقول سيدتي بكل لباااقه اووه اتمني ان يكون لي طفل بهذا الطف

ليل : شكرا لكي تفضلي ها هي مسك

چولیا : مسكك

محمود : نعم حبيبتي مسك تعني طيبة الرائحه هذا من اختيار ليل ما رأيك

چوليا ابتسمت : وهل يوجد رأي بعد ذلك الجميل

0

محمود بعدها خد جوليا ومشي بعد ما يأس ان ابوه يرضي عنه وكان ديما بيحاول يزور بنته ويقعد معاها حتي يوم ويمشي ع طول وهاجر لسه مصممه ع حقدها مع انه الشرع محلل ليه اربعه بس كل واحده وتفكرها .. الجواز اصلا اصله اشهار ووليمه اما العقود القانونيه دي لاثبات الحقوق مش اكثر

بعد خمس سنين نزل محمود بعد ما حاول مع جوليا مره تاني

وقال يمكن لما ابوه يشوف مسك يحن عليه

دخل محمود عليهم ومعاه جوليا ومسك وكان الحج صالح بنفس القرار بس الحجه صفاء طلبت منه وترجته انه يفضل حتي اسبوع ببنته يمكن يقدر يراضي مراته ويعوض بنته عن بعده وهي تشبع من مسك .. ووافق بالعافيه

هاجر كانت بتربي رشا ع كره ابوها واختها الي خدته منها وكانت ديما تقولها انتي ابوكي مش بيحبك ده بيحب اختك عشان كده سبنا وعايش معاهم …

ليل ديما كان بيشتري للاطفال الصغيرين ملبس وتوفي وبنبوني وهو راجع من درس القرآن

0

كنت ديما مسك تستناه ع باب البيت عشان تاخد منه الحلويات الي جوليا منعاها منها عشان اسنانها وكنت متعلقه بليل الي بيفهمها وبيتكلم معاها بنفس اللغه وكان ديما يداعبها وهو مبتسم لها بحب كانت جميله بخدودها

الحمره وعيونها الزرقه وشعرها الاسود الصغير كانت شبه بوو

من مارد وشوشني هههههههههههه

وف مره كانت بتلعب ف الجنينه مع عمر بالكورة بتعته وجت هاجر تجري عليها وزقتها بعنف

وقعتها في الارض .. مسك جبهتها اتجرحت ونزفت ليل جري عليها وقعدت تبكي ف حضنه ومتعلقه في رقبته وفضلت تعيط بصوت عالي طلع كل الي ف البيت واولهم محمود

محمود اليه ف ااايه مالها

عمر : انا كنت بلعب انا وهي و چت رشا زجتها واعر

جوليا قربت من مسك وسالتها وشورت ع رشا وقلتلها الي حصل وهي ف حضن ليل

جوليا : ما هذه اللعنه كيف لطفله ان تكون بهذا العنف انا لن انتظر هنا دقيقه واحده يكفيني

ما شاهدته من زوجتك الاخره وحركاتها الرعناء اتجاهي ولكن ابنتيي لاا …

محمود : اهدي ارجوكي انهم اطفال يلعبون مع بعضهم …

جوليا : لا تعني لا مستحييل

وراحت تاخد مسك من ليل فضلت متعلقه في رقبته وهي

بتعيط ليل : دعيها ع راحتها سيدتي انا سأنظف جرحها بنفسي

جوليا : انا لا ادري كييف لك انت تكون من هذه العائله ايها الصغير ف انت مثل الملاك وهنا قلوب يملئها الحقد والغضب بسبب اننا وقعنا ف الحب لا اكثر .. وسابت مسك مع ليل وهي مطمنه وراحت عشان تلم شنطهم …

محمود قرب من رشا : ضربتي ليه اختك ي حببتي

رشا : مش اختي ولا انت ابويه انت ابوها هي وبس ي زوج الخوچایه عایزه تاخد عمر زي ما خدتك مني وانا الي كنت هلعب معاه انا بكرهكم وجريت

محمود بص ع هاجر الي ع وشها بسمة شماته : منك لله ي شيخه ربنا يجزيكي ع الي عبيتي بيه مخ البت الي بيني وبينك

مالو ومال الاخوات ماله ومال البت وابوها انا كان عندي حج لما معرفتش احبك وتجبلك وانت كلك سم وغل

ومشي وراه چوليا وقرر انه يرجع معاها ومينزلش تاني غير

عشان يشوف بنته كل فتره ويقضي

واجبه معاها ك اب ويرجع تاني امريكا

ليل قعد مسك ع السرير وجاب قطن ومطهر وبقا يمسح جبهتها براحه وهو بينفخ عليها

مسك ابتسم : انت جميل كوكو تحب ليلي

ليل ضحك : نهايتها ليلي ماشي يا برنسيس كوكو

مسك : انا اميره جميله اليس كذلك

ليل : نعم انتي رائعة الجمال ايتها الصغيره

مسك قربة وباست ليل من شفيفه ليل رجع لوراه بصدمه وقلبه دق بعنف : ما الذي فعلتيه

مسك ابتسمت : كوكو تحب ليلي لذلك قبلتك مثلما تقبل امي ابي فهم يحبون بعض ايضا

ليل وشه احمر بسبب جملتها وبلع ريقه : لا لا ذلك خطأ انت صغيره ع تلك الاشياء حينما تنضجي وتكوني اميرة ع وشك الزواج فالتفعلي

ذلك مع زوجك …

مسك مسكت ايده : اذا فلتكون انت اميري

ليل ضحك : ي بنت هذا خطأ اصمتي انت صغيره ع ذلك الكلااام

مسك قعدت وهي زعلانه وعنيها اتجمع فيها دموع : ليلي لا يحب كوكو

ليل ربت ع شعرها : ليل ي حب كوكو مثل عيوش

مسك : لكن انا اكثر اليس كذلك

ليل ضحك : اجل اجل انتي اكثر ايتها الاميره

مسك وقفت : اوووووهو اجل اجل ليلي يحب كوكو ليلي ي حب كوكو

ليل : فقط ليل وليس ليلي

مسك : ليللل

ليل : اجل ليل

چولیا : هيا كوكو سنذهب من هنا ولن نعود مره اخره

مسك : هل سيأتي ليلل

چوليا : عندما يصبح طبيب سيأتي هو لزيارتنا اليس كذلك ايها الوسيم

ليل ابتسم باحراج وسكت

مسك ببكي : لا اانا اريد ليل

ليل قرب باس دماغها : ساشتاق اليكي ايتها الاميره كوكو

و خرج ومسك قعدت تبكي عليه بصوت عالي.

ومن ساعتها مسك مشفتش ليل تاني ونسيته اصلا

وليل مشفش مسك لمدة 17 سنه
ف ضهر الجمعه كان قاعد ع المنبر وبيخطب بالناس الشيخ ليل الي افني شبابه بين كتب الطب وكتب الدين والشريعه والاحديث الصحيحه كان ملتزم جدا وديما لسانه بيلهج بذكر

الله وماشي ع سنة

رسول الله ويملك صوت عذب مريحة ف ترتيل القرآن الي حفظه بالتجويد …

وقف بعد ما خلص الخطبه : استقيمو وستوي يرحمكم الله .. احم احم الله اكبر بصوت كله

خشوع بدأ يقراء ويرتل ايات قرآنية


بعد ما خلص الناس سلمهو ع بعض وسلمو عليه ومفضلش غير هو وجده وابوه وعمه محمد وعيال عمه وعمته

ليل قرب من جده وباس دما اغه : جمعه مباركه ي جدي الجد بفخر : علينا وعليك ي فضيلة الشيخ

ليل ضحك : ولا شيخ ولا حاجه ي راجل ي طيبة ده انا عبد فجير ع باب الله .. يلا يلا همو بینا زمان صفصف هانم عمله فطار ملوكي انهارده

ومسك ايد جده
سند : ياااه لما صفصف تدلع وتحط الببور جدامها وتعمل شوية فول بالسمن البلدي ياااه جلبي بيهبط من الفرحه

معاذ ضربه ع قفااه : طب يلاي خويا عشان تهبط ف البيض المدحرج ف السمن البلدي

صالح : اتحشم ياض منك ليه هتجلعو مرتي جدامي ي مغفل منك ليه

ادم : اايوة بقا جدو بيغيري ولاد هههههههههههه

صالح بصله : بقا و جدو حد الله انا خاايف من لسانك الي بيتعوج سواعي ده

عمر كتم ضحكته هو حمزه ع سخرية جدهم من كلام ادم

ووصله البيت وهما بيتكلمه مع بعض وكانت السفره ببتجهز وحركة البنات هادية وخفته وهدوء يعم ارجاء البيت اله من صوت اذاعة القراءن وريحة البخور والنضافه ماليه البيت وعائشه فاديه حنان ومريم بيحطه الاكل بهدوء بهدومهم الوسعه

وحجبهم ع راسهم ووش

خالي من اي زينه
خلصو البنات وكل واحد قعد جمب مراته وبعد الفطار كل واحد راح ع اشغاله والحريم قعدت تتكلم مع بعض شوية بعد كده قامه يحضرو الغدا .. وليل رجع قبل العصر من الشغل وطلع يغير هدومه

صفاء : جومي راجلك طلع همي وراه

رشا بخفوت : حاضر ي جدتي

طلعت رشا وراه ليل الي كان واقف يعدل هدومه قدام المرايه وبيسرح شعره ويرش برفانه

رشا ببرود : ع فين كده

ليل بصلها بهدوء : رايح اصلي العصر ف الجامع وبعدين رايح اجيب عمي محمود من المطار

رشا بحقد : وهو ايه الي جايبه وبعدين هو انت كنت السواج بتاعه مايچي لوحديه ولا العيشه

برا خلته …

ليل قطع كلمها بنظرة غضب : انا كم مره جولتلك متحدد تيش ع ابوكي كده جدامي ولا حتي من وراية المفروض تكوني باره بابوكي حتي لو هو مجصرف

حجك بريه وعملي الي عليكي وحترميه وهو ربنا يحاسبه لو مجصر من نحيتك ام الغل والكره والحجد ده بلاش منه ولو مش هتعرفي تبطليه ف بلاش جدامي عشان منزعلش من بعضينا يلا سلام عليكم

مسك بقت حاجه صعبه جدا سهر وحفلات سكر ومجون وكانت مشهوره في النوادي الليليه ووسط اصحابها باسم misaki aziz
متعرفش دينها برغم ابوها الي حاول معاها كتير بس كانت مش بتسمع ليه وامها كانت بتشجعها بحجت دي حرية شخصيه سبها ع راحتها تختار الي عايزاه وتحدد مستقبلها بنفسها بلاش راجعيه وتخلف خليك متحضر

لحد ما اتخرجت وبقت تشتغل ف عروض الازياء وكانت عندها

هواية التصوير لحد ما اتعرض

عليها جلسة تصوير لانجيري قمصان

نوم وهي وافقة وهتتعرض ف المجلات

ع اول السنه الجديده .. وكان ابوها ميعرفش ف يوم مسك جالها مسدح وقفت تصوت من ع سفرة الاكل

محمود : ف ايه ي بنت

مسك بالعربي بعد ما اتعلمت من ابوها هي وامها واخواتها التؤام كلمهم مكسر شوية : جالي عقد تصوير فيلم بسعر خرافي

جوليا : اوه ماي جاد مبروك مبرووك

محمود : حلو ده فیلم اايه

مسك : فيلم لممثل افلام جنسيه بس مشهورة جدا وااااو انا مش مصدقة

محمود وقف بصدمه : عايزة تصوري افلام اباحيه هي حصلتتت
مسك: اهدى دادى انا هصور بس مش همثل

محمود قعد وكأن الواقع ضربه مره واحده بكل قوته وفتكر كلام ابوه عيالك هيبجو ولا عرفين دين ولا حياء ولا صح ولا غلط

محمود : احنا نزلين مصر بكرا مينفعش

حوليا : مااااذاده مستحيل
محمود بغضب : ده الي عندي ولدتي تعبانه ولازم ننزل نزورها

محمود بعصبيه : انا الي عندي قولته انتي وسيلينا وسيليا ها تيجو معاليه وممكن نطول هناك شوية عشان يكون في علمكم

مسك بعصبيه : انا لا اريد الذهاااب ف انا ستعرض صوري ف المجلات خلال شهرين ويجب حضوري

محمود بستغراب : اي صور
مسك بفخر صور لملابس الداخليه لانجيرى لماركة فاكتورية
محمود اتصدم : ي فضحتي
مسك: بدل ما تفرح ليا
محمود بحزن : افرحلك وانتي معريه جسمك والناس كلها هتتفرج عليكي

چولیا : عقليتك مثيرة للشفقه بيب وسبته ومشيت

محمود .. لا لا انا لازم ارجع بالبنات مينفعش كده مفيش غير صالح وشبيهو ليل الي هينفع معاكي ي مسك ويربوكي ويعلموكي الادب والدين الي انا فشلت فيهم والحق كمان البنتين الصغيرين قبل ما يضيعو

محمود بكذب : عرفه ي مسك

مسك وهي بتاكل : ماذا

محمود : لو امي ماتت بسبب مراضها هورث منها كتير اووي فلوس بلملايين خلينا ننزل ونكون جمبها لحد ما ناخد فلوسنا ونرجع تاني

مسك : وااو هل ستفتتح استديو خاص بي

محمود : سأحول تلك الاموال كلها لحسابك فقط دعينا نقوم

بزيارتها …

مسك : موافقه اتفقناا
محمود ابتسم : هي اذهبي لتحضير اغراضك وحاولي اقنع امك هيا هيا

صالح وشبيهو ليل الي هينفع معاكي ي مسك ويربوكي ويعلموكي الادب والدين الي انا فشلت فيهم والحق كمان البنتين الصغيرين قبل ما يضيعو

سيليا : اود الذهب معك ابي لكن انا وسيلين لدينا اختبارت نهاية العام الدراسي
محمود خبط ع جبهته ازاي نسي : خلاص تمام ساذهب انا ومسك وانتم عند انتهاكم ستأتو

مع والدتكم اتفقنا

سيلينا بحماس : اتفقناا يااااااا انا متحمسه جدا وحضنت سيليا

ف نفس اليوم محمود حجز تذكرتين تاني يوم ع بلدهم وسافر هو ومسك الي حضرت شنتطين ملغمين ملابس خليعه برفانات ميك اب كريمات وبيبي دول تنام بيهم والهد فون بتاعها والسجاير الي بتدخانها وكل حاجتها الشخصيه وقبل ما يطلع الطيارة اتصل عليل عشان يعرفه معاد وصوله بالظبط

ليل نزل اتغده مع اهله وخرج معهم ع اذان العصر وسبهم ومشي قالهم رايح مشوار

وخد العربيه وطلع ع المطار الي كان بعيد عن قريتهم بتاع ساعتين ..

وصل المطاار ووقف قدام العربيه منتظر عمه يخرج والجو كان شتي واجواء بيعشقها ليل وفضل يفرك كفوف ايديه ببتسامه

ترود الروح وهو بياخد

نفس عميق وبيغمض عنيه وفتحهم

وشاف عمه خارج وبيجر شنطه وراه وبيقرب منه وشاف بنت جمبيه خلته غض بصره من شكلها

الجريئ وهو بيستغفر ف سره قرب من عمه ببتساامه وهو بيحاول ميبصش ع البنت الي ماشيه وراه عمه

ليل ببسمه : مرحب مرحب حمد لله ع السلامه ي غالي

محمود حضنه : الله يسلمك ي حبيبي طمني عليك

ليل بهدوء : الحمد لله ف فضل ونعمه من الله

مسك بنبهار من جمال ليل : ما هذه اللعنه

what the fuck
محمود : احم ده لیل جوز اختك ي مسك

مسك : ليلل ايه الاسم ده

ليل بصدمه : مسكككك وبص لها وبص لعمه بغضب كيييف يعني كيف ياعمي جااابل انها تتطلع بالشكل القذر دهه

مسك بغضب : قذررر انااا قذررره ي متخلللف

ليل خلع الچاکت بتاعه : اتحشمي لول بعد كده اتحددتي وبعديين انا بكلم ابوووكي صمي خشمككك وحدف عليها الجاكت من غير ما يبصلها

مسك : ومييين قال لك اني هلبس الزباله دي وخرب اللوك بتاااعي وايه ايه صمي خشمك دي اصلاا انت بتتكلم كده ازاي ومكنتش فهمه اغلب كلام ليل …

ليل غمض عنيه بنزاعج من صوتها وكانه بيسمع حاجه نشاذ

تعبة اعصابه : عمييييي جولها تلم ليلتها وتفض انا ف العربيه هااات عنك وخد الشنط وحطها ف شنطة العربيه وركب قدام الدركسيون
ورزع الباب وراه بعنف

مسك بتوتر : ايه الارهاب ده وبعدين انا حرره انت جيبني هنا عشان يتحكمه فيا خلاص اتس اوكي احجز طيارة ورجع تاني

محمود : معلشي استحملي يومين بس بعد كده هفتحلك الاستديو وجبلك عربية مديل السنه اووكي

مسك زفرة بحنق : اووكي ولبسة جاكت ليل ودخلت ريحته ف منخيرها وعجبتها

قد اليه هي رجولية وتقشعر البدن .. وف بالها ي انا ي انتي داركيي وعضت شفتها بأثاره

محمود قعد جمب ليل ومسك قعدت ف الكرسي الي وراه ف النص قدام المرايه ع طول وبقتت

تتحرك بكل دلع وتمضغ اللبانه بشكل مستفز وكل شوية تنفخها وطلع لسانها من النص وكل ما ليل يرفع عينه يلقيها بتبصلها بجرأة فظيييعه يغض بصره ويفضل يستغفر من الشيطانه المتلبس هيأت ملاك بجماال من برا الكوووكب …

وصلو اخيرا قدام البيت ونزل من العربيه يهرب بعد ما ريحتها
محمود : البسي الجاكت وخلصي عشان اليوم يعدي ليل اسهل حد ممكن تقبليه جدك لو شافك كده ممكن يضربك بالنااار

ورزع الباب وراه بعنف

مسك بتوتر : ايه الارهاب ده وبعدين انا حرره انت جيبني هنا عشان يتحكمه فيا خلاص اتس اوكي احجز طيارة ورجع تاني

محمود : معلشي استحملي يومين بس بعد كده هفتحلك الاستديو وجبلك عربية مديل السنه اووكي

مسك زفرة بحنق : اووكي ولبسة جاكت ليل ودخلت ريحته ف منخيرها وعجبتها

قد اليه هي رجولية وتقشعر البدن .. وف بالها ي انا ي انتي داركيي وعضت شفتها بأثاره

محمود قعد جمب ليل ومسك قعدت ف الكرسي الي وراه ف النص قدام المرايه ع طول وبقتت

تتحرك بكل دلع وتمضغ اللبانه بشكل مستفز وكل شوية تنفخها وطلع لسانها من النص وكل ما ليل يرفع عينه يلقيها بتبصلها بجرأة فظيييعه يغض بصره ويفضل يستغفر من الشيطانه المتلبس هيأت ملاك بجماال من برا الكوووكب …

وصلو اخيرا قدام البيت ونزل من العربيه يهرب بعد ما ريحتها خنقته برغم انه فاتح الشبك والهوي كان بيحرك شعره بطريقة فتنت مسك بس برضو ريحتها اتغلغلت جواه …

محمود بهدوء : خليكي هنا ثواني .. ونزل

محمود قرب من ليل : تعااله عايزك وتمشو قدام شوية .. ليل ارجوك انقذني بناتي هيضيعو البنت مبقتش قادر اسيطر عليها ولا ع تصرفتها ولو خدت اي قرار متسلط ممكن چوليا تحبسني بكل بساطه بسبب اني مثلا عنفتها

ليل : اهدي ي عمي وجولي ايه الي حصل خلاك تجيبها وتجي فجاءة كده

محمود بقهر : البنت عرفت انها دخلت جلسة تصوير وتصورة بلانجيري وملابس داخليه مثيره وهتتنشر ف المجلات مع بدأية السنه الجديده

ليل بصدمه : لا اله الله تؤ تؤ تؤ وبعدين ف الفضيحه دي

محمود : المصيبه الاكبر انه جلها عقد تصوير فيلم ابااحي ولما اعترضت بتقولي انا هصورهم بس

مش انا الي همثل بكل بساطه كده ي ليل

كلام حدك طلع صح والبنات ولا عندها دين ولا ادب ولا حياء وانا فشلت في تربيتها مع ام متحرره

ليل كان واقف مصدوم من كم البشاعه الي سمعها ولسانه مش بيردد غير الاستغفار وازي وصل بيها التحرر لدرجة صعبة زي دي كان فعلا مصدوم

ليل بغضب : توووك ما افتكرت ي عمي توك ما فتكرت بعد ااايه

هاا بعد اليه البنت بجت اخلاجها ف الحضيض لبساها اعذو بالله حاجه فضيحه ولا يستر ولا يداري ريحه مفرعه ولا تعرف دين ولا حيا ولسه فاكر تجووول بتييي هتضيع مهي ضاعت من اصلوو

محمود بحزن : عشان كده جبتها يمكن انتو تعرفه تصلحو الي انا بوظته انا قولتلها ده في ورث كبير عشان كده نزلت معاايه كانت رفضه نهائي

ليل خبط كف ع كف : الله العوض ومنه العووض دي عاايزه تتجلد حد الله المهم سيب الموضوع ده علي انا هعرف اخلعها من الاساس الشيطاني الي كبرت

فيه وهربيها من اول وجديد يلا خلينا نفوت

الليل ليال
محمود اوماً بحزن وشاور لمسك الي كانت قعده بتتصور ف العربيه ونزلت وراهم

دخل ليل ومعاه محمود ووراهم مسك وكلو التفت نحيتهم سند : ي بووي هي الفضائيات نزلت البيت

معاذ بزهول : ي نهااار فتنه وبيبصه للي دخلت وهي مبتسمه وبتشاور بصوابعها وبتقول هاااي

ليل بعصبيه : غض بصرك ي تور منك ليه

الجد ساب المصحف ووقف : مييين دي ليل : عن اذنك ي جدي عايزك دجيجتين الجد دخل هو وليل اوضته

ومحمود : دي مسك بنتي تعالي ي مسك سلمي ع جدتك صفااء قربة مسك من جدتها الي حضنتها بفرحه وهي بتبص لابنها بعتاب فهمه ونزل عينه الارض

صفاء : اهلا اهلا ي مسك ي حبيبتي ازاي حالك

مسك : اهلا نناه

البنات كانه مزهولين بسبب نناه بصوتها الرقيق بشكل حسسهم انهم ذكور مش نساء

قربة عائشه : اهلاي مسك انا عائشه بنت عمك احمد واخت ليل

مسك ابتسمت : هااي ي قمر يو ار سووو كيوت وعيونك تجنن

عائشه ابتسمت : حببتي تسلم عيونك الحلوه

دي تبجا فاديه بت عمك محمد ومرت اخوية طاهر

الي هناك ده مسك حضنت فاديه وشورة الطاهر الي كان مصدوم زي الي قعدين .

ودي تبجا حنان مرت حمزة ابن عمتك خديجه ونفس الكلام برضو حضنت حنان بس حمزة كان باصص ف الارض

دي تبجا مريم بت عمتك برضه ومرت عمر ابن عمك محمد مسك ابتسمت واوو كلكم كده متجوزين بعض

سوو بيوتيفول وحضنت مريم الي شمت ريحتها داخت من حلاوتها وهي بتهمس للبنات .. ايه

ده ااايه ده

عايشه كتمة ضحكتها : دي امي ودي مرت عمك محمد ودي مرت ابوكي هههه وكتمت بوقها ودي عمتك ومسك سلمت عليهم بالدور وجت عند هاجر مرضيتش تمد ايدها

وبصة لمحمود هاجر : اله ده انا فكرتها غزيه من غوازي المولد

صفاء : ها اجر لمي ربابك ومتبدأيش الي بينك وبين جوزك البنات مالهمش دعوة بيه

ونزلت رشا ع السلم بعد ما سمعت صوت دوشه وشافت ابوها وقفت مصدومه وهي بتبصله

بقرف محمود قرب حضنها : ازيك ي رشا ي حبيبة بابا

رشا بعدت عنه : مرحب

محمود : تعالي ي مسك سلمي ع اختك رشا مسك قربت بهدوء ومشيه مغريه خلت البنات تنحت

رشا بحقد : ولا اختي ولا اعرفها وزقة مسك بكتفها وعدت من جمبيها قعدت جمب امها…

سند بضحكه عشان يغير الجوي : طب والله عيب ي بت عمي الامريكاويه متسلميش عليا وتخديني بالبااط

لیل بصووت عالى : جطررر يخدك بالباطى واكل نااسك
احششم وجعد كييف الخلج

سند اتلبش وقعد مكانه متحركش تاني

معاذ ضحك ع اخره وقفل بوقه لما ليل بصله بطرف عينه …

صالح بهدوء بص لمسك : جربيي ي مسك

مسك قربت بتوتر من نظرات جدها صالح سحبها ف حضنه وهو بيربت ع ضهرها بهدوء

مسك ابتسمت : اووه حضنك مريح جدا جدو وبصة ليل وهي بتعض ع شفتها وتكلمت انجليزي ع اساس ليل مش هيفهم

مسك بخفوت : انا اريد ذلك الحضن وبشده اريدك ان تضغط ع جسدي بتلك الاذرع الخشنه داركي

ليل اتصدم من جرائتها وقذارة افكارها وعمل نفسه مبيشفوش مبيسمعش مبيتكلمش

صالح : ايه هتجولي ايه ولا سفيتي كيف امك ما كانت هترطن

مسك ضحكت : بحبك ي جدوي وباست خده

صالح ضحك من جمال ضحكتها : خدتني ف دووكه انتي اكده

تطبيق الواتباد – اقرأ، اكتب، تواصل

ابدأ بالقراءة

تسجيل الدخول من المتصفح

صح
مسك : يعني ايه دووكه

صالح : يعني ضحكتي عليا وانا بجا مغفل وصدجت

مسك : اوووه نوو انت ايقونة ذكاء جدو الي يحضن كوكو ويحبها اكيد ذكي عشان اختياره صح جدا

صالح ضحك : الله اكبر لا ومغروره كمانك مشالله

مسك ضحكت بصووت عالي وليل اتنحنح بغضب

0

صالح : بسس هووش اكتمي صووتك ده ف رجاله جعدين عييب ميصحش فوج مع نفسك انتي والبنات تضحكو براحتكم

مسك اومأت بهدوء : اووكي

صالح : يلا ي بنات خدوها وطلعو ع فوج وحضرولها اوضة فاضيه لحد ما شجة ابوها تجهز

عايشه : ف الاوضه الي جمب چناح ليل ورشا دي الي مفروشة و جاهزة

صالح : خلاصك تمام افتحوها خلوها تتهوي ولو عايزه نضافه ولا حاجه سعدوها يلا همي تصفح –

البنات خدو مسك وطلعو وهما بيتكلمو معاها وهما مزبهلين ع

الاخر …

صالح : جومي ي صفاء انتي والحريم كل واحده ع اوضتها يلا عايز ولدك ف كلمة راس

الحريم اتحركت بهدوء وصفاء فضلت قعده هو قال كده عشان يطرق الحريم فضلو الرجاله بس واول ما حس انهم بعدو و نزل ع وش محمود بالقلم الكل قام منفوض من المنظر

صالح بغضب : لو كنت ربية كلب كان حااده ع للحمه اكثر منك ونزل ع وشه بقلم تاني اقوي من الي قبله لو انا معرفتش اربيك زمان ف انا هكسرك نصين دلووجتي والامريكيه ي اتأسلم وتبجا وحده مننا وعارفه امور دينه وعداتنا وتجاليدنا

والصح والعيب والحرام يا تطلج كفاايه ربااية زفره اتفووو عليك خليفه تعررر بناتك

الصغیرین چین میته

محمود بحزن : بعد نهاية امتحانتهم

صالح : اول ما يخلصو تروح تسحب اوراجهم وتنزل بيهم ع هنا

خلااصك مفيش عيشه

ماما براا تاني واصل

محمود بحزن : الي تشوفه ي حج انا عرضت كلامك مره ولا يمكن اعرضك تااني بس ارجوك سامحني انا تعبت ف بعدك كتيير يا ابه

صالح غمض عنيه بوجع واوماً لمحمود الي جري عليه يبوس ايده ويستسمحه ويحضن فيه ويبوس دما اغه ..
مسك طلعت مع البنات بهدوء فتحه الاوضة ونوره النور فتحو الشباك والبلكونه

مسك وقفت ف البلكونه : وااااو المنظر يجنن ها ادي اوي اصحابي لو شافه المكان ده كانه عمله عليه حفله للصبح

عائشه : طب حاسبي عااد احسن النموس ياكلك ميغركيش منظر الزرع والبحر الي جدامك حكم احنا عندنا نمووس بيلدع من فوج الهدووم هههههههههههه

مسك : قصدك بعوض والحشرات الي بتلسع

مریم : ايووة بالضبط كده تعالي غيرنا ليك فرشة السرير وفادية هتجيب چردل وتمسحلك الارض


مسك ببتسامه : مرسي تعبتكم معاايه

سند من برا : احم ي عيووش خدي الشنط بتاعت بت عمك

عائشه خرجت خدت الشنط ودخلت بيها …

مسك جريت خدتها منها : اووه ثانك جااد انا كنت هتجنن
وفتحت الشنطه الصغيره وطلعت

منها علبة سجاير وقربة منهم .. اتفضلو

حنان : اايه ده

مسك : واات انتو متعرفوش دي سجرتس

عائشه : هيييق انت هتدخني ده احنا رجالتنا مهتدخنش يااابوي لو ليل لمحك هيشندلك

قعدت مسك ولعة سجاره وفضلت تدخن بلا مبالاه : وهو ليل مالو اصلا انا حرره

ومسكت الفون بتاعها وشغلة اغنية عاليه وفضلت تغني معاها

بصوت عاالي …

فادية دخلت بالحاجه الي هتمسح بيها : وه وه ااايه ده هتدخنيييي وايه الي انت مشغله ده

مسك : ده الفون بتاعي انتو مش معاكم تلفونات ولا اليه

مريم خدته منها : لا مش معانه مفيش غير الرجاله مسكين تلفونات عاديه بحكم من جدي

مسك بصدمه : اااااايه كم التأخر الي انتو فيه ده
بجد انا بشكر ربنا اني مش عايشه هنا البنات مقدروش يرده

مسك بأسف : اووه سووري بس فعلا مش مستوعبه الحال ده

… کا ام کام تعااله هفرجكم

ع حجات هتعجبكم …

البنات جرية قعدو حوليها وهي فتحت الفون وقعد تفرجهم ع الصور والفيديوهات الي كانت بتصورها ف كل خروجه وجيه فيديو ف حفلة ع الشط وكان كله لابس مايوهات والبناات صوتت

وغمضت عنيهاا …

فادية بخوف : ي مراري ي مراااري ااايه ده لاه لاه الحمد لله معناش تليفونات والي تعوذ زوجها ترن عليه من الارضي

عائشه لسه مصدومه : وانتي هتشوفي المناظر دي وعاادي مهتتكسفيش

مسك بضحكه : اتكسف ليه يعني ده نوورمال جدا

مريم : انا ريحه اشوف جوزي يرجيني بعد المنظر الخليع الي

1

تطبيق الواتباد – اقرأ، اكتب، تواصل

ابدأ بالقراءة

تسجيل الدخول من المتصفح

شوفته ده
حنان : ومين سمعك خديني ف يدك يلا بكرا نتجابل تصبحي ع خيري مسك

مسك : جود ناايت ي قلبي

مسك : عايشه سنجل وانتي مش هتشوفي طاهر

فادية قعدت بحزن : تلاجيه طلع يسهر مع صحابه

مسك : وانتي بتسبيه كده عاادي مش بتروحي معاه ليه بدل ما تسهري لوحدك وانتي حزينه

فاديه ضحكت : ردي انتي ي عائشه هههههههههههه صحیح هم يضحك وهم يبكيي.

عائشه : بصي ي مسك ي حبيبة جلبي هنا غير امريكا واصل كيييف

مسك بتركيز : اممم كييف

عائشه ضحكت : يعني هنا ممنوع الاختلاط واصل والبس المكشوف والهزار والضحك مع الرجاله الي متحلش ليكي هنا ف حرام وعيب وغلط بس وبلاش صراحتك الزايده مع حنان ومريم لو في اي حاجه حبه تحكيها انا اهو لو في اي حاجه حبه تحكيها انا اهو وفاديه اهي حنا جريبين من سنك وهنفهم بعض هما ممكن يفهموكي غلط لا سمح الله ماشي ي جلبي

مسك : اوكيي هحاول اتعود لحد ما نسافر انا وداد وبصة لفاديه قوليلي حكيتك مع جوزك عنيكي حزينه ليه

فادية بهم : ولا اي حكاايه انا بس اجل مما هو كان يتخيل هاديه وبسيطه ولا بعرف البس ولا اتزين كييف البنات الي كان بيشوفهم ف الجامعه ولا اعرف احب وتجراء ف كلامي معاه وديما يجولي انتي كييف لوح التلج وانا غصب عني كسفي مجيدني

مسك بعصبيه : نو نو نو نو ده کلاااام متخلفين انت جميله اووي وبيبي فيس سوو كيووت ليه بتقولي ع نفسك كده وتخليه يحطمك اما الخجل ده ارميي خاالص ده جوزك يوور هيرو حبيبك تعملي عشانه كل حاجه واي حاجه اما حكااية لوح

تلج دي وع حسب ما فهمت انتي بارده سووري يعنيي دي حلها عنددي بسسس ورفعة حجبها

فاادية : بسسس اايه جولي الله يخليكي

مسك : بس لما نحا اول الاول بالطبيعي تمام

فادية : تمام جدا بس هتساعديني اخلية يحبني وعجبو

مسك عضة ع شفتها : هخليه هو يترجا قربك ي لوزة اوووف اااااانا متحمساااااه اوووووي

فاديه حضنت عائشه وضحكوو

مسك وقفت وفضلة رايحه جاي ف الاوضة وهي بتدخن وخلعت جاكت ليل وفضلت بتشرتها الاسود الحملات

مسك : اول حااجه ثقتك ف نفسك مهما لبستي او مهما كان شكلك اليه انا وثقه ف نفسي انا حلوة انا جميلة ف كل تصرفااتي

تاني حاجه متسمحيش ليه انه يقلل منك اول يحاول ينزل من قدرك انتي امرأة اساس الكوون كله تالت حاجه تهربي من خجلك وروتينك وطبيعتك وحاولي تكوني جديده وديما متألقه ببسطك وروحك الحلوة وحركتك ومشيتك

وسحبت اخر نفس وهي بتتربع قدمها وبتدت الحديث

بصي بقا يا دودو احنا انهارده هنبدأ نظري وبكره بقا هجيلك اوضتك عشان نبدأ العملي وانا معاكي خطوة بخطوة متقلقيش 1

وراحت غمز لها بجرأه و قعدت تنصح ف فاديه وتعرفها تعمل ايه وتديها دروس في الثقه بالنفس على كام حاجه جريئه طلبت منها تعملها مع جوزها واحده واحده وفادية مره تهز

دماغها بالرفض

ومره وشها يحمر بخجل وفضلوا حوالي ساعه يرغوا لحد ما مسك حست انها مرهقه دلوقتي السفر فا قالت لها

خلاااص انا فصلت نكمل بكره بقا يا دودي امات فاديه برأسها وودعتها هي وعائشه وكل واحدة راحت اوضتها

وفاديه فضلت رایحه جاايه مستنيه طاهر يرجع عشان تجرب

معاه كام حاجه من اللي قالتها مسك علا وعثا تجيب نتيجه

اما مسك على الرغم من ارهقها الا انه مكنش جاای لها نوم
فضلت تتقلب كتير على السرير لحد ما نفخت بزهق وراحت قايمه وخدت علبة السجاير والايربودز بتاعتها ونزلت براحه

طلعت من البيت من الباب الخلفي وراحة نحية الاراضي الزراعيه لحد ما وصلت عند البحر ولعت سجارتها وقعدت تدخن بشرود وف ودنها

الاغاني بصوت عاالي وفضلت تفكر

ف استقبال اختها ليها .. ومرات ابوها اللي شكلها ميطمنش وعن الورث اللي هتورثه ومستقبلها في الاستوديو التصويري اللي بتحلم بيه وصورها اللي هتنزل في المجالات وعلي السوشيال ميديا اول السنه الجديده

اما ليل مكنش جاي ليه نوم وبيفكر ف المصيبه الي حصلت ولسه بتحصل وكان بيحكي مع نفسه

البنت بجت حاجه اعوذ بالله اخلاجها ف الحضيض لبسها وكلامها مسختهم خاالص كله كوم والجرأة والعين البيضه والبجاحه الي هي فيها كوم تاني ربنا يهديها ويصلح حالها و

يعدي الايام الجايه ع خير …

وقام دخل اتوضي ولبس ترينج شتوي رياضي ونزل يروح

الجامع بيحب دايما يقعد في الجامع قبل صلاة الفجر بساعه

يقراء قرآن ( إن قرآن الفجر كان مشهودا
نزل بدل ما يدور ع مفتاح السلسه الحديد بتاعة الباب الخارجي لف من الباب الثاني ومنها يتمشي ف الارضي وهدوء النهر لحد الجامع زي كل يوم

واول ما فتح الباب شاف لهب السجارة ودخنها ف عتمتة الليل قدام البحر

ليل بعصبيه : هي حصلت ي سند انت ومعااذ.. الحركات دي متطلعش غير منكم وانتو

متلميين على شلة الانس طايب والله لاربيكم المردي

ومشي بعصبيه ورجله بتدب ف الارض

لحد ما قرب وشاف شعرها الي بيحركه الهووي والجاكت بتاعه الي هي لبسته قبل ما تنزل

وعفريت الدنيا بقت تتنطط قدام وشه قرب منها وشد السماعه بعنف وبصوت عاالي

: هتعمليييي ااايه عندك ي غرااابه

وغض بصره بعد ما بصلها من فوق لتحت وكمل يغضب أعمى

: انا مش عااارف ابدأها من ااايه ولا اااايه من السجاره اللي في يدك ولا من لبسك وشعرك ولا من طلوعك ف نصاص الليالي وسط الهوو ومخيفاش حتى حد يشوفك

خبط کف بكف وهو يكمل

ده كانه هيبجا مراار طااافح يابوي

مسك قامت مفزوعه كانت مندمجه ف هدوء الليل والاغنيه الحزينه الي اشتغلت ومره واحده مسمعتش غير صوت كله

غضب وعيون

بتقدح شراار

مسك استجمعت اعصابها وردت ببرود

: اليه ف اليه مااالك أعصابك شويه… وبعدين انت بتتدخل ليه اصلا انا حره ادخن البس اخرج انا هنا مش في سجن انا هنا ضيفه لوقت معين وبعد كده همشي ومش هشووف وشك المعقد ده تااني

وبكل برود رفعت السجاره لشفيفها تاني وهي بتتعمد تفتحهم بشكل مغري

ليل عض ع شفته بغصب ونتش السجاره منها وفركها بين صوابعه
عظیم بيمين لو شوفتك هتدخني تاني ما تلوومي غيييير نفسك

مسك رفعة حاجبها وعضة شفتها وهي بتفصصه من فوق

لتحت : هتعمل ايه يعني

وكملت بالانجليزي داركي ي اللهي رجولي بشكل يفتن وقعدت تتأمل ملامحه بجرأة وتفصيل جسمه شعرك شفايفك صدرك مفتول العضلات ياللهي ثم سلطت نظرها على اسفله وهي تقول :

اوووه عضووك يبدو كبير الحجم من خلف هذا البنطال اتمني رؤيته وهو منتصب كيف سيكون حجمه بين شفتاااي

ليل كان واقف مصدووووووم مزهول حاسس كأن جردل مايه ساقعه اتكب عليه في التلج دا من اللي سمعه .. دا الحريم عندهم تستحي حتى تبص لجوزها .. فاق من صدمته وبصلها بكل غضب وراح مزعق بشكل افزعها

: غووووووري ع جواه يلااا ولو عايزه تعرفي هعمل ايه ف انا هطفيها ف عينك البيضه دي اتحشمي ولمي حااالك الا وربي احبسك وسط البهاايم لحد ما تتعدلي ويبانلك صاحب

ولوع ما الي ف انتي بت عمي شرفي وعرضي اخت مرتي خالت عياالي اي حاجه هتصدر منك هتبجا ف وشنا لانككك عااارع سمعة بناتنا يلاا غوووري من خلجتييي انتي لسه واجفااااه

مسك تنفضت و جريت ع جواه بغضب بسبب اسلووبه وشكله اللي يخوف وهو متعصب

ليل مسح وشه بعنف وهو بيردد : استغفرك ربي واتوب اليك لا اله الا الله ي رب ااايه شر الباليه ده ربي اسالك العفو والمغفره اللهم اني لا أسألك رد القضاء لكني اسالك اللطف فيه ي ربي

عني وجدرني على ما بليتني

وفضل يذكر ربنا ويستغفر كأنه كان واقف قدام شیطان رچیم وهو جسمه مقشعر

ليل رفع شعره لفوق وشد عليه بعنف : كلامها ونظراتها يفجدو الواحد وضؤه انا حا اسس

اني عاايز اغتسل حد الله … لاه انا عا ايز اسمع

قرآن عشان اغسل وداني من النجاسه اللي سمعتها
ومشي ع الجامع وهو بيحاول يخرجها من دماغه وبيفكر ايه الي هيحصل تا اني من تحت راس الحيه نعمه وملونه وتبان جميله لكن جواها سم ممكن يجيب اجله ويوقعه ف شر اعماله

وحبيبنا ليل مش نبي ولا ملاك نازل من السماده انسان خطاء سيدنا يوسف كان هيتفتن بزليخه وذكر ف القرآن : ولقد همت به وهم بها لولا ان رأي برهان ربه .. الانبياء بس هما الي معصومين من الخطأ عشان محدش يقولي ازاي وهو شيخ

دخل ليل الجامع وهو لسه لسانه بيلهج بذكر الله وقعد فتح المصحف وفضل يقراء بخشوع وعنيه تفيض بالدمع .. مشفق عليها ومن شر نفسها كانت ف يوم من الايام قطنه بيضه لكن سوء الربايه وصلها لحد تقف بفجور وتتغزل بزوج اختها اختم ورده وقعد يدعي لها بالهداية …

بعد كده قام يأذن وصوته سمع ف المكان الي قعدين فيه كله

ومسك كانت وقفه ف البلكونه

تدخن عند فيه بعد ما طلعت اوضتها
وفضلت تشد ف شعرها بقهر وزاي للحظه خافت منه وجريت زي الاطفال ازاي سبته يتحكم ف تصرفتها لا ويهزقها بالشكل ده وبقت تكلم نفسها بصوت عالي زي المجانين

: انااا انا تهزقني كده ي متخلفي ي رجعي يلي متربي وسط الحيوانات ي فلااح انا هوريكك انا ي انتي هه شيخ ليل …

وفضلت تدخن بشرهه لحد ما سمعت صوت اذان الفجر بيعلو ف الاجواء بصوت ليل الي لمس قلبها وجسمها قشعر من حلاوته وقلبها نبض بستغراب كانت من النادر لما تسمع صوت اذان ایدها اتر عشت ورمت السجااره ودخلت الاوضه بعد ما قفلت باب البلكونه وراها وحطت راسها ع المخده

وغمضت عنيها وفضلت تتقلب ع السرير شوية ونامت ع صوت ليل وهو بيقيم الصلاة ويرتل
ليل روح البيت بعد صلاة الفجر مع اهلو الي حضرو بعد الاذان وقامت الحريم بدري عشان تحضر فطار لهم الي راحة تحلب والي قعدة تخبز عيش مرحرح قدام الفرن البلدي والي كانت بتجهز ف المطبخ
والبنات كل واحدة خلصت فرضها ف اوضتها بعد كده نزلت
عشان تسااعد
مريم قربة منهم بعد ما كنت وقفه مع عمر ع جمب وضحكت له وهي وشه احمر بخجل : صباح الخير
عائشه فاديه حنان ببتسامه : صباح النور .. العسل .. الفل
رشا ببرود : صباح الخير
حنان بضحكه : اله جوليلي ي مريم هتضحكي ليه ووشك احمر
مریم ضحكت : هو حرام اضحك ولا اليه وبعدين هو فيه حد يصطبح بوش حبيبه وميضحكش ويفرح يااك
عائشه : ايووة عااد ع كلام الغزل
رشا بعصبيه : وانتي هتتدخلي ليه ي عذبه انتي ف كلام المتجوزين يلا همي منك ليها وخلصو الي وراكم احسن من جالو وجولنا ع الصبح
حنان : وه وه ده مالك بالبت اوماال عملت ايه لده كلوو هادي اعصابك مش هنبدأ من صباح ربنا بكشرتك دي
رشا : ومااالها كشرتي انشالله ي ست حنان مش عجباكي دلوجتي بعد ما شوفته الغزيه
خديجه بحزم : وحنا من ميته عندنا غوازي ي بت محمود
رشا : محمود مین محمود ده انا بت ها چر وبس ي عمتي خلي
محمود للخواجيه وبتها
صفاء بحزن : فعلا انتي بت ها چر وربيتها يلاا كل وحده تشوف شغلها
١٣٧ ١١:٢٦
تصفح –
هاجر خرجت من المطبخ : ومالها ربايتي عاادي مرت عمي دلوجتي مش عجباكم والله روحي شوفي ولدك كانت هيتسرمح فين ورامي
بته
الجد خرج ع صوتهم : اصبحنا وصتبح الملك لله اجفلي خشمك منك ليه مالكم من صبااح ربنا
صفاء بهدوء : مفيش حاجه ي حج صالح ده كلام حريم متحرجش دمك بيه اجعد انت ع الدكه واول ما الفطور يجهز هشيع ليك
الدكه الي عند الباب الخلفي
الجد خرج : لله الامر من قبل ومن بعد استغفر الله واتوب اليه
صفاء : يلاي عيشه حضرو الفطور عشان الرجاله تفطور وكل واحد يروح يشوف مصالحه
دخلت عائشه وفادية المطبخ وحنان ومريم بينضفه البيت وهاجر ورشا فضلو يتكلمه مع بعض بخفوت
هاجر : مالك ي وكله ابوكي ع الصبح جلبه خلجتك ليه
رشا بنزعاج : مفيش حاچه یامه
هاجر : شيلي مريم من نفوخك ي بت بطني عشاان تعرفي تعيشي مش هتلاجي احسن من جوزك …
رشا : يااامه مالك ع الصبح لازم تجطمي فيه ليل مع نهاار جولتلك مفيشش حاجه
هاجر : ماشي ي رشا ما اشي اما اشوف اخرتها
معااكي وسبتها ومشيت .
البنات خلصو تحضير الفطار ودخلت مني بالعيش السخن
وسارة باللبن الطازة وبداو يحضره
السفره بعد ما حنان ومريم نضفو البيت
عائشه طلعت عشان تقولهم الفطار جهز وكلهم دخلو وكان الله اكبر عددهم يفرح عزوة بصحيح
صالح .. احمد .. محمد .. محمود .. ليل .. طاهر .. عمر .. ادم .. سند
حمزة.. معااذ..
وقعدو ع سفرة 22 كرسي والرجاله ف ناحيه والحريم ف ناحيه وفضل كرسي فااضي
الجد : وين مسك لسه مصحيتش يااك
عائشة : شكلها نايمه متأخري جدي
ليل افتكر الي حصل وقبض ع كف ايده لو جده عرف انها كانت
وش الفجر قعده ف نص الغيط وبتدخن كمان هيعمل ايه …
الجد : روحي صحيها ومن النهارده عايزكم اتصحبوها
وتعرفوها الصح والغلط وتنصحا وها وتعلموها امور الدين
رشا : وع اايه ده كلو هي يومين وما اشيه وترجع لفچرها تاني 4
الجد بص ل ليل الي اتكلم بنزاعج : رشا اصتبحي ي بت الحلال وحترمي حالك وبعدين مش انتي الي تجولي يوم ولا يومين وبعدين ده بيتها كييف ما هو بيتكم لو مش عارفه تتجبليها يبجا طلعيها من نفوخك احسن لينا كلنا
هاجر بصت بسخريه لمحمود ومصت بوقها يمين وشمال وسكتت
عائشه طلعت تصحي مسك الي مش بقالها كتير نايمه : مسك مسكك ي كوكو انتي ي بت
مسك بنزعاج : واااات وااات
عائشه بضحكه : وطوطي ع الصبح جومي يلا عشان الفطار جدي مستني يلاا همييي
مسك اتعدلت وزفرة بحنق : آتس اوكي جاايه وراكي
عائشه : طب يلاااا
مسك دخلت غسلت وشها كذا مره عشان تفوق مفيش فاایده غسلة اسنانها وطلعت غيرت هدومها بسرعه ولبسة فستان احمر بنص كم ولحد تحت الركبه وحركت صوابعها ف شعرها ونزلت وهي بتتثاب بنعس وعنيها كانت نعسانه
مسك بصوت صباحي مثير : جووود مورنينج اثري باادي
الجد : ي بت بكفاايه رطن اماال
مسك ضحكت وهي بتقرب منه وتعلقت ف رقبته من وراه الكرسي الي مترأس السفره وباست خده وهي عنيها ف عيون ليل : صباح الخير ايه الرجل الوسيم حلوو كده
الجد ضحك : وسيم مره واحده
مسك ابتسمت وباست خده تاني : ايووة وسيم جدا كما ان
وقربة باست جدتها وتعمدت تلمس ضهر ليل وهي بتلف من وراه باست عمتها كل واحده ع خدها باست عيوش وفاديه
حنان ومريم الي بتسمو لها بحب وسلمت ع الباقي وقعدت
مسك ابتسمت بخبث لان الكرسي الي كان فاضي كان ف وش ليل بقا هو ع يمين جدته وهي ع شمالها …
ليل سمعها نزله ومرديش يرفع عينه ولا يبص نحيتها تكفيه ريحتها الي شمها وكأنه بيشم
شئ مؤذي وجسمه اتصلب اول ما حس
بصوابعها بتلمس كتفه ببطئ وهي بتتحرك
من وراه بشكل خفي وعقد حواجبه بغضب من حركتها وعض ع شفته بعنف لما لقاها قعدت قدامه وعنيها فعلا بتتحرش بيه
الجد : يلا بسم الله الرحمن الرحيم
كلهم سمو اله مسك الي بدأت تاكل ع طول من هنا ومن هنا وباؤيدها اليمين وبايدها الشمال تشرب اللبن بطريقة رقيقه ولقم صغننه لكن سريعه
ليل ضربها ع ايدها بالمعلقه الصغيره بعد ما دوب بيها الشاي
مسك اتوجعت وبصتله
بغضب : اوووتش انت اتجننت
ليل ببرود حتي دي متعلمتها اش … غلام سمي الله وكل بيمينك وكل مما يليك حتي وكلك لا اله الا الله
مسك ببرود مماثل : وانتت ما الككك
صفاء : مسك عييب كده ود عمك الكبير وليه احترامه
مسك بحنق : ي نناه هو الي غلطااانه هو ضربني الاول وبعدين انا كنت جعان من ساعت ما اكلت ف الطيارة ومأكلتش تااني
صفاء بعطف : محسب عليكي ي بتي جطعنيي حجك عليا
دمغنا لفت من الحصل عشيه
مسك ابتسمت : هسمحك بس زعقي ليه وشورة ع ليل
صفاء : بجا نورتنا ده وشمس العزايزه كلهم حد يزعج ليه
ليل ابتسم بحب وباس ايدها ومسك اتفتنت من بسمته وغمازاته وعضة ع شفتها بخبث
ونزلت
لتحت شوية وحطت رجلها ع رجل ليل الي بيحب يقعد ف البيت من غير حاجه في رجليه …
ليل جسمه اتصلب وهو بيحاول يكدب الي ف دماغه والحركه البطيئه الي ع رجله الي قشعرت جسمه وزودت دقات قلبه ورفع عنيه ببطء وصدمها
وشفها شااف الحيه بتبتسم بخبث وهي رفعة حاجبها وبتاكل بكل هدوء وهي بصاله
ليل استوعب الي بيحصل وجرئتها الي زادت عن حدها وقام مندفع لوؤاه وكأن حية لدعته فعلاا وهو بيستغفر ووشه احمر وعنيه كلها غضب
الجد : وه مااالك ي ليل جومت منفوض ليه كده
ليل غض بصره : ابدأي جدي الشاي كان هيتكب عليه يلا
خرج ليل ومسك ضحكت بخبث وهي ناوية تجيب اجله الجد وقف ووراه الرجاله والبنات بدأت تلم السفره
3
۱۱:۲۹
رو
تصفح –
السلام عليكم هروح الارض جدامكم
هاجر بصوت عالي : والله عاال نحضر ونتعب ونجهز وف الاخر السنيورة تنزل تاكل ع الجاهز وف الاخر تجوم وعايزانه نلم من وراها
صفاء بغضب : كانك اتخوتي ي هاجر عايزة الضيفه تجوم تساعدكم وبعدين هو ده واجب الضياافه ي جليلة الحياا
رشا بسخريه : لاه ضيفه كيف عااد ما الشيخ ليل جال ان ده بيت ابوها كيف ما اهو بيتي وتجعد براحتها يبجا زيها زينا
مسك : اتس اووكي ي حلووة انا هشيل الطبق الي كلت فيه ومش عايزه حد يتفضل عليا بعد كده ولو ع الاكل ف انا هعمل اور در واكل من براا الاكل الي يجي منك مش عايزاه و اوضتي انا هنضفها لحد ما امشي من هنا كام دون بقا وقفلي يور
ليبس وربتت ع كتف رشا ببرود وسخريه وعدت من جمبها
رشا نفضت ايدها بعنف وهي بتجزع اسنانها
عائشه جريت ع مسك : هااتي عنك ي مسك انا هغسلهم والله ما تيجي ي جلبي انتي ضيفه وواجبنا راحتك ارتاحي انتي
مسك بخفوت لا مش عاايزه اقعد ف وش ال ايه امم سمعتها ف مسلسل قبل كده اهاا الحربوقه
هي وامها …
عائشه كتمت ضحكتها : طب تعاله انا وفاديه هنغسل الموعين وانتي اجفي معاانه
مسك باست خدها : آآي لاف يوو عيوش
عائشه ضحكت من قلبها ودخلت المطبخ هي ومسك وفااديه معاهم وقعدو
مسك : عملتي الايه ي دودي
فاديه ابتسمت بحزن وفتكرت الي حصل لما طاهر دخل بليل لقالها لبسه فستان رقيق بكم ومستنايه واول ما دخل جريت عليه
فاديه بتوتر قربة حضنته : حمد لله ع سلامه .. اممم وحشتني ي طاهر
طاهر بستغراب : ي شيخه متوكده يعني
فاديه بخدود حمره : ايوة وباست خده
طاهر ابتسم بفرحه وفاديه شدته من ايده قعدته ع السرير وبفت تفك ازرار القميص وايدها بتترعش
طاهر : هتعملي ايه
فاديه : ٥ هساعدك تغير خلجااتك
طاهر بفرحه : طب وما الو
فاديه خلعته القميص وجت عند البنطلون وتوترت زیااده فکت البنطلون ونزلته وطاعر منتظر
الي هيحصل بعد كده …
فاديه وقفت تعلق الهدوم وطاهر حضنها من ضهرها و دفن وشه ف رقبتها
طاهر : عا ايزاني كيف مانا عايزك
فادية اومأت بدماغها
طاهر : كلميني كيف مانا هكلمك وايده بترفع الفستان
فاديه بخجل : هتعمل ايه طفي النور طيب لول
طاهر : اطفيه ليه انا عايز اشوفك وتشوفيني وتحسي بيا كيف مانا احس بيكي
فاديه سكتت وجسمها اتصلب لما رفع فستانها لقا تحتيه قميص تاني قصير من النوع الجيل
طاهر : وبعدين عااد ف وصلت الهدوم دي
فاديه : عشانك خطري طفي النور
طاهر بعصبيه : اهه جلع ابو النور وطفي النور وقرب منها وكان
مستني منها مبادره تجاوب مفيش غير انها بتترعش وتتحرك يحركها حتي اهاتها وانينها كتماه وهي بتعض ع شفتها
طاهر خلص وقام بنرفزه : انا مش عااارف اعمل ايه تاني فيكي اكثر مني اني بطلب الحاجه بلساني والحجات دي لو اطلبت بتفجد معناها انتي مش هتتغيري واصل وقام دخل الحمام ورزع الباب وراه وفاديه دموعها نزلت ولعنة خجلها وكسوفها الي مقيدين راحتها مع جوزها بتحبه وربنا يعلم قد ايه بس غصب عنها ولا كان ليها صاحبه تنصحها ولا تلفون تدخل تتعلم وتقراء منه ولا اميي مصحباها مفيش غير انها قلتلها الي .. الي جوزك يجرب يعملو معاكي اعمليه من سكات حلاله وانتي مرته وكلك ليه …
فاديه فاقت من شردها ع صوت مسك
او وهو ده انتي سرحتي خاالص ومن عيونك دي اعرف انا كل حاجه مكنتش تماام
فاديه بحزن : انا جولتلك مش هعرف ولا لبس يعجبوه ولا طريجتي ولا كسوفي منه
مسك : ده انتي عايزه درس مكثف استعدي العملي النها ارده وصدقيني لو مجتيش بالزوق هشغلك بالمنشاطات انتي
حرررره …
فاديه : اليه المنشاطات دي
مسك بخبث : دي حجات بتخليكي تعملي قلة ادب
فادية اتخضت : لاه لاه وع اليه ومالو الزوج حلو برضك
عائشه : هههههههههههه لبشتي جتت البت يخربيتك
وخرجه من المطبخ بعد ما خلصو مسك فضلت تتمشي ف البيت بملل بعد كده قعدت جمب جدتها الي قعدت تنصح فيها وتحاول معاها بالهدوء والبنات ف الي ريح ساعه والحريم كانت ف المطبخ بتحضر للغدا ودخل ليل بعد صلاة الضهر
ليل : احم احم سلام عليكم
الجده : سلام ورحمة الله وبركاته ي نوارت العيلة
ليل ابتسم ومسك شردت في ضحكته
صفاء : يعني چاي من غير جدك والرجاله
ليل : والله ي جدتي من عشيه منمتش زین جولت
اچي انام لي ساعتين جبل الغدا وبجا ارجع معاهم
تاني ..
صفاء : خير ما عملت ي ولدي
ليل : وين رشاا
صفاء : رشا دخلت تنام ف اوضة امها من هبابه
ليل بشرود : ماشي ي جده ابجي خليها تصحيني كمان ساعتين
صفاء : ما اشي ي حبة عيني نوم العوافي
طلع ليل من غير حتي ما يلمح مسك بطرف عينه ولا يرفعها فيها كفااية ذنوب من ساعت ما جت وحس انه شال ذنوب الدنيا
مسك قعدت تتكلم مع فااديه بهدوء وتفقت معاها ع الي هيعملو انهارده من بعد المغرب بعد كده استأذنت وطلعت اوضتها طلعت الاب توب بتاعها وقعدت تقلب فيه بملل مفيش نت والخط بتاعها مش شغال ف الفون وعايزه تكلم صحابها
خدت علبة السجاير بملل وقعدت تدخن الحياه هنا روتين بشكل سقيم وفتكرت لما ليل بهدلها بسبب السجاير وجيه ف بالها فكره شيطانيه طفة السجاره وطلعت من اوضتها فتحت باب اوضته ودخلت تتسحب براحه نحيته
وهو نايم ع السرير ابتسم بهدوء وسكينه لما حس بصوابع ناعمه بتحسس على وشه و دقنه فكر في عقل باله اخيرا يا رشا صدرت منك حاجه
حتى لو بسيطه زي دي بس صدجيني فرجت معايا …
لكن سرعان ما تهجم وجهه لما حس بالضوافر الطويله دي اللي مستحيل تكون ضوافر رشا واللي ذود استغرابه ريحة البرفان دا اللي مش غريبه عليه فتح عيونه
وهو بيدعي ربه يا رب ما يكونش اللي في بالي لكن للاسف تاتي الرياح بما لا تشتهي السفن لقا مسك قاعده قدامه مبتسمه وبتتامله بنظره تغوي القديس اتنفض كانه لسعته عقرب وقام بسرعه من على السرير وبقا وقفين هما الاتنين كل واحد من جهه والسرير في النص وهو لسه مش مستوعب فضل يغمض ويفتح عينه كتير كان بيدعي ربنا يكون بيحلم لا ده مش حلم ده اكيد كابوس لكن للاسف هو لا حلم ولا كابوس هو حقيقه
وواقع فعلا…
مسك كان ف بالها انها دخله تنكشه وتغير الجو الممل بس لما دخلت لقيته نايم على السرير زي الملاك عاري الصدر ووجه كله رجوله قربت منه زي المغيبه وقعدت جنبه تتامله وبعدين بأديها بدات تحسس على دقنه وشعره اللي جننوها من اول يوم شافته فيه
ليل بغضب : الله يحرجك.. بتعملي اااايه اهنه يا فاجده.. وكيف تتجرأي و تلمسيني يا جليلة الحيا يا عديمة الأخلاق
مسك رفعت رسها وبصتله بأنف بغرور ونظره تحدي وابتسامه وفتحت بوقها ولسه هتكلم قام ليل قاطهعا بزعيق وهو بيقول
: اجفلي خشمك انتي لسه هطرطي.. غوري يلا اطلعي برااا….. وبصلها بتهديد وكمل.. وستنيني تحت في المضيفه لحد مجيلك عندي كلام معاكي بعد عملتك دي .. يلاااا انتي لسه واااجفه همييي
وشواور بياده على الباب مع اخر كلمه قالها
بصتله مسك بابتسامه مستفزه وبالفعل مشيت بخطوتها المغريه لحد ما وصلت لباب الاوضه منزلتش عنيها من عليه ولا من على صدروه واخر حاجه بصت على عضوه الظاهر أسفل بنطاله وعضت شفيفها وخرجت
اما هو بعد ما خرجت كان مصدوم كانت عينه مبرقه مش قادر
يتخيل اللي عملته ازاي وصلت بيها الجراءه لهنا ؟؟!!
شد في شعره بعنف وفضل يهز في رجله وياكل في ضوفره و
يبص قدامه بغل وكان عايز يكسر الاوضه كلها من شده غضبه
وهو بيفكر لو كان حد دخل كان هيبقى شكله وشكلها ايه….دا غير لمستها ليه دي كوم تاني اللي حاسس كأنها جمر محطوط على وشه….
بسرعه قام دخل الحمام وخد شاور وغتسل مرتين من كتر ما هو قرفان من لمستها و بعدين خرج وفضل يصلي ويستغفر ويدعي ربه يسامحها ويسمحها على اللي حصل دا مع انه كان عارف انه ملوش ذنب في لكن مع ذلك هو كان حاسس انه مذنب لانه للحظه حب لمستها اللي رعشت جسمه كله بس هو كان مفكرها في البدايه رشا…
فضل يدعي ويستغفر .. لحد ما عدا نص ساعه من وقت اللي حصل بعدين قام غير البنطلون القطني الي كان لبسه و لبس جلابيه عشان میدهاش فرصه تبص على جسمه…
كانت جلابيه سوده تنافس سواد لحيته وعيناه وشعره الناعم… ونزل وهو عينه بتقدح شرار ودخل وهو بيستحلفلها
اما هي طول الوقت اللي عده من اول ما خرجت من اوضته
اتمشت لحد المندره بعد ما سالت ع مكانها عائشه ورحت
وعجبتها جدا ديكورها فضلت تتصور فيها ونسيت اصلا هي
موجوده هنا ليه.. فضلت كده تتصور وطلع لسانها في الصور وتعض علي شفيهفها لحد ما ليل جه وشفها
غض بصره طبعا بسرعه و غضب
: يا بت الحلااال ليه تركبيني الغلط ع الصبح لما انتي واجفه تتمايعي انتي والمخروب اللي في يدك مش تجفلي ام الباب ديه.. ذنبي ايه انا تنجسي بصري ع الصبح بخلاعتك دي
بكل برود ردت وهي قاعده وحاطه رجل على رجل : مش فاهمه منك ولا كلمه يا ليلي… وبعدين مش انتي اللي قولتلي اجي واستناك هنا
: اسمي ليللل .. ونزلي رجلك دي بدل مكسرهالك .. لو كسر عضمك لو فكرتي تيچي اوضتي تاني
0
عايز نعرف ايه الي حصل من شويه ديهه.. كيييف عجلك الصغير دا طاوعك تعملي اللي عملتيه دا من غير خوف ولا خشا انت متعرفيش ان چوز اختك
بيب كم داون.. انت مكبر الموضوع كده ليه.. احنا ولاد عم يعني اتس اوكي اجيلك اوضتك في اي وقت عادي او انت
تجيلي اوضتي وعضت ع
شفتها فين المشكله
: لا معاديش أمور الفجووور دي هناك عنديكم في أمريكا انما هناا كل حاجه ليها حدود وأصول ودين واللي عملتيه دا لو اتكرر تاني وربي وما اعبد لكون كاسر رجلك اللي عتمشي تتجصعي بيها كيف الغوازي دي فاهمه ولا مفهماش
: لا مفهماش
قالتها مسك بسخريه وهي بتكمل وهي تقف امامه بكل تحدي
انا عملت كده مخصوص عشان اثبتك انه انا حره ومش بخاف من اي حد في الكون ومش بعمل غير اللي في دماغي.. فا يريت تشلني من دماغك عشان في النهايه انت اللي هتتعب مش انا يااا.. ليلي
وغمزتله بوقاحه وهي بتقول اخر جمله وسبته ومشيت هي بتتمختر بخطوتها قصد عشان تغيظه
اما ليل فضل واقف بكل غضب يستحلفلها
: ماشى يا مسك يا انا يا شطانك يا بت عمي
وخرج وهو بينفض جلابيته وخد ف وشه ع طول للزرعه وقعد مع عمه محمود وجده الي قعدين ع الدكه
ليل دخل ف الكلام ع طول : بص ي عمي الهيحصل ده
مينفعششش واصل بتك زودتهم بلبسها وجلة حياها واحنا عندنا بنات ف البيت كيف الجطط المغمضه ادينيي اذنك الله يصلح حالك وجولي انا حملتك مسؤليتها احسن وربييييي وما اعبد ادفنها بالحياه وتويها بعااره ونخلصوو
محمود بقلة حيله : انا وكلتك امرها ي ليل ي بن اخويا انت ابن عمها الكبير وجوز اختها
صالح بهدوء : اهدي ي ليلي ولدي بالعجل والدين ي ولدي دينه تسامح مش عنف وجسوة سيدنا النبي جال علموهم ع سبع وضربوهم ع عشر دي ولا اتعلمت ولا اضربت وزيها زي العيل الصغير لا يعرف عيب ولا حرام
ليل بوعيد : تبجا تتعلم وتضرب وكيفها كيف العيال بالخرزانه كما انك والعصا لمن عصي يلا فوتكم بعفيه رايح عشان ارفع اذان العصر
الجد وقف : يلا چین معااك ومنها ف الطريج تجولنا هنعمل ايه ف موضوع صورها و……
خلصو صلات العصر وكلهم روحه مع بعض عشان الغدا والحريم بقت تجهز السفره من مما لذ وطاب
وكلهم قعدو ع الاكل
الجد : فين مسك
عائشه اتلبکت : ده اممم خرچت
محمود رفع عنيه بصدمه وليل بغضب
الجد بعصبيه : كييف يعني خرجت ي صفااء
صفاء : والله ي حج ما شوفتها انا كت هصلي العصر
عائشه : انا طلعت عشان اجولها تنزل عشان الغدا جرب يجهز لجتها لبسه ووخده بعضها ونازله جولتلها رايحه فين جلتلي انا هتخرج تجيب خط وتشحن باقة نت عشان تتواصل مع صحابها وامها وعشانك تشتري وكل
الجد : اايه وكل وكل كييف يعني اوومال ده ايه
خديجه : الصبح بعد الفطور شدت هي وهاجر ورشا ع الوكل والنضافه وانها هتاكل ع الجاهز وعايزه كمانك الي ينضف وراها
رشا : امي مالها ي جدي وبعدين مش ليل جال انه ده بيتها زيها زينا يبجا ف كل حاجه عااد
2
١١:٥٢
00
تصفح –
الجد : والله عاااال ي بت خووي هو ده واجب الضياافه هنحسبها ع لوجمتها وجعدتها
الجد : الصمي خشمك ي بت محمود ومتتحشريش
ف الكلاام …
ليل وقف بغضب : انته هتتكلمه ف اليه وهي طلعت ولا تعرف منين بيوودي ع فين واكيد بلبسها وحالها الي يفضحح عن اذنكم وزق الكرسي لوراه وقاام بغضب يدور عليها
مسك نزلت وهي مسكه الفون ف ايدها وطلعت ع الطريق وهي وقفه مستني تاكسي يعدي ولا حاجه وقفه تزفر بحنق والشمس ضربه ف وشها شمس الصعيد برغم الشتا بتكون سخنه والاجواء دي بالنسبه لامريكا اجواء صيفيه
ليل طلع وولاد عمه سند ومعاذ وامير وراه وكل واحد راح يدور ف نحيه لحد ما شاف المصيبه وجري عليها
وقفه بلبساها الي اقل ما يقول عنه مينفعش يتلبس غير جواه اوضتها وقرب منها وعنيه حمره دم
ليل بغضب : امشي جدا امي يلاا عشان مجبكيش من شعرك
مسك بستخفاف : ده بامر مين يعني ومين قالك اني هسمع كلامك او حتي اخاف منك
ليل بنرفزه : ي بت الحلال فوتي جدا امي مش هتروحي مطرح بشكلك ده الحمد لله انها ساعة عصريه والرجل خفيفه دلوجتي والبيت معزول . كانت هتبجا مصيبه سووده ع راسكك
مسك ببرود : لاا برضو انا محتاجه شوية طلباات
ليل : طب روحي وانا هجيب لك الي انتي عا ايزاه
مسك بخبث : عايزه فوت صحيه وكملت بالانجليزي ولكن ليس من اجل الدورة الشهريه بل من اجل ذلك البلل الذي يغرقني عندما المح عينك وملامحك وتفاصيل جسدك الرجولي ولعقة شفتها بإغراء
ليل بغضب : ي مسبت العجججل والدييين ي ررب اللهم لا اسألك رد القضاء ولكني اسألك اللطف فيه امتحااااانك ووواعري ربي
وقرب من شجره ع جمب ومد ايده قطع منها فرع نا اشف وطويل زي الخرزانه وقرب من مسك
وهو بيشاور بعنيه ع الطريق ووشه احمر بسبب العصبيه : فووووتي جدامي يلا
مسك : لاا وبعدين انت مفكر انك هتهددني لما تمسك لي عصايه زي الاطفال
ليل عض ع شفته ورفع حجبه وهو بيهز دما اغه وبسرعه رفع الغصن ونشها ع رجلها
مسك صوتت بصوت عاالي وهي بتتنطط من لسعة العصاايه الرفيعه : اااااااوتش اااايها الحقيرر
ليل لسعه مره كما ان : يللااا اتحركي بعد كده مش هتتساجي غير ذي الباهيم بالضرب طول ما انتي مش هتیچي بالادب يلااا ورفع العصا ايه ف الجو ولسعها تاني
مسك طلعت تجري وهي بتتحلطم وتشتم بكل لغاات العاالم
ومشية بعصبيه وليل ما اشي
وراها وغض بصره من منظرها …روحت ع البيت ودخلت بكل عصبيه وقفت قدام محمود : انا عااایزه امشي منها ودلوقتي
حاالا مش هستنا دقییقه بابا
ليل دخل وراها : يلاا ع اوووضتك ومن هنا ورايح مفيش خروج منها .
مسك : ملكش دعوووة ساامع
ليل قرب منها بغضب ولسه هيضربها بالغصن تاني طلعت تجري
وهي بتصووت : ما اشي ي انا
ي انت انا هخليك بنفسك تمشيني من هناا …
طلعت مسك ورزعت الباب وراها بغضب رمت الشنطه الي ع كتفها وفضلت رايحه جايه ف الاوضه بعصبيه خلعت البنطلون
وشافت الضربتين معلمين ع رجليها البيضه
: اليها العااهر اللعين والباب خبط ودخلت عائشه بصنية الغدا شافت مسك بالاندر لفة وشها بخجل
عائشه باحراج : معلهشي ي مسك معرفش انك هتغيري انا اسفه
مسك بسخريه : وفيها ايه ي بنتي انا بنزل كده ع البحر اصلا ده
غير صوري الي هتملي السوشيال مديا السنه الجديده بحجات زي كده واجراء
عائشه فضلت مصدومه ف مكانها ومرفعتش عنيها
مسك ضحكت وقعدت ع السرير وغطت رجليها : خلاص تعالي تعالي بدل ما انتي بقيتي شبه تمثال
الشمع كده …
عائشه قربة : انا جبتلك الغدا
مسك : تؤ مش عايزة مش هاكل من الاكل ده
عائشه : امي ومرت عمي احمد ومريم وحنان الي عملو رشا وامها معملوش انهارده
مسك : ماليش نفس صدقيني
عائشه : خلاص هسيبك ع راحتك بس لما تجوع جليلي اغرفلك
مسك ابتسمت بحب : انا بجد بحبكك اموووه وبعتت لها بوسه ع الهوي
عائشه ضحكت بعد ما ركنة صنية الغدا ومسكت ايدها : وانا هحبك جووي برضك بس ي . مسك انا خاايفه عليكي انا مش هجطم فيكي بس ليه تخلعي عريانه كده وتتصوري والناس تتفرج ع چسدك انت غاليه المفروض اتصوني نفسك للي يستاهلك مش ترخسيها وكله يتفرج عليكي
مسك : اه تقصدي لجوزي بقا وكده الي عايزيني مجرد وعاء للحمل وتفريغ الطاقه لا انا ملك نفسي وانا جميله ليه اخبي جمالي وانا اقدر اتبها بيه وستفاد منه ده جمال میتدراش وسط قماش و خيوط مالهاش قیمه
عائشه اتصدمت من تفكيرها وبهدوء : ربنا عززك وكرمك بالجمال الي تتحسدي عليه بدل ما تشكريه ع النعمه وتصوني نفسك لحلالك هتتباهي بيه ما ممكن ف اجل من ثاانيه جمالك يضيع وتتشوهي ولا يحصلك حاجه كفل الله الشر هتبجي استفدتي اليه من تبخطرك كيف
الطووس..
مسك : عيووش بليييز ده تفكيري وده اقتناعي بلاش نوصل لحيطه سد مع بعض ف الحوار خلينا متفهمين وحلوين مع بعض
عائشه : خلااص هسيبك ع راحتك بس عشان تبجى عاارفه نصحتك عشان انا هحبك ولو عوزتي اي حاجه ف اي وجت هتلجيني ف انتظاارك
مسك ابتسمت : يو ار ماي بيوتي جيرل –
عائشه : هعتبر و مدح لاجل البوسه الي طلعت ف الاخر دي هههههههههههه يلا فوتك بعاافيه
مسك : عيووش بليز ممكن تطفي النور والباب عاايزه انام لحد تاني يوم بجد عندي كمية طااقة عايزه افرغها ف النوم وغير كده منمتش كويس من امبارح
عائشه : ما اشي يلا تصبحي ع خيري حبيبتي
مسك : وانت من اهل الخيري قطتي
عائشه ضحكت ع كلامها اصغر منها بتلت سنين بس تباان انها اكبر منها بتلاتين سنه طفة النور بعد ما خدت صنية الاكل وقفلت الباب وراها ونزلت
صفاء : ايه ي عيشه كلت
عائشه : لا ي جدتي مرديتش وجالت ماليش نفس وعايزه تنام عشانك منمتش زين من عشيه
الجد : خلاصك فتوها برحتها لحد ما تجوع .. وانتي ي هاجر مشكلتك مع جوزك مش مع بته ف خرجيها من نفووخك اما رشا انا ماليش صالح بيكي جوزك اها جاعد وساامع
رشا : ااه وماله برضك يبجا كملتت وقامت راحة اوضتها … ليل كانت قاعد بيشرب الشاي ودماغه تودي وتجيب وهو مش معااهم اصلا ومن كل قلبه بيدعي ربنا يعدي الايام الجايه ع خيرر …
احب اقولك من دلوقتي ي عيني عليك ي بنيي
بعد المغرب روح ليل وطلع الاوضه وف ایده کیسین کیس صغير فيه هديه لرشا وكيس تاني ماليه معجنات وشبسيات وجبن وراح يحطه قدام باب مسك فتحت الباب وهي بتتثاب ومغمضه عنها وبتهرش ف شعرها
ليل رفع نظره بعد ما كان موطي ف الارض يحط الكيس ويريته ما رفع نظره خاالص لدرجة هو اتمني العمه للحظه شفها وقفه بالاندر الاورنج الفاتح الدنتيل ع البادي القصير الي كانت
لبساه الصبح وف ثانيه الا ثاانيه لف ضهرو وهو بيغمض عنيه يدوب لمحه بس سوة فيه الهووايل
راايحه فين اكده ي الي يجيد نااسك كلهم نفر نفري بعيدده
مسك اتفزعت وفتحت عنيها : انت بتطلعي ف كل مكان زي عفريت العلبه كده ليه انا زهقتتت
ليل بنزعاج : انا لو عليه مش عايز اشوف خلجتك من اصله بس هم وتكتب ع الجبين غوري اتحشمي البيت فيه رجاله وعذب بعد كده اخرجي من اوضتك وانتي متاكده من لبسك ي وكله نااسك
مسك بصت لنفسها وفتكرت انها نامت بالاندر وصحيت عطشانه وجعانه : اووبس مش واخده بالي بقا سووري متعوودة وبعدين انا صحيت جعانه و عطشانه هركز ف ايه ولا ايه
ليل بيأس غمض عينه : طب خدي ي جطعه تجطعك جووولي انشالله الكيس ف الارض فيه وكل وعصير يكفيك اسبوع اعملي عااد بيات شتوي ومتخرجيش من اوضتك لحد ما اجيبلك خلجات كيف النااس
مسك خدت الكيس بفرحه ولمسة رقبته بضوفرها : شكرا ي ليلي ودخلت وقفلت الباب بسرعه قبل ما يضربها زي الصبح …
ليل حس كان عضمه برد مش جسمه و حصلت ليه نفضه كانه مسك سلك كهربه عريان غمض عنيه بقهر وجز ع سنانه بغل وراح الجناح بتاعه ودخل وهو من جواه عامل زي البحر الهايج ف غضبه وموجه العالي الي بيخبط ف الشط بعنف ده كان احساسه بالذنب الي بيرقع ف قلبه بدون رحمه
دخل الاوضه وكانه عايز يهرب او بيهرب من حاجه بشعه وهي .. نفسه الامارة بالسوء
وفتكر ومن نهي نفسه عن الهوي فإن جنة الخلد هي المأوه وجري ع الحمام اغتسل وتوضي وطلع فرش السجاده وهو بيصلي ويستغفر ويدعي رضاك والجنه …
وقام وقف وهو بيردد .. يالله ان النفس الإمارة بالسوء وان لم تغفر لنا وترحمنا لنكون من الخاسرين ي ربي انت عفواً تحب العفو ف اعفي عني شر ما بليتني وجدرني ع شطانها الي عايز يوجعني ف شر اعما الي هيجا خسرت دنيتي واخرتي ي رب .. وغمض عينه بيأس وشاف رشا خرجه من الحمام
ابتسم لها وهو بيقرب منها بسها من جبهته : كيفك ي حلالي
رشا ببرود : زینه هكون كيفي يعني مانا ف وشك ليل مع نهاار 11
ليل خد نفس : حابب اطمن عليكي ي رشا حرام يعني تعاالي جيبلك هديه وسحبها من ايدها قعده ع السرير وطلع الهديه من
جيب الجلابيه
: اتفضلي ي رب تعجبك
رشا خدتها منه وحطتها جمبها : شكرا
ليل ابتسم وهو بيربت ع شعرها بهدوء : مش هتفتحيها
رشا زفرة من جواها ع بروده : امم زینه
حبه اقولها كلمه قبيحه بس خيفه اخدش حياكم
ليل خدها من ايدها : هاتي اما البسها ليكي ووقفها قدامه ولف السلسله ع رقبتها وقفله من وراه وقرب باسها براحه ع رقبتها وهو بيشم ريحتها الي كانت بريحة الصابون الصن لايت عااديه جدا مفيهاش اي جذبيه بس كانت ع قلبه زي العسل
رشا كانت ضهرها ع صدره وتعبير وشها كانت كلها نفور وسقم وشمئزاز …
ليل : محتااجلك ي رشا محتاجلك واعر اكثر من اي وجت فاات
رشا بسخريه : اه جولتلي عشانك كده جايب هديه ومكلف نفسك
ليل اتصدم من ردها ولفها ليه : وانا من ميته هچيب لك حاجه عشان مصلحتي الله
يرضي عنيكي وبعدين ده حجي وحلالي وانتي مرتي وكل ما اجر بلك هكسب ثواب ونجرب من بعض وتزيد المودة والرحمه بينا ويمكن ربنا يرزجنا الخلف الصالح
رشا : مجصدش يعني خلاص متعملش حكاايه
ليل ابتسم تاني وحضنها : احضنيني واعر عاايز احس بيكي
عايز انسي نفسي ف حلالك ي بت
عمي …
وخدها للسرير وشفيفه بتبوسه بوسات رقيقه ع خدوها وعنيها ورقبته لانه كان كل ما يقرب من شفيفها تودي وشها النحيه التانيه وهو اصلا مكنش هيبوسها ع شفيفها هو بيحرك وشه من جها لجها ف اكيد
هيعدي ع بوقهاا …
ليل دفن نفسه ف حضن مراته وعايز ينسي كل لمسه كل كلمه كل نظره منها كل افكارها القذره الي كانت بتقولها بكل فجر
وكان مندمج ف لمساته وقبلاته ع جسم مراته الي كلنت متخشبه وفتحه عنيها ببرود
ورن صوتها ف دماغه وهي بتقول .. كم اتمني انا اشعر بحجمه بين شفتااي ليل نفض دماغه
ملعون ابو نفسي الامارة برضو لاه انا مع حلالي وهبعد عن الحرام الي بتوذيني عليه خاالص مش هضعف ولا هنخ هتعمل ايه يعني زيااده عن الي الحريم هيعملوو
으이
لیل برغبه رشا عاايز منك حاجه ممکن
رشا : خیر
ليل بص ع رجولته المنتصبه وبص ع وشها : حطيه بين شفيفك الي كيف العسل دي عا ايز احس بيكي لاجل خاطري …
رشا بصتله بقرف وقامت منفوضه : كاانك اتجنيت يااك انا مهعملش الجرف ده وااصل
ليل بصدمه : جررف
رشا بقرف : ااه جرف وطلباتك الي انت عايزها مجرفه زي.. وقفلت بوقها من نظرات ليل الغضبانه
ليل بغضب : بس خلاصك اكتم نفسك بدل ما اكتمك معا ايزش
حاچه منك سديتي نفسي الله يسد نفسك … ومشي وهو بيسحب الفوطه ودخل الحمام فتح ما ايه زي التلج ووقف تحتها يهدي النار الي جواه …
٢٨ ١ ١١:٥٧
وفرة دمعه سخنه زي اللهب بحزن من عينه
خرج من الحمام وهو بينشف شعره وبيردد اللهم لا اعتراض ع امرك استغفر الله واتوب اليه ولبس قفطان ونزل وهاجر قامت لبست هدومها وفكت
السلسله ورمتها ع الكمدين : يلا وفرت عليه حمايه ف التلج ده ونزلت عشان تساعد
ف تحضير العشا …
نزلت مسك بعد ما لبسة تشيرت وبنطلون و علیهم چاكت ليل الطويل الواسع ولبسة الزنط ع راسها مش خوف لا كانت حسه
بالبرد …
ليل خرج وكان جسمه بيترجف مش عارف ده عصبيه ولا غضب ولا من البرد والمايه السقعه الي استحمه بيها ولا من القفطان الخفيف الي لبسه
طلع براه قدام الباب وحط خشب عشان يولعه يدفي بيه وكان بیلم خشب من حولين البيت
مسك نزلت وقعدت جمب جدها وحطت راسها ع صدره وتعلقت في رقبته
مسك اومأت بدماغها : جداا بجد بحبك ي جدوو حضنك مريح قوي بحس اني عايزه انام ف حضنك وقلبي بيرتح من ريحتك بحس اني ف الجنه
2
٢٨ ١ ١١:٥٧
0
تصفح –
صالح بضحكه : ايه مشتجالي واعر اكده
صالح عنيه دمعة من فيض المشاعر الي حس بيها وندم ع كل للحظه عاشت فيها برا بعيد عن رعايته ومكنتش تحت جناحه زي باقي البنات وف نفس الوقت كان زعلان ع رشا الي مهما كان محمود كان بيجي لزيارتها يمكن كل
شهرين تلاته مره بس كانت مفتقده وجوده بس هو مقصرش معاها وربنا يعلم بس الاب اب وهو جدها
مع انه بالعكس ف رجاله كتير بتطلع تشتغل وتسافر وبتنزل يمكن ف السنه مره بس رشا مخها هو الي اتعبه بكلام سم و حتي مكنتش بتدي فرصه لابوها
يعوضها عن غياابه
صفاء بضحكه : وانا ماليش من الحب ده جانب يااك
مسك ابتسمت وهي بتقرب منها وفضلت تبوس ف وشها
بوسات سريعه متفرقه ع خدودها وراسها
وعيونها : بحبك ى نناااه اوووووى
كل الموجودين ضحكو ع شقوتها
امير بخفوت : حتة شكولاته ي نااس ايه ده
سند : شكولاته ده ليل لو سمعك هيديك جلم ع جفااك يخليك
بتجول شكلكليطه ي عم مدبووولي
معاذ : ههههههههههععههه ي بووي مش متخيل المنظر
طاهر : طب اجفل خشمك منك ليه بدل ما يجي ي نفخكم
.. وهو زربينه طالعه من الصبح اكده …
البنات جهزو سفرة العشا وكله قام يقعد وسند خرج ينادي ليل عشان يتعشي
الجد : يلاي مسك جدك عشان تتعشي مكلتيش من الفطور
مسك ابتسمت : بالهنا ي حبيبي بس انا كلت
الجده : وه كلتي ميته وانتي لسه صااحيه
مسك : ليلكم جبلي اكل من برا
هاجر رفعة عنيها لرشا الي مش معاهم اصلا ونظرتها متعلقه ع
حد تاني ..
صفاء ضحكت : ليلكم الله يرحم لما كتى هتجوليلو لیلی
مسك بستغراب : انا امته ده
صفاء : تلجيك نسيتي كنتي صغيره
مسك بصت لابوها بتسأل : احنا جينا هنا وانا صغيره
0
محمود ابتسم : ايوة وكنتي متعلقه بليل اكثر مني ومن امك ساعتها وف الرايحه والجايه وكمل بالانجليزي .. ليلي امير كوكو
مسك ضحكت جنونها : لا لا اكيد ف غلط ف الموضوع انا اتعلق
بالغصبان ده تو تو
نوو وایی
ليل دخل وسمعاها : احم احم .. مسك بصت ليه وهو بصلها ونزل عيونه ف الارض وارتاح الي حد ماا لما شفها غطسه ف الجاكت بتاعه وشعرها
متغطيي.. مع احساس تاني داعب قلبه وقد ايه هيا جميله وبريئه ف الجاكت بتاعه بس طبعا هي بعيده كل البعد عن البرائه …
وقعده يتعشو مع بعض وهاجر قرصة رشا ف وسطها بقهر من بنتها
رشا فاقت من شرودها : الحمد لله عن اذنكم وطلعت براه ع
الدكه الي قدام الباب الخلفي وقعدت… بعديها بشوية كله خلص اكل
الشباب خرجت مع ليل …
طلعت هاجر وراها شفتها قعده ع الدكه بشرود …
هاجر : شوفتي بت العجربه لفت دماغ جدك وهيدافع عليها كيييف وانتي ي بت الكلب عمله ندك بنده وهتردي عليه كلمه بكلمه لحد ما ف يوم ليل هيطلجك وانا هو وانتي اهو ي بت بطني وضربة ع رجلها بقهر
رشا ببرود : یبجا چت من عند ربنا بركه ي جامع بس يطلجني همووت عليه ولا همووت عليه هو من نخرته يعنيي
ليل كان وراه البيت وبيلم الحطب عشان يعمل شاي ع الدمسه والنار الي ولعها طفت وسمع كلام رشا وتخشب مكانه
هاجر بغضب : اااه ي بااااه منك ومن راسك الياابس هتومتيني نجصه عمرري بت الكلب ي بت هجولك البت لفت ع رجبتهم كيف الحيه و هتوجعهم واحد وراه التاني انتي مشيفاش چوزك عامل كيف من سااعت ما چت و هو عجله مش ف رااسه
رشا بسخريه : هي من زمان وكله بعجله حلاوة بت الاجنبيه ايه الجديد يلاا وشه عليها تخده وتريحنيي من جرفه عااد فضك منيي یا امه انا مش نااجصه جرف كتر من الي انا فيه
هاجر بسخريه : وايه الي جارفك يختي
ليل غمض عنيه وهو بيدعي متخرجش سر اوضتهم برا وكانت دي هتبقا القشه الي هتقسم ضهرو مش كفايه عليه برودها وجفاها ومعملتها وتقصيرها ف حقه وهو عمره ما داس لها ع طرف وبيعملها بما يرضي الله …
رشا بشمئزاز : هه شيخكم الشيخ ليل هيجولي احط شغله ف خشمي طب انا مستحملها عفيه ايه يجبرني استحمل جرفه
ليل سمعها ومشي بغضب يكفيه الي سمعه
هاجر : واايه فيها لما يطلب منك راجلك وجوزك وحلالك
رشا : مهحبووووش حلو كده
هاجر شدت شعرها : وديني وما اعبد ي بت محمود لو ما خرجتي عمر الي انتي ليل مع نهار هتكلي فيه بعينك من نفوخك انت حرره جتله نفسك عليه يختي وهو مش داري بيكي اصلا ولاهي مع بت خدیجه ف العسل
رشا ببجاحه : لا كان داري وكان متجدم لي لولا لن جدي جاله اني لزفت ليل من وانا صغيره وتكتببب عليه نصيبي المر معااه
هاجر : وانتي مصدجه نفسك بس اطيني بلا اتجدملي ده بامر من جدتك الي جالت انك كبرتي ومعدش ينفع تجعدو مع بعض ف بيت واحد من غير ما تتجوزي واحد فيهم وهو با ادر بدل الكلام وجالو وجولنا انتي مفكره ليل هيموت نفسه عليكي ده عشان هو عطي كلمه لجدك ولا اكثر ولا اجل فوووجي بدل ما تخربي ع روحك ويبجا خسرنا اول وتاني ي بت الكلب وحمدي ربنا انه معرفش انك هتسجطي عياله اول ما تحبلي واحد وراه التاني عشاانك لو عرف كان زما انك مدفونه
بالحياه
رشا شالت ايد امها من ع شعرها بغضب : ولا هجيب منه عيال
وزي ما جطف وردة شبابي انا هضيع عمره من غير عيل يفرح جلبه عشان انا بكررررهه
وطلعت لقة عائشه جايبه لهم الشاي ووقفه مصدومه وعنيها مليانه دموع
رشا بصت بسخريه : ايه ي بت عمي ي محترمه هتتصنتي علينا يااك
عائشه بايد بتترعش : ها لاه لاه والله انا كنت جيباه الكم
الشااي
رشا : اطفحيه انتي ي با ايره وطلعت اوضتها
هاجر قربة من عائشه : انت سمعتي حاجه ي عيشه
عائشه : لاه لاه
هاجر : طب احلفي
عائشه : صدجيني مسمعتش انا كت جايبه لكم الشاي وتخضيت لما رشا طلعت زي الجضي المستعجل
هاجر : ع العموم لو سمعتي حاجه عليكي ربنا لو كلمة خرجت
براه يلا فتك بعاافيه
عائشه قعدت ف الارض وحطت ايدها ع وشها وفضلت تبكي بقهر ع اخوها الي زي النسمه وما يستهلش ده كلوو ليه ليه ازاي يجي لها قلب تقتل اطفالها بكل قسوة ازاي تحب واحد متجوز وهي متجوزه ازاي
تعمل كده ف اخوها الي بيعملها بما يرضي الله ويعملها كانها طفله صغيره فقده حنان الاب
ومش طالب حاجه من الدنيا غير عيل يشيل اسمه ويزرع فيه اخلاقه الحميده واحد غيره كان اتجوز عليها من سنه واتنين بحجة الخلفه
مسحت دموعها ووقفت : ربنا يعينك ع ما بلاك ي خووي انا محتاره معرفااش اعمل ايه ي رب لا اله الا الله اجوله ولا لاه انا مش هيچي لي جلب اكسر جلبه ونفسه بالطريجه ديي ربنا يحلها من عنده …
وطلعت قعدت مع مسك بعقل شاارد وفكر حزين …
مسك قربة حضنتها لما حست بحزنها وعنيها الملياانه دمووع
وعائشه بكت ف حضنها
بكل هدوء بس بحرق ووجع ع اخوها الي شمت ريحته ف احب واحده ع قلبها من بعد فااديه
مسك بتربت ع ضهرها وبخفوت با اس اهددي اهدي خلاص مفيش حاجه مستهله دموعك ي عيوش
عائشه بخفوت : جلبي وجعني جووي ي مسك جووي
مسك بحزن : سلامت قلبك عشان خطري كفاايه دمووع وانا جمبك ف اي وقت حبيتي تفضفضي
0
فاديه جابت لهم النسكافيه وخرجت للمكان الي هما قعدين فيه وه ما الك ي عيوش كفلله الشر
عائشه مسحت دموعها : احم مفيش ي حبيبتي ده بس رشا رمت کلمه ملهاش لازمه ومشيت
مسك بفضول : كلمت ايه دي
عائشه ضحكت : جلتلي ي با ايره
مسك : با ايره!! يعني مش متجوزه لحد دلوقتي
عائشه : ايووة
مسك زقتها من حضنها : وانتي سكتي لها ام اربعه واربعين. وبعدين دي حاجه تستاهل عياطك ي هبله ده انت لسه صغنونه ليه تزعلي نفسك وبقت تشم بعنف وتستنشق الهوي حوليها
فادية بضحكه : مالك وهتشمشمي ليه كده
مسك : وااو ااايه الريحه دي
عائشه استنشقت الريحه : اممم ده تلاجي الولد برا هيشوي دره شاامي
مسك وقفت بحمااس : وااو الي بيكلوها العشاق ع النيل انا عا ایزه ادووق قوومه معاليه يلاا
عائشه : طب اجعدي الله يصلح حاالك هتروحي فين وسط الرجاله براا
مسك : وفيها ايه ده اخواتكم واولاد عمكم وجوز فاديه ومريم وحنان وندهت عليهم قربه منها
حنان : الايه ي كوكو
مسك : دلوقتي الي قاعد براا ده مش جوزك
حنان : ايوة
: وانتي . .. مريم اومأت
وانتي .. فاديه اومأت
: خلاص ليه لا دلوقتي هما قعدين بره يتسامره ويضحكه ويهزرو ويشوي دره وانتو محبوسين هناا يللا كل واحده تقوم وتقعد جمب جوزها ولا اخوها واحتلو حياتهم ولا هما مش بيفتكروكم غير ع السرير ووقت تفريغ الطااقه اللى جواهم
حنان بحمااس : اما فکرره بس انا خاايفه
مريم : وانا كمان
فاديه : مش محتاجه اجول رأي طبعا
مسك : انا هخرج قدامك وانا الي هستحمل اي غضب وانا هدافع عنكم وقول انا السبب يلاا جوزكم مستنينكم يلاااا وراايه
وقربة من فااديه وبخفوت : قعدي جمب جوزك وهتربعي ايدك كده وايدك الي هتبقا نحيته قربيها من كفه او دراعه وكلبشي فيه وبيني حبك وبطلي خجل بقاا عشااان مضربكييش …فاديه اومأت بسرعه وكل وحده عدلت حجبها وخرجه وراها وهما بيأخره رجل ويقدمه رجل
حمزه بستغراب : خير اللهم اجعله خير الحريم طلعت مره واحده ليه
مسك قربت : مساء الخير
كلو قال مساء النور وليل رفع عنيه بتسأل مسك بصتله برجاء : بليز هنقعد شوية ناكل معاكم دره انا نفسي ادوقه وهندخل تاني اووكي
بليييز …
ليل : اتفضلو وشاور بايده ع القعده الارضيه وهو كان قاعد ع الدكه لوحديه ومختصر بشرود ورافع رجل ع الدكة ورجل ع الارض
حنان قعدت جمب حمزة وهي مبتسمه حط ايده ع كتفها وابتسم .. مريم قعدت جمب عمر .. فاديه قعدت جمب طاهر .. ومن النحية التانيه
قعدة عائشه الي طاهر ابتسم لها بحب
مسك شورت بعنيها لفاديه الي ربعت ايدها ع صدرها وقربة من طاهر لحد ما لمسة كتفه بهدوء طاهر بصلها بتعجب وفاديه بصتله وابتسمت بحب طاهر ابتسم لها وجسمه قشعر من حركة صوبعها الرقيقه
ليل بص لمسك : ما تجعدي
مسك بصت للمكان الي اتملا وكان جمب عمر ومريم من النحيه التانيه معاذ وسند وادم الي كان ف وش عائشه ولفين حولين النار وحست انها وحيده قربة بهدوء وقعدت جمب ليل …
ليل بهدوء : الدكه بعيده عن النار كده هتبردي ف الطل ده
مسك خدت نفس وغمضت عنيها وبتسمت براحه : الجو لذيذ وبعدين چاكتك مدفيني وخدودها كانت حمره من الهوي الساقع
ليل ابتسم لها برقة وللحظه حس انه عايز يداعبها زي زمان لما حس نظرتها بعيد عن الخبث والاغراء والجرئه الي بتتعمد تظهرهم وتنحنح من شروده فيها .. كان فعلا بيعشقها وهي صغيره وغمض عنيه وخد نفس كان محمل بريحة الشتا ورطوبة الجو ودخان الولعه وبرفان مسك وللحظة ملامحه انبسطت براحه وهدوء حل ع ملامحه
وف للحظه التانيه ملامحه اتعقدت وجسمه اترجف وقلبه اتقبض لما حس بصوابعها البارده ع كف ايده الي ساند
بيه ع الدكه …ورفع عنيه بصلها ومشاعره بتتخبط جواه بعنف
مسك ابتسمت له : شكرا البنات كانت محتاجه القعده دي ..
ليل بص ع البنات وكل واحده مندمجه مع جوزها بتكلمه بخفوت وبتضحك و أومأ بدماغه وسحب ايده وهو بيحطها ف جيب القفطان يخفي رجفت جسمه
سند قرب : احله جندیل دره حایر طا اير ع ست مسك
مسك ضحكت بصوت عاالي : ثاانك يوو ما اي دير
سند ضحك : ع رأي جدي اهي سفت كيف شريط الراديو
ليل احم احم
سند : عمدتنا اتفضل كبااية الشاي المظبوط ورجع مكانه مسك رشف من الكبايه الي بطلع بخاار
ونا من مكاني هذا احب اقولكم دي اجمد كباية شاي ممكن تشربوها في حياتكم شاي الحطب ده يختيييي اممم مسك مسك
لیل ببرود : مش ناوية تبطلى ضحكت الرجيعه دی
مسك وهي بتاكل وبتتلذذ بطعم الدره وبتاكل بنهم وطلع اصوات : اهمممم اوووه جااد دلشییز
ليل بعصبيه : انا هكلمك ي زفته
مسك : وانا سمعت وعملت عبيطه مش عايزه اضيع اللحظه الذيذه دي بكلام فااضي
ليل بنزعاج : شيفه نصيحتي ليكي كلاام فااضي
مسك : خلي نصحتك لنفسك دي انا ودي طبعتي مش مضطره
اغيرهم لاي سبب كان .
مسك بعد ما ليل سبها مسكت الكباية حدفتها ف الارض وفضلت تجز على سنانها بكل عصبيه وطلعت تجري ع اوضتها وجواها
نار من رفضه الصريح ليها
مسك بصوت عالي وغضب والشريط سف ع انجليزي : انااا ايها الحقيررر ترفضني انااا مساكي …. غيرك كان يتمنى فقط قبله من الاميره مساكي ايها اللعين العاهر
وولعة سجاره وفضلت بتدخن بعصبيه وايدها بتترعش.
انا احترق بنشوتي ورغبتي بكك سجعلك تندم داركيي ساجعلك تتمني قربي تمووت ع قبله واحده مني ولان تستطيع وصاالي
وخدت سجايرها والفون ونزلت ع نفس المكان الي كانت قعده فيه اول مره ع البحر وهي طلعه من الباب الخلفي لمحت ليل واقف في الشباك بشرود وعيون حزينه اومأت بشر وقربت من البحر
و شغلت الفون ع اغنيه اجنبيه وبقت تدخن وتتمايل عن اللحانها
وتغني معاها بصوت عاالي عشان يخد باله منها وفعلا خد باله
ولكن مبصش عليها اصلا ليل شفها لكن غض بصره وودا وشه النحيه التانيه وهو بيقول مع نفسه
: اعملي ما بدالك ولا حتي هعبرك تانيي واصل يا اكش تولعي ف نفسك حتي ماليش صاالح
و لما حس بهدوئها رفع عينه بقلق وتصلب مكانه وبرقت عينه بعد ما شفها خلعت هدومها وفضلت بالهدوم الداخليه فقط
ونزلت الماايه وفعز التلج داغمض عنيه بعصبيه
: استغفر الله العظيم… منك لله ي بعيده الي عملته ف حياتي كلها چيتي ف يومين ضيعتيه …. اعوذ بالله منك ومن اشكالك .. يا ربي انا ماليش ذنب ….. للحظه قلق عليها وكان هيبص عليها بعدين نفض الفكره من راسه وهو بيقول …. ونا مالي ماليش صالح يكشي تغرج حتى ….. ماليش صالح كيف بس وابوها ولاني مسؤوليتها. لااه خلاصك شلته ويشيلها خلاصك كييف بس دي بت عمك عارك.. تفيتها لتحت ف عبك تفيتها لفوج هتنزل ع وشك مفيش منها مفر ولو حد شافها إكده هتجيب لنا العاار بت ال .. استغفر الله العظيم
فضل كده متردد يروح لها ولا لا بعد ما اخد قراراته ان يبعد عنها نهائي وكمان كان خاايف يطلع لها بسبب انه عارف هيشوف حاجات مش عايز يشوفها حتي ف كوابيسه
بس فجأه قلبه اتنفض لما سمع صوتها زي ماتكون بتغرق
وبتناادي حد يسااعدها
فتح المندره الي كان قاعد فيها جواه البيت غير المضيفه
الخاارجيه وليها بابين باب من جواه البيت وباب خلفي بيودي
ع الاراضي
وطلع يجري بكل خوف وقلق وفعلا شفها بتعافر ف المايه وفلمح البصر خلع الجلابيه ونط ف البحر بس الي غفل عنه
نظراتها الخبيثه
بعد ما شافت انه مش معبرها و هي بترقص فكرت تقلع و تنزل الماايه وبرضو لما معبرها اش عملت انها بتغرق .. واول ما شفته خارج سابت نفسها للمايه وبقت طايفه فوقيها وغمضت عنيها بتمثيل
تتحسد عليه …ليل نزل الماايه وسحبها ليه ولسه هيخرج بيها فتحت عيونها وهي بتضحك بسخريه وراحت متعلقه في رقبته بسرعه ولفت رجليها على خصره ولصقت جسمها في جسمه واديها خدت رحتها وهي بتتنقل بجرأة على ضهره وصدره العريض لحد ما وصلت لرجولته ومسكتها وتبتت
ليل فتح عنيه بصدمه وزقها بعيد عنه ونزل ع وشها بقلم هشم عضم فكها حرفيا … مسك فضلت متصلبه قدامه اول مره ف
حياتها تتضرب
ليل بغضب : انتييي مهتوبيش واااصل كااام مره حذرتك هاااا کااام مره انتييي ااايه شيطاانه
مسك فضلت بصاله ومبرقه وهي لسه تحت تأثير الصدمه
ليل مسك شعرها بغضب : انت مش كنتي هتغرجي انا عااد هغرجك صوح وغرج شيطانك معااكي ونخلصوا من شررك يا فاجره یا جليلة الحيااا
وبكل عنف وغضب غطس راسها كلها ف الماليه ومسك بقت
تضرب ع ايده وتجرحه بضوفرها وترفس بجسمها كله في
المايه لما حست انها بتتخنق والرأتين اتملوا مايه
ليل رفع وشها مره تاني بعنف مكملا بكل غصب : هتوووبي ولا لااه و تخرجيني من نفووخك ولا لاه انا هعيد تربيتك انا يا فاجره کااام مررره حذرتك جوليليي
مسك وهي بتشهق بعنف وبصتله بكل غضب وهي بالعافيه بتلتقط انفاسها : ده بعينك داركيي ليل نزل وشها ف المااايه تاني بشكل أعنف : يبجا انتي اللي
جانيتي على روحك ويانا ي انتي ي وكله نااسك
وفضل حاطت وشها ف المايه لحد ما حركتها هديت خالص وفااق من غضبه رفع وشها بسرعه وقلق وبقا يخبط ع وشهاا
خبطات متتاليه لما لقاها ساكنه خالص
ليل بخوف وهو بيبلع ريقه : بتتت انتي ي وكله نااسك… انتيي ي شر الباليه…. انتي يا مصيبه… لاه لاه يابوووي… لاه يا ربي لاجل حبيبك النبي
مسكك يا مسكك
سحبها للخارج بسرعه ونيمها ع الارض وهو مغمض عنيه كفايه
ايده اللي لمساها مش هيوسخ
نظره کمان وخد الجلابيه بتعته رماها عليها
لما الجلابيه غطتها من اول رقبتها لرجلها قرب منها
ليل بحذر بدأ يعملها الاسعافات الأوليه وهو مغمض عنيه وجسمه متصلب وهو بيضغط على صدرها بكفوف اديه… ولما ملقاش نتیجه کتم منخيرها وهو بيعافر ف روحه عشان يعمله وفتح بوقها وقرب بتردد واول ما شفيفه قربت عشان يعملها تنفس صناعي راحت قفشه ف شفايفه
انا كها ايدي ابهرتيني
وسحبت شفایفه بین اسنانها وبقت بتمتص فيهم بنهم وجوع وشرهه بعد ما حست بانفاسه وريحته الطيبه وشفايفه الي كانت شغوفه بيهم لدرجه صعبه
ليل فتح عنيه بذعر وصدمه و بعنف بقا يبعدها عنه بستمااته لا لا مش بعد ما خد عهد ع نفسه لا مش ف الحرام يارب
مع انه كان يتمني شفيفها الي لمسة شفيفه وهي بنت خمس سنين وهو ابن ال 17 من ساعتها ما بسش غيرها ولا شفيفه لمسة غير شفيفها وكان شغوف بيها لدرجه صعبه لدرجه حس نفسه مريض عشان يتعلق بطفله
وسعتها دفن نفسه ف كتب الدين والدراسه عشان تخرج من
عقله وقلبه وبطل يسأل عليها وبطل يكلمها ولو سمع صوتها
وهو بيكلم عمه يقفل ويحصن نفسه منها لانه عاارف نهايتها هيكون زوج اختها وكان مصيره متحدد اصلا . بعدها عنه بعنف لدرجة شفته اللي كانت بین اسنانها اتجرحت وحس بطعم الدم
ليل وقف بغضب وهو بيمسح شفيفه بضهر ايده بقهر وقرف : انتيبي بهيمه مهتفهميششش جلتلك بعدددي عنييي والي ف نفووخك خرچيه عشان مش حيحصل لو طبجت السما على الأرض و مفيش غيرررك هيتعب
شد شعره بعنف وكمل : منك لله ي شطاانه هتشيليني وتشيلي نفسك ذنب كبيررر.. هدخلينا جهنم من أوسع أبوابها يا وكله نا اسك
وقرب منها وهو بيجز ع سناانه وراح ضربها كف تاااني أقوى من الاولاني
: انتييي مش هتوووبي كااام مره حظرتككك كااااام مررره… منكك الله يا بعيده .. منك لله .. انا عمري ما مديت يدي ع واحده ولا كت اتخيل ف يوم امد يدي ع واحده بسسسس انتييي انتي مش بني ادمه انتي شطاااانه غووووري انجلعي من وشي وستري نفسك يا رخيصه بالجلابيه دي يلااا
مسك حست ودنها بتصفر من عنف الكف التاني ومتاكده انه
هيسيب علامه على وشها الناعم .. عمرها ما اضربت ف حياتها كميه قهر ووجع وغضب وكره كانه جواها ده غير كلامه اللي كان بيضربها في الصميم
ولاول مره من سنين طويله دموعها تنزل لأول مره تحس الاحساس ده دموعها نزلت بغذارة وشهقتها
عالية .
ليل وده وشه النحيه التانيه وهو بيقبض ع کف ايده بقهرر وحسره
مسك وقفت ولفة الجلابيه ع جسمها وطلعت تجري ع اوضتها
و شهقتها عاليه.
ليل قعد مكانه بيأس وحط كفه ع راسه من كم الضغط الي حااسس بيه والصداع الي هيفرتك دماغه من ساعة ما جت ولا ليله ليل ولا نهاره نها ار وحس من جواه بینها از دینه اخلاقه اساسه حدوده اللي ماشي بيها كله بيتهز وهيقع دمرت حياته وقلبتها رأسا ع عقب وهو ف النهااية بني ادم
بص جمبيه لقاه الفون بتاعها والسجاير والهدوم اللي كانت لابسها خدهم ودخل الاوضه ورماهم ف الدولاب وقفل عليهم .
ورما نفسه ع السرير وهو معندوش طااقه لاي حاجه حاسس انه انفصل عن الواقع
لا يلدغ مؤمن من جحر مرتين وهو اتلدغ مرتين بنفس الطريقه في المرتين صدق انه يكون جرلها حاجه ودي حاجه بينت ليه مدا خبثها وانه فعلا ع نياته
غمض عنيه وهو ولا حاسس بضغظ ولا غضب ولا عصبيه ولاارهاق ولا برد من هدومه اللي اتبلت ف الجو ده حس انه دخل
ف مرحلة تبلد .
مسك دخلت الاوضة ورمت الجلابيه بعنف ودفنت نفسها ف السرير وفضلت تبكي بحرقه هز ثقتها ف نفسها وف جمالها المغري وهي اللي كانت مفكره من بوسه هيسلم لها ويمارس معاها الحب ع شط النيل مسحت وشها بعنف وهي من جواها بتتوعد ليه بالجحيم
وغمضت عنيها وراحت ف نوم عميق .
وكانها بتهرب من الواقع .
تاني يوم الصبح ليل صحي ع ضوء الشمس اللي سطع من شباك الاوضه وتنفض بعنف صلاة الفجر راحت عليه لاول مره يجي من عشرين سنه وفضل يكح بقوة وجسمه كله بيوجعه وصداع صعب مش قادر يفتح
عنيه منه
قام يستغفر ويستعيذ من الشيطان وطلع من الاوضة بوهن وشاف جده داخل هو الباقين
صالح : ده احنا صبحنا يا شيخ ليل راحت عليك نومه يااك
ليل بصوت مبحوح : ايوة والله ي جدي معرفش كيف صالح قرب منه وحط ايده ع جبهته : وه وه ده انت سخن مولع وشكلك واخد دور بارد واعر
وخد ليل قعده ع الكنبه وهو بينادي ع صفاء
طلعت ام ليل بعد ما طاهر قالها وقال لعائشه ان ليل تعبان
مني بخوف : ماللك ي نضر عيني كف الله شر الف سلامه عليك يا ولدي
وهي بتتحسس جبهته
ليل بتعب ونفسيه محطمه : مفيش حاچه یا امه متجلجيش انا زين شوية بارد وهيروحه
لحالهم .
وبص لعائشه : معلشي يا عيوش هتعبك معاي هتيلي برشامة صداع نفوخي هينفجر
مني : لاه ي ولدي افطوور لول وبعد كده خد العلاج اجري ي عيشه هاتي مايه با ارده و فوطه نعمله کمدات چسمه هیخرج ناار
عائشه اومأت دماغها وجت تتحرك
ليل بتعب : وهتيلي خلاجات نضيفه من اوضتي ونزليلي بااجي هدومي وحاجتي ف المندره
عائشه طلعت تنفد طلباته بهدوء وستغراب
صالح : هتنجل حاجتك ليه من اوضتك يا ليل
ليل بهدوء : معليش يا جدي خلاف بيني وبين مرتي و لما تتعدل ان شالله ربنا يصلح الأمور… وهو جضى اخف من جضي اهجورها ف المضاجع احسن ما امد يدي عليها او حته اطلجها …
الجد سكت وهو عاارف ان ليل ميخدش قرار زي ده الا لو حصلت حااجه كبيره بينه وبين مراته وبيفكر عملت ايه يوصله انه يهجرها ونكث دماغه بهم واضح وهو شايف ان قراراته دمرت اولاده واحفاده وهو كان مفكر نفسه بيعمل عيين العقل
صفاء ربتت ع رجله بهدوء : هتتعدل ي حج صاالح كل حاجه هتتعدل بس جول ي رب
صالح بخفوت : ي رب ي بت عمي ي رب
عائشه طلعت و خبطت ع باب اوضة ليل ورشا
قامت رشا من النوم وفتحت الباب بحواجب معقوده وش يقطع الخميره من البيره
زي ما بيقوله : خيير ع الصبح عاايزه ايه
عائشه بحنق : چایه اخد خلاجات اخووي وحاجته كييف ما طلب واخد ليه علاج عشانك تعباان
رشا بعدت عن الباب ببرود : وهو هينجل حاجته ليه انشالله
عائشه دخلت تطلع حاجته : الله ورسوله اعلم عندك وسأليه… وین علاچه
رشا نامت ع السرير وتغطت : عندك متلجح ف الدورج وانتي طالعه طفي النور معااكي وجفلي الباب بلا جرف ع الصبح .
عائشه هزت دماغها بيائس من البني ادمه معدومة الاحساس وخدت حاجة اخوها كلها ف شنطه
مع سجادت الصلاه والسبح والمصحف بتاعه وبرفانه والسواك بتاعه وجلاليبه وغيراته والعلاج .. وطلعت ورزعت الباب وراها من غير ما تطفي النوور .
وهي طلعه سمعت صوت مسك وهي بتكح وانينها طالع بره
الاوضه خبطت الباب ودخلت بخوف
مسك بعيون دبلانه و ارهاق : اممم عيووش تعباانه جسمي كله متكسر مش قادره
3 عائشه قربت منها بخوف وحطت ايدها ع جبهتها : ي بووي جسمك جايد ناار وليل الثاني تعبان علي اخره تحت الف سلامه عليكم يا جلبي
2 مسك اتعدلت وهي بتسأل بقلق : ليل ماله
3 مسك بتعب : طب لفي وشك عشان انا مش لبسه كويس
2 عائشه لفة وشها ببسمه : ايه تتحسدي بجيتي تنكسفي يااك
4
٢٦ ١ ١٢:٠٨
تصفح –
عائشه بقلق : مالك ي مسك ي حبيبتي ايه الي جرالكم بس اكيد من جعدتكم ع الدكه ف البرد ده بعيد عن دفي الناار
عائشه وهي بتخرج ليها هدوم من الدولاب : تعبان وواخد دور زيك وصعب حتي صلاة الفجر راحت عليه وعمرها ما حصلت ربنا يعفي عنكم جومي يلا اغسلي وشك والبسي وتعالي معايا عشانك تفطروا وتاخدوا العلاج
مسك بأنين : اممم لا خاايفه اخدش حياك هههههههه
عائشه ضحكت : وانا الي للحظه اتأثرت والدمعه كانت هتفر من عيني طب جومي يختي يلا.
مسك دخلت الحمام وخدت شور دافي سريع ولبست روب الاستحمام ومسكه فوطه بتنشف شعرها كويس وهي بتكح ع
اخرها وصدرها تعبها
بزياده بسبب التدخين اللي بتدخنه
لبست الهدوم اللي خرجتها عائشه وفضلت قعده ع السرير بوهن وجسمها بيترعش من البرد اللي حسه بيه فعضمها
عائشه قربت منها لما خلصت : خودي البسي چاكت ليل منها دفي ومنها ستره عشان محدش يتحدد معااكي ع الصبح مسك بنزعاج : لاا مش هلبسه .. مش عايزه حاجه منه ريحته
عائشه استغربت ردها : خلاصك ثانيه هجيب لك حاجه من اوضتي حكم انتي لبسه كله محندج
0
خرجت عائشه بسرعه ودخلت اوضتها طلعت شال صوف تقيل وطويل ومعاه الطقيه بتعته والجوانتي وطلعت لها شراب تقيل عشان تدفي نفسها كويس
ودخلت اوضة مسك حطت الشال ع جسمها غطها لتحت مؤخرتها وقفلته بدبوس من قدام لمة شعرها
بتوكه وهي وبتلمه اتخضت وشهقت يا حزني ايه دا يا مسك نص وشك اليمين مزرج أكده ليه … لاه
لاه دا وارم کمان
مسك وهي بتحسس على وشها بحزن
مفيش حاجه يا عيوش انا بس بتقلب كتير وانا نايمه فا وقعت على وشي بالليل
ولبستها الطقيه ومدت لها الجوانتي : سلامتك يا حبيبتي خدي البسي ده خليه ي دفيكي
لبستها الطقيه ومسك نزلتها شويه على وشها عشان تدريه ونزلت عائشه عند رجلها عشان تلبسها الشراب
مسك مسكتها من كتفها : بتعملي ايه قوومي بليز
عائشه ابتسمت لها بحب : هلبسك الشرب يا جطبوطه وبعدين يا بت هو انتي مش كيف اختي الصغيره ولا ايه
مسك عنيها دمعت وشفتها اتقلبت زي الاطفال : انا بحبك اووي يا عيووش اي لاف يو سو ماتش
عائشه قربت حضنتها ومسحت دموعها الي نزلت ع خدها : وانا بحبك ي مسكي…. وبقت تربت ع ضهرها بحنو بعد ما دخلت ف نوبة سعال شديده …
ووقفت معاها بعد ما مسكت شنطة ليل ونزلت بيها براحه …
مسك بتسأل : ايه الشنطه دي
عائشه بحزن : دي خلجات ليل وحاجته بعتني حبتها من الاوضه بتاعته هيعتزل رشا وينام ف المندره مش عارفه عملت ايه خلته هیهچورها
0
مسك اومأت بصمت وكملت مع عائشه
مني : اتأخرتي ليه ي عيشه اخوكي عاايز يغير خلجاته
عائشه : معلشي يامه كنت بساعد مسك حكم هي التانيه تعبانه ع اخرها وصوت كحتها كان جايب اخر الاوضه و چسمها مولع برضك ..
مني قربت من مسك بقلق : اسم الله عليكي يا بتي الف بعد الشر عنكم يا حبابي عنيا تعالي تعالي
ليل سمع عائشه وفتح عينه بعد ما كان ناايم ع الكنبه والكمدات ع دماغه وشافها بتقرب بأرهاق باين ع ملامحها وغمض عينه بحزن وتعدل براحه وحس ان الدوخه لعبت بيه ونزل دمااغه لتحت بتعب ودوخه مسك قعدت جانب جدتها اللي حضنتها بخوف
: سلامتك يا جلبي
الجد طلع من الاوضه بعد ما صلي الشروق اايه مالها حبيبة جدها
مسك رفعة راسها من ع كتف جدتها وبدموع وشفه مقلوبه زي الأطفال : جدو
الجد قعد جمبيها وخدها ف حضنه : مالك ي جلب جدك من جواه مالك هتبكي ليه يا حبيبتي
مسك ببكي : تعبانه اوي ي جدو كوكو تعبانه خالص
الجد ضحك بحزن : الف سلامه علي كوكو.. خلاص عاد متبكيش وفطري وخدي العلاج احسن اخلي عايشه تضربك ابرة
مسك مسحت دموعها وتنفضت بخوف : لا ارجوك مش بحب الحقن بليز جدو وحياتك هشرب الدواء بس بلاااش بخااف منها
صالح بحب : خلاصك يا جلب جدك متخفيش اووعي تخاافي
من حاجه واصل وانا جمبك
ومعااكي
وباس دماغها بحب ومسك دفنت وشها ف صدره براحه وفضلت تتمسح فيه زي القطه.. وهي
بتكح علي اخرها
وحطه ايدها الصغيره ع فمها بتعب
جيه محمود وقعد جانب مسك وحسس على شعرها بعد ما وصوله خبر تعبها
ايه يا مسكي يا حبيبتي مالك
ام فاین داد متخفش علیا
قالتها ببتسامه مرهقه وهي لسه في حضن جدها
ليل خرج من الحمام بعد ما خد دش دافي وجفف شعره كويس وصلاة فرضة الي فات عليه وهو بيستغفر وقام وخد شال كبير
وحطه علي كتافه
وخرج وهو متكلفت بيه من البرد اللي حسه ف عضمه
صفاء بحب : تعالي حدا اي يا نوارتنا محسب علیکم یا حبايبي … عين وصابتكم انت وبت عمك
ليل قعد جمبها وهو بيرتجف
: تسلمي ي جدتي ربنا يطولنا ف عمرك
مسك سمعت صوته المبحوح التعبان والدموع ملت عنيها وحست للحظه بالذنب وانها السبب ف ده كله وانها فعلا شيطانه زي ما قال ليل ودموعها زادت ونزلت ع صدر جدها
صالح بحزن : وه مالك بس هتبكي ليه ي مسك يا بتي
0
مسك بوهن : مش قادره ي جدو جسمي وجعني وعندي صداع وزوري حرقني اوي… وكمان مامي وحشتني اوي كانت هي اللي بتهتم بيا لما اتعب
لاه متشليش هم دي كلنا هنشلوكي فحبابي عنينا لحد ما طيبي وتبجي كيبف المهرة .. وه ايه اللي ف وشك دا يا مسك
قالها الجد بعد ما لاحظ وشها لما رفعته وهي بتكلمه مسك بصت ع ليل بحزن
ليل شافها ونزل عيونه ف الارض بقهر
متقلقش يا جدو انا بس وقعت من على السرير
مني طلعت بصنية الفطار وحطتها ع تربيزه صغيره وقربتها منهم
: طب يلا عشان تكلوا لجمه وتخدوا المضاد الحيوي وعلاج البرد وعيشه هتعملكم ایسون سخن بعسل النحل ويجعله بالشفا ان شاء الله
مسك رفعة راسها وبصت ع ايدها وع الجوانتي وتكلمت زي الأطفال كعدتها لما تمرض بتبقا زي الطفله الصغيره
انا خاايفه اخلعه احسن ابرد و صدقت لما دفيت ف حضنك يا جدو مش عاایزه اكل
الجد ضحك : اخلعي يد واحده طيب
مسك ضحكت : فكره حلوه يا جدو
و باست خده وقربت من صنية الاكل بعد ما صفاء قامت وقعدت جمب صالح
ليل وسع لها وبعد عنها مسافه عشان تاخد راحتها وهو ياخد راحته ومسك فعلا خلعت ايدها اليمين بس وبقت تاكل باید واحده
ليل شافها بتعاني ف تقطيع العيش بأيد واحده وبقا يقطع لها
اقم صفر منحطها قراممان الاطفال
لقم صغيره ويحطها قدامها زي الاطفال
و مسك بقت تاخد اللقم بهدوء وتاكل براحه ومن غير نفس بس لازم عشان المضاد حيوي بصت لليل بعيون ندمانه وبخفوت
: انا اسفه يا ليلي مش هعمل كده تاني صدقني ليل غمض عنيه بحزن واوماً بدماغه من غير ما يبص لها مسك نفضت ايدها من الاكل وجت تلبس الجوانتي
ليل بخفوت : جولي الحمد لله
مسك بصتله بستغراب ورفعة كتافها
لفوق : الحمد لله
ووقفت قعدت جمب جدتها تاني وعائشه قربت منها بالعلاج وكباية الينسون السخنه
: سمي يا جلبي وخدي العلاج ربنا يعفيكي
مسك : سمي !!
عائشه بهدوء : ايوة يعني تجولي بسم الله قبل اي حاجه
مسك خدت العلاج وكباية المايه : بسم الله
وشربته بهدوء وهي مستغربه من العيلة دي وزاي مهتمين بإدق
التفصيل وواحد يقولها تحمد ربنا والتانيه تقولها سمي وحست اد ايه هي كانت عايشه ف بيئه مختلفه تماما عن هنا .. وخدت كبايه الينسون ومسكته بين كفوفها وبقت تشرب بهدوء
البنات كل واحده نزلت من اوضتها وبدأو ينتشروا ف البيت زي خالية النحل بكل نشاط وهدوء وصوت القرآن اشتغل ف البيت مع ريحة البخور والنضافه الي حسيستها بالطمئنينه
ونامت ف حضن جدتها من التعب والعلاج هدي معاها بعد ماكنت بتكح ع اخرها …
البنات جهزوا سفرة الفطار وكله دخل عشان ياكل ومسك نايمه ع رجل جدتها ف وضع الجنين وكل الي يشوفها يغض بصره قاام ليل رمي عليها المفرش الي كان ع كتفه
ليل بخفوت : حطي مخده تحت راسها وجومي عشان تاكلي
لجمه ي جدتي وتاخدي دوا
الضغط
صفاء بهدوء : حاضر يا نضر عيني روح ناملك ساعتين انت كمانك جبل صلاة الضهر
ليل اوماً بتعب ودخل اوضته
ونام على السرير وغمض عينه بإرهاق الباب خبط اذن للطارق بالدخول و اللي كان جده
: نورت يا جدي
: تسلم يا ولدي… عايز أسألك على حاجه يا ليل
: اتفضل
: ايه اللي حوصل بينك وبين مسك.
ليل برقت عنيه وهو مش عارف يقول ايه
: متبصليش أكده جدك لسه مخرفش وشايف وفاهم كل حاجه بتحصل جدام عنيه… لما تعيوا انتوا الاتنين في نفس الوقت وهي نص وشها مخربط وانت يدك وشفتك مشلفطين دا معناه
ایه یا شیخ لیل
لليل بغضب : مافيش حاجه يا جدي غلطت وأدبتها : وأدبتها بالضرب إلا معاملتها مع مرتك جاي تعملها مع بت عمك مرتي عمرها ما نزلت في نصاص اليالي ع اللط و جلعت
عريانه ونزلت اسبحت في البحر
وه مسك عملت اكدهه ي وجعه مربربا اومأ ليل بغضب اقترب من الجد وضعا يده على فم ليل
: وهي اللي شلفطتك أكده وانا بطلعها عافرت معايا شويه وخربشتني
: هعديها ليك ي ليل عشانك عارفك مهتكدبش واصل ولا العيبه هتخرج منك بس اول مره تلف وتدور عليا ي ولد جلبيي
ويخرج من الغرفه من الباب الي بيودي ع الزرع وهو بيخبط كف ع كف وبيتكلم بزهول
: انا ممصدجش بجا مسك اللي كيف النواعم يطلع منها دا كله اترمي ليل على السرير ببتسامه وهو بيقول
: كيف النواعم ده انت ع نيتك ده حته محصلتش جرجوش بت ال يلاا
ربنا يصبرني ع ما بلاني سابت شباب الصعيد وامريكا وجفشت فيا بايدها وسنانها كيييف الكلب الصعرانه بس ي انا ي انتي ي كوكو بسخريه
مسك بعد ما صحيت لما جدتها عدلت راسها وقامت تفطر اتعدلت وطبقت الشال الي كان ع كتف ليل وراحة توديه ليه احسن يحتاجه وسمعت كلام ليل عنها
وربعة ايدها بغضب وعصبيه
: ماشي ي ليل بتقوم جدو عليا .. وكمان بقيت بتدافع عن الست رشا ملاك العيلة وانا بقا الشيطانه…. ماشى انا هوريك الشيطانه اللي بجد وي انا ي انتي داركي
بره هاجر غمزت بنتها بعصبيه وخفوت : شوفتي وتفرحتي ي بت الكلب يلي سايبه چوزك لبت الخوجايه تلوف عليه.. شوفتي كيف كانت بتتمايع عليه وعلى جدك
رشا بسخريه : هي لسه هتلوف … ولا تلوفه من اصله وانا ما الي.. اصلا اكده اکده بعت خد حاجته من الاوضه و هچرني يلا چات من عنده
هاجر بصدمه : نهاارك ابوكي طين هجرك كييف يعني احسن تكون المضروبة عيشه جالتله
حاچه
رشا : لا عيشه لو سمعت هتخاف تفتح خشمها هتخاف علي اخوها يعرف حاجه زي دي .. وبعدين هي بتخاف مني واعر مستحيل تفكر تعاديني … طين و روبه عليها وعلي اخوها
هاجر بصت لبنتها بغل وسكتت مفيش فاایده
فاات اسبوع واهل البيت مهتمين بمسك ولليلنا
الي فاق شوية من الدور ورجع يصلي ف المسجد وملتزم ف اوضته اغلب الوقت …
مسك فاقت ومكنتش نااسيه وقفت عائشه معاها ولا حتي
فااديه الي كانت ديما عنيها حزينه
مسك قربت منها بعد المغرب وبخفوت
: تعالي ورايه عا ايزاكي يلاا
فااديه استغربت بس قامت وراها هي وعائشه ودخلو اوضة فاديه شافو مسك بتقلب ف دولابها وهي بتهز راسها برفض
فااديه : ف الايه ي مسك
مسك : ف ان انتي مش عندك اي لبس يشجع ايه الموديلات القديمه دي… دي نناه مترضاش تلبسها .. عنده حق طاهر
بصراحه….. معلش يا عيوش هاتي شنطتي الكبيره من الاوضه وتعالي جرري
براحت عائشه ورجعت بعد دقايق قليله وهي بتجر الشنطه وراها … مسك رفعت شنطتها وفتحتها طلعت لها كام قميص سيكسي و برفان مثير ومغري
غير ريحة الورد الهادي الي بتفوح منها على طول
وطلعت شنطة الميكب وصبغة حمره جريئه مؤقته بتروح مع الغسل وطقمين ملابس دخليه الاندر بالبراد بتاعه ولسه بتدور ف الشنطه وادوات رسم بالحبر غير قلم الوشم
مسك بحب : ودلوقتي يلاا عشا ان نغيرك بدل ما انتي شبهة النهر الهادي هنخليكي شبه البحر الهائج
مستعد ددده
فادية اومأت بسرعه وهي مبتسمه اووي
عائشه : وه وه اليه الحاجات دي ومسكت البرفان شمته ورمت
نفسها ع السرير… ايه الريحه دي
ی عینی ی خوویا هتدوخ آنها ارده هههههههههههه
فادية ضربتها ع رجلها وضحكت بكسوف
مسك : قومي خدي شور يلا وحطي اللوشن ده ع جسمك اول ما تخلصي وتعاالي جري يلاا
0
فادية دخلت خدت شور سريع ودهنت الكريم ع جسمها كله الي بقا نااعم ورحته تجنن طلعت وهي لابسه البورنس ومكسوفه اووي
مسك قربت منها وخدت ايدها قعدتها ع السرير وصلت الاستشوار ونشفت شعرها وبدأت ترش لها الصبغه ونكشت شعرها زي الكيرلي بدل ما هو سايب وهادي كده من غير روح
مسكت ادوات الزينه ورفعة رموشها وحددت ملامح وشها بحتراف اظهر جمالها ورسمت حواجبها وحددت شفيفها وعملت لها فوليووم خله شفيفها تجنن مع لاب جلوس
وف الاخر حددت عيونها بالكحل الاسود الامع ورسمة لها ايلاينر يليق ع عيونها الوسعه
عائشه بنبهار : الله اكبر ما شاء الله فين بت عمي هههههههههههه
فادية : صوح والله يا عائشه شکلی بجا حلو
قاديه : صوح والله يا عائشه شكلي بجا حلو
مسك ضربتها ع راسها : بنت قولنا ايه انتي اصلا حلووة وجميله من غير اي اضافات دول بس لزوم الدلع
وخدت ادوات الرسم حتط لها استيكر علي شكل ورده حمره
على صدرها بحبر احمر وبقلم الحبر الاسود نزلت البرنس من ع كتفها وعلي عضم الترقوة كتبت اسم طاهر بالانجليزي بشكل جذاب …وقومت فادية وخدتها لحد المرايه فاديه فتحت بوقها بصدمه
وعنيها دمعت وحضنت مسك
بفرحه : شكرا شكراا تعبتك معاليه
مسك ضحكت : عاادي ي عيوني .. خدي بقاا الطقم الي ع السرير ده البسيه والبسي القميص ده
وانتي ي عيوش خدي اعمليلها كيس النسكافيه ده بس اووع تشربي منه
عائشه : ليه اوماال
مسك بخبث : لما تكبري هتعرفي
عائشه ضحكت ع كلامها ونزلت تعمله وطلعت بيه
كانت فااديه لبست القميص القصير بس اتكسفت تخرج مسك ادتها عليه روب طويل ستان وطلعت وهي بتشد فيه يمين وشمال وبصه ف الارض
مسك : ي بنتي اهدي وسيبي القميص اومال لما طاهر يشفوك هتعملي اايه
فاديه فركت ايداها بتوتر : معرفاش معرفاش
مسك خدت النسكافيه من عائشه : طب خدى اشربی ده عشان تفوقي وتركزي معايا ف الكلام
فاديه : لاه مجدراش حسه بطني ممغصه من الخوف التوتر
مسك : معلش عشان خطري يلا
فادية اومأت وخدت الكبايه وشربت بهدوء بس كانت مستغربه
طعمه شوية
: طعمه عامل ليه اكده …
مسك بخبث : عشان نوع غير الي اتعودتي عليه ده طبعا غير التوتر الي انتي فيه رووقي عا ايزاكي تبقي هاااديه خاالص وان ده عاادي وده جوزك وحبيبك وسبق شاف ده كله واكترر
فادية هزت دماغها بكسوف وبصة ف الارض بخجل
مسك بصدمه : ايه مشفش
فادية : هجوله طفي النور
مسك ضربة ع جبهتها بصدمه : نو نو نو ده كده اوووفر اوي .. عيووش يلاا ي روحي عشان فيه كلام هيخرج يخدش حيائك
دلو وقتي
عائشه : وه وه دي اخرتها بتوزعوني وبعدين ما انا كمان ع وش
جواز و عا ایزه اتعلم اومااا چواز و عا ایزه اتعلم اوماال
مسك قربت ومسكت خدودها : يختييي جميل ي نااس وعا ايز يتعلم او وعدك قبل فرحك باسبوع هديكي درس مكثف عن كل حاجه
و باست خدها
عائشه ابتسمت : طب يلاا فوتكم بعاافيه معاكي ربنا يختي ي فا اديه
فاديه بخوف : عيشه متسبنيش الله يصلح حاالك
عائشه ضحكت وجت تخرج
: بقولك ي عيوش بصي سااعه كده بالظبط وتروحي لطاهر تقوليله ان فاديه عايزاك ضروووري ف اوضتكم
فاديه : وه لاه لاه يا مرري هيجول عليا اليه
مسك بصت لها بطرف عينها : بس ي بنت اخرسي.. هيقول ايه يعني.. حبيبتي وعايزاني زي ما انا عايزها .. لازم يحس دايما انك عايزاه ودي اول حاجه لازم تتعلمها
عائشه خرجت وخدت الباب ف ايدها ومسك قعدت قدامها ع السرير وهي بتبصلها بتركيز وترها
مسك بهدوء : انتي بتحسي بايه لما تكوني ف حضن جوزك
فادية اتكسفت : وه يا مسك اليه السؤال المحرج ده
يا قلبي انا مش عايزه تفصيل انا بس كنت عايزه اعرف حاجه معينه… بصي من الاخر يا فاديه انتي عندك برود جنسي يعني مش بتبقي مبسوطه وحسه بشهوه وانتي مع طاهر
فاديه بخجل : لا والله ببجا مبسوطه بس كسوفي بيسيطر عليه و ايوة هحس كيف ابجا ف حضن حبيبي وراحلي اللي مفيش حد زيه ف الدنيا ومحسش … دا انا ببجا مشتاجه لي ونفسي
اعمله
كل الي يتمناه بس غصب عني بشوفه بتلخفن وبيجا مش ع بعضي وبتكسف
منه واعر .
: خلاص لو على الكسوف يبقا مقدور عليه ومش هسيبك غير لما تبطليه نهائي عشان تعرفي تستمتعي ف حياتك مع حبيبك طاهر
مسك ابتسمت وكملت : انسي نفسك معاه يا فاديه و الي يجي ف بالك قوليه من غير تردد والي بيبقا نفسك تعمليه اعمليه ع
طول ده حبيبك ملكك وانتي ملكه واللي نفسك فيه اطلبيه منه بكل حب وهو اكيد هيعمله … ولا انتي بقا عايزها يبص برا زي ما بيقولوا و يخونك
اتفضت فاديه قائله بدفاع : لاه رجلتنا تعرف ربنا ومستحيل يبصوا برا واصل
: خلاص يبقا هيتجوز عليكي هابله بحجة انك مش مكفيه احتيجاته كراجل… يا فاديه انا مش بخوفك بس انتي لازم تكوني ماليه عنيه طول الوقت عشان ميبصش برا …. وصدقيني لو انتوا كنتوا كويسين في الموضوع دا بذات هتبكوا كويسين في كل حاجه ولو لاء صدقيني الموضوع دا هيأثر على حياكم كلها وشويه شويه هتلاقي طاهر بعد عنك خالص… صدقيني العلاقه الجنسيه بين اي اتنين بيحبوا بعض مش بتبقا مجرد شهوه وبس دي بتبقا الطاقه اللي بيشحنوا بيها بعض عشان يقدروا يقوموا ضغوطات الحياه كل واحد بيدي التاني كل الحب اللي جواه على شكل شهوه بتخرج من جسمك لجسمه والعكس
فاديه كانت قعده بتستمع ليها بكل جوراحها ومندمجه ف
كلامها …
مسك : بصي بقا هيجي كمان شويه هتكوني فرده نفسك ع السرير ومتتحركيش غير لما يشوف تفاصيلك حته حته ويمتع
نظره بجمالك
اللي انتي عملتيه دا كله عشان خطره بعد كده لما يقرب منك اووعي تقوليه تطفي النور ولا حتي تخبي جسمك بالعكس ده انتي تنامي وتفتحي رجليكي كمان
وخليه ويتفرج برحته وانتي متعي نظرك بجمال جوزك بوسيه ف كل حته ف جسمه… کله کله یا فاديه انتي اكيد فاهمه
فاديه بغباء : هااه
مسك زفرة بحنق : رجولته ي فااديه رجولته بوسيه وامتصيه ودعبيه بايدك لا وكمان هتخدي ايده وتحطيها ع انوثتك بكل الرقه الي جواكي واللي عايزاه منه اطلبيه لو عايزه هو كمان يدعبك من المنطقه دي اطلبي منه من غير خجل
فاديه سابت كباايه النسكافيه الي خلصتها بعد ما ايدها اتر عشت : وه وه وه يا بوووي انا ما الي دوخت ليه و سخنت مره
وحده يخربيتكك
ي مسك روووحي سااخت مني
مسك ضحكت : يا بنتي انا كده بديكي تفاصيل بسيطه ده حاجات اكثر من كده بكتير بس انا خاايفه علية اعصاابك
فااديه بخوف : بس انا مهجدرش اعمل ده كله
مسك بثقه : هتقدري النسكافيه الي انتي شربتيه ده بيهدي الاعصاب وبيخليكي متفكريش كتير وكمان هو منشط جنسي قوي بيزود الشهووة بيخليكي تخرجي برا المتوقع ف طبعا لما تعملي علاقه بتأثير المنشط مره او مرتين هيبقا خلاص اتعودتي وخلاص الكسوف ضاع ومش هتحتاجي للنسكافيه تاني عشان انتي كده كده مش برده جنسياً انتي خجلك مقيدك احنا نضيع الخجل ونكمل بقا بالفطره
فا اديه : بالفطره كييف يعني
مسك : يعني طبيعي لما تكوني ف حضن حبيبك هتبقي عايزه تبوسيه تدعبيه تبوسي رجولته هتبقا مثاارة من مناطقه الرجوليه لانك مراءة وطبيعة المرأة وفطرتها بتبقا محتاجه راجل يكملها تدوب ف حضنه وتنتشي بحبه وتوصل معاه لاقصي
متعه وتبقوا جسد واحد وبتكتمل لما تنزلي شهوتك وهو كمان
يرتاح جواكي
فا اديه : ي بوووي انتي عرفتي الكلام ديه كله كييف
مسك ضحكت : انا اصحابي كلهم دخلوا ف علاقات وكانو بيتكلموا قدامي عن اللي بيحسوه مع شركاهم في السرير وكمان احنا عندنا الجنس ف امريكا ده ثقافه ولازم ندرسها كويس.
فا اديه بدأت تتحرك ف مكانها بتوتر : خلاص ما اشي انا ما الي كده مش ع بعضي وجنتي جا ایده ناار
مسك بخبث : يلاا بقا ورينا شطرتك عشان جوزك يطفي نارك دي ولما يخلص ابدئي معاه مره واتنين لحد ما تهدا نااارك وشتيا اقك يروح
فااديه بكسوف وقلة صبر : لسه الساعه مخلصتش
مسك بصة ع الحيطه : لا لسه 15 منت تكوني استويتي وهتلقيه داخل عليكي تخديه بالحضن وتبوسه بشتياق وتمصي شفايفه بكل حب و تدعبي لسانه بلسانك وتحطيه جواه بوقه
کده
يعني.. وركزي بقا عشان مدخلش على الخطوه الاتقل وفرجك
علي مشاهد تعلیمیه هههههههههههه
فااديه ششهقت : لاه لاه هعمل كيف ما جولتيلي
مسك : ومش كيف مانا قولتلك وبس الي هيملي عليكي جسمك ورغبتك وحبك اعمليه بدون ادنه تردد او خجل .. يلا انا هروح اضتي احسن خلاص حسه اني نعسانه افرحي بقا وفرحي حبيبك وبقي طمنيني بكره
مسك قامت ولمة العدة وخدت شنطتها وخرجت راحت الاوضه وفتكرت الفون بتاعها عايزه تطلع رقم مامتها عشان تعرف الاخبار منها وتكلمها ع الفون الارضي لحد ما تلاقي حل وفضلت تدور عليه مش لاقياه وفتكرت انهم اخر مره كانوا معاها علي النيل هو السجاير وكمان لابسها ونزلت تسأل ليل عليهم
طاهر دخل الاوضة زي ما قلتلو عائشه وتصدم وفتح بوقه بصدمه : سلاماً من قول ربنا رحيم وبقا يمسح عنيه وه وه انتي اتلبستي ولا ايه ي فدوي ي بووووي وقرب منها وووو
مسك نزلت تدور عليل بعد ما خدت شال عائشه ع كتفها الانها لسه متعفتش كفاايه وكمان مش عندها طاقة تتخانق مع ليل على اللبس
طلعت عند النهر بهدوء وفضلت تدور ع الحاجه في المكان اللي سبتهم فيه ملقيتش غير الولاعه
وف بالها
: ايه الغباء ده اكيد حد شفهم
الايام دي كلها او ليل شالهم مفيش غيره كان هنا معايا.
دخلت البيت من نحية الدكه ووقفت ف الطرقه الي بتدخل ع بهو البيت من جواه
مسك بخفوت : بسس بسس عيووش
عائشه سابت البنات وقربت منها : ايه ي كوكو
مسك : فين ليلكم
عائشه ضحكت ع طفولتها هي حسه اني في حاجه بينها وبين ليل بعد ما شافت جلابيته عندها ف الاوضة يوم ما كانت تعبانه بس طبعا خرجت
اي تفكير بالسوء لانها عرفه اخلاق اخوها كويس
مسك بنزعااج : بتضحكي ليه يا مستفزه
عائشه ضحكت اكثر : وانتي عايزه لليلنا ف اليه الساعادي اومال
مسك : عايزه اسأله علي حاجه يلا بقا قوليلي… عشان لو عند الشباب اسأله ف وقت تاني
عائشه ابتسمت بحب وهي شايفه مسك بتتغير واحده واحده تنزل محتشمه عن وقت ما جت بقت تبعد عن الحاجه الي ممكن تعصب ليل او تعمل مشااكل واحلي حاجه ان رشا وامها مهما يعملوا بتسفههم ومش بترد ع كلامهم المستفز وساعات تشكي للجده
مسك شورت بصوابعها قدام عيون عائشه : هااي رووحتي فين يا عيووش
عائشه حضنتها بحب : تعرفي انا هحبك جووي
مسك ضحكت بفرحه من قلبها …… اغلب اللي كانت تعرفهم كانت تربط ما بينهم المصلحه فقط محدش حبها من كل قلبه وبدون مقابل الا هنا وسط اهلها واصلها …مسك بضحكه : وانا بحبك اكثر صدقيني… فين بقا يا ستي
اخوكي
عائشه : اخويا ف اوضته مش بيطلع منها واصل من ساعة ما
تعب حتي لو تخدي بالك اغلب اكله
بجا فيها يطلع يصلي ويشتغل ع جد ما يجدر ويرجع يجعد فيها معيطلعش واصل .
مسك باست خدها : ثانكس ماي موون
وقربت بهدوء من غرفة ليل خبطت ع الباب ولما مسمعتش رد فتحت الباب ودخلت وسمعت صوت الماليه ف الحمام ابتسمت بخبث و روحها المشغبه حضرت.. قفلت الباب وراها
ورمت الشال بتاع عايشه ع الارض وفكت البرا بتعتها من تحت
التيشرت وقلعتها رمتها ع الابجوره اللي جانب السرير بعد ما طفت نورها الهادي وفضل نور الطرقه والحمام منورين الاوضه بخفووت
طلع ليل من الحمام وهو لابس البوكسر بس و بينشف شعره الكثيف بالفوطه وفجأه اتصنم مكانه لما سمع تنهديتها نزل الفوطه من على وشه واتصدم لما شافها وقفه سانده راسها
على الدولاب وبصاله بشغف وعنيها بتلمع في الضلمه
ليل حط الفوطه ع كثافة وصدره وبصوت كله غضبه وعنيه
بتقدح شرار
: كانك مهتوبيش ونهايتك هتبجا على يدي يلي جلعه تجلعك ااايه چابك اهنيهه ودخله اوضتي ليبيه يا عملي الردي ف
الدنيا..
مسك كانت متخدره من منظره المغري مكنتش مركزه في كلامه نهائي قربت منه بهدوء وبخطوات كلها اغراء
وليل كان بيرجع لوراه لما شاف نظرتها دي وعايز ينزل عينه عنها ومش قادر عشان دي حركتها متتوقعش وايدها بتقفش في حاجات خطيرة عن صحته
مسك بخفوت ونبره هامسه تكفر العاابد : انا عايزة بوسة …. واحده بس صدقني مش اكتر
ولعقت شفتها بغراء وصدرها طالع نازل من فرط المشاعر….. لیل جسمه اترعش وقلبه بقا بيدق بعنف جزع اسنانه بغضب من الي حسه بسببها مهو بني آدم برضو
: بعددي عني يا شر العباد انتي .. الله يجيدك يا بعيده … انا
چوز اختك بعدددي يا ام مخ زنخ
مسك بهمس ونفس النظرات : انتي مش بتحبها وبعدها عنك بقالك كتير.. واكيد عندك حتياج لواحده ف حيااتك… انا عارفه انك نفسك تعيد البوسه تاني زيي واكتر مش كده
و لعقت شفتها اکثر و شهوتها سيطرت عليها وكانت باينه في كلمها وطريقتها وجسمها اللي كان بيقرب اكثر لحد ما بقت قدامه تماما وهو خلاص مبقاش وراه غير الحيطه ومبقاش
يفصل مبنهم غير أنشات بسيطه.
: عجبتك يا ليلي… عجبتك البوسه وشفيفك ف شفيفي .. وكل حتي ف جسمي هتجنن عليك …… نفسي فيك اوي ليلي… عا ايز ادخل بين ايديك ودوب جواه صدرك وحضنك ورجولتك
ليل بغضب وهو خلاص بينهار من طريقتها وكلامها
: يحرج ابو الي جابتك .. ي بت اكتمي خشمك الي هينجط سم ده الله يصلح حالك و غوووري من وشي وطلعيني من نفوووخك
مسك وهي عنيها مسلطه على شفايفه : عا ايزني اطلعك من
دماغي وابطل اديقك … اديني بووسه واحده وان موور بليييز
ولمسة صدره العاري بايديها النعمه حس ليل بصوابعها وحس
انه انتصب وجسمه كله اتكهرب من مجرد لمسه ونفسه بقأ
سريع ونار دبت مكان ايدها وصلت ف جسمه كله ….. كانت بتحرك ايدها بكل بطء واغراء ليل ماات بسببهم وبقت تقرب منه براحه ونفسها عالي ووشها احمر وشفيفها منفرجه بإغراء وشهوة
ليل للحظه عينه خانته وركز على شفيفها وغمض عنيه ونسي الدنيا للحظه واحده نفسه كانت هتخونه ويسلم لها وبعدها فتح عينه و فکه متصلب وجواه براكييين وقبل ما شفيفها تلمس شفايفه مسك شعرها بين صوابعه بكل غل وغضب بكل لحظة ضعف بكل احساس محرم حسه بسببها بكل الندم الي
جواه وسحبها بعنف بعيد عن جسمه
: انتييي يا بت الكلللللب مش بتيجي غير بالضرب صوووح .. انا مكتش عاايز آمد يدي عليكي تاني بس حدانه مثل هيجول الي عنده عنزة يربطها وانتي مش عنزة انت كلبهههه معسفه… يلا ذنوب بذنووب يا فاچر وانا هدفنك بالحيه بدل ما تركبينا العاار ولا توجعيني ف شر اعمالي ي جليلة
الدين والحيااا انا هجيم عليكي الحد
وكل ده وهو بيسحبها
وراه من شعرها
مسك كانت مصدومه من اللي بيحصل فكرته هيحط صوابعه
ف شعرها وهيجذبها ليه ويخد شفيفها في بوسه عنيفه و…كل دا اتحول في ثانيه وبقت هتموت من الخوف لما شد ع شعرها اكثر وبقت تحاول تشيل ايده من ع شعرها بغضب
ووجع كف ايده خلع نص شعرها .
ومسك صرختها مكتومه بسبب الشال وكل ما تيجي تتعدل وتحاول تقوم يزقها برجله ويكمل ضرب فيها
ليل بغضب اعمي وقهر كبير : يا انا يا انتي طول مش هتيجي بالادب والزوج … كل ما اجول اتعدلتي ترجعي اووووسخ من الاول… كل ما اجول تابت تصدميني بفچرك وعهرك اكثر… انا هفضل ادب فيكي لحد ميتاااا يا بت الكللللب… شيطانك ليه معايزش يسبني لحا الي … ليه عايزه توجعينا احنا التنين ف
المحظوور يا وكله نااسك مانا مش جبله ي بت الرفضي انا
بنييي ادم مش نبي ولا مرسل يا عااري
ومع كل كلمه يلسعها ع جسمها ف حته شكل ومسك ده كله
بتصوت بصوت مكتووم ودموعها مغرقه وشها من الوجع والقهر الي حسته غصب عنها هي بتتمني لحظه ف حضنه متعرفش يعني ايه حراام هي بتطلب وصاله ومفكره انه بيتمنع عنها او تقلان
ومع المحاوله هيسلم .
غمضت عنيها بحزن وسلمت دماغها للسواد الي تمنته يسحبها لكن فضلت بين الاستافقه
والاغماء..
ليل شفها سكنت ورما الحزام من ايده بصدمه… هي الوحيده اللي كفيله تخرجه عن طوره وتخليه ينسا نفسه ينسا العقل والمنطق وميتعملش غير بالغضب الي جواه والعنف الي بيحاول يدريه ومش بيتعامل مع الكل غير بعطف ورحمه اما هي. هي طلعت الشخص الوحش اللي جواه بسبب حركتها …
قعد قدمها على الأرض بحيل مهدود وحط كفوفه علي عنيه وجهش ف بكاء حااد وشهقاته مالت الاوضه المفروض يضرب نفسه قبل ما يضربها لانه للحظه نسي العقل وكان هيسلم لها بكل جوارحه نسي الصح والغلط والحرام والحلال وكان هيضعف
ليل ببكي : اااخخخخ ي ربي … رحمتك ياارب يا رررررب رحمتكك … انا تعبت واحترت وحتار امرري يرب…. اختار لي ولا تخيرني ي رب الطف بياا ي رب سمحني.. ابليس ونفسي والهووي كتيير عليا يا ربي كتير جوي … انت عاالم اني هويها يا رب سامحني جلبي مش بيدي لكن انا مانع نفسي عنها انت عارف نفسي اماارة بالسوء ي رب جصدت بابك ما تردني
خاايب ولا مكسور الخاطر ابعد عني شر ابليس واتابعه ونفسي …. يا رب هي جاهل سامحها وسامحني واعفي عنا يا غفاار يا رب اهديها وصلح حالها وطهرني من ذنبها يا ربي انا لو جسيت عليها ف عشان خايف من شر نفسها الي هتركبنا اعظم ذنب يا ربي انت عالم بحالي وغني عن سؤالي وعالم اني ولا عصيتك ف السر ولا ف العلانيه غير لما چات وانا خاايف من
نفسي .
وفضل يتنحب ويكلم ربنا بقهر ومسك دموعها كانت بتنزل بصمت ليل قام وخد هدوم ودخل يلبس ف الحمام وغسل وشه
مره واتنين ومسك شهقتها بقت عااليه وبتنتحب بقهر وندم.. هي بتبقا قصدها
ف الاول تشاكسه و تستفزه لكن لما بتشوفه بتنسي نفسها و بتبقا مش بتتمني غيرر قربه هي دي طريقتها وهو ده تفكرها
قامت فكت الشال الي ع بوقها ووقفت بكل قهر ووجع
وجت تطلع طلع ليل من الحمام غض بصره وتكلم بنزعااج
خودي شال الغاليه اللي رمتيه ف الارض ديهه هو ميلجش غير علي الغاليه مش واحده رخيصه بتعري جسمها عشان تغوي
چوز اختها روحي ربنا يسامحك
ليل دموعه نزلت بوجع وقرب منها قعد قدامها ع ركبه زيها خد شال عائشه وحطه ع راسها وربت عليها بعطف ومسك لسه بتعيط وتنتحب بشده وفضل يربت ع راسها من فوق الشال
وهو دموعه نزله ومتختلفش عنها وموجوع اكثر منها
ليل بغصه : بكفا ايه يا بتي الله يرضي عنيكي بكفا ايه الله يصلح
حالك …
بعدي عني يا مسك.. يا مسك ده انت كتي كيف الملاك كييف
بجيتي كده يامسك كييف اتجلب حاالك بالشكل دهه .. بكفياكي يا مسكي.. يا مسك الليل فووجي ي بت عمي الله يخليكي انا محلش ليكي ولا انتي تحليلي
7
۸:۲۷ ۲۰
تصفح –
وما بينا كتيررر كتير جواي والله لو ف يدي وينفع ويحل كت اتزوجتك لانك انتي خطيئتي الوحيده وذنبي ولا كنا اتعذبنا العذاب دهه بس ده جدر ونصيب مكتوب ع الجبین یا بت عميي هنعا ارض امر ربنا طيب بلااش الله يصلح حاالك بلاش عمايلك ديه تااني انتي غاليه اصيله مأصله متخرجشي منك العيبه. فوووجي
مسك انهارت اكثر بسبب كلامه وصوته الحزين وحركة ايده الرتيبه ع راسها ورمت نفسها ف حضنه بكل الحززن الي جواها ونهارت من البكاء
ليل رفع راسه لفوق ودموعه نزله وكأنه بيطلب السماح والمغفره وكأنه بيقول يا رب انا مش ف نيتي اعصيكك با هوسيها مره واحده بس مرره
غمض عنيه بيأس بحباط بحزن بوجع بقهر بندم بذنب
احاسيس كفيلة تحطم اي بني ادم
خدها بين ضلوعه حضنها جواه وهي بتبكي وهو بيبكي وكل
واحد فيه الى مكفيه وزيااده وفضل يضمها حواه صدره وهـى واحد فيه الي مكفيه وزيااده وفضل يضمها جواه صدره وهي تدفن راسها جواه
والاتنين بينتحبوا بشكل يقطع القلب
لحد ما ليل فاق لنفسه وبعد عنها بطلوع الروح
: يلا جومي روحي اوضتك واتسبحي بمايه دافيه عشان
جسمك يهدا
أمات برسها وقامت بكل ضعف وخرجت من اوضته
ليل قعد ع السرير وهو بيبص ع ايديه الي بترتجف وهو مش مصدق ازااي طوعه قلبه وضربها بالشكل القااسي ده ازااي جاله
قلب يأذي مسك الطفلة
الصغيره الي كانت بتستناه عند الباب وتتعلق في جلابيته وبقا
مش شايف غير كوكو الصغيره
قدامه وهو بيضربها بالعنف ده وحس
قلبه بيتحطم جواه ضلوعه .. وغمض
عنيه بتعب وشم ريحتها طيفاه ف المكان عقد حواجبه برفض
و رفع عينه وفتح الاباجورة الي جمب السرير وشااف
البلوه اللي كانت سيبها على الابجوره برق عنيه بصدمه وكأنه
شاف سحر سفلي …وبعد ما كان بيبكي بقا يضحك بسخريه من تصرفاتها الي متخطرش ع عقل جن ولا انس…
عند طااهر الي طلع وخد الصدمه قرب من فادية بزهوول الي فضلت ناايمه ع ضهرها ومبتسمه بحب وهي قبضة ع ملاية السرير عشان متغمضش عنيها من نظراته وللحظه
راقت ليها نظرته واعجابه وطريقة ضحكته المزهوله وبقت انوثتها متعطشه للمزيد من الاهتمام والحب الظاهر واللهفة
طاهر قعد ع طرف السرير وهو بيضحك : اايه ده ي فدوتي
فادية عضت شفتها بكسوف وبعيون بتلمع : عجبتك
طاهر بخفووت : ي بووووي عجبتيني بس ده انا حاسس ان في برج ف عجلي هيشت مش مصدج عيني ده انا ف اجمل احلام مكنتش هتخيلك بالشكل ده انتي كسرتي كل توقعااتي ي جلبي
فاديه بلهفه : جلبككك
طاهر بحب : وه وانتي لسه هتسألي ده انتي جلبي وحبيبتي ونضر عيني هو انا لو مش هحبكك كنت اتحملتك وانا كل ما اچي جمبك تحسسيني اني مش راجل وماليش اي تأثير عليكي وكت هجطم فيكي بالكلام عشان تفوجي لنفسك بدل ما شمعة حبك تطفي چوه جلبي من عمايلك …
فاديه قربت منه بسرعه ولفة ايدها حولين رقبته وهي بتقعد ع رجليه : اوعه تجول اكده تاني ي طاهر انت مفيش ارجل منك وانا ف حضنك ببجا طايره ف السما بس غصب عني خجلي
كان مكتفني ي ود عمي بس خلاصك انا فوجت يمكن فوجت متاخر هتسمحني ولا لاه …
طاهر بصلها بعيون بتلمح بحب وفرحه مين ديي وقرب منها بلهفه وخد شفيفها بين شفيفه والي صدمه اكثر انها اتعلقت في رقبته وبقت تبدله البوسه بشغف اكبر
فاديه غمضت عنيه وحطت صوابعها بين شعره وبقت تمتص
شفيفه وتعضها بين اسنانها وتدعبها
بلسانها بطريقه غير محترفه لكن طيرة عقل
طاهر وجننته نومها ع السرير وهو فوقيها وفاديه لفة رجليه ع خصره ورجولت طاهر المنتصبه بقت ع انوثتها السخنه بتأثير المنشط والاحساس الي حساه وهي ف حضن حبيبها
طاهر رفع راسه وبقا بيبوس عيونها وخدودها وفكها بوسات سريعه وفاديه مبتسمه بحب ومتعه … طاهر نزل ع رقبتها وهو بيخلعها الروب وتصدم من جمال المنظر واول مره ف حياته يشوف حاجه بالشكل ده ولا اسمه المرسومه ع كتفاها حسسه انها ملكه بكل
ما فيها …
طاهر بنبهار : الايه الحلاوووة دي كتي مخبيه ده كله عني ده انا معرفش تفصیل جسمك ي خربيت ابوووكي بيا اضك يفرح الجلب الحزين
فاديه بحب : كلي ملكك ي جلبي
طاهر ضحك من كل قلبه وهو عاايز يفترسها بس لا لازم يتمتع بكل للحظه معاها الحاجات دي مش بيشوفها كل يوم …
فاديه ابتسمت بحب وعنيها دمعت وحسة قد ايه كانت مقصره
مع جوزها وندمت ع كل للحظه حلوة ضيعتها ومن كل قلبها كانت بتدعي لمسك الي فهمتها وعرفتها تعمل ايه وتقول اليه وتتصرف ازاي …
طاهر لمس صدرها برقه وفاديه جسمها اترعش من لمسته
طاهر بخفوت : تسمحيلي .
وهو بيمسك صدرها بين صوابعه برقه
فاديه بعيون كلها رغبة اومأت بكسوف …
طاهر رفع القميص لفوق وفك مشبك البرا الي شكله يجنن وكان دنتل مخرم اسود وبيشف صدرها …
وهبط ع صدرها ورقبتها وبقا بيلثمهم بكل حب ورقه ويبوس رقبتها ويمتص صدرها بحب
فادية من كم المتعه الي حستها وزودت النار ف انوثتها بقا وسطها يتحرك وهي بتتعلق
ف حضنه اكثر وتحرك انوثتها ع رجولته
طاهر بقا يطلع وينزل معاها وشفيفه مش رحمه جسمها الرقيق وتعدل خلع الجلابيه وخلع الفلينه
وجاي يخلع السروال فاديه مسكة ايده
طاهر بخوف : اوعي تجوليلي طفي النور لول اجتلك حد لله ..
فادية ابتسمت برغبه : لاه انا الي هخلعك
وقربة منه نومته ع السرير ونزلت السروال بالبوكسر … وغمضت عنيها بخجل من شكل رجولته المنتصبه
وقربة منه وبقة تبوس فكه وعيونه رقبته صدره وايدها ع صدره وكتافه بتتحسسهم برقه
طاهر برغبه : امسكيه بين كفوفك ي فدوتي لاجل خااطرك
فاديه بصت له بحب ومسكته بين صوابعها الي بترتجف بشهوة وخجل وبقت تحرك ايدها لتحت وفوق براحه وقربة بتوتر وباسة رأس رجولته بوسه رقيقه
طاهر زمجر بمتعه : تا اني تا انيي ي جلبي
فادیه کررت نفس الحركه لما حست بمتعة جوزها وانها عجبته وفرحة من قلبها رمة خجلها خالص بقا وفضلت تبوس فيه وفتكتر لما مسك قالت مصي ودعبيه بلسانك وفتحت شفايفها براحه وطلعت لسانها ودعبة مقدمة رجولته
طاهر بأنين : اممم وه وه كنت مخبيي عني ده كلوو فين ي فدووتي اكترري حبيبي اكثر مصي بين شفيفك عاايز احس بشهد لسانك عليه …
فاديه الشهوة زادت عندها بسبب كلام حببها وبسبب الاحساس الي اتملكها وهي مسكه رجولته بين ايديها ونزلت بشفيفه وبقت تمتص فيه بلهفه ورغبة ومتعه وصوت انينها وزمجرت طاهر ملت اجواء الاوضة
طاهر اتعدل بسرعه بعد ما خلاص السم ضرب ف دماغه ومش قادر عا ايز يقتحم مراته بكل الاحوال .. خد فاديه نومها ع ضهرها وقلعها الاندر الاسود …
وفتح رجليها بايديه وبقا يبص ع انوثتها لاول مره براحه وقلبه واجعه من عنف نبضاته وسخنته زادت ونفسه عالي حط كف ايده ع انوثتها
وبقا يتحسسه برقه بهمس : اايه الجمااال دهه
فادية ابتسمت وهي بترتجف من لمساته وغمضت عنيها
طاهر بخفوت : لااه فتحي عنيك مش عايزك تغمضيه واصل انهارده وعيشي معاي بكل للحظه .. وقرب برقه بقا يبوسها بوسات
متفرقة ع انوثتها الحساسه
فادیه شهقت بعنف وبمحنه : وه طااهر بكفاايه
طاهر رفع راسها وشفيفه بتلمع من شهوتها الي نزلت : بكفاايه لييه ي فدووتي
فادية برغبه متزينه بخجل : متححالك جرب منيييي ي طااهر
طاهر فقد العقل قرب منها بكل رغبته لاول مره من جوازهم تطلب قربه وتبين رغبتها فيه دخل رجولته جواها براحه لحد ما دخل كله …
مسح ع شعرها بكف ايده وبقا يتحرك جواها برقه وحب ولذة وانين فاديه عالي ونفسها مضطرب
فاديه بشهوة : اسرع ي طاهر عشان خطرري طاهر مش قادره اوصف احساسه زمجر بمتعه وبقا يتحرك
اسرع جواها وبقت رجولته تخبط ف انوثتها بكل شبق وشهوة جواهم وفاديه حضنته ليها وايدها لفة ع ضهرة بمتعه وفضل يضاجع فيها بكل قوته لحد ما وصلو للخلاص مع بعض
هممممممم جماال اوو ورقيقين فاديه وطاهر
يلا عقبال لليلنا هههههههههههههههههه
فضل طاهر لحد الفجر يشرب من الحب ويشرب حببته ف جوله واتنين وتلاته بعد كده قاام اغتسل وهو وخدها ف حضنه …
طاهر خرج وهو بينشف شعره وفاديه خرجت وراها وهي لفه الفوطه ع جسمها وعنيها بتلمع بفرحه بعد ما شافت وش جوزها المنوور …
طاهر قرب منها بحب : صبااحيه مبااركه ي عرووية
فادية اتكسفت وضحكت بفرحه : مباركه عليك ي طااهر
طاهر ضحك وخدها ف حضنه : يلا همي البسي اسدالك وتعالي نصلي ركعتين شكر لله جبل
الفجر عشان ربنا يديمها بينا محبه ويبارك ف ليلتنا ويرزجنا الخلف الصالح
فادية اومأت بطاعه ولبسة ووقفت وراه جوزها الي كان امامها
وبقا يصلو مع بعض بكل راحه لاول مره منذ جوزهم وعنيها دمعة بفرحه ف سجدتها ودعت لمسك بالهداية والزوج الصالح الي يراعيها
طاهر سلم وخد ف حضنه وهو بيبوس
دماغها : حراماً
فاديه براحه وطمنينه : جمعاً ي حبيبي
طاهر وقف : يلا هروح اصلي الفجر ف المسجد وانا جاي هجبلك تفطري متنميش لحد ما اجي وكده كده هناموا برحتنا انهارده مفيش انزلو اعتبريها اجازتك هههههههههههه
0
فادية اومأت وهي بتبتسم وودعت طاهر الي نزل يصلي الفجر
مسك بعد ما خرجت من اوضة ليل لفت الشال كويس ع جسمها وطلعة قعدت
عند الدكه ورفعة راسها للسما بحزن وفضلت قعده لحد ما شافت ليل خرج من اوضته وراح عند النار
الي سبوها الشباب وطلع كل واحد اوضته.
ليا بعد ما مسك خرجت من الاوضه شاف البرا بتاعت مسك وفضل كأنه بيحارب وسواس قهري اشتغل ف دماغه وقام مسك البرا بتاعتها بوجع
وغمض عنيه وهو جسمه كله بيرتجف بعنف عض ع شفته بيأس وقربه. مناخيره وشمه شمه بكل قووته واستنشق ريحتها وهو بيغمض عيونه اکثر وبيقبض ع الحماله بين صوابعه الي ابيضت وبتتهز بعنف فضل يشم ويشم وهو ساند دماغه ع الدولاب الي قدامه والبرا ف ايده رفع ايده التاانيه وخبط بكل
قوته ع دلفت الدولاب وهو حاسس انه بيموووت من جواه بقا يشم ف ريحتها ومش قادر يبعد عنها ودموعه نزلت بحزن من الحال الي وصلها بقا يخبط دماغه
ف الدولاب : اطلعي من نفوووخي اطلعييي وسبيني ف حااالي انا معدتش
جااادر ابعدك اكتررر من كده انااا خلاص تعبتتت اااااااخ بعددددي عني عاااد ورفع دماغه وخبطها تاني بس جت ف سن الدولاب وجبهته اتفتحت ورما البرا من ايده ودخل الحمام وغسل وشه ونضف الجرح وحط عليه لزق طبي وخد النصيبه الي ف الارض وجري
ع براا راح نحية الناار الي الشباب كانه مولعينها وطلعه من
جبيه مرماه جواها
جيبه ورماه جواها
مسك شافت جبهته المجروحه
والبرا بتاعها الي رمااه ف النار وبتسمت بسخريه وحست انه روحها اتكسرت نصين وخدت نفسها وطلعة الاوضه وهي بتجر رجليها وراها …
طاهر رجع من صلاة الفجر وخد سندوتشات وهو مروح
وخله عائشه عملتله كبايتين شاي بالنعناع وخدهم ع صنية وطلع
لمراته ..
مروق طاهر
مسك فضلت ناايمه لحد الساعه 11 بعد كده قامت من وجع جسمها قامت خدت
دوش دافي ودلكت جسمها تحت المايه وطلعت لبسة هدومها وعليهم الشال
ونزلت .. سمعت جدتها
صفاء : جمعة مبااركه ي شيخ ليل
ليل ابتسم بحب : علينا وعليكي ي جدتي …مسك طلعت وشفتهم قعدين وليل كان لابس الجلابيه البيضه
ومبتسم بلعة
ريقها وقعدت جمب جدتها بعد
ما قالت بخفوت : صباح الخير
ليل اول ما لمحها غض بصره ووقف : احححم ي لا عن اذنك ي
جدتي عشان
الحج جبل خطبة الجمعه سلام عليكم
صفاء : وعليكم السلام ربي يحرصك ويحميك ي زينة شبابنا
وفخر العزايزه
كليا اتهم …
ليل وهو طالع نده ع عائشه
عائشه : نعم ي خوي
ليل بهدوء : احم بصي ي عيوش حاوولي تخلي مسك تسمع خطبة
النهاردة وكمانك حولي تخليها تصلي وعلميها وجربيها منك
عائشه بحب : والله انا بحاول بس جولت واحده واحده عشانك متنفرش منيي وتبعد …
ليل : ربنا يجدرك ي حبيبتي وهو ثواب وتكسبيه ف بت عمك يلا فوتك بعافيه
وصل ليل الجامع و طلع على المنبر عشان يخطب خطبة الجمعه قبل صلاة الضهر .. غمض عنيه وتنفس بهدوء وبدأ في طقوس الخطبه المتعارف عليها
0
: بسم الله و الحمد لله نحمده ونستعينه ونستغفره ونعوذ بالله من شرور أنفسنا ومن سيئات أعمالنا من يهده الله فلا مضل له ومن يضلل فلا هادي له وأشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأشهد أن محمدًا عبده ورسوله بلغ الرسالة وأدى الأمانة ونصح الأمة وكشف الله به الغمة وجاهد في الله حج چهاده حتى أتاه اليجين من ربه فصلوات الله وسلامه عليه ما تعاجب الليل والنهار إلى يوم الدين أما بعد .. أيها المسلمون خطبتنا اليوم سوف تكون عن الزنا وزنا المحارم.
: الزنا من أعظم الذنوب بعد الشرك بالله فقد قرنها الله بالشرك
وجتل النفس ولكده كان الزاني المحصن من الثلاثة الذين أحل
الله دماءهم
و روى البخاري ومسلم من حديث عبدالله بن مسعود، أن النبي صلى الله عليه وسلم قال
: (( لا يَحِلُّ دَمُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ يَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلَّا اللهُ وَأَنِّي رَسُولَ الله إلَّا بِإِحْدَى ثَلاثٍ: الثَّيْبُ الزَّانِي، وَالنَّفْسُ بِالنَّفْسِ، وَالتَّارِكِ
لدينِهِ الْمُفَارِقُ لِلْجَمَاعَةِ ))
: و قال الإمام أحمد بن حنبل رحمه الله : «ولا أعلم بعد جتل النفس ذنبًا أعظم من الزنا
وقال المنذري رحمه الله : صح أن مدمن الخمر إذا مات لجي الله كعابد وثن ولا شك أن الزنا أشد وأعظم من شرب الخمر
: أيها المسلمون الزنا له مراتب متفاوتة فهو بأجنبية لا زوج لها عظيم وأعظم منه بأجنبية لها زوج وأعظم منه بمحرم
وزنا الثيب أقبح من البكر
اغمض عينه مكملا وكأنه يحدث نفسه : والزنا من الشيخ لكمال عقله أقبح من زنا الشاب
روى البخاري ومسلم من حديث أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : (ثلاثة لا يُكلِّمهم الله يوم القيامة ولا
يزكيهم ولا ينظر إليهم ولهم عذاب أليم
: شيخ زان وملك كذاب وعائل مستكبر
والزنا من العالم والحر لكمالهما أقبح من زنا العبد والجاهل واللي افظع من دا كله والعياذ بالله زنا المحارم … زنا المحارم أعظم إثما من الزنا بغير المحارم لما فيه من القطيعة والأذى والاعتداء على الرحم المأمور بصلتها فأن الذي يزني بذات محرم منه فإنه يقتل بكل حال . فأنه أعظم الزنا على الإطلاق زنا بالمحارم ….. والزنا عموما كبيرة من الكبائر التي حرمها الله تعالى على عباده بل حرم القرب منها والوقوع في دواعيها ومقدماتها
. قال تعالى
: وَلا تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبيلاً. [الإسراء: 32].
: عن أبي هريرة عن النبي ﷺ قَالَ: «كُتِبَ عَلَى ابْنِ آدَمَ نَصِيبُهُ مِنَ الزِّنَا، مُدْرِك ذلك لا محالة : الْعَيْنَانِ زِنَاهُمَا النَّظَرُ، وَالأَذْنَانِ زناهما الاستماع، واللَّسَانُ زِنَاهُ الْكَلَامُ، وَالْيدُ زِنَاهَا الْبَطْشُ والرَّجُلُ زِنَاهَا الخُطَى، والْقَلْبُ يَهْوَى وَيَتَمنَّى، ويُصَدِّقُ ذلك
الفرج أو يُكَذِّبُهُ متفق عليه،
و فضل ليل يتكلم بكل ضوح ومسبش تفصله في الموضوع دا
الا وحكاها وكأنه كان قاصد يوصل المعلومات دي وبعد انتهاء
وقت الخطبه المخصص نزل ليل من على المنبر عشان يقيم
بالناس صلاة الجمعه المباركه ونهى الصلاه بالدعاء للمسلمين
والوطن وسائر العالمين والموجودين بيأمنه وراه لحد ما ختم و سلم والناس قامت..
فاات شهر ع اخر لقاء بين مسك وليل من بعد الخطبه دي مسك اتغيرت الي حد ماا وبقت تستنا كل جمعه عشان تسمع الخطبه وبقت تتجنب تنزل وليل موجود عشان هي عارفه نفسها ليل ارتاح الي حد ماا انها مش بتنزل لكن كانت فيه حاجه قلقه نومه وهو احساسه انه اشتاق لها …
رشا ف الشهر ده شكت ف حاجه وبعتت امها اشترت لها اختبار حمل وعملته
وبقت تشد ف شعرها بقهر : لاه مهحملش من ليل ابداا مش عاا ایزاه انا مش هخليه.. انا رايحه اتصل بالدكتور الي هيسجطني كل مره
وفتحت الباب وجت تخرج امها سحبتها من شعرها : تعااالي ي بت المفضووحه هتودينا ف داااهيه ي بت الكلب وقفلت الباب
عائشه كانت خرجه من اوضة مسك وشفتها وراحت عند الباب ووقفت تتصنت وهي بتستغفر بسبب الذنب ده لكن دي حياة اخوها …
رشا بغضب : بعددددي عني ياامه خلفه مش هخلف من ليل لو اطبجت السماع الارض وبيكي من غيرك برضو مسجط الي ف بطنيي
هاجر ضربتها بالقلم : انت هتمشي عليه ي بت الكلببب مفكره نفسك كبرتي عليي ده انا جطم رجبتك ي ام عين بيضه مش كفااايه يختيي انك بت وانا طول حملي مستنيه الواد الي يعملي جيمه ف المخروووب ده كمااان عايزة تسجطي الواد الي هينفعنا بدل ما كلها هبااابه والخوجايه وبتها يرمونا برااا البيت..
رشا : بعدي عنييي عيال مش هچیب ااايه هفضل طووول العمر ماشيييه
ع كيييفك … مش بمزاجك وانا هسجطه يعني هسجطوو ودلوووجتي كما انك
وين طرحتييي .
عائشه حطت ايدها ع بقها بصدمه وخوف وجسمها كل بيتنفض ومفيش
حاجه ف دمغها غير : ليلل ليل
ونزلت ع تحت جريت ع براا شاافت سند داخل البيت
عائشه بزعرر : ي سندددي سند
سند دخل يجري عليها : خيررري عيشه ف اايه ي بت عمييي
عائشه بسرعه : اجرررري ي سند الله يسترهااا عليك انده ع ليل يلا همم
جوااام مصيبه يسند جوله مصيبببه
طيرررر
سند طلع يخرج عليل وهو مخضوض من منظر عائشه وكل
فكره ان جدته
سلمتت اما انتها …
سند من اول الاراضي الزرعيه وليل كان واقف مع باقي قريبهم
: ي ليييييل ي لييييل || الحج ي وود عميييي مصييييبه مصيبه ي لييييل
ليل بص عليه بخضه من صوته العااالي وطلع يجري : فااايه ي واااكل نااسك انطج
سند بينهج : عيييشه عيشه عااايزك وهتجول نصييببه الحج
ليل جري ع البيت من غير ما يسأل وف دما اغه الف سؤال وسؤال
ليل دخل البيت وهو مخضوضه لقه عيشه وقفه ع الباب : خييير ف ااايه ي عيشه ف ااايه
عائشه بدمووع : اما انتك والاماانه عهد امسك العجل وبلااش تتهوور
ليل قلبه انقبض وكل الي جيه ف باله مسكك عملت مصيبه : الايه ي عيشه وجعتي جلبي
عا ائشه بغصه : والي عز وجل ي واد ابووي خبيت عنك لجل خووفي عليك وكسرت جلبك بس الي هيحصل دلووجتي چریمه والسااكت عنها هيشيل ذنب كبيرر سمعت مرتك من كاام يوم هتجول انها هطسجت عيالك واحد وراه التااني ومش هتجيب منك عيال واصل وهتحصرك ودلوجتي حصل
وفضلت تحكيله الي حصل وليل حس الدنيا ضلمة والوسيعه بحاالها ضاقت عليه وزمت وكانه الدنيا اتهدت ع دماغه من الذنب الي بيحصل ف بيته وهو غافل وكام مره لاحظ عليها
وتجوله
برد ف معدتها ولا ضغط واطي يومين تلاته وتكون مهدوده ومصفره كانها روحها كانت هتتسحب وهو کااان مغفل كبيرر …
رشا خدت طرحتها من ع السرير وخرجت تجري لبراا ووو…..
رشا طلعت تجري ع براا وامها وراها
هاجر لفتها ليها : ده بعينك مش هيحصول يا بت الرفضي ده انا افطسك بايدي التنين دول يوم ما تفكري تعصيلي امر ياريتك كتي فسطتي تحتي وانتي هتتولدي يا بت الكلب
ومسكت رقبة رشا وضغطة عليها بايديها الاثنين وهي بتهززها بعنف مع كل كلمه ورشا بتعافر وتصوت وهي بتبعد امها عنها
دخل ليل وهو مش شايف قدامه يجري علي صوت رشا وامها ولسه هيطلع لفوق
رشا زقة امها بعنف وهما في طرقة الدور الاول و رجعت لوراه داست علي عبايتها استلقها سور السلم وراحت متشقلبه ووقعت قدام رجلين ليل
جت على مخها وفلمح البصر الدم انفجر من كل حتى فيها وشها وتحت راسها وكمان رجليها
هاجر بصريخ : بتييييي رشاااااااااا لااااااه ی حزناااااای
ونزلت تجري ورفعتها علي رجليها …
كل دا و لیل واقف مصدوم وهي تحت رجليه
بتتنفض وعنيها مبرقه وبوقها طلع رغوي لحد ما اتسحبت روحها وهو قدامها حتي مالحقش يرفعها ولا يعمل لها حاجه
ليل قرب بصدمه : رشا
قالها و هو مش مستوعب لحد دلوقتي ان جريمة قتل حصلت
قدامه بالمنظر
البشع ده كل الحريم طلعت علي الصريخ
وكله شاف المنظر وبقا يصوت على اخره المنظر يتعب حرفيا وعائشه الي شفتها
وهي بتقع وتتشقلب من فوق وتتهبد قدامهم و روحها بتنازع لحد ما طلعت وقعت مغمي عليها من الصدمه وهول والمنظر
مسك طلعت من اوضتها وتصدمت وعنيها برقت اول ما شافت رشا بالمنظر دا : what the fuck
حست انها كانت جوه فيلم رعب ودموعها نزلت بخوف وحسره علي اختها الي مشفتش منها غير كل كرهه.وشافت عائشه وقعه ف الارض جريت عليها مع دخول الرجاله
من برا بعد ما سند بلغهم .
وكلهم دخلو بزعر بعد ما سمعو صوت الصريخ
صالح بصوت عالي : ايييييه فيييه اكتمي يا مرا منك ليها حس ….. وجعه مطينه
وطلع يجري عليهم لما شاف جوثت رشا
: لا حول ولا جوة الا بالله حصل اااايه يا ليل
ليل بحزن وقهر : من قتل يقتل ولو بعد حين وربنا مهيضيعش حج العباد.. ربنا مضيعش حج عيالي اللي كانت هتجتلهم بدم بارد واحد وراه التاني ونتجم منها هي واللي
اتسترت عليها .
وسابهم وطلع وهو مكسور من جواه ميت حته .
مسك فوقت عائشه هي وفاديه وكله دماغه شغاله تودي وتجيب ومش عارفين ايه الحكايه وليل رما
كلمتين وخرج زوده الطين بله .
صالح بغضب : حد يفهمني ااايه الي حصوول والا عظيم بيمين
اولع ف البيت بالي فيييه
صفاء ببكي : علمنا علمك يا حج صالح طلعنا علي صوت الصريخ لجينها سايحه ف دمها وامها فوجيها بتصرخ
سند بصدمه : عيشه عيشه هي اللي جالتلي انده علي ليل عشا ان فيه مصيبه
صالح التف الي عائشه الي لسه فاايقه وقرب منها : اليه الي حصل يا عيشه جوليلي يا بتي الله يرضى عنك
عائشه بدموع وجسم بيرتجف بخوف
وبكت بصوت عااالي وخوف من المنظر الي شفته وكانت بنشهق مع كل كلمه
: ك. كا انت عايزه تروح تسجط ولدها كيف ما هتعمل كل دور هي وامها دبو في خناج بعض علي السلم
و شهقت تانیی
: ز. زجت امها بعيد عنها بعد ما كانت جفشه في رجبتها وهتطلع بروحها و في للحظه… في للحظه والله ی چدی حتی ما لحجنا نتحرك اناوالله ي جدي حتي ما لحجنا نتحرك انا وليل زجت امها بعيد عنها وراحت متشجلبه لوراه بعد ما رجعت بتوجلها ع كبست السلم وجعت من فوج على نفوخها… تحت رجلين ليل وهي بتنازع حتي ما لحج يجرب منهاا …
الحجه صفاء كانت بتسمع وحطت ايدها فوق دماغها والايد التاني بقت بتربت ع ضهر كفها وهي بتردد
يا جوووورتيييي يا مصاااايبتي ي وجعه مطينه
مع كل كلمه تخبط ايديها على ضهر الثانيه
الحج صالح وكل الي سمعه الحوار كانوا مصدمييييييين من بشاعة اللي سمعوه
محمود كان قاعد جمب هاجر ودموعه نزله علي بنته اللي كان دايما حاسس من نحيتها بالذنب وسمع كلام عائشه وحس ان في خنجر ادب ف قلبه ورفع عنيه لهاجر بغضب وضربها بالقلم وهو بيتكلم بغل
مووووتي البنت يا بت الكلببب ضيعتيها اول وتاااني ضيعتيها وحرمتيني منها وحرمتيها منيي وف الاخر طوعتيها في الغلط ولما جت تكرره موووووتيها بدل ما تنصاااحيهاا
وفضل يضرب فيها مع كل كلمه ونكس دماغه بقهر وحزن
الله الامر من قبل ومن بعد رحمتك ي ربيي ي رب سامحنيي لو
كنت قصرت معاها ي رب ارحمها يا رب …
كل ده وهاجر مش بتردد غير
: بتييي بتييي الجد سمع كلام عائشه ورجع لورا بصدمه كان هيقع وعياله واحفاده سندوه
احمد بخوف : حج صااالحي بوووي ما الك .. اجري ي طااهر شووف اخوكك وين جدك كانه الضغط علي عليه
محمد : طب والمتكومه ف الارض دي هنعملوا فيها ااايه
خدیجه بدموع و قهر : دي تدفن من غير ما تتكفن ولا يتصلي عليها ربنا ينتجم منها هي وامها علي الي عملوه ف ولد اخووي اللي مراعي ربنا معاها وزيااده
ونهارت ف بكاء عاالي …حمزه قرب حضنها : اهددي يا امه الله يخليكي مش اكده اكرام الميت دفنه علي ديناه وشريعتنا وهي ربنا يحاسبها احنا مش هنحاسب العباد
دخل ليل وهو ف ايده كفنها وشال كنبه حطها ف نص الاوضه بعد ما شال فرشها وجاب طشت كبير حطه تحتيها وطلع جاب جردل مايه كبير ودخله
وكل ده هما وقفين مستغربين ع ثباته وتحمله وصبره..
وقرب من رشا خدها من ع الارض ودخل بيها وقفل الباب وبدء يغسلها وكفنها وطيبها …
ليل بحزن : روحي يا بت عمي مسامحك ف حجي وحج معاملتك معاليه وربنا يعلم انا كنت هعطف عليكي وحاول
اعوضك عن ابوكي وهعملك كيف البنات الصغيره .. وعنيه دمعت بس حج عيالي الي موتيهم انا مش مسامحك عليه
وخرج
طلع لقاه هاجر بتكلم نفسها زي المجانين : انا انا جولتلك بلاش
مرا وتنين يا رشا جولتلك الواد
ه نفعنا عشان ابوك هيكرهك كله من الخوجايه ويتها وعمر
هينفعنا عشان ابوكي هيكرهك كله من الخوجايه وبتها وعمر
وعمر السبب
وفضلت تهزي بكلام مش مفهوم
والانظار كلها راحت لعمر الي كان واقف مصدوم ومش فاهمين حاجه
الجد اللي كان ناكت راسه ف الارض بحيل مهدود
رفع راسه بغضب : شيلوا بت الكلب ديبي من جدامي بدل ما
اخليها تونس بتها في تربتها الليله ددددي… احبسوها ف اوضتها ومش عا ایززز اشوفها وربي اطلع بروووحها ا ف يدي …
وبص ع احمد ابنه الكبير …
: رووح ي احمد احفروا لها جبر ف مدافنا وتويها الي ربنا يديها
علي كد نفسها الخبيثه
وقام وهو بيخبط علي رجليه بقهر وحاسس انه هيتجنن …
الله الامر من جبل ومن بعد لله الامر من جبل ومن بعدي ربي الرحمه والمغفره ي ربي سترررك ي رب …الحريم قوموا الجده من الارض وكلهم بيبكوا بقهر والشباب طلعت وراه عمهم الكبير رشا ف شنطة العربيه وطلعه بيها ع مدافن العزايزة
مسك قربت من ابوها بدموع ونهيار وخوف : بابا بلييز خلينا نمشي من هناا انا خاايفه ارجووك داد بليز انت سكت كده ليه رد عليا انا خاايفه
محمود وقف راح اوضته : مش هينفع دلوقتي يا مسك مش
هينفعع .
صدع صوت القرآن ف البيت الي خيم عليه الحزن والقهرر
وبعد 15 يوم من وفات رشا
نزلت جوليا الصعيد ومعاها سيليا وسيلينا وراحت ع العنوان الي محمود كان محفظه ليها بعد ما وقفت تاكسي من قدام المطار لانها كانت بترن ع الارضي مش بيجمع معاها …
دخلت بعد ما كان البيت مفتوح وطبعا باب البيت من جواه ودخلت بهدوء وتصدمت من اهل البيتالي قعدين بهدوء وصوت قرآن شغال ولبسين اسوود ومسك رفع ركبها ولفه ايدها حوليهم وسنده ع كتف جدتها بحزن
جوليا بخوف : ماذا يحدث هنا
مسك شهقت وجريت عليها : الوووه يا الهيي امي انا اشتقت لكي جداا
دخلت الرجاله بعد ما شافوا العربيه اللي وقفه قدام البيت وعايز حساب جوليا اللي مش معاها غير دولارات
جوليا بتوتر : وانت اكثر عزيزتي ولكن ما اذا حدث هنا
مسك بدموع : اختي رشا انها ماتت امام اعيننا سقطت من الدور العلوي وكانت حامل ف صغيرها .. انا خائفه منذ ذلك اليوم وانام بجانب عيوش
چولیا بخضه : يا اللهي يا اللهي اهدائي صغيرتي سنذهب من هناا هيا هياا
جت تلف لقت صالح داخل وهو عنيه بطق شرار مغلول منها الحج ووراه بقاي الرجاله .
صالح بغضب : سيبي البت يا وكله نااسك
چولیا بصت لمحمود بصدمه : ااايه ي مهمود اتكلم محمود نزل دماغه لتحت وخد سيليا وسيلينا تحت دراعه ودخل
صالح كمل : اللي معكلمك مش محمود.. والبناات مش هيطلعووا من هناا تاني واصل يلاع چوووه
قالها الاخيره بصوت عالي
خله چولیا اتنفضت و دخلت تجري قعدت جمب الحريم ومسك
وراها .
محمود : سلموا ع چدتكم يبنات يلاا
التوأم قاموا يسلموا علي كل الموجودين وكله منبهر بحلاوتهم وهما شبه العرايس اللعبه واجمل حاجه شعرهم الاورنج الطويل
سند بخفوت : وہ یا اض يا معا اذاايه البرتجانتين دوول يا بووووي انا حاسس اني جاعد اتفرج علي فيلم كرتون من
حلاوتهم .
معاذ كتم ضحكته ومين سمعك ده شعرهم عامل كيف غزل البنات الملون انا هتجوز وحده فيهم
مفيش كلام
سند : وانا الله يخليك احجز لي التاني حتي نبجا صحاب و عدايل
طاهر كان سمعهم وكاتم ضحكته بالعافيه بس خبها خالص اول ما شاف ليل وحاول بنبههم
: احم اححم.
وسند ومعاذ مش معاه خالص
ليل حاسب التاكسي ودخل جواه ووسمعهم ووقف وراهم …
لیل بخفوت : طب بالنسبه لانك ابن خاله وانك ودعمته ده مش فالحسبه ليه طيب عشان تبجو
صحاب
وطلشهم قلمين وكمل
و عدايل
وولطشهم تاني وهو مكمل
وجرا ايب وبينكم صلة دم …. كل ده ودي بس هي اللي هتجربكم من بعض ولطشهم قلمين تاني
وكل الانظار اتوجهت عليهم وفي الي قعد يضحك وفيه الي كان خايف ومصدوم …
ليل بصوت عالي : جوووم يا للطع منك ليه وطول ما انت وهو مش هتعرفوا تغضوا بصركم يبجا متجعدوش في جعده فيها حرريم …
سند بخوف وكسفه : احنا كنا هنهزرو يا ليل معاذ : اه والله مش في نيتنا حاجه وحشه
ليل بصلهم بغضب وسكت وراح قعد جمب جده …
جوليا : يا اللهي هل انت صغيري ليل
لیل ابتسم وغض بصره : اجل سيدتي هذا انا
جوليا ابتسمت بحب : اااووه مازلت تقول سيدتي اشتقت لك جدا ايه الوسيم المهذب
ليل بإحراج : شكرا لكي . مسك قربت من جدها بنزعاج وتكلمت بصوت عالي وعصبيه : يعني الايه ي جدو مش هنمشي من هناا تاني انا عندي شغل وعقودات لازم امضي عليها كمان كام يوم
الجد : جصدك جلت الحييا الي كنتي هتشتغليها
چولیا بصدمه : واااات انتي متعرفش محمود مش عرفك ازااي
مسك بستغراب : معرفنيش اليه
0
جوليا بحزن : اوووه مسكي صورك جميعها اتحذفت وايضا کل ايميلاتك وحساباتك الخاصه وجميع صورك الموجوده عليها كل ذلك اختفى بطريقه غامضه والشركه ارسلت انظار ان لم تاتي خلال اسبوع لتقومي بجلسة تصوير اخره سيكون العرض لفتاة اخره وانتي للاسف لم تحضري والفتاه كانت جيسيكا موريني
مسك وقفت بصدمه وغضب : ماااااااذا جيسيكااا تلك العااهره
التي كانت تجلب لي قهوووتي اخذت عرضيي .
ليل : اجلسيي وخفضي صوتكك وتحدثي بإدب ايتها الفتااه
مسك لفت عليه بغضب : لا تتدخل في شؤني هل تسمعني ام
لااااا لا شأنك لكي بيبي
ليل وقف : اجلسيي… وهو بيشاور بعينه ع الكرسي
سيليا لتؤامها : ما اهذا ي اللههي انا ارتعد من منظره المرعب واختك الحمقاء تقول له لا شأن لك
ليل بصلها وبتسم سيليا سكتت بخجل وسيلينا زيها
ليل ببسمه : ذلك لانك تشبهين الملائكه ايتها الصغيره اما تلك فهي حمقاء لا بل هي شيطانه
سيليا ضحكت هي وسيلينا ومسك بقا ف دخان بيطلع من ودنها علي سخرية ليل منها ودلعه لاختها وبسمته اللطيفه الي عمرها ما شفتها .
وبصت لامها : كييف حدث ذللك انا اريد ان اذهب ف اقرب وقت قبل ان تعلن الشركه صور تلك الشمطاء يجب أن اتحدث معهم استطيع اقناعهم
جوليا : ذلك لن يحدث الشركة ارسلت لكي عقد رفدك من الشركة نهائي بالكاد استطعنا اقناعهم وبالتنازل عن الشرط الجزائي بسبب الخسارة التي كانه سيتعرضون لها بسبب عدم حضورك .
مسك بغضب ونهيار مستقبلها ضاع تعب شهور وسنين ف
حياتها المهنيه اختفه : ما هذه اللعنه الملعونه
وجريت علث اوضتها ورزعت الباب وراها بغضب وفضلت رايحه جايه في الاوضه وبتكسر كل الي يجي في وشها بنهياار بعدها فضلت تدخن بعصبيه تشتم بصوت عالي بعد كده انهارت ف البكي ودفنت نفسها في
السرير..
طبعا مش محتاجه اقولكم ان باقي العيلة كانوا قعدين مزبهلين وكانهم بيتفرجه على فيلم
قدامهم …
الجد : جومي محمود خد مرتك وطلع اوضتك وفهمها اللي
هيحصل من هنا ورايح وهي وراحتها عايزه تفضل جاعده چمب بناتها يا مرحب عايزه ترجع بلدها برضو يا مرحبتين
ووقف دخل اوضته
صفاء : جومي يا عيشه يا بتي رتبي اوضه للبنته ولا خليهم يبيتوا حداكي الليله دي وبكرا يحلها الف حلال
مني وقفت : يلا يا سلوي يلا يا بنات عشان نحضرو العشا يلا عشان يكلوا لجمه جبل ما يناموا
فاات عشر ايام وجوليا وفقت تعيش مع محمود مكان ما يحب
لانها ف الاول وف الاخر بتحبه .
مسك فضلت الايام دي ف اوضتها بعد الصدمه الي خدتها ولا بتنزل ولا بتقعد مع حد ولا بتكلم حد وكان عندها اكتأب وديما حزينه
وقفله ع نفسها وبتبكي . وف ليله وقفت من ع السرير بصرار وبصت لنفسها في المرايه وهي بتكلم : لا انا مش هفضل مكتئبه كده كتيرر انا لازم اخد قرار لازم ابدء من جديد انا مساكي عزيز الف شركة ازياء تتمني اشتغل عندها
ونزلت تجري ع تحت وهي بتسأل عن مكان ابوها وجدها …
ليل والجد ومحمود كانوا قعدين عن الدكه بعد العشاء وبيشربو الشاي
محمود : موقلتليش صح يا ليل عملت الموضوع ده ازااي
ليل بشرود : ساهله يا عمي واحد ابن حلال ربنا رماه فطريجي من فتره هو اللي عمل كل حاجه حتي عجد رفضها هو الي عمله وصورها مسحهم وحتي حسابتها جفلها كلها
فلاش بااك …
ليل كان بيفكر هيعمل ايه ف مصيبة بنت عمه وصورها الي هتنتشر وكله هيتفرج عليها وفتكر كلام فهد لما قالوا اي حاجه ف التكنولوجيا انا اعرف فيها
طلع تلفونه بسرعه ورن علي فهد وهو قاعد قدام البحر ومخدش باله ان الساعه عدت ۱۱ بليل
ليل ابتسم : كيفك يا ابو ليل
فهد الي كانت دهب قعده بين رجليه وبتداعب رجولته وهو بالعافيه مركز : حمد لله يا غالي انت ايه اخباارك طمنيي عليك
ليل : الحمد لله ف نعمه
فهد : ربنا يديمها عليك ي مولانا
ليل : معلشي يا فهد لو كت هتصل بيك ف وجت زي ده بس كانت عايزك ف خدمه
فهد ضحك : يالهووي يا نااس يا باشا انت ترن ف اي وقت دنا
رقبتي ليك ي وش الخيرر عليا …
ليل ابتسم : الله يصلح حالك ويبارك في بيتك ومالك .. المهم ف
واحده تباعنا يعني كانت متصوره صور لعرض ازياء ف امريكا وحنا كنا عايزين نحذفوا الصور دي واي صور او حساب مرتبط باسمها
تعرف ولا لا …
فهد : يا باشا انت لو عايز تحذف اسمها ذات نفسه من السجلات نعمل ابووها
ليل براحه وفرحه : صوحي فهد يعني هينفع …
فهد : يا بن عمي اسمع مني بقولك هدمر لك صحتها خالص اديني بس انت اديني اسمها واسم الشركه
ليل : اسمها مسك محمود صالح العزايزي وشهرتها في امريكا مساكي عزيز هبعتلك كل معلوماتها بكرا الصبح من تلفون عمي عشانك عليه
.. نت
فهد : خلصا انه يا كبير تمام ونا هدور وراه الاسم والي هيجي قصادي هحذفه لحد ما تبعتلي باقي التفاصيل بكراا …
ليل : حلو جووي بس يا فهد امانتك والامانه عهد غض بصرك الله يصلح حالك ده عرض يا ود عمي
فهد ضحك : خلصانه هخلي ام العيال تمسحهم بنفسها احسن انا توبت الي الله
ليل ضحك : ربنا يصلح حالك كمان وكمان
وقفل مع فهد .. الي وقف وخد دهب بين ايديه يا بنت المتنه تعبتي اعصاب ميتييين امي ي بنت المرااا كنت بكلم الراجل وانا مش مجمع
0
ذهب ضحكت : جرا ايه يا تايسون مش بدلعك
فهد ضحك وشالها بين ايديه : ده اناا.. وعض شفته وهو بيبص ع جسمها … هفشخك ي قلب تايسون اشتقتو
فات اسبوعين وفهد رن ع ليل الي كان بعتله كل حاجه تخص مسك
ليل قام من ع الاكل دخل اوضته الي تحت ورد عليه …
فهد : مسا مسا يا كبير
ليل : ياض احترم حالك انت معك اربع عيال حتي جول السلام
عليكم .. هاا طمني
فهد : بص يا غاالي فيس انستجرام تويتر اي حساب بتاعها
اتحذف والصور الي عليه اتمسحت
بس ااايه ده ي جدع كرباااااج … صاروخ امريكي انما ايه بيوووووور مش فستك …. ده ام تاج شافت صورها وكانت
عايزة تطلقنيي هعهههههههعهع
ليل بغضب وغيره : بس اكتم اكتم جولتلك اعرااض ناس يا زفت
فهد : اعراض ناس الا قولي انت تعرف من فين السلعوه
الامركانيه دي يا شييييييخ ليل .
خدتوا بلكوا هو بيتكا على شيخ. ليل بنزعاج : جصرر يا فهد فض والشركه
فهد : والي عز وزل ولا لعله ولا لزله ولا لغرض انا عملت معااك الصح حباً فيكك مش اكتر الموضووع ده كان كبيرر ومحتاج شغل یا امه بس انا دمرتلك مستقبلها المهني خاالص وبعتلها رفض كمان من فكس الشركه ومتخفش كنت شغال بعين وقافل عين عشان لو شوفت حاجه مضره بالصحه اغمض العين التانيه ع طول هههخههخخههه
ليل ضحك : وده العشم فيك برضو ي ابو ليل عشت ي ود عمي تعبتك معالي انت متعرفش خدمتني ف الموووضوع ده كداايه
فهد ابتسم : ولا يهمك يا غالي عرضك عرضي متقلقش يا صحبي
ليل بحب : ربنا يبارك فيك يا فهد
فهد : تسلم يا غالي ابقا خلينا نشوفك
ليل : ان شاء الله يلا فتك بعافيه سلام عليكم
وقفل مع فهد وهو مرتاااح
باااك ..
محمود : لا بس باين عليه ولد شاطر عشان يعرف يهكر شركه ويمسح صور مسك من عليها لا ده محترف
وفجاة دخلت مسك عليهم وعنيها بطق
شرار وكلها غضب بصت ل
ليل وقلتلو …
مسك بغضب وصوت عاالي : اااه بقااا ده انتوا اتفقتوا عليا بقيادة الرجعي بتعكم المتخلف اللي مش بيفهم دا

وقصدها على ليل طبعا اللي بصلها بغضب وقال اجفلي خشمك ووطي صوتك وغووري علي چوه

مسك بعصبيه : مش هد خخخخل ومفيش واحد فيكم هيتحكم

ف حياااتي حتي انت يا بابا وهي بتشاور ع محمود بغضب انا كنت عارفه انكم غيرر متحضرين ورجعين لكن مكنتش اظن انكم مجرمييين بالشكل ده دمرتووووووني ودمرتوا مستقبلي واحلامي

الجد بنزعااج : مسككك احترمي حااالك ولا انتي كتي مفكره اننا هنسمحوا ليكي بأمور الفجر اللي كنت هتشتغليها


مسك بسخرية بالانجليزي : ومن انت لتسمح لي وانا كنت اظنك حنون وانت رئيس العصاابه أيها العجوز

ليل بغضب : اخرررسي وعرفي نفسك هتخرفي بايه لول بعدين
اتحددتي.. انتي عارنا وكان لازم ننضفوا وراكي البلاوي اللي عملتيها يا وكله نااسك وممكسوفااش وانت زعلانه علي صورك الخليعه اللي اتمسحتتت.. ده انا كان شكلي يعررر جدام الراجل وكت ف نص خلجاتي وهو مصدوم من وسااا اختككك و بيجولي تعرفها منين دي يا شيخ ليل

مسك بغضب أعمى : عليكممم اللعنه جميعاً …… دا مستقبلي ودي حيااتي ودي اناا .. انا حرررره انا حرررره سااااامع .. وانت ملكش الحق تدخل في حيااتي ولو مفكر انك كده وقفتني تبقال

غلطا ان

وبصت علي محمود و كملت بنفس الغضب : مكنتش متوقعه منك انت بذات كده يا بابا …. انا كنت عارفه انك بتكدب عليا وفضلت وراك للاخر وفي الآخر تعمل معاليه كده… انا غلطانه اني سمعت كلامك بجد وقبلت اجي معاك هنا

وبصت علي جدها بحزن : يا خساارة

وطلعت تجرري وهي ف ناار بتطلع من عنيها

ليل فضل يعض علي شفته بقهر الوحيده اللي كفيله تخليه

عا ايز يقوم يكولها بسنانه.. جريئه وصوتها عالي مش بتخاف

ودماغها فردت جزمه
مسك دخلت اوضتها ومسكت الشنطه وبقت تلم هدومها بغضب : اناا لن انتظر هنا دقيقه واحده

انا سأريكم ماذا سأفعل ايها الاوغاد….. اتظنون انكم تستطيعوا كسري لا انا مساكي ولن يحدث الا ما اريد رغم انفكم التي اقحمتموها في حياتي

ونزلت وهي بتدب على السلم بعصبيه وشنطتها وراها البنات جريوا عليها

عائشه بقلق : وه وه علي وين يا مسك السعاادي

مسك بغضب : همششي مش هقعد هناا ثانيه واحده تاني

فااديه بخوف : استهدي بالله يا مسك هتروحي فين دلوج سيليا الي جريت على مكان ابوها وجده

دااد .. داااد تعالي بسررعه مسك عايزة تمشيي

دخل محمود والجد ووراهم وليل بيضحك بسخريه عارف انها مش هتجبها لبر …

محمود بغضب : انتي مفكره نفسك رايحه فيين

مسك ببرود : ما اشيه راجعه امریکا عشان شغلي وحياتي انامكاني هناك مش هنا وحركة الاطفال اللي عملتهوها دي مش هتأثر عليا.. وها

وبلعت بقيت الكلام لما لقت ليل بيقرب منها ببرود

مسك بتهديد و توتر وهي بترجع لوره : لو فكرت تمارس عليا همجيتك الدور ده مش هسكت صدقنيييي وهحبسك

لیل مهموش الكلام وفضل يقرب وهو بيفك حزام البنطلون ولفه نصه علي ايده

ليل ببرود وهو بيشاور على فوق بعنيه

: على فوج يلا

مسك بمكبره : لا مش طلعه واعلي ما ف خيلك اتشعلق فيه

ليل بسخريه : جوليها صح الاول بعد كده تعالي اتكلمي… يلا همييي مش عاايز ازعلك

مسك بعصبيه وسخريه : لاااء وانت واد حساس اوووي وخاايف علي زعلي .

ليل ببرود : لو على زعلك ف اتفلجي نصين وبصوت عااالي … يلااااااااااا

وهو بيضرب بالحزام ع الهووي جمبيها خلا مسك اتنفضت لكن قوت قلبها و بكل برود قعدت علي الكرسي وحطت رجل على رجل

: لو مفكر اني هنفذ كلامكم تبقا بتحلمم ومهرب من هناا

وهتشوووف يا ليلهم …

جوليا بصت لمحمود : محمود اريد انا اتكلم معك علي انفراد من فضلك

وراحت اوضتها ومحمود استأذن وراح وراها …

الجد بسخريه : هي ا اذهب يا محمود لعل يكون المانع خير هههههه والله ده هم يبكي وهم يضحك

صفاء بضحكه : سيب الواد ومرته ف حالهم يا حج صالح

صالح : انا اتكلمت يا صفااء.. اهه اديني رااايح انام خاالص

ودخل اوضته ووراه الحجه

مسك وقفت وجت تخرج لبرا

ليل برفعة حاجب : علي وبين

مسك : ملكش د..

وبلعت بقيت الكلام من نظرات ليل
طلعه اقعد شويه في الهووي ولا دي كمان ممنوعه

بصت للبنات وكملت

: تعالوا يا بنات هنقعد برا شويه…. اللي عايزه تيجي بدل الجو المقرف ده

وبصت لليل وراحت مشيت من قدامه وهي بتنفض شعرها اللي لمس وشه

ليل غمض عنيه بعصبيه وفكه اتصلب من كتر استفززها

عائشه بصت ل ليل الي اومأ لها بهدوء وخرجت وراه مسك ومعاها فاديه وسيليا وسيلينا

وحنان ومريم …

و ليل دخل اوضته وساب الباب مفتوح عشان لو الفضيحه فكرت تهرب يلحقها لانه حاسس انه في دمغها حاجه

دخل و قعد علي السرير بيهز رجليه بعصبيه وعيون حمره وراح قايم خد سلسة البوابه الكبيره الحديد وراح قفله

وهو طالع سمع صوت ضحكت مسك العاليه

: لو تعتقد ف مخيلتك البلهاء ان ذلك الحديد الصدء سيمنعني تكون احمق

ليل طنشها وقفل الباب والباب الخلفي قفله بالمفتاح ومش فاضل غير باب البيت من جواه بعد ما يدخلوا يقفلوا وراهم

وراح قعد جمب حمزه وعمر وطاهر والبنات النحية التانيه …

ليل : عيشه معلشي يا حببتي هتعبك هاتي عدة الجهوة وانا هعملها هنه علي الدمسه

وقفت عائشه : وه تعبك راحه يا غاالي من عيوني

مسك : معلش يا عيوش اعملي حسابي في القهوه حسه دماغي

هتتفرتك

على النحيه التانيه

حمزة بخفوت : مالك يا ود خاالي حالك مش عجبني وااصل

ليل بهدوء : مفيش يا حمزه

حمزة : برضوا علي صاحبك والله عيب

ليل مسح علي شعره بضيق وهم : حااسس ان نفووخي هيشت يا واد عمتي كل اللي عدا مش ساهل على.. وان بشر مش جبل
یا نا با انت
حمزة وهو يربت على كتفه بموساه

جول وحكي معاك للصبح

ليل اتنهد بحزن : اجول ايه بس ما انت عارف موضوع بت

خالك

حمزة : مسك

ليل بحزن : لاه رشا انا لحد دلوجتي مش مستوعب …… لييه يا حمزة …. ااايه الي عيملته ليها يوصلها انها تمووت عيااالي واحد وراه التاني…… .. ليه ليه هتخوت یا حمزه معرفش اوصل لسبب يخليها تجهرني بالشكل ده…. . معملتش معاها حاجه وحشه واصل ولا عمري مديت يدي عليها ولا هنتها بجصد ولا غير جصد برغم تجصيرها معايه وكلامها الواجف واسلوبها الزفت مع الكل

حمزة بقهر على صاحبه

: هونها علي نفسك يا ليل هونها ع نفسك يا ود خالي انت ملكش ذنب المرحومه تحس انها مكنتش سويه وعلي طول
هادية وتهب مره واحده بزعبيبها مكنتش هتحب حد ولا تضحك مع حد انا يتهيألي مكنتش هتحب نفسها حتي… هتحب اللي ف بطنها كيف….. انسي يا ود خالي اعتبرها كانت مهتوشه وهتعمل كده وهي مش بعجلها … ومتفكرش كتير وبعدين هي في دار الحج واحنا ف دار الباطل دلوووجتي ربنا يحسبها .. و كلامك مش هيرجع الي فات

لیل هز دماغه بيأس : طب والمصيبه التانيه اللي حلت على راسي كيف الجضا المستعجل. انا معرفشي بنات خالك

محمود عايزين

منيي ااايه ……. البت يا حمزة خااربه الدنيا خاااالص… ولما امنعها عن الغلط عاايزه تهرب وتفضحنا من تاااني… جريئه

وجويه وراسها

يابس وهتركب نفوخها …… والله دي لو اختي كنت جطمت رجبتها من زمااان ……. كله كووم وجلة حياها

واخلاجها اللي في الحضيض ودينها اللي متعرفش عنه حاجه

كوم تاني .

عائشه طلعت بصنية عليها فنجانين وكنكه فيها معيار ماية قد

فنجانين والسكر والقهوة ومعلقه ومدتها لليل
ليل بخفوت : عملت ايه دي شيبت شعر راسي جبل المعاااد اللي غاسل يجلبطها جول انشالله

8

٤١ ١:٥٨١

تصفح –

ليل بحب وهو بيطبطب على ايد اخته : تسلم يدك يا عيووش

حمزه بخفوت : يا ليل ما طبيعي تبجا كده ياخي دي يعتبر امريكيه وبعدين واحده واحده وكله بالراحه بيلين نعلمها ادبنا

و اخلاجنا ودينا.. وبالهداوة هتتغير يا ود خالي

ليل وهو بيحط القهوة في الكنكه : مظنش ده بت شطانها کاافر شايف التنين الي جعدين هناك دول .. وبيشاور ع التؤام بعنيه.

… يمكن فيهم الهون

عنها وفيهم حيا غير المضروبه ع جلبها

الكبيرررة

حمزة ابتسم : واه شكلك شاايل منها ومعبيي عملتلك ايه البت الملونه دي خلتك مطيجهاش اکده

وبنزعاج وغيرة واضحه : ملونه !!!؟؟ ده انت حججت و مججت وعرفتها ملونه ولا لاه علي كده

حمزة ضحك بصوت عالي : يا خربيت ابوووك يا ليل ده انت

حااالتك صعبه واعر
ليل بحنق : تجصد اليه انت

حمزة : اجصد ادعي علي ولدي وكره الي يجول اميين…. متدعيش عليها من وراه جلبك يا ليل وبالهداوه يا خوي وشكلها على يدك

ليل بمكبره : وشكلها ا ليه وانا ما الي بيها من اصله

حمزة بخبث : يا جدد دع عيب عليك يا ليل ده احنا دفنينا سوااة… ولا اجولك معاك حج يا جلبي احنا نجوزها لأدم يمكن

تعجل علي يده وهما الاتنين ميعين كيف بعض

ليل بغضب : طب اكتم اكتم يا حمزة الله يصلح حالك انا منجصش

وشال القهوة من علي النار وفضاها ف الفناجين … ليل بص لمسك وقال بصوت عالي عشان تسمعه

: تعالي خدي الطفح شوغلك

مسك قربت ببرود وجت تاخد الفنجان

ليل بخفوت : اتسماميها علي مهلك عشان سخنه

مسك بخفوت : وانت عايزني اتسمم ولا خايف عليا من انهاسخنه… سم يسمك يا سم

وخدت فنجان القهوة ورجعت مكانها

حمزة ضحك بصوت عالي : مش جولتلك ادعي عليها وكره الي يجول امين بتدعي وانت خايف ليل بعصبيه هو لسه باصص على مسك

عليها كيييف عملتها ديي يا شيخ ليل

: هي دي شكرا يا وكله ناااسك

مسك بصتله ببرود وشربت من القهوة وغمضت عنيها من جمالها

ثانكس… بس عشان هي حلوة.. مش عشاانك

حمزة بضحكه : يا بووي ده انتو فجر حد الله چت الي اتخرجك

عن طوعك بدل ما انت لابس جلابية الهدوء والرزانه لحد ما ملينا منك يا راجل ههههه هههه.

بعد شويه كان ليل شرب فنجان القهوة بفكر مشغول … بيفكر يا

تراا هتعملي ايه يا مسكك تاني …

طاهر بص لفااديه وغمز لها بعينه بمعنى يلا فادية ابتسمت بخجل وامأت براحه

طاهر وقف : طب يلا تصبحوا ع خير يا جماعه وفاديه وقفت معاه بعد ما استأذنت من البنات

عائشه وقفت برضو و التؤام قاموا معاها بقا يصحوا معاها ويناموا معاها وتعلقوا بيها ف العشر ايام اللي فاتوا

مسك بصت لليل بخبث بمعني خليك قاعد وانا قعده وهتصفصف علينا وهجيب اخرك

ليل وقف وهو كمان بيبصلها بتحدي

احم.. خود يا حمزة مفتاح الباب اجفل وراكم بعد ما تجوموا كلكم

حمزة اوماً : خلاص ماشي انا جاعد شوية.. روح نام انت تصبح علي خير

ليل دخل جواه وحمزة شاور لحنان تيجي جمبيه وهو مبتسم بحب .

سند ومعاذ قاموا بعد ما البرتقتين طالعوا يناموا

ادم مكنش قاعد معاهم. ومريم قعدت جانب عمر ومسك كانت متعصبه وحست ان فرصة انها تهرب بعد ما ليل يدخل ينام ضاعت…. بعد ما

فضلت قعده ساعه واتنين. عمر خد مريم وطلع وحمزة متبت وكأنه فاهمها

ليل دخل ينام وساب الباب مفتوح عشان اي حركه حولين البيت يسماعها وغمض عنيه بأرهاق

وفضل يتقلب ف السرير شوية لحد ما راح ف النوم وهو كان

صاحي من صلاة الفجر والايام دي

مش بینام كويس من ساعة حدثة رشا النوم جفاه

مسك دخلت وكانت طالعه على اوضتها بس عنيها لمحت باب اوضة ليل المفتوح ابتسمت بخيث

وقالت وهي ومتجه ليها

: يا انا يا انت يا ليلي

دخلت تتسحب براحه وبنظرات خبيثه ونامت جمبيه علي السرير وحطت رسها براحه على صدره فوق قلبه بالظبط وكانت رافعه عنيها ومركزه على وشه وبالاخص شفايفه

وكما المعتاد نسيت انها بتستفزه اصلا بعمايلها ونساقت وره

مشاعرها وبقت بتحسس علي وشه ونفسها السريع بيضرب ف تفاحة ادم

وصوابعها وصلت لحد شفيفه وبقت تتحسس عليهم بشغف وحب وشهوه

ليل ابتسم من حركة ايدها الي راقت ليه كان بين الصحيان والنوم ولما فتح عنيه بخفوت اتصدم من المنظر : هتعملي ايه

مسك بخفوت وهي بتحط اديها على شفايفه بتمنعه من الكلام : ليلى ارجوك المره دي وبس…. محتجالك اوي بليييز

ليل بلهاث وخفوت وخوف من نفسه اللي حسها على وشك الوقوع ليها ولنظرتها المترجيه

: بعدي عني يا مسك جولتلك الف مره

مسك بشهوة وهي بتعض ع شفتها وايدها بتحسس ع صدره : مش قادره ابعد عنك مش قادره يا ليلي بليزز انا بحبككك

دلوجتي هتحبيني مانتي كنتي مش طيجاني من شويه

مسك بنفس عالي : تؤتؤ مش حقيقه انا بحبك اووي وانت عارف كده كويس.. انا مقدرش ازعل منك مهما عملت

وقبل ما تديه فرصه يرد مره تانيه هجمت عليه في لمح البصر

ونزلت على شفايفه امتصتهم بكل شهوة ورغبه حارقه
ونزلت على شفايفه امتصتهم بكل شهوة ورغبه حارقه

ليل اتصدم لدرجه جسمه اتشل وحس نفسه حتى مش قادر يزقها و نبضات قلبه زادت اوي وبقت تخبط ف صدرها

مسك ابتسمت من بين شفايفه لما حست انه اخيرا اندمج معاها

وسلم لها

همستله بأغواء جننه اكثر وهي بتلعق شفيفه

: افتح شفيفك يا ليل عاايزه ادووق طعم لساانك يلاا

ليل كان زي المتخدر فتح شفيفه وكأنه مغيب ومسك دخلت لسانها بين شفيفه وبقت تداعب لسانه وتمتصه بشغف وجنون وبعدين بعدت وراحت اتعدلت وركبت فوقيه …

ليل قام مفزوع من علي السرير وجسمه عرقان ونفسه عالي ومش قادر يبلع ريقه حتى : اعوذ بالله من الشيطان الرجيم استغفر الله استغفر الله لا اله الله يا رب… وبس لفوق وكمل….. اضغاث احلام انا ماليش ذنب فيها يارب …. لا حول ولا جوة الا

بالله حتي ف الحلم يا وكله ناااسك مش مهملاني ف حالي..

بص على بنطلونه اللي متغرق شهوه وقال بيأس وغضب من

نفسه

: هي حصلت ….. الله ينتجم منك يا بعيده
هي حصلت …… الله ينتجم منك يا بعيده

وقام دخل الحمام خد شور وطلع صلاة ركعتين وقعد يقراء قرآن عشان ميفكرش ف الحلم

0

هههههههههههههههههه مش متخيله منظركم يلا الي عايزة تشخر

تتفضل

2

مسك بعد ما قامت طلعت اوضتها وفضلت تدخن ف البلكونه بشروود وحزن والغضب بيلمع ف عنيها

حمزة قفل الباب وراها ودخل اوضة ليل شافه بيصلي راح ركن المفتاح جمبيه وخرج

وهو بيدعي ربنا يفك كربه… وطلع مع مراته

مسك فضلت قعده ف البلكونه بتدخن للفجر لحد ما شافت ليل طالع عشان صلاة الفجر وهو رفع دماغه بسبب الريحة اللي ملت المكان من كترها بصلها بغضب بدلته نفس النظرات الغضبه وراحت رمت السجارة اللي وقعت قدامه ودخلت الاوضة بنزعااج ورزعت باب البلكونه وهي داخله

و رمت نفسها ع السرير ونامت مفقتش غير بعد الضهر

ولعت سجارة ودخلت وقفت ف البلكونه وكانت حسه ان جوها نار مش عايزه تنطفي كل ما تحاول تهدأ بترجع تقيد تاني فضلت واقفه بتدخن لحد ما شافت ليل جاي من الاراضي الزرعيه فضلت وقفه متعمده عشان

يشوفها .

وفعلا شافها واتعصب وكان هيطلعلها بس وقفه الصوت اللي كان بينده بأسمه

: یا شیخخخ ليل ياااا شيخ لييل
ليل التفت للأجير الي بينادي عليه : ايووة يا خالد

خالد ببسمه : معلشي يا شيخ ليل عاايز نطلب منك طلب

ليل بابتسامه ودوده : خير يا خالد عاايز ايه محتاج فلووس

لاه لاه يا شيخ ليل خيرك سابج …. انت عارف اني يتيم وماليش حد غير امي واخواتي البنات حلفتك بالله تيجي تحضر كتب كتابي بكرا

ليل ابتسم : وہ بس اكده ده انا وابويا وجدي وكلياتنا هنيچي نحضره وكتب كتابك كمااانك هيكون في دوار العزايزه وانا اكتبلك الكتاب كمان احنا نطوول يا عم خااالد والغدا علينا

وطلع يجري وهو لسه بيدعي لليل وراح يفرح امه

دوار العزايزه او السمملك ده مكان كبير للمناسبات كتب كتاب جنازة.. خاتمه قرآن وظهور وبيعملو فيه

موائد رمضان طول الشهر وكل بيت من بيوت

العزايزه ياخد يوم فيه او اكثر وكل عيله كبيره في الصعيد بيبقاليها دوار بأسمها زي دوار العزيزه كده ) …

ليل كمل طريقه وهو مبتسم وفتكر الحديث سيدنا النبي انا وكافل اليتيم كهاتين ف الجنه ورفع اصابعه الشريفه الوسطه والسبابه

بس ابتسمته اختفت لما افتكر الشطانه الي وقفه تدخن ف عز الضهر وممكن حد يشوفها

دخل من نحية الدكه وطلع ع فوق علي طول وخبط ع بابها بعنف …

مسك فتحت الباب ببرود : نعمم

ليل بغضب : انتيي مش هتبطلي امور الفجر دي . مسك : لا مش هبطل… وبعدين مش عجبك سبني المشي انا مش هتغير

ليل ضحك بسخريه : اااه جولتيلي يعني هي المسائله عند مسك بتغمض عنيها براحه وبتبتسم ابتسامه

برده : احسبها زي ما تحسبها

لیل هز دماغه وهو بيعض شفته : ما اشي ماااشي يا مسكك
وخبط بكف ايده ع الحيطه اللي جمبها بعنف وميشي مسك حطت ايدها علي قلبها الي بيدق بسرعه بعد ما تخضت وبطنها مغصت بعد ما اتخيلت ان الضرب دي علي وشهاا اووه ماي جااد ده انا كنت موت فيها ودخلت وهي بتبتسمم بشر وهي بتهز دماغها

بتفكري في الايه ي نصيبه

تاني يوم بعد صلاة الضهر الرجاله طلعوا على كتب الكتااب

وليل قعد ف مقدمة المجلس وبقا يتكلم عن الزواج وفضله وتأثيره والواجبات اللي علي الزوج والزوجه طاعة أمر زوجها

والزوج ورفقه وعطفه بيها

والمودة والرحمه الي بين الزوجين …

وبعد كده كتب كتابهم والمأذون خلص الورق ودعي الناس للاكل اللي الطباخ جهزوا من الصبح بدري .. وجاي يقف يستقبل اللي دخلوا

واحد بفنجان قهوة خبط فيه وجلابيته باظت ….

لمؤخذه يا شيخنا حجك علي

: ولا يهمك يا عامر حصل خير

استأذن من الموجودين وقرب من جده

ليل بخفوت : عن اذنك يا جدي هروح اغير خلجاتي وطلع ع المسجد عشان صلاة العصر.. انت تكفي وتوفي جوم ببجيت الواجب وهو نكسب ثواب اليتيم دا …

الجد ربت علي كتفه : ربنا معاك يا ولدي روح ربنا يجعلوا في ميزان حسناتك

طلع ليل وهو ماشي… بطئ سرعة العربيه مره واحده لحد ما وقفها ونزل وهو بيبص حوليه بستغرب من اللي شايفه كنت زحمه كبيره واناس وقفه علي الطريق وعربيتين دخلين ف بعض

ووحد معدي من جمبيه وقع بالعجله ف الترعه بسبب نظره اللي في حته تانيه

نزل من العربيه وبص مكان ما الراجل بيبص وف ثانيه اتبدلت ملاحه و برقت عنيه وحس انه اتبل والنار قادت جواه لما شاف المصيبه بتاعتهم واقفه بكل عهر وملابسها اللي تكسف والناس وقفين متنحين عليها كأنهم شايفين حاجه خرقه للطبيعه

مسك من ساعة ما كانت وقفه في البلكونه وسمعت دعوة خالد لليل الي قاله هنحضر كلنا وهي استغلت الفرصه ان كل الرجاله هتكون برا والحريم هتتشغل في امور البيت … وفضلت طول الليل بتفكر هتمشي ازاي …

تاني يوم نزلت بعد الضهر وكانت مستنيه الحريم تنشغل عشان تعرف تخرج وتهرب قبل ما ليل

يرجع .

وفعلا كل واحده راحت ف مكان وفي اللي ريح ساعتين وكانت قعده هي وفاديه وعنيها مش بتفارق الباب لحد ما دخل ادم من برا مستعجل : معلش يا فاديه هتعبك تعالي تطلعيلي غيار علي ما تسبح عشان الحج كتب الكتااب

فاديه راحت تطلع ليه غيار ومسك حستها فرصه و قامت بسرعه غيرت هدوم البيت الي كانت لبساها ولبست جيبه جنز قصيره وتوب اورنج بالكاد مغطي صدرها وخدت شنطتها ف اقل من دققتين ونزلت جري ع برااا شافت عربية ادم وفيها المفتاح دورتها وجريت بيها علي الطريق وبقت تدوس بنزين

عاايزه تبعد عن هنا بعدين تسائل

عن طريق المطاار .. وفجاءة العربيه

عطلت

مسك بغضب وهي بتضرب في الدركسيون : لاااا لاااا.. عليكي للعنة الجحيم ايتها الخرده لا اعملي اعملي .. ارجوكي انها فرصتي الوحيده.. ارجوكي

وفضلت تدور ف العربيه وبرضو مفيش فايده

نزلت ع الطريق وفتحت الكبوت وحولت تعرف فين العطل وطبعا كل اللي يعدي يتصنم من منظرها

و عربيتين دخلو ف بعض وهما بصين عليها والناس الي كانت

ماشيه وقفت تتفرج …قرب ليل بغضب وعفرايت الدنيا بتتنطط ف وشه طلع الفرد من الجراب الي كان وخده يتحي بيه في كتب الكتاب.. وضرب طلقتين ف الجوو

وهو بيقول بصوت عالي و غضب : يلاااا كله يشوف هووو رااايح فييين مش عااايز اشوف نفر جدااامي

الناس بدأت تتفرق بخوف وليل قرب من مسك بفك متصلب ومفاصل ايديه ابيضت من ضغطه عليها

رما شاله علي جسمها وراح سحبها من شعرها كل ده ومسك كانت مصدومه وركبها بتخبط في بعض من اللي ليل عمله وضرب النار وعنيه اللي كانت حمره زي الدم وعروقه اللي نفره بشكل يخوف

مسك بصريخ : ابتعددد عنييي انا لست جااريه عندك اترررك شعري ايها الوغد انا لن اجلس هنا ابدا

ليل بص لها ونزل ع شفيفها بضهر ايده وبنفاذ صبر حط الفرد في نص دمغها وقال : خشمكك ميسربش هووا لحد ما نوصلوا البيت والا وربي

اجتلك وتويكي مطرحك يا وكله ناااسك

مسك اترعبت من منظر السلاح اللي على جبهتها وعرفت ان

ليل فقد العقل واى حرف مش ف محله هينفذ تهديده .مسك بهدوء : حسنا اترك شعري اذا دعني لا تقوم بسحبي هكذه مثل الحيونات

ليل بصلها بغضب وشمئزاز : انا مش عاارف انتي طينتك ااايه الله يلعن ابو اليوم اللي شوفتك فيه .. استغفر الله العظيم…. غوري يلاا علي العربيه اخفيي من جدامي

مسك قربت من عربية ليل وفتحت الكرسي اللي جمب مقعد السواقه ورزعت الباب وراها

ليل قفل عربية ادم وخد المفاتيح وشنطتها وراح عربيته رما شنطتها وراه وركب يسوق وهو بيضغط ع الدركسيون وف ناار جواه فضحتهم وفرجت البلد عليها عرضهم بقا فرجه للي يسوي وميسواش

جابت لهم العاار …

مسك : انت عايز مني ايه

ليل بصوت عالي وهو بيخبط ع الدركسيون بعنف جولتلك اكتميييي نفسك بدل ما اكتمه ليكي خاااالص معيزش اسمع صووووتك انا مش طاااايجك السعاادي خافي ع نفسك عااد

مسك بسخريه وهى قلبها مزعور من جواها : ومن امتى وانتكنت بطقني يعني

ليل بنفس العصبيه : عليكيي نووور اجفلي خشمك عااد انا كده كده ولا بطيجك ولا هطيجك طول ما انت شيطانك لا بسكك ومش هتبطلي شغل العوهر الي انتي فيه

مسك بسخريه : يعني لو بطلت الي انا بعمله وغيرت من نفسي ولبسي وطريقتي هتحبني

ليل بنظرة تخوف : حبتك العاافيه اكتميي يا شر البلاايه… اكتميي يا مصيييبه… طلعه ف عز الضهر بلبسك الي يعرر ده فضحتينا فضحتينااا منك لله ……. وانتي مفكررره لما تهربي انا مش هعرف اجيبككك ده انا اجيبك من امريكا متكتفه يا بت الكلللللب …

مسك ببرود : مش لما اروح امريكا الاول تبقا تتكلم انا اصلا همشي ومحدش هيعرف مكاني للابد

ليل ركن قدام الباب بعنف ونزل وهو بيسب وبيلعن بغضب فتح بابها : انااا عااد هكسحك خاالص عشان توريني هتهربي تا اني كيييف
وضم شاله ع رقبتها من النحيه دي والنحيه دي وقبض عليه من عند رقبتها بقوة وسحبها من العربيه وراه …

ومسك ماشيه وراه وهي بتضرب علي ايده عشان يسبها وعماله تغلط بالانجليزي …

لیل دخل اوضتها وقفل الباب وراه لحد نص الاوضة وسحابها جامد مسك طلعت لقدام وترمت ع الارض قدامه

وهو واقف عمر السلاح ووجهه عليها وبصلها بغضب : انتي عا ايزة ااايه… مشياان من اهنه مش هتمشييي رجوع لشغل

الغوازي خلاص انسيه مفيش منه تااني .

مسك بخوف وهي بترجع لوراه : مش بمزاجككك

ليل بصوت عالي : لاااه بمزااااحي ونص كما انك

مسك بتوتر : لا انت مين عشان تتحكم ف حيااتي

ليل بفحيح : انا الي هجيب اجلك يا مسك

مسك عنيها اتملت دمووع : وانت لما تجيب اجلي انا هقف اتفرج عليك انا مش هسيبك تدمر مستقبلي انت فاهم

ليل بقرف : مستجبلك .. روحيي بس اتجندلي چلوس طين علي

نفوخك ونفوخ اللي يعرفك بدل ما تجعدي تجري شوية قرآن
ولا تصليلك ركعتين ينفعوكي بدل مانتي ما اشيه في الدنيا ومش عارفه راسك من رجليكي خلاااصك يا مسك فوووجي جبل ما تموتي وتخشي النار بسبب لبسك العريان ولا الاغاني اللي تسمعيها ليل نهار ولا جلة الادب ولا عدم صلاتك واسلوب حياتك الزفر فووجي

وراح عند الباب : الدور ده هعديها ليكي.. المره الجايه هكسر رجليكي وجعدك مجبصه وعايزه اللي يدخلك الحمام …

وفتح الباب وخرج منغير ما يبص على كل اللي كانوا وقفين امام الاوضه وعلى وشهم القلق.. دخلت جوليا واخواتها التوأم الي شفوه وهو بيجراها ومعاهم عائشه وفاديه كانوا بيخبطوا ع الباب جامد بس ليل مفتحش غيرر لما خلص كلامه معاها

مسك مهتمتش ليهم ولا لأسئلتهم وجريت وراه لیل و خرجت برا الاوضه خطوتين وصرخت بصوت عالي

هنشوووف يا ليلهم هنشووف يا اااااانا يانت

ليل نزل تحت وقعد علي الكنبه وف ايده الفرد وهو بيهز رجليه بعنف وفتكر جملتها

لو تغيرت هتحبني ” .. وبتسم بعدين نفض راسه وقال هي البت دي نفوخها متركب كيييف… هتخوتني البعيده

صفاء اللي مركزه معاه : سلامة عجلك يا كبدي شوية طالع بزعبيبك وشوية جاعد تتضحك كييف المخوت ما الك يا ليل

ليل مسح ع شعره : بت ولدك هتجنني يا چده طلعت جبتها من ع الطريج ملبساش والرجاله عماله تتفرج علي للحمنا …

دخل محمود بخوف بعد ما ادم وصلهم اللي حصل ف الدوار وان مسك خدت عربيته وهربت

محمود بقلق : ليل .. ليل انت عرفت اللي حصل ادم جيه قالي وانا طالع شوفة عربية ادم علب الطريق ومسك مش موجودة فيها يا ليل

ادم : والله يا ليل انا كت مستعجل ومحطتش ف دماغي انها ممكن تعمل كده .. هنعملوا ايه طيب دلوجتي

ليل بتنهيدة : بتك فوج يا عمي شوفتها وانا راجع والعربية عطلانه ولوله ستر ربنا انا معرفش كان ايه ممكن يحصل .ووقف طلع برا بعد ما غير هدومه ووراه عمه محمود وجده وباقي عمامه الي لسه دخلين

خلص اليوم ومسك قعده ف اوضتها متنزلش.. بتاكل في نفسها من الغيظ وسجايرها خلصت وفتكرت ان شنطتها ف عربية ليل

نزلت لتحت وخبطت ع باب اوضته الساعه 12 بليل وكانت الابواب متقفله

ليل لبس الجلابيه تاني هو كان لسه داخل من برا مع عمه محمود وقام يفتح : يا نعم خير في ااايه

مسك ببرود : عاايزة شنطتي اللي في عربيتك

ليل : اشمعناا

مسك بنزعاج : ايه اللي اشمعنا عاايزه هدومي وحجتيى

ليل : اه تجصدي لبس الغوازي لا مخلاصك مفيش منه تاني وبكرا هجبلك خلاجات غيرهم

مسك بصوت عالي : اااه ده انت بتحلم احلام يقظه بقال
ليل بعصبيه : اكتمي خشمك ويلا على اوضتك ومتطلعيش منها

تاني ف وجت زي ده

مسك بيأس وحسه انها هتتجنن علي سجارة

: طيب في حاجات خصه بيا انا عايزاها في الشنطه … اريد فوطي الصحيه

ليل اتحرج ازاي مخدش باله : احم احم

ودخل يجيب المفتاح من الاوضة ومسك ضحكت

بخبث كل دور بيقع ف حركاتها وبيصدق .

ليل ادها المفتاح عشان تطلع تخد شنطتها وهو مطمن ان البوابه الكبيرة مقفولة

مسك خدت علبة سجاير من الشنطه بس قبل ما تنزل عملت حركة خبيثه ودخلت البيت

ليل بتسأل وهو بياخد منها المفتاح : يعني مخدتيش الشنطه

مسك ببرود : مانا خلاص خدت اللي عايزاه منها وخلاص … مش قادره اشلها دلوقتي بكره ابقا اخدها

وطلعت اوضتها وهي بتبتسم بخبث وفضلت تدخن لحد الفجر وهي بتفكر هيحصل ايه بكره .

٢:٠٣١

٤٠

0

تاني يوم قبل العصر كانوا قعدين علي سفرة الغدا الي نقصة اتنين وزادت تلاته

ليل كان بياكل وكل شوية يبص في الساعه

الجد : ما الك يا ليل مستعجل ليه

ليل : ورايا مشوار ضروري يا حج

الجد : ربنا معااك يا ولدي

وكلهم كلووا بعدها فيي اللي طلع وفي اللي قعد يشرب الشاي وفي اللي راح اوضته

مسك طلعت اوضتها وفضلت رایحه جاايه وهي بتعض ف شفتها ومستنيه الاعصاار

ليل شرب الشاي ونفض جلابيته وعدل شاله وطلع ع برا فتح العربيه وقعد

ولسه هيدورها قلبه وقف من الصدمه اللي خلته غمض عنيه
بحيل مهدود وحط صوابعه علي عضم

منخيره من الصداع الي جاله من المنظر والريحه وهو شايف اندرها الاورنجي الي كانت لبساه قبل كده سيباه ف العربيه معلقه في مفتاح الحركه والعربيه كلها ريحتها المثيرة
خبط دماغه ف الدركسيون مره واتنين وفتح عينه بغضب وطلع يجري علي اوضتها فتح الباب بعنف ودخل مسك اتنفضت وجريت نحية السرير

مسك بخبث : انت ازاي تدخل عليا كده افرض عريا انه

ليل بعصبيه لاه وانتي هتتكسفي يا وكله ناااسك ااااايه الجرف الي عملتيييه ده

مسك بسخريه : قرف الاندر بتاعي قرف غيرك يتمني يخده

تذكاار

ليل بغضب : اكتمي يلي يجيد ابو الجابتك انت انتتت

وسكت وهو مش عااارف يقول اااايه وقرب منها مسك طلعت تجري فوق السرير

مسك بخوف : لو مديت ايدك عليااا انت حررر

ليل بصوت عااالي : هتعملييي ايه يعني

مسك بستفزاز : هبوووسك

وعضت ع شفتها بمحن

ليل رفع رجله وخلع فردت الجزمه حدفها عليها
انزلي ي بت الكلبببب شيلي زبالتك من العربيه

يلااااا .

مسك صوتت وجريت قبل ما الجزمه تيجي فيها وجريت ع تحت وليل قعد يلبس الجزمه ع ما نزل كانت مسك دورت العربيه وطلعت بسرعة الصروخ علي الطريق

وخدت الطريق السريع كله ف لمح البصر ولما مشفتش حد وراها وقفت تسأل علي طريق المطار وكل شوية تسأل حد لحد

ما وصلت قدام المطار وهي بتصوت من الفرحه لنجاح خطتها … جرت شنطتها وطلعت الباسبور والفيزه كارد الي ابوها حول لها عليها فلوس

ونزلت حجزت تذكره مستعجله علي امريكا ف اول رحلة الي كانت بعد نص ساعه وكاانت بجد مش مصدقه ايه الحظ ده …

وقفت عند شباك الي بيختم ع الباسبور بكل ابتسامه ودتله البسبور بتاعها

المسؤال بصلها وبص في البسبور وبعد كده ف الكمبيوتر
المسؤل : حضرتك ممنوعه من السفر

مسك بصدمه : وووت ….. ودا بإذن مين

المسؤل : بيإذن زوج حضرتكك ليل احمد صالح العزيزي

مسك شهقت بصدمه ووو
مسك بصدمه : انت اجننت انا مش متجوزة

المسؤل : اسف يا فندم بس ده الظاهر قدامي

مسك شهقت وبصت وراها لما سمعت

ليل ببرود لو خلصتي يلا عشان نرجعوا كفايه لعب عياال

مسك حست ان في برج ف نفوخها هيطير : انت انت جيت اززا اي وااايه متجوزة دي انتوا اتجننتوا


ليل بغضب : يلاااا جدااامي وانتي مفكره نفسك بس الي هتعرفي تشغلي دما اغك ياااك يلا وبخفووت أكمل بدل ما اسحلك من شعرك جصااد النااااس وتبجا فضيحه بفضيحه

مسك سحبت البسبور بتاعها وطلعت تجري وليل وراها بعد ما

خد شنطتها …

شيال ابوكي انا يا بت المركووب

لما ليل طلع ساعة هروبها الاول بعربية ادم … ووراه محمود و

احمد ومحمد اخواته

وجده صالح قعدو ع الدكه
ومحمود رايح جااي بعصبيه وقف مره واحده : لييل انت لازم تتجوز مسك

ليل بصله بصدمه : انت هتجول ااايه يا عمي

محمود : اللي سمعته البنت عنيده ولما بتحط حاجه ف دما اغها لازم تنفذها بنتي وانا عرفها

ليل بهدوء : ايووة انا عاارف انها دماغها فردت مركووب وانا ادره واحد بكلامك انت هتجولي

ع راسها اليابس بس برضوا ده مش حل ده مش بعيد ترکب راسها اکثرر

محمود : لا ما انت بموجب زواجك منها هتمنعها من السفر وبعدين يعني ده هيكون عقد صوري

احمد : انا مع محمود رأيه مظبوط وانت عااد عدل فيها ع جد ما تقدر تكون خدت ع طبعنا وعويدنا وتغيرت وتخرج من نفوخها الشغل الناجص ده وانت وهي تتصافوا بعدين عايزين تكملو مع بعض مرحب عايزين اتسيبو بعض علي رحتكم

صالح رفع كفوفه : انا ماليش صالح انا مهدخلش ف حياة حد

تاااني واصل كفاايه ذنبكم الي ف رجبتي انتو حرررين ربنا

يسمحني ع الي فاات وربي الوكيل يعلم انا كت عاايزه مصلحتكم

لیل قرب باس دماغه : انت الخير والبركه يا جدي شورني ونورني انا مش همشي من غير شورتك

محمد : انا رئي من رأي اخواتي وانا كمانك شايف انها هتخاف منك وانت الي هتجدر عليها انت راسي وعاجل وهتعرف تمشي

امورك معاها .

ليل بصله وسكت وف باله .. راسي وعاجل ونا من ساعة ما شوفتها وانا معدش في عجل خوتتني

وربنا شااهد … الجد بهدوء الي تشفوه وطول ما ده الحل الوحيد يبجا علي

بركة الله وربنا يعينك ويجدرك .. وربنا جادر يجعلها جوازة العمر

اللي اتعوضكم …

ليل ف الفتره اللي فاتت دي كان طلع شهادة وفاة رشا بالطريقه وغير الحاله ف البطاقة الارمل وكان عمل لها تقرير طبي بحالتها وتسريح دفن من غير ما جوثتها تطلع من البيت…

ليل بشرود . وكنها متعدله من عندك يا رب مفيش حاجه ممکن تأخرنا يلا توكلت علي الله …

ليل وقف : يلا ي عمي توكلنا ع الله جوم بينا نطلعو ع المحامي بس كده هنكون محتاچین امضتها علي العجد …

محمود بتفكير : دي سهله هي كانت عملالي توكيل اول ما نزلنا من السفر لما كلمتني في موضوع الفلوس .. وهي كده كده مش

بتعرف تقرأء

عربي كويس ف انا هدخلها الورقه دي وسط شوية اوراق وخليها تمضي عليهمم …

ليل اوماً وكانه بيقول خلاص مفيش مهرب وطلع مع عمه ع مكتب محامي خلص لهم الاوراق وكانت بطاقة مسك مع محمود وخلصوا ورجعو ع البيت

محمود طلع لمسك ومعاه شوية اوراق وخبط ع الباب ودخل …

مسك بهدوء : نعمم

محمود ابتسم : عملك مفاجأة عشان عرفك زعلانه مني

مسك : مفاجأة ايه

محمود : تعالي بس امضي علي الاوراق دي وانا هعرفك
مسك : اسمي بالعربي

محمود اوماً : ايوة دي اوراق العربيه الي وعدتك بيها قبل ما نيجي وكمان حولت على اسمك فلوس كتير يلا امضي وبصمي مكان البصمه

وكان ماسك الوراق من فوق وبيرفع بس مكان الامضاء والبصمه

مسك بستغراب : بس ليه الامضاء

محمود : كل حاجه في مصر لازم بالاوراق والتصريحات وامضاء وحاجات انتي مش

هتعرفيها ..

مسك مضت وبصمت ومحمود زفر براحه

مسك بهدوء : بس انا برضو لسه زعلانه وعلي فكره ده كان وعدك ليا وكان لازم تنفذه بعد اللي عملته ف مستقبلي

وهي ف بالها يلا حولي فلوس عشان اعرف اهرب بكره yes

محمود نزل لي ليل بالعقد الزواج الي عليه امضاء مسك وطلع ع المطار عشان يمنعها من السفر
لو حولت وهو كان حااسس …

باااك ..

ليل لما سبها تنزل تشيل الاندر من العربيه كان عارف انها هتستغل الفرصه عشان كده سابها تخرج ع الطريق وخد عربية حمزة وهو معاه وطلع وراها بعد ربع ساعه وحصلها ع المطار عشان تعرف انها ممنوعه من السفر ويرتاح من تنتطها كل شوية

ليل قرب من عربيته ورما شنطتها

وبصوت عالي : حمزززة خلاصك اطلع انت وانا هحصلك

بعربيتي …

حمزة اوماً ودور العربيه وطلع ع قريتهم …

ليل ركب ومسك كانت بتهز ف رجلها بعصبيه ووشها احمر وصوبعها ف شعرها وكانها ع وشك الانفجار بعد ما حست انها خلاص خطتها هتم

اتصدمتتت

مسك بعصبيه : انا عاااايزه اااعرف الي بيحصل بالظبططط انا هتجننن … انا اتجوزك انتتتت
ليل كتم ضحكت : صرخيي كمان يمكن يطجلك عرج ونرتااح منككك

٥:٣٤

تصفح –

انااا مش عااايزة اتجوز اصلااا اتجوزتك

ليل ببرود : عفريتي

وبتسم ابتسامه تشل

مسك بنهيار : هاااااااااااا ااااااااااااااااا عليكككم اللعنه انا لن

مسك فضلت تخبط ف العربيه برجلها وتخبط ليل ع كتفه : وقف العربيه ديييي بقووولك وقف

هرمييي نفسي…

وفتحت باب العربيه ليل وقف العربيه بسرعه وقفل الباب بغضب وداس ع زرار القفل الالكتروني من قدامه وكمل طريقه

ليل بغضب : عااايزة تموووتي كاافره ي وكله ناااسك

مسك بصريخ : اموووت ولا ممتش انت مااالك انا عايزه اعرف اتجوووزت…..وسكتت لما افتكرت الاورق الي مضت عليهم امبارح زي الهبله وفتكرت ان الفيزة بتعتها

متضفش عليها فلوس بعد ما قطعت تذكرة ودفعت فلوسها …

مسك بصدمه : بابا بابا السبب صح هو الي مضاني ع عقد جوازك صححح وانا كنت مغفله

ليل بسخريه : لاه كتي طماعه والفلوس زغللت عينك ومضيتي يا حلووة

مسك بهدوء مريب : ذلك الزواج لان يتم ابداا انا لن اسمح لك لتجعلني آله للتفريغ والولاده .

ليل بهدوء : ليه مانتي كتمي هتموووتي.. ولبساكي رجااصه عيارها فالت وكل شوية نطالي ف حته شكل … جايه دلوك وتوبي

مسك بتعمد : ده كان لهو و بضيع بي وقتي بتسلي بدل الملل هويتي بقت اني استفزك واجننك انت شعووور مؤقت متفکرش نفسك حااجه .

ليل ضحك بسخريه : ايوة ايوة صوح عندك حج وبغضب كمل …. عشا ان تتسلي كنت عااايزة تركبينا ذنبيب انتى ملتك اااايه ملعووون شطانك يا شييييخه
مسك بغضب : وانت مفكر انك لما تضرررربني وتتعمد رفضي واهاا انتي انا لما اعرف انك بقيييت جوزي هرمي نفسي في حضنك

لیل ببرود : لاه كفاايه رميتي نفسك ف الحرااام عليا وانا اصلا ميشرفنيش انك تكوني مرتي بلبسك الخليع واسلوبك وحياتك الي كيف الشيطاين

وخد نفس… جصررره .. ده اصلاا عجد صوري لا يجوز لان الجواز في الشرع والاصول شرط اساسي يتم بموافجة العروسة انا كتبت عليكي عشان امنعك غير اكده انتي ولا تحليلي ولا تلزميني من اصله

وبتحذير غااضب : بسسسس اسمي الي انتي شيلاه تحترميييه انا محلتيش غير اسمي وسمعتي اللي ماااشي بيها ف الدنيا يعني لبس الغوووازي

ده تنسيه التدخين والفرعنه ونشفيت الراااس مش عندي بدل ما اكسرها الك وهتلتزمي بمززززاجك غصب عنك

هتلتزمي وقد اعذر من الانذر

مسك بصتله بسخريه ولفت للكنبه اللي وراهم ومؤخرتها

ووسطها نحية ليل الى عض ع شفته بقهرر وفتحت شنطتها طلعت علبة السجاير و الولاعة وولعت سجارة ورجعت قعدت مكانها

سحبة نفس وزفرته نحية ليل بستفزاز الي فرمل العربية بعنف وقرب منها بعد ما سحبها من شعرها بغضب

: يعنيييي كلامي مفرجش معااكي واعلي ما في خالي اركبه صوووح

مسك سحبة نفس تاني ومبينتش وجعها من قبضة ايده علي شعرها : براااقو اتشعلق فيه بقال

وزفرة النفس ف وش ليل الي غمض عنيها بغضب اعمي وفتحهم وكانت حمره زي الدم

ليل خد السجارة من ايدها وقربها من عنيها ومسك بصتله بزعر وبتحاول ترجع لوراه بكل قوتها وهو ضاغط علي دماغها وبيقرب السجارة منها لدرجة

حست بسخونة اللهب …

ليل بجنون : اطفييييبها ف عينك البيضه ديبي الي مهتخااافش وااااصل اطفيييييها

مسك بخوف : ابعد عنيييي انت اتجننتت بقولك ااااا بعد وبقت تصوت لما عينها حرقتها بسبب دخان ولهب السجاارة ونزلت دمعة منها دي بسبب الخوف ولا الوجع ليل ميعرفش بس الدمعة دي فوقته وهو كان الغضب عمييه رما السجارة من الشباك ورجع دور العربية

مسك حطت ايدها ع عينها وبهمس : ايها الحقير الجاهل المتخلف الرجعي ايها الهمجي اللعنه عليك وعلي اليوم الذي رايتك فيه

لیل ببرود : شكلك كنت عا ايزاها ف لساانك

مسك رفعة رسها : مااااذا … اريد انا اتحدث مع نفسسسي هل ذلك مممنوووع ايضا …

وبتسمت بخبث وهي قاصده تستفزه

: ولكن اتعرف ما الذي اريده بين شفتاي وعلي لسااني ذلك

القضيب الكبير الذي قمة بتحسس انتصاابه ف الامس وانت نائم وعندما اوشكت ان تفيق هربت من امامك اوووف انه كان سااخن وكبير و من و…

ده كله كان ليل عمال يحذرها ويقولها
: اكتميي اكتميي هجولك اكتمييي حسك

ولما بدأت توصف ليل رفع كف ايده اليمين ونزل بضهر كفه علي شفيفها مره واتنين وهو بيقولها

0

: جولتلك اكتمييي اكتمييي بس انتي مهتجيش غير بالضرب كيييف المهرا الهااایچه وانا ليكييي انا هعرف اكسرررك يا مسك

وقعد يسوق وهو مصدوم وان حلم امبارح كان بسبب لمساتها في الحياة الواقع وتأثيرها علي دخله ف الحلم …

… دي فعلا بتحصل معايا اكون مثلا نايمه ع دراعي ويوجعني يجلي ف الحلم الوجع ده وحس بيه بس ع هيأت حلم بقا اكون وقعت عليه اتخبط فيه وهكذا .. حد بيحصله كده ولا انا بس الي

ف عالم مواززي

لحد ما وصله قدام البيت ووقف نزل خد مسك من دراعها وطلع بيها ع اوضتها …

لیل ببرود : خروج من اوضتك مفيش لحد ما اجبلك خلاجات

چدیده غير المسخره
دي وعظيييم بيمين يا مسك لو شوفتك معتبه برا الاوضة بلبسك ده تااني هکسر رچليكي وانا مهحلفش کدددب ابدا وانتي وشوجك

ورزع الباب وراه مسك خلعت صندلها ورمته ع الباب وصرخت بصوت عالي

Fuck youuuu:
وحطت دماغها ع ركبها وقعدت تعيط بسبب الي بيحصل معاها

دخلت چولبا عليها بهدوء وحضنتها مسك اتمسكت فيها اكثر وهي بتبكي

ارأيتي امي ابي زوجني لذلك الرجعي بدون ارادتي استغل جهلي وقام بتزويجي منه

جوليا بهدوء : اهدئي اهدائي عزيزتي انا ادري

مسك رجعت لوراه بصدمه : اتدري

جوليا اومأت : اجل ادري ولن تجدي مثل ليل زوج لكي ذلك النبيل و المهذب

مسك بصدمة : نبيل و مهذذذذب يا الهي حتي انتي اشتركتي معهم ف تلك الخطه .. ابتعدي ابتعدي عني لا اريد ان ارااااكم

جوليا قامت بهدوء وسبتها عرفت ازاي لما طلبت من محمود الكلام ع انفراد محمود دخل وراها الاوضة

جوليا بحزن : مااا هذا مهمود لماذا ليل يتحكم ف مسك هكذا
وما هذه الرجعيه انها كان يهددها بالضرب امامنا

محمود : جوليا ذلك هو الحل مسك لا تدري اين هو الصالح لها تلك الاعمال المشبوهة التي كانت تريد العمل بها انها لا تليق بديننا ولا اصلنا ولا عادتنا وليل اعقل واحد ف هذا المنزل لو كنا وسط عائله آخره لقاموا بقتلها لكن عائلتي تمشيي بشورة ذلك الليل الهاادء جدا بنسبه لطباعهم

جوليا : محمود انا لان اتدخل ف قرارك ولكن اذا حدث شئ لي او لإطفالي انا سذهب بلا عودة

محمود : جوليا يجب ان تتفهمي مسك تريد الهروب حتي لو قامت بالهرب نحن لن نتمكن من ايجادها اتتذكرين حين هربة ت ف الثانوية وضلت ست اشهور لم نستطع ايجادها …

جوليا شهقت بخوف : لا لا محمود ارجوك انا لا اريد لفتاتي الصغيرة ان تتهور انا لا استطيع العيش بدون اريدها ان تكون بجانبي… استطيع اتذكر حينها مرضت والفتيات الصغيرة لم

اكون استطيع

تحمل مسؤليتهم ارجوك محمود امنعها من الهرب
محمود اوماً بهدوء : ساجد حل لا تقلقي عزيزتي لا تقلقي

… وحضنها هو بيبوس جبهتها

جوليا دموعها نزلت ف حضنها لما افتكرت الايام السودة الي عشتها بسبب هروب مسكك الي كانت عايزة تعيش ف سكن خارجي مشترك اولاد وبنات وابوها رفض رفض قطعي ساعتها وامها وفقته الرأي لانها مكنتش

عايزة مسك تعيش بعيد عنها …

وسعتها هربت وفضلت ست شهور مختفيه وقفله الفون بتاعها ومحدش عرف يوصل لها ولا يعرف مكانها ولما حالة جوليا الصحية اتدهورت محمود عمل اعلان ف الجريدة وبعديها

بيوم رجعت لهم …

تاني يوم محمود دخل يعرف جوليا خطتهم وهي فرحت جدا

وشجعته ع الخطوة دي لانها اصلا

بتحب ليل من وهو طفل .

ليل نزل تحت ونده ع عائشه : عيششه
عائشه طلعت من المطبخ : ايووة يا ليل رجعت مسك طمني بالله عليك

ليل بهدوء : ايوة رجعتها وهي فوج ف اوضتها اطلعي انتي

والبنات وحولوا اتهدوها وتعجلوها

وانا رايح اجيب شوية حجات وراجع .

وتحرك لبرا وهو طالع

: عيشه متخليهاش تنزل من اوضتها لحد ما ارجع انا حالف

يمين

عائشه اومأت بهدوء وخدت فادية والبنات وطلعت لها …

عائشه خبطت عليها ودخلت براحه : كوكوي كوكو

مسك بحزن : كم عيوووش

عائشه دخلت وقعدت جمبيها والبنات لفو حوليها ع السرير

عائشه بحب مسحت ع شعرها : برضو اكده عايزه تمشي وتهملينا وحنا اتعودنا عليكي ومش هنعرف نعيش من غيرك

فادية : اه والله … لاه يمسك معندكيش حج عايزة تسبينا بعد ده كلوو والله انا روحي بجت فيكي

حنان : ابووة اماااا مين طيب هيجومنا ع الرحاله دی . ده احنا حنان : ايووة امااال مين طيب هيجومنا ع الرجاله ديي ده احنا بجينا عصا ا به برأسة مسك العزايزي ضد الرجل هههههههههههههه

مریم ضحكت : برضو اكده ي مسك هتسبينا من غير شيخ المنصر بتاعنا ده احنا حتي نضيعوا وحجنا يضيع معاهم …

مسك ضحكت بخفوت : انا بجد بحبكم ومش عايزة اسبكم بس هما ملهمشش الحق يتحكموا ف حياتي بالشكل ده ولا يدمروها بطريقتهم انا بجددد حزينه ومقهوره

عائشه : سلامتك من الجهره يا جلبي وبعدين احنا هنا كلنا ف البيت خيفين عليكي كبير وصغير وعايزين مصلحتك ومش عايزين ليكي الغلط يا مسك عيييب وحراام اللي كتي هتعمليه انتي ليه مش مجتنعه بحاجه زي كده …

حنان : فعلا ي جلبي انتي غاليه مش مهم تصوني نفسك لجوزك المهم عشان خاطر نفسك وتبجي

غاااليه ف عين نفسك وعزيزة مش اي حد

يشوفك ويتمتع بالجمال الامريكي ده كله في نااس طماعه وناس شهونيه وفي ناس حااسده ربنا سترك وعززك بلاش تفضحي حالك يا كوكو …

مسك حطت صوابعها ف شعرها ونكثت راسها لتحت

مش عاارفه مش عاارفه انا مقسومه نصين نص اللي اتعودت عليه وكبرت عليه ونص الي انتوا بتفهموا لياا انا بقيت مشتته وضيعه مش عارفه الصح من الغلط

فادية حضنتها : احنا معاكي وف ضهرك لحد ما تعرفي صحك من غلطك وحرامك من حلالك احنا معاكي ي جلبي ف كل خطووة ولااازم تجبلي النصيحه ولاه مفيشش وحده منا هتسمع نصيحتكك تاني

مريم : بالظبطط يعني كيف ما انتي هتنورينا في الهشتك بشتك و امور حجوج المرأة والاهتمام بنفسها و جسمها و جمالها احنا كمان هنورك ونعرفك دينك وعداتنا وتجاليدنا ايه رايك

مسك بهدوء : وشيخكم ليل اللي اتجوزني من غير ما اعرف
حنان ضحكت : يا عينيييي عليك يا شيخ ليل ربنا يعينك

2

2 مسك بزعل : اخص عليكم هو يطووول ده انا الاميرة كوووكو

٥:٣٦

تصفح –

هعمل معاه ايه

البنات شهقو بصدمه .. ايييه اتجوزك .. كيييف … ميته

مسك ضحكت ع اشكالهم : اتجوزني عشان يمنعني من السفر ..ع رأيه عجد صوري لا يجوز بدون

موافجتي

ورقصت حواجبها بفخر

مريم : ود خاالي كان عاجل وبن نااس والله

عائشه لسه مصدومه : يعني انتي دلوجتي مراات اخوووي ليل چد

مسك : لا بهزار ههههههههههه

عائشه ضحكت : يا مرك يا ليلهم جلبي عندككك يا خييي

فاادية الي لسه مستوعبه ضربتها ع قفاها من تواضع لله رفع يا جلب اختك وبعدين من فادية اتنفضت وبصت وراها ورجعت بصة لمريم بنرفزة : چاااكي غاااسل يا بعيده جلبي وجع منييي

1 مريم بتمتمه : عيني فيه واجول اخييه

3 مسك وقفت وحطت ايدها ف وسطها : وات وات يا رووووحي عيني في مييين

٥:٣٦

تصفح –

نحيه يطوول ف شيخنا نواره العزايزه كليااتها يطول ونص وهو في كيييف اخلاجه ولا ادبه ولا تواضعه وحكمة ورجاحة عجله

مريم بضحكه : وه طاااهر چیت میته

حنان : ليه بس ده انتي كنتي هتعددي صفات ومميزات شيخنا

مسك : مش عاارفه ع ااايه يعني

عائشة ضحكت وشدتها قعدتها

: انت اتعلمتي الردح ده ويني مخبلة جال امريكيه جاال حنان بضحكه : لا وهتردح بالاجنبي كمان وات وات
مسك بخفوت : كنت بتفرج ع الدراما المصريه كتير عشان اتعلم اللهجه وتعلمت الردح والرقص ف الاخر هههههههههههههههههه

البنات قعدو يضحكو و ع اخيرهم

حنان : وانتي ع اكده هترجصي للشيخ ليل علي ايه انشودة ي

مسك بسخريه : وانا ارقصله ليه يروح يجبله صبارة راقصه حتي ساعتها ميغضش بصره

عائشة ضربتها ع كتفها : بس يا بنت عيييب اخووي متدين ويعرف ربنا عشان اكده هيغض بصره وميبصش ع الي ميحلش ليه …

مسك اومأت : آتس اوكي آتس اوكي خلاص غلطنه ف السوسو

مریم : مين السوسو ده

مسك بثقه : رأيسكم

البنات يضحكه عاليه .. يختييييي سوسو .. ههههههههههههه ده لو سمعك هيرحلك علي امريكا بصروخ .. وعمله نفسها النااصحه اذكي اخواتها هههههههههههههه

حنان يحب : مش نااوية تصلحى جدك الى غلطى فيه …حنان بحب : مش ناوية تصلحي جدك الي غلطي فيه …

مسك : ومين قال اني غلط فيه انا كنت بتكلم انجلش

مریم : المترجمين بتوعنا اینعم بيتر چمو عربي مكسر بس احسن من رطنك كيف البطه الي بلعه زورها

مسك بستغراب : مترجمين

البنات الوأم دخلوا : ايوه احنا ا… هاااي ممكن نقعد معاكم وجريو نطوا علي حضن مسك

سيليا : ثانك جااد مكنتش مصدقه انك هتمشي وتسبينا بليز مساكي بليز بلاااش عشان خطرنا

سيلينا بحزن : مش انتي بتحبينا بليييز خليكي معانا هنا ومتبعديش مش هنعرف نقعد من غيرك كوكو

مسك بتأثر : اوووه ماااي بيوتي اور نچيز انا بحبكككم اووي ومش هسبكم تاني سمحوووني بليييز

البنات كلها فرحة من قرارها

فاديه : بالنسبه للحج الي مش عارف ياكل ولا ينام منغير جلعك عليه وضحكك معاه
مسك ابتسمت بحب : ااه يا حبيبي يا جدوو انا هنزل ليه بس مش هصالحوا برضو

مريم : كييف ده

مسك وقفت تلبس الشبشب البيتي بتاعهل المريح

: معرفش هشووف يمكن احضنه من غير ما ابوسه

عائشه : والله انت مدبوبه ف نفووخك هههههههههه اجعدي يختيي اجعدي دلوجتي بدل يمين ليل ما يوجع وهو مهيحلفش كذب وممكن ينفذ من غير تفكيرر

مسك افتكرت كلامه وللحظه خاافت بس طبعا كلنا عرفين مسك وجنونها : ده ع نفسه مش عليا

وفتحت الباب وجت تخرج لقت ليل ف وشها وما اسك شنط كتيير …

ليل برفعة حاجب : علي وين مسك بخضه : هااااااا… ده.. ده

ليل : اايه سفيتي ي ام لسان ونص

مسك سكتت وبصت ليه ببرود : عاايز ايه
ليل رما عليها الشنط : خديي اتكفني ومش عايز اشوف شبر منك عريان سامعه ولا لاه ومفيش طلوع برا باب اوضتك من غير اللبس ده والا انتييي عارفه مصيرك

وسبها ومشي مسك ضربة الشنط برجلها بعصبيه بعد كده وطت تخدهم بفضول ودخلت ع السرير

حنان : ايووة ي سيدي ع الحب والاهتماام

مريم : وه وه الشيخ ليل هيغير عليكي يا مضروبة

فادية : اول مره اشوفه اکده

مسك : ايه ايه حيلكم غيرة ايه وحب ايه ده فرض سيطرة وتحكم وحشرية ف حياتي

عائشة : غبية وهتتعبينا معااكي براسك اليابس ده

التؤام خدو الكياس بفضول عايزين يتفرجوا طلعت هدوم طويله ووسعه واغلبها الوان غمقه فساتين و جيب طويله وبلوزات واسعه و بچایم نوم طويلة واسدال صلاة

مسك بصدمه : انا هلبسسس الحجااات دي اووووه ماااي شت …دي حاجه كده بمعني ي لهوووتي )

فادية : مالهم ما حلووين اهم

مريم : والله زوجه عاالي

حنان : يكش يخرط شوية ع حمزةة

مسك : ااايه ايه انتو بتقوله ايه طب استنو انا هقيس وانتو احكمو

وخدت بلوزة ع جيبه ودخلت تقسها ف الحمام وطلعت لهم البنات شفوها وعنيهم برقة وسخسخه من الضحك ع منظرها

مريم : ي بوووي جمر جمررههههههههه هموووت

فادية كتمت ضحكتها : جميلة جووي وبخفوت سمحني ي رب

كدبة بيضه …

حبه اقول ولا كدبه بيضه ولا سوده النار للكذاب موعودة مفيش الكلام ده بس ممكن يكون ف نيتك مش عايزة تكدبي انتي بس عاايزة تجبري الخاطر تواسي تساعدي ف حل مشكله ممكن تقع كده وطبعا ربنا عالم ومطلع بالي جواكي وعالم النيه وربنا يغفر لنا ويرحمنا ويتولنا

مسك اتحمقت وعائشه : بس بس يا بنت منك ليها مسك جمر في اي حاجه وهي الي بتحليها هما بس عايزين شوية تظبيط وهتبجا كيف العسل

مسك اومأت : فعلا عايزين يظبطو ممكن بقا تجبيلي أبرة وخيط ومقص وانا هظبطهم …

عائشة : وانتي هتعرفي

0

البنات طلعو وسبوها ع راحتها تظبط هدومها بعد ما عيوش جابت لها علبة الخياطه ونزلو يخلصو العشا …

مسك خدت المقص وفضلت تقصقص وتخيط وتقيس وتعدل ف الهدووم .. وبعد كده لبست

طقم من الي ظبطتهم ونزلت وهي ع وشها ابتسامة رضي ودخلت ع البنات المطبخ

وتصدموا من الي عملتوا ف الهدوم
كانت لبسه چيبه طويلة عملت لها فتحه من الجنبين لحد الركبة وخدت الزيادة الي قصتها من الطول وقصتهم شرايط بتوصل بين الفتحات يعني بقت فتحه ع رجليها مخططه اكسات | | …

والبلوزة قصت كمها لحد الكوع وعملت فتحه سبعه صغيرة ع الصدر وكشكشت الصدر باستك ف النص وظبطت وسعاها وقصت من طولها خلتها ع الكمر …

بصوو انا فشلة ف الحجات دي انتو تخيلو برحتكم هي غيرة الهدوم 180 درجة وخلته مشابه لزوقها

حنان بنبهار : ابجي فكريني ابعتلك خلجااتي تشخليعهم اكده

مسك ضحكت : حياتي انا ف الخدمه .. فين جدوو

عائشه بهدوء : براا عند الدمسه

مسك باسة خدها وجريت ع برااه ودخلت عليهم بريحتها ولبسها المجنون

ليل كان بيشرب مااية شرق فيه وهو شيفه جايه عليهم

: يجيد ابو ابو الي چا وبص ع جده الي كان باصص ليه …ليل اتعدل : احم احم منور يا جدي

مسك قربت وبصت لجدها ونبرة استعطاف

جدوو

صالح مردش

: يا جددو

برضو لف وشه النحيه التانيه

مسك بحزن : يا جدو و بقاا انا اسفهه بليززز بس انا برضو زعلانه منكم

صالح : المفروض انك هتصلحيني ولا انا الي هصالحك دلوجتي عشان ابجا فاهم

مسك ضحكت : صلحني واصالحك … ورمت نفسها ف حضنه .. امممم وحشتني يا جدو

صالح ربت ع دماغها : وانا اتو وحشتك جووي ومعرفش ازعل منك ضيعتي الهيبه يا بت الكلبب

مسك ابتسمت بحب وباست خده : بحبك ي حدو

صالح بحب : وانا هحبك واعري مسك عمري ما حبيتك كدك ف احفادي غير ليل معرفشش كيف بس انا مهفرجش بينكم ف الغلاوة بس جلبيي ميال ليكم انتو التنين بالاخص

مسك بعيون زي القطط : بس بتحبني انا اكثر صح صح

ليل افتكر مشغبتها وهي صغيرة وبتسم …

صالح بحب : هحبكك اكثر لو اتغيرتي وبجيتي حلووة وبتسمعي الكلام يااااه ي مسك لو شوفتك هتصليي هدفع نص عمري فداي اللحظه ديي

مسك بخفوت : يعني لو صليت هتحبني اكثر من الشيخ الي قاعد جمبك ده

صالح : وه ده انا هحبك اكثر من عيني وروحي كما انك

مسك بلعة رقها : بس . بس انا مش بعرف

ليل بخفوت : انا هعلمك مسك بصت ليه ومردتش

عائشة : يلاا ي جدي العشا چاهز
الجد وقف : حااضري شمعة جدك وفرحته

ودخل جواه وهو متعمد يسيب ليل مع مسك شوية

ليل بنزعاج : ارتحتي لما جطعتي الهدوم اكده

مسك بهدوء : مش احسن من اكياس الزباله الوسعه الي كنت لبسا اهم .. وبعدين انت مش حلفت ملبسش غير البس ده اهو لبسته

ليل اوماً : ماشي ي مسك ماشي خليني وراكي لحد ما چيب اخرك …

مسك بخفوت : انت اتجوزتني بس عشان خاطر تمنعني من السفر بس

0

ليل بص ف عيونها ونفسه اضطرب : اومال عشان عاشج جمال

عنيكي …

مسك سرحت ف عنيه وهو سرح ف عنيها لاول مره من سنين كتيرة وقلبهم نبضه زاد مسك عضت ع شفتها وعنيها بتلمع

ليل نزل عنيه وهو بيمسك اعصابه : احم جومي عشانك تتعشي يلااا
مسك بخفوت : ماليش نفس

ليل : لييه

مسك : مش عارفه

لیل : اجبلك وكل من براا

مسك هزت دماغها برفض وسكتت شوية : ليل

ليل : هممم

مسك هزت دماغها : خلاص مفييش

وخدت نفس طويل وجسمها اترعش من النسمه الهوي البرده الي هبت من الاراضي الزرعية

مسك بخفوت : عايزة اقعد ع البحر تيجي معااية

ليل وقف : تعاالي

ونزلو مع بعض وتمشوا وسط الاراضي ومسك ماشيه بهدوء وليل ماشي بشرود لحد ما وصلو قدام البحر لقت فرشة وعليها مخدتين

مسك بفرحة : ااايه ده من حطهم هنا
ليل بهدوء : انا جبتهم كنت هجعد هنا كتير الايام الي فااتت

مسك قعدت وتربعت وخدت نفس طويل ولفة ايدها حولين جسمها ليل خلع الجاكت بتاعه ومدو ليها

مسك خدته بهدوء لبسته وقفلت السوسته ليل قرب منها وايديه بترتجف ولبسها الطقيه الي فيه وهو بيدخل شعرها جواه …

مسك : هو انا مش مراتك بتخبي شعري ليه مفيش غيرنا هنا

ليل بخفوت : كويس انك عارفه ان الواحده متبينش شعرها غير

لزوجها .. بس انا غطيتك

عشانك متبرديش وعشان چوزنا لسه مستني

موفجتك عشانك اخد راحتي معاكي وتبجي

ملكيي …

مسك بنزعاج : وتحولني من مساكي عزيز لاله

ليل بهدوء : وميته كان حلال ربنا بيحول المرأة المعززه المتوصي عليها من سيدنا النبي لآله كييف ما هتجولي

مسك : دي حقيقه
ليل : لاه حجيجه هتختلف من راجل للتاني وانا واحد عارف ربنا وعمري ما اجلل من شأن مرتي

مسك : انت بتقنعني بيك ولا بتشكر ف نفسك

ليل : ولا ده ولا ده بس رحم الله امرئاً عرف جدر نفسه …

مسك اومأت بهدوء وبصت قدامها بشرود وبتفكر ف الي جااي وانها برضو مش هتسلم ل ليل بعد الاهانه الي شفتها منه

وليل زيها قاعد بشرود حزين وانه مش هيضعف غير لما تديه موفقتها الي يقتنع بيها مش بسبب رغبة لو انتهت ينتهي احتياجها ليه وقبل كل شئ لازم يغيرها …

مسك حطت راسها ع كتفه ودموعها نزلت بهدوء وشهقتها سمعها ليل وسبها تبكي براحتها

هو عارف انها مشتته ومقسومة نصين وانشالله هيفضل وراها لحد ما تبقا احسن مما يتخيل

ليل حاوط كتفها بدراعه ومسك حطت راسها ع صدره وبكت بصووت عااالي وهي مش عارفه

سبب حزنها ولا هي عايزة ايه من اصلو …ليل لما شفها هديت رفع راسها من ع صدره ومسح دموعها

بالراحه وقرب باس دماغها وهو بيغمض

عنيه .. بعد عنها وربت ع راسها بهدوء

بلاش تبكي تاني اكده

مسك بحزن : ليه بتزعل عليا

ليل بخفوت : جلبي بيتجطع بسبب بكاكي ي مسكي

مسك قلبها دق : بجد

ليل اوماً : اممم مش هشوف غير كوكو الصغيرة الي هتبكي جدامي وجلبي هيوجعني عليها

مسك : انت كنت سبب دموعي

ليل : عشانك انتي كنتي غلطانه بصيتي لحاجه مش ليكي ومحرمه عليكي وعشان كنتي عايزة حاجه حسبها عند ربنااا واااعر …..

مسك اصلا كانت حسه بالذنب من بعد الخطبه الي سمعتها بس هي وقت غضبها منه بتتعمد استفزازه بنفس الطريقه

مسك بخفوت : يعني دلوقتي بقيت ملكيي ي ليل
ليل جسمه اترعش وقلبة وجعه من نبضاته واسمه الي طالع من بین شفيفها : حاچه ترجع لك عايزاني

ملكك ولا لا ي مسك الليل …

مسك قربة منه : عايزاك عايزاك ليلي نفسي في قربك صدقنيي

ليل بحزن : يعني مش عايزاني رغبة مؤجته كيف ما جولتي مسك هزت دماغها بالرفض وهي النفس طالع مش داخل من عنف المشاعر الي بتتحرك

جواها : قريب مني ي ليلي بليزز ارجوووكي ليل

ليل نفسه كان عااالي وسريع وجسمه سخن بلع ريقه وقرب

منها براحه وهو عنيه ف عنيها

وشفايف مسك مفتوحه وعنيها

بتلمع بدمووع الرغبه …

ليل قرب اكثر لحد ما نفسهم اخطلت ولسه هيلمس شفيفها مسك صوتت بصوت عااالي …

ومسكت رجليها بوجع ليل بص ع رجلها وشاف تعبان بيجري من جمبها بسبب ضوء القمر الي كان مكتمل في الليلة ديي

وقطع حته من الجيبة وربط رجلها جاامد ومسك رجلها وبقا يمص مكاان العضه ويبصق ويرجع يمص بكل قوته ويبصق تاني ومسك عنيها عليه وعماله تصوتت ع اخرها من الوجع والخوف لحد ما اغمي عليها

ليل شالها وجري بيها ع البيت وكل الي قعددين وقفه بصدمه وخوف

جوليا جريت عليها بخوف : مسكك طفلتييي مااءا بها ليل ارجوووك جاوبني

صالح صفاء محمود البنات عمها احمد ومحمد كلهم جريو عليها والرجاله غضة بصرها بقلق واضح

ليل وهو طالع يجري بيها ع السلم : عضها حنش صغير تعااالي ي سند عا ايزك يلااا هم

وحطها ع السرير وفتح الدرج بيدور ع ورقه وقلم

مش لاقي …

ليل بصوت عااالي : ورجه وجلم ي عيشه بسررررعه

ليل جريت جبتلو ورقه وقلم وعنيها ماليانه دمووع ع مسك ودخلت ل ليل ادتو الورقة والقلم
وقربة من مسك الي كل الحريم لفوو حوليها حتي جدتها اتسندت وطلعت مع صالح …

ليل خدهم بسرعة وكتب الادوية الي محتاجها يعالج بيها مسك : سنددد خد الورجه دي وهات العلاج الي فيها

0

دججتين ولجيك جدااامي يلااا وداها فلوس بزيااده سند خد الورقه وجري هو ومعاذ ع اول صيدلية …

لیل قرب منها بخوف وحط ايده ع جبهتها : بعدوو عنها شوية عشان النفس .. معلشي ي عيشة هاتي شنطتي عشان اجيس حرريتها وضغطها .

عائشة طلعت تجري ع الاوضة الي فيها شنطته ومستلزماته

الطبية وجريت ع اوضة مسك

تاني ..

ليل خد الشنطه ولبس السماعة وكشف ع نبضتها وحط الترمومتر تحت لسانها وقاس ضغطها

سند من عند الباب : العلاج اهي ي فاادية

فادية جريت خدت العلاج من اخوها وليل وبدأ يركب لها

المحليل ويحقن فيها العلاج عشان

میحصلهاش تسمم او مضاعفات. ليل ركب لها المحلول وقعد جمبها بحزن وبيفكر ف ان دي اشارة من ربنا نتيجة تسرعه وهو مش متاكده دي موافقه خالصه منها ولا نتيجة رغبة جسدية

محمود : الايه ي ليل هي مفقتش ليه

ليل بهدوء : هتفوج بعد المحلول ما يخلص ي عمي روحو ارتاحو انتوو وانا اديني جمبيها وهتبعها متجلجووش

كلهم خرجو واحد وراه التاتي واخر حاجه الجد الي باس دماغ مسك وربت ع كتف ليل وخرج

مسك فضل قاعد جمبها وبتأمل ملامحها بشرود ولسانه بيدعي لها بالشفة

فضلت مسك اسبوع رقده ف السرير بتتعالج وليل مسبهاش للحظة غير ف وقت الصلاة وكانت بتسخن وتخرف وتفوق

وتنام بسبب تأثير

السم الي دخل جسمها …

وبعد اسبوع كان ليل ماسك كباية للبن وبيشربها لمسك براحه ومسك عنيها بتلمع بفرحة : شكرا ي ليل ع وقفتك معاية

وهتمامك بياا …ليل بهدوء : انتي بت عمي وكنتي مريضه لازم اجف چمبيك بسبب ضميري المهني

مسك بحزن : هو ده بس السبب

ليل : اوومال

مسك بخفوت : مفيش مكنش في داعي تتعب نفسك .. وهي حزينه فكرته هيقول مراتي وللعنة غبائها وللحظة ضعفها وقررتي انها مش هتطلب قربه غير لما يترجها

مسك خدت منه كباية اللبن وقعدت تشرب بهدوء

ليل وقف : يلا عشانك تخدي دوش وتفوجي كده وتتوضي عشانك اتصلي ركعتين شكر الله الي نجاكي من مرضك

مسك ببرود : مش بعرف اتوضي ومش بعرف اصلي

ليل بهدوء : انا هعلمك اهم حاجه بس استحمي بنية الاغتسال لحد ما اجبلك كتاب صغير ف كل المعلومات الي تحتجيها …

مسك بستغراب : اغتسل من ااايه …ليل بلع ريقه بتوتر وخد نفس : اخر مرة جاتلك الشهرية اغتسلتي بعديها

مسك اتوترت : ايوة انا استحميت

ليل بهدوء : فيه فرج بين الاستحمام وبين الاغتسال بنية الطهارة من الحيض او الجنابة

مسك : ازااي يعني

ليل : يعني لو دلوجتي دخلتي استحميتي بدون نية الطهارة هتكوني نجسه … اما لو استحميتي بنية الطهارة وانتي معرفاش

طريجة الاغتسال

كده طهرتي لكن الطريجة والخطوات افضل

مسك : وايه الطريقه ويعني ايه الجنابه

ليل : طريجة الاغتسال من الحيض او الجنابه انك تنوي ف جلبك اللهم اني نوية ان اتطهر اهم حاجة و الجنابه دي لما تكون الوحده نايمه مع جوزها تدخلي تستحمي وتنوي الطهارة ف جلبك وتغسلي يدك تلت مرات وفرچك تلت مرات بعدين تخلخلي فروة شعرك تلت مرات لان سيدنا النبي جال تحت كل شعره

جنابة بعدين تتوضى من غير ماتغسلي رجليكي بعدين تمسحي ع جمبك اليمين بعديه جمبك الشمال ويدك لازم توصل للامكان صعب وصول المياة ليها زي تحت الباط والودن وباطن الركبه والسرة وبين الصوابع وف الاخر تغسلي رجليكي تلت مرات

وكده يبجا اغتسلت بالطريجه المظبوطه … والفرج بينهم انك ف الجنابة ممكن متحليش ضفيرك بس تخلخلي شعرك اما ف الحيض مستحب انك تحلي ضفايرك وتغسلي شعرك كويس

مسك بنبهاار : واو بجدد انا مكنتش اعرف الحجات دي كلها ابقا اكتبهم ف ورقة عشان احفظهم

ليل : انت مش محتاجه غير الاغتسال من الحيض

مسك بخفوت : امم ايوة انا فهمه عشان انا مش متجوزة

ليل قبض ع كف ايده وسكت مسك دخلت استحمت ونوة ف

قلبها زي ما اقل

وغتسلت ولبسة البرنس …

وطلعت : يلا عشان تعلمني اتووضي لیل اوما ودخل معاها الحمام ووقف معاها ع الحوض وهو بیشمر کمامه

اول حاجه هتغسلي كفوف يدك وتخلخلي بين صوابعك تلت مرات .. وعمل كده قدامها ومسك جمبيه بتبص عليه وتقلده …

: بعدين تتمضمضي تلت مرات

وهكذا فضل يعلمها ومسك تقلده وبعد كده خلاها تتوضي لوحديها قدامه بعدين طلعت خدت هدومها ودخلت الحمام لبسة وهو قرب منها وإسدال الصلاة ف ايديه وهو مبتسم لها بهدوء

مسك خدت الاسدال لبسته وبقت تشد ف الطرحه الي لزقه فيه يمين وشمال ومش عارفه تلفها

مسك بحنق : خد اعملهالي

ليل قرب ولف لها الطرحه وراح عند التسريحه فتح لعبة الخياطه الي كانت عندها ودور ع دبوس فيها وقرب منها سبتها ليها بالدبوس من الجنب …

وبتسم بفرحه من شكلها الجميل وملامحها الي زادت برأة

بسبب الحجاب وقرب باس جبهتها بحب : كييف الجمر ف الحجاب ي مسك

مسك بفرحه : بجد …

وجريت ع المرايه وهو وراها مبتسم لها وهي بصت وبتسمت ليه من كل قلبها بسبب شكلها الجميل

ليل بهدوء : يلاا

مسك اومأت وقربة منه براحه وهي بتدوس ع الاسدال الطويل ليل مسك دراعها قبل ما تقع وهو بيضحك

مسك بحنق : مش عارف تجيبه قصير شوية

ليل بهدوء : ده لبس رايحه تجفي بيه بين ادين المولي عز وجل يعني لازم تكوني محتشمه ولبسك واسع ولا بيشف ولا بيسف يعني ولا خفيف ولا لازج ع جسمك ويكون طويل يخبي لحد صوابع رجليكي

عشان قصة الاقدام دي اختلفوا عليها العلماء فيه الي جال انه يجوز ان اقدام المراء تكون عريانه بس القدم بس ان ربنا جال ويل الاعقاب من النار الي هي عرقوب الرجل وفي الي جال حرام ولا يجوز ان حتي اصابع رجليها تظهر في الصلاة ف احنا منعاً للشبهات وعشان منجعش ف الخطأ نغطي لحد صوابعك وربنا غفور رحيم …

مسك اومأت بتفهم وليل اداها لمحة مختصرة عن الصلاة وفرضها وركعتها وأدبها وطريقتها وفضلها ومسك كانت بتستمع ليه

بكل جوراحها …

ليل وقف : يلا انا هجف جمبك مش هأمك لاه انا بس هعرفك عملي وانتي جلديني لحد متعرفي تصلي لوحدك ما اشي

مسك وقلبها بيدق بسرعة : ما اشي

ليل وقف ورفع ايده وكبر تكبيرة الاحرام وبعد كده حط كفوفه تحت صدره ومسك عملت زية

وبقت تكرر وراه وليل كان بيقرأ قرآن بصوت عذب يلمس القلب وبراحه عشان مسك تعرف تردد

وسجد ومسك وراه بتقلده ورفع ومسك وراه خطوة بخطوة لحد ما ركع ومسك نزلت ع ركبه وجبهته لمسة الارض وحسة براااحه ما بعدها رااااحه حست ان كل الحزن والهموم بتقع

من ع كتفها حست قد ايييه هي كانت مقصرة وندمت ع كل للحظه مكنتش بتركع فيها ودموعها نزلت وشهقتها علية وليل اتأثر بصوت بكاها وطول ف الركوع لحد ما تاخد كفايتها من شكوتها الصمته لرب العباد

وبعد كده رفع وهو بيكبر بصوت عالي عشان ينبه مسك الي عملت زيه

وخلصو الركعتين بال تشهد الكامل وسلموا

ليل بهدوء : حرماً

مسك بسكينه : يعني ايه

ليل : لما اجولك حرما تجوليلي جمعا عشان ربنا يرزجنا الصلاة

ف الحرم مع بعض انشالله

مسك : قصدك الكعبة

ليل بضحكه : وه وطلعتي عارفه الكعبة

مسك اومأت : ايوة شوفت صورة جدو وهو متصور عندها

ليل : وانا كمانك متصور عندها

مسك : بجد وكان ايه احساسك
ليل : ي بوووي احساس ولا هجدر اوصفه ولا احكيه كان ملكت الدنيا كلها ف يدي وخلااص معيزش حاجه تاني من الدنيا للحظه يتهز لها البدن وتنفض لها الجلب وتدمع منها العين احساس جمييييل جوي لما تحسي انك ف اطهر بقاع الارض مكان ميلاد النبي العظيم وتحسي انك بركعه فيش وشربة ماية طهرتي من جواه ومن براه وبجيتي انقي من الجطن الابيض

ولا المسجد النبوي وريحته ومسكه الي يطيب الجلب وانتي هتصلي وحسه نفسك ف حضرت النبي المختار شفيعنا يوم الجياامه الي اتبعث رحمه للعالميين وه وه يمسكك هجولك ايه ولا هحكيي ااايه

مسك بلهفة : احكي ونبي احكي تاني كلامك حلوو

فضل ليل مع مسك بالراحه والهداوة يعملها ويشربها حب الاسلام والصلاة والقرآن

وحده وحده ومسك كانت زي الاطفال

المعلومة الي تدخل دماغها تحفظها

وتنبهر بيها وهي بتسمعها لاول مره …لحد بعد اذان العشا وليل وقف صلاوة بيها بعد ما صلاة معاه

العصر والمغرب ومسك ما ملتش من كلامه …

ليل بهدوء : اايه مجوعتيش

مسك : لا جعانه جدا بس مكنتش حسه بالجوع

ليل وقف : طب يلاه بينا ننزل نتعشوا

مسك وقفت وجت تخلع الاسدال ليل مسك ايدها : متجلعهووش لاجل خااطر شكلك فيه كيف الجمر وبعدين بعد الصلاة والالتزام عايزة ربنا يزعل منك بعد ما ترجعي ساافره تاني

مسك : يعني ايه سافرة

ليل : يعني مش محجبه ولبسك عريان وبعدين الي انتي لبساه ده المفروض يكون طبيعة لبسك كمسلمه لبسه واسع ومحتشم لا بيسف ولا بيشف وحجابك مزين وجهك اوعديني ي مسك لنك متجلعيش الحجاب تاني وطل ما لبستيه لازم يكون لبسك واسع ومحتشم …
مسك ببرود : روح اتجوز واحد بحق وحقيقي وخليها تتحجب

لك …

ليل : طب مش عايزة تفرحي جدك وابوكي سيبك مني … مسك فكرت ف كلامه وتحمست لرأي جدها وعدلت الحجاب ونزل معاه بهدوء

الجد شافها ووقف : الله اكبر مشااالله مشااالله ربنا يكملك بعجلك ي حبيبة جدك ربنا يبارك فيكي الله ينور عليك ي شييخ ليل تعااالي تعااالي ي شمعة جلبييي وضي عيني ف حضن

جدك ..

مسك جريت عليه ورمت نفسها ف حضنه وجدها دموعه نزلت : انا خلاصك معيزش حاجه من الدنيا تاني بعد ما طمنت عليكي ي مسك العزايزي

مسك : بحبك ي جدو

صالح بحب : اوعديني ي حبيبتي اوعديني انك هتلتزمي ومش هتخلعي الحجاب تاني وهتصلي وتعرفي ربنا ي مسك ي بتي خليني اموت مرتاح الله يبارك فيكي صالح بحب : اوعديني ي حبيبتي اوعديني انك هتلتزمي ومش هتخلعي الحجاب تاني وهتصلي وتعرفي ربنا ي مسك ي بتي خليني اموت مرتاح الله يبارك فيكي

مسك رفعة راسها بخوف : بعد الشر عليك ي جدو اوعدك اوعدك والله بس متقولش كده تاني …

محمود قرب : طب مفيش حضن لبابا ي مسك

مسك لفة وشها النحية الثانية : تؤتؤ مخصماك

محمود ضحك : طب واهون عليكي ي بنتي انا كنت عايزة مصلحتك وخايف عليكي وبعدين انتي مش شايفه نفسك قمر ازاي ف الحجاب

مسك بصت له : بجد قمر

محمود ضحك وخدها ف حضنه وعنيه دمعة بفرحه وبص ع ليل وعنيه بتشكره

كل الحريم والبنات قربة حضنتها وبركو لها ع الحجاب وقعدو ع سفرة العشا …

مسك قعدت جمب ليل الي قال بصوت عالي بسم الله ومسك رددت وراه .. وبقا يحط قدامها الاكل بهدوء ومسك كانت بتاكل بجووع …

خلصوا عشا ومسك قامت تساعدهم وقررت تعمل لهم كيكة البرتقال وليل بعت سند يجيب لب ومكسرات وتساالي وفواكهة

ومسك خلصت بعد ما دعكة المطبخ طبعا بس كنت النتيجة مزهله وطلعت اجمل صنيتين كيكة

وعملت الشاي ع ما تبرد شوية وطلعت لهم بصنية الشاي وهي بتمشي براحة ليل ابتسم وقام خدها منها ووزع ع الي قعدين …

2

ومسك خرطت الكيك ومعاها عائشة وخرجوه ف اطباق .. وكلهم مدحو ف جمال الكيك

الكبار دخلو يناموا والشباب طلعوا عند الدمسة وقعدو يتسلو بعد ما مريم وحنان فضوها ف اطباق وفادية خرطت الفاكهة ف طباق وخرجت وراهم …

مسك خدت طبق الفراولة وفضلت تاكل بنهم وطريقتها جننت ليل الي كان مركز معاها

وزاي بتاخد الفرولاية بين شفيفها …

بالطريقة المغرية دي وحس

جسمه سخن وراح واقف

مره واحده …حمزة : ع ويين لسه بدرري

ليل بخنقة : راايح اطل ع عنبر بجالي شوية مروحتش لييها

مسك بخفوت لعائشه : مين عنبر ده

عائشة : دي فرسة ليل من وهو عنده يمكن 18 سنه مغيرهاش واصل

مسك : واااو مكنتش اعرف انه بيحب الخيل ميبنش عليه

عائشة : ده متيم بعنبر جابها ساعتها مهرة لسه مفطومه من امها ومن سعتها عنده وكبرو

مع بعضيهم …

مسك وقفت .. عائشه : ع وين

مسك : راايحه اشوف الزوجه الثانیه هههههههههههه ومشيت من الطريق الي مشي منه ليل ولقت نور ها ادي جاي من بعيد كملة بهدوء

مسك : ليل ي ليل انت فين

ليل الي كان واقف يمسح ع راس عنبر وبيكلها تفاح سمع صوتها وهي بتنادي عليه وغمض عنيه وخد نفس : تعااالي ي مسك انا جواه ع يمييينك

مسك دخلت من الباب ومشيية ف طرقة طويلة شوية وحودت يمين لقت ليل واقف قدام فرسه بيضة بياض نقي يجذب العين

مسك بفرحه : الله جميلة اوووي بجد

ليل ابتسم : جولي مشاء الله او سبحان الله كل ما حاجة تعجبك

مسك : مشالله حلووة بس معرفش ان عندك خيل

ليل بخفوت : وانتي تعرفي عني ايه هو انتي كتي فلحه غير تحرجي دميي

مسك ابتسمت من غير ما ترد عليه وقربة من الفرسة وبقت تمسح ع راسها

مسك برجاء : بليزي ليل عايزه اركبها ارجوووك

ليل : لاه مينفعش احسن توجعي

مسك قربة منه : عشان خطري اعتبرها هدية حجابي عشااني وبعدين انت هتكون معاية

ليل تاه ف عيونها الي بتلمع وملامحها الي حوطهم الحجباب واوماً بهدوء …ليل بعد عنها وركب لها السرج واللجام وخدها وطلع بيها ع بره

ومسك وراه وهي بتصقف بفرحه .

مسك بحما اس : يلاا يلااا ركبني

ليل بص ع اسدلها : طب وينفع تركبي بإسدالك ده

مسك رفعة الاسدال : انا لبسة برموده اهوو وبعدين الدنيا ضلمة مفيش حد هيشوفني دلوقتي خلينا نتمشي ف الاراضي الزراعيه دي

ليل اوماً ومسك وقفت جمب عنبر وهي رفعه الاسدال ليل قرب منها ورفعة من وسطها وقعدها ع ضهر الفرسة الهادية

وحط رجله ع السرج وطلع وراها بكل مرونه لف ايديه حولين مسك وشد اللجم ووجه الفرسه ورجليه بتخبط بطنها براحه عشان تتحرك

الفرسه بدات تتحرك نحية الاراضي الزرعيه الي العين متجبش

اخرها …

مسك بحماس : خليها تجري عشان خطرري

لي شد اللجام اكثر : ارمحييي ي عنبررر
والفرسة كانها فهمتوو وطلعت تجري بيهم والهوي الساقع بلفح

وشهم ومسك بتضحك بحمااس : وااااااااو حساااااس فظيييييع انا مبسوووطه اووووي… ليل

ليل بخفوت : امممم

مسك : هفك الحجاب بليز مفيش كد غيرنا عايزة الهوي يدخل جواه شعري

ليل بهدوء : براحتكك

مسك فكت طرحتها وفلتت شعرها الي بقا يطير مع الهووي وبيجي ع وش ليل الي هااام ف ريحتها وحساسه وهي بين ايديه عجبه اووي

مسك رجعت لوراه لحد ما سندت راسها ع صدر ليل وغمضة عنيها بستمتاع وهي بتتمسح ف صدرة وريحته مع الجو الشتوي ده جننوها

ليل نبضه زاد من جسمها الي لزق ف جسمه وحررته علية ومسك كانت سمعه نبضه بوضوح

ليل مسك اللجام بكف واحد والتاني حطه ع وسط مسك الي جسمها اترعش تحت صوابعه
رفعة راسها لفوق بعد ما میلت علیه اکثر

وبهمس : ليلي

ليل بص ع وشها وعيونها وشفيفه الي بتترعش

وبخفوت : الايه ي مسك ليلك

مسك غمضة عنيه بسبب كلامه وجسمها اتنفض اكثر لما صوابعه اتحركت ع وسطها

مسك بصوت يجنن : ليل

لیل بهمس : نعم ي مسك

مسك بخفوت : بوسني ي ليل عشان خطرري

ليل بلع ريقه و مسك حطت ايدها الشمال ع رقبته

ليل قرب من شفيفها وصوابعة قبضة ع وسطها ومسك بتتحسس رقبتها براحه وووووو
رفعة راسها لفوق بعد ما میلت علیه اکثر
وبهمس : ليلي… ليل بص ع وشها وعيونها وشفيفه الي بتترعش
وبخفوت : اايه ي مسك ليلك
مسك غمضة عنيه بسبب كلامه وجسمها اتنفض اكثر لما صوابعه اتحركت ع وسطها

مسك بصوت يجنن : ليل

لیل بهمس : نعم ي مسك

مسك بخفوت : بوسني ي ليل عشان خطرري ليل بلع ريقه و مسك حطت ايدها الشمال ع رقبته

ليل قرب هو بيتمني شفايفها اكثر منها .. قرب منها وصوابعة قبضة علي وسطها ومسك بتتحسس على رقبته براحه وهبط علي شفيفها


وبسها بكل رقة الدنيا وهو بيضمها لصدرة اكثر وجسمه دبت فيه الناار ومسك متفرقش عنه

فضل يبوسها ويبوسها ويبوسها ويمتص شفايفها اللي كان عطشان ليها
مسك برغبة حراقه وهي مش قادره تاخد نفسها

: افتح شفيفك يا ليلي عايزة ادوووب في طعمككك

ليل فتح شفیفه بخفوت والحلم بيتعاد قدام عنيه ومسك بتقتحم ثغره الصغير وبتداعب لساانه وتمتصه بين شفيفها بشغف وليل بيبدلها بشغف اكبرر ويمتص شفيفها بين شفيفه ولسانه بيداعب لسانها وجسمه لازق في جسمها ورجولته انتصبت على مؤخرتها

وفضلو مندمجين ف البوسة والفرسة ماشيه بهداوة وسط نسيم الليل والاراضي الزراعية ومش حسين يبرد الشتاه البوسة مدفياهم

ليل فصل البوسة وهو بيتنفس بسرعه وهبط علي شفيفها تاني وخدهم بين شفيفه ومتصهم بعمق وهو بيعضهم عضات رقيقه بتضرب صعقات كهربا في جسمهم .. ومسك بتأن من المتعه وليل بيزمجر بجنون

ومش عارف يشبع منها ولا مسك عارفه تشبع منه

وفضلت البوسة مستمرة لوقت طويل لحد ما جف ريقهم من

سخونة جسمهم … ليل فصل البوسة وهو بيتنفس بعنف ومسك رمت راسها علي صدره بدوخه اول بوسة تحصل بينهم بالتراضي.. تعبتها وتعبت اعصابها و دبت نار

ف جسمها .

0

ليل اعصابه كانت سيبه وجسمه بيرتجف شفيفها بالنسباله كانت عاملة زي الخمر الحلال الي بيسكر ويعمل ادما ان وغيب العقل .. اول بوسه ليه من بعد ما بسته وهي صغيرة ومحسبش البوسات التانية …. البوسه دي طعم تاني بطعم الحلال هو حاسس بقبولها بس عايز يسمع منها وتكون متاكده من نفسها لانها هوائية وممكن تغير رأيها في اقل

من دقيقه قبل ما يسلم ليها ويسلم قلبه

عايز يكون مطمن من نحيتها .

وصل لحد البيت بيها وبهدوء : مسكك

مسك مردتش ومن نفسها المنتظم عرف انها نامت لف بيها من وراه البيت عشان الي قعدين عند الدمسة ونزل بيها من نحية الدكة

وشالها بين ايديه وحطها علي سريرها وغطاها براحه بعد ما

قلعها اسدلها وحطه علي الكرسي وباس دماغها وطلع راح

اوضته الي تحت و دخل خد دش با ارد وطلع وده عنبر الاسطبل بتاعها .. وراح قعد قدام النار بشرود

حمزة بخوفت : يعني متسبح ههههههههه

ليل بنزعاج : وهو حد كان جيلك اني معفن يااك

حمزة : لاه بس تختفي انت ومرتك وترجع متسبح مش غريبة دي

ليل : مش مرتي يا حمزة مش مرتي لحد مسمع موافجتها من خشمها هنفضلوا اكده لحد ما اسمعها منهاا

حمزة : والله انتي مصعبها علي نفسك

حمزة ضحك وهو بيربت ع رجله : هتتعدل يا صحبي هتتعدل .

ليل اوماً بهدوء : علي الله يا حمزة ربنا يصلح الحاال .

مسك صحيت تاني يوم وكانت متوقعه انها هتصحي تلاقي ليل جانبها والمعامله ما بنهم هتتغير بعد اللي حصل امبارح لكن اتصدمت

لما لقته بيعملها عاادي وكأنه محصلش حاجه

و أنبت نفسها

: معاه حق مانا الي طلبت منه يبوسني انا السبب رميت نفسي عليه وهو بارد ومش بيحس

وبحزن وعيون لمعت بالدموع

: هو مش بيحبنيي … ويستهلش كل الحب اللي في قلبي ليه وزي ما بيعملني انا هعمله

وعند النقطة دي بقت هي كمان بتعمله ببرود و بقو مش بيتقبلوا غير وقت الدروس الي بيدهالها في الدين وتحفيظ القرآن وفضلوا علي الحال دا لمدة شهر

في الشهر دا مسك تغيرت كثير عن الاول

بطلت السجاير وبقت تصلي بلتزام ولبسها طول ما هي تحت محتشم وبتساعد البنات في شغل البيت والتنضيف والتؤام اتأثره بيها وبعائشة اللي كانوا بيحبوها اوي

وخدوا خطوة الحجاب هما كمان عن اقتناع بعد ما عائشه فهمتهم امور كتير في الدين وكانوا

بيسمعوا ليل وهو بيشرح لمسك

وكان شكلهم مبهر وجميل كانهم حريتين نزله من السما
و الشهر دا ليل اتعلق بمسك اكثر ومسك بقت متعلقه بيه بطريقة صعبة وروحها فيه بس بتحاول متبينش .. ولسه

منطقتش الموافقة زي ما ليل عايز

لحد ما في يوم وهما علي سفرة العشا

ليل بهدوء

: جدي انا عايز اتجوز وجولت اخد برأيك لول

الجد بصله بنظرة وفهم هو عايز يوصل لايه

طب ما انت متجوز اهي مسكنا

مسك سمعت كلام ليل وشرقة ف الاكل وعائشة ادتها مااية

لیل ببرود وكأنه مش شايفها

بس ده عجد صوري وانا محتاج زوجه ف حياتي ترعيني وتهتم بيا وناخدوا بحس بعض

مسك وقفت بحزن والدمع لمع في عنيها

: الحمد لله انا شبعت عن اذنكم

وجريت علي برا

کا القعدين ضحكوا عليها كل الي قعدين ضحكوا عليها

صالح : كل الغيرة ده وهتجولي صوري يا ولد المركوب

احمد : احمم ع رأي المثل العنز الي مش عارف ايه يجيب لاهله النعيلة تشكر يا حج

صالح : العفوو يخوي ابجا جمع امثالك تاني مرة عشان تعرف تاخد حجك

ليل ضحك واستأذن من على الاكل وقام قبل ما يخرج بص لعائشه وقال

: معلشي يا حبيبة اخوها هتعبك

عائشه بحب : اؤمرني يا غالي تعبك راحه

0

ليل بهدوء : ابجي طلعي حاجتي من الاوضة اللي تحت لاوضة مسك

عائشه اومأت بفرحه وليل خرج لقاه مسك قعده قدام النار وبتمسح عيونها

ليل : اومال جومتي من علي الوكل ليه …

مسك بخفوت : مفيش شبعت

ليا اوماً : مال عنيكي

مسك : الدخان حرقني… وبصتله بعصبيه وكملت….. وبعدين وانت مالك روح مش انت عايز تتجوز يلاا روح بقا وبعد عني وسبني ف حاالي

ليل قعد قدام النار من غير ما يرد عليها دماغها جزمه ومش راضية تتنازل .

ليل مسك عصاية طويلة وفضل يقلب ف الناار وبصوت خافت كأنه بيلقي شعر

: فتراك تدري أن حبكك متلفييي . لكنني أخفي هواك واكتمه

و إن كنت لا تدري ف تلك مصيبتاً .

و إن كنت تدري ف المصيبة اعظم .

مسك سمعت الي قاله وعضة ع شفتها بقهر ودخلت ع جواه وشافت عائشة طلعه من اوضتها

مسك : انا اهو يا عيوش عايزة حاجه

عائشة : لاه ي جلبي بس ليل جلي احط حاجته في اوضتك .

مسك بعصبية ويحط حاجته ليه عندي هو مش رايح يتجوز يحطهم بقا في عش الزوجية بتاعه

عائشة كتمت ضحكتها ومسك سابتها ودخلت الاوضة وفضلت رايحه جايه فيها ولمحة حاجة ليل علي التسريحه قربت وهي متردده ومسكت قزازة برفان من بتاعه وقربتها من مناخيرها وشمتها بعمق وغمضت عنيها بتخدر

ورشة منها علي عروق ايدها ورقبتها

بعدها فاقت على نفسها ورزعتها ع التسريحه بعصبيع وقربت
فتحت الدولاب وشالت الهدوم وحطتها قدام باب الاوضة

وراحت

قعدت ع السرير بعصبيه .

ليل بعد شويه طلع علي فوق وشاف هدومه قدام الاوضة وتنرفز فتح الباب بعنف ودخل

اليه اللي انتي عملتيه ده

مسك ببرود وهي قعده بتبرد ضوافرها : عملت ايه

ليل بعصبيه : يعني انتيي معرفااش

: لاه معرفا اش

وبتسمت ببرود

ليل بهدوء : طب جومي ربنا يهديكي شيلي الهدوم من ع الباب عيب …. و تاني مره لما تكون في حاجه بيني وبينك تفضل بيني وبينك متطلعش برا الاوضة ولا حد يحس بيها… افرضي حد فات من اهنه وشاف الخلاجات مرميه برا هیجووول ايه

مسك بعصبيه : هيقوول انك انسان كداب ومخادع ومن غير احساس

ليل بغضب : مسككككك
مسك اتنفضت من مكانها وليل شاور علي الهدوم وهي قامت تشيلهم وهي بتنفخ وتدب رجليها ف الارض بعصبيه .. وخدت الهدوم رجعتها مكانها وبصتله بعصبيه وقالت

: انت عاايز ااايه …. ليه نقلت حاجتك هناا هو مش انت رايح تتجوز يلا خد حاجتك وبعد عن اوضتيبي بقال

ليل ببرود : وانتي زعلانه ليه

مسك بجنون : انااااا زعلانه !!؟ وانا هزعل ليبيه بقال كنت روبرت بتانسيون ولا براد بيت عشان ازعل عليك

ليل ابتسم : لاه ليل العزيزي ي مهرة

وغمز لها

مسك تاهت ف ابتسمته وغمزاته الي با انت بعد ما ابتسم وعضة ع شفتها وهي سرحانه فيه

ليل لسه مبتسم ورفع حاجب ونزل دماغه لتحت شوية وكانه بيقولها .. مالك ي بت سهتانه ليه كده

مسك فااقت وحاوت تداري : احمم ااه وهتنام فين بقاا

ليل : هنه

وشاور بعنيه على السرير
مسك برفعة حاجب : ده ف احلامك

ليل ببرود : احلامي اتحججت خلاص ….. ويلا كفايه رغي و طلعيليي غيار داخل اخد دوش

مسك بنفس رفعة الحاجه

: ما طلع لنفسك وانا خدامه عندك

ليل بابتسامه

لاه مش خدامه انتي ست البنات.. بس انا حابب انتي اللي

تطلعيلي ينفع

مسكت ابتسمت جوها و أومأت برأسها وقامت قربت من هدومه وفضلت تقلب فيها وطلعت تي شرت قطني بنص كم اسود وبنطلون ترنج رمادي وبكسر رمادي وحطتهم ع السرير

وبعد شويه طلع ليل من الحمام وكان بينشف شعره والفوطه التانيه لففها ع خصره وبتسم لم سمع تنهيدتها وكان عارف انه

لو بص وراه هيلقيها هايمه فيه

لف عشان ياخد هدومه وقبل ما يلبسها بقا يمسح كتافه وصدرة ومسك عنيها بتتحرك مع الفوطة وبتتمني تكون ايدها مكانها .

ليل قعد ع الكنبة وهو لافف الفوطه عشان يلبس البوكسر ورجع ضهرو لوراه وفتح رجليه براحه وهو بيلبسه وعنيه ف عنيها

ببرود …

مسك بلعت ريقها وجريت ع الحمام

وهو كتم الضحكه بالعافيه وهو بيقول في عقله يلا دوجي من اللي كنتي بتعمليه معايا شويه

عند مسك في الحمام غسلت وشها مره واتنين ونشفت وشها وجت تطلع شافت البكسر الي خلعه متعلق وراه الباب مسكته بصوابع بترتجف ونفس مضطرب وقربته من منخيرها

وغمضت عنيها بلذة من ريحته الرجوليه الي سخنت جسمها وعضت ع شفتها بتوهان

ليل لبس وقام يشوفها اتأخرت ليه والحمام هادي والباب مفتوح وقرب ببطء وتصدم من منظرها الي وجع قلوبه

وكان متفاجأ انها مقرفتش وهي مسكه غيار كان لابسه وبتشم

فيه بالطريقه دي… قلبه كان هيوقف وهو مش قادر يستوعب
عمل ايه في حياته حسان يبس معاه وحده بتحبة الحب دا لله وصله لدرجه الهوس بيه … يكاد يجزم انها بتحبه اكثر من أمه اللي جبته على الدنيا

ورجع و قعد علي الكنبة وجسمه سخن ونبضه عاالي ونفسه سريع من فرط المشاعر اللي كانت جواه

ليل بهدوء وهو بيحاول يسيطر على نفسه

: احمم يا مسكك وينك .. اوما ال هتعملي اليه

مسك اتنفضت وطلعت ليه

: نعمم

ليل وهو يحاول يكون طبيعي : نعم الله عليكي يا غااليه تعاالي اخمددي عشان مش كل دور تغلبيني ف صحيانك عشان صلاة الفجر

مسك اومأت بهدوء هي وبتخلع هدومها

ليل بخفوت وهو بيبلع ريقه : هتعملي ايه

مسك بصتله ورفعت كتفها : هقلع عشان انام مش بعرف انام غير كده

ليل اتنحنح ووقف من على الكنبه واتجه ناحية السرير ومسك مركزه معاه و عنيها بتمشي علي تفصيله وشكله في التيشرت الاسود الي بين عضلاته والبنطلون القطني الرمادي اللي فيه

بروز

خفيفه من نحية رجولته

ليل قعد علي السرير وهو متابع نظرتها وبتسأل

وسؤال غريب جيه ف باله : مسك هو انتي اطهرتي.. عيملولك عملية ختان يعني

مسك اتصدمت من سؤاله : ايه !!؟ لا لا معملتش حاجه زي كده دا تخلف وغلط جدا .

ليل اوماً وكانه عرف سبب الي هي فيه هههههههههههه

مسك : وانت بتسأل ليه علي حاجه زي دي

ليل : مفييش .. طفي النور ده يلاا

مسك خلعت هدومها ببطء قدام ليل الي معرفش ينزل نظراته عنها وفضلت بالبرا والاندر الاحمر النبيتي

ليل غمض عنيه وزفر بعنف ومسك طفت النور وطلعت علي

السرير وهي بتسحف علي ايديها

وركبها والبرا الاحمر بينور ف الضلمه
وليل عنية لمعت فيها الرغبة وسط عتمة الاوضة

مسك رفعت اللحاف ونزلت تحتيه ونامت علي بطنها ووشها نحية ليل

الي نام على جمبه اليمين و وشه قريب من وشها

ليل بخفوت : نايمه كيف اكده

مسك : مش بعرف انام غير كده

ليل : هممم طب غمضي عنيكي الي هتبرج ف الضلمه دي يللا وناامي

مسك بخفوت : عجبينك

ليل بخفوت : هممم

مسك : عيوني بس الي عجبينك

ليل ابتسم : وضحكتك وخدودك وشعرك ومنخيرك الوجفه دي 2

مسك بهمس : وايه تاني

ليل وهو سارح فيها : كلك حلوة يا يمسك

مسك بحزن : وعشان كده عايز تتجوز غيري عايز اتجوز وحده تحبني وترعيني وتهتم بيا

مسك بتسرع : طب وانااا روحت فين مانااا ب.

وسكتت لما شافت انها كانت هتعترف ليه …

ليل بخفوت وقلب نبض بشده : وانتيي الايه يا مسك

مسك بدموع : لاء ملكش دعووة

ولفت وشها وضهرها لي ليل

ليل قرب منها من وراه وحضنها ودفن وشه في رقبتها وشم ريحة البرفان بتاعه عليها وتجنن اكثر حط ايده ع خصرها

وبخفوت : بصي لي ي مسك متدنيش ضهررك تاني واصل

مسك هزت دماغها بالرفض وبغصه وجسمها بيترعش : لا مش عاايزة

لیل و صوابعة بتتحرك على وسطها العريان

كوكو اميرة ليل ريحتي مش ليجه غير عليكي

كان بيقولها وهو بشم رقبتها بعمق

مسك لفت ليه وعنيها بتلمع بدموع مانت عايز تحطها علي واحده غيري

ليل وهو مفتون بملامحها بعد ما لفت علي ضهرها وهو كان رافع نفسه علي كوعه وايده على خصرها

و بهمس : مجدرش يا مسكيي مجدرش خلاصك يا مسك الليل يا روحي وريحانتي ودوا جلبي

مسك دموعها نزلت وشفتها اتر عشت وعضت عليها

عشان متطلعش شهقاتها .

ليل بخفوت انتي ايه يا مسك جولي الله يرضي عنيكي انتي ايه يا مسكيي طيبي جلبي

مسك شقاتها زادت : انا بحبيبك بحبك يا ليلي بحبككك اووي ومش عايزاك تتجوز غيري انا بس اميرتك يا ليل انت بس حبيبي بحبك بحبك والله من اول ما عيني جت في عينك في المطار وانا تعلقت بيك وروحي بقت فيك قلبي عشقك … بقيت مقدرش اعيش من غيرك لحظه عايزاك على طول جمبي… همووت يا ليلي لو اتجوزت

ليل بقا مش عاارف يضحك ولا يتاثر ولا يعمل الايه اللحظه دي كان مستنيها بقاله كتييير كتيير اووي
باااس باااس یا جلبييي اهدي خلاصك انا كنت بنكشك.. انا اصلا جلبي انتي ملكتيه من وانتي بت خمس اسنين وعمره ما هيكون لغيرك يا مسك بعد ما بجيتي حلالي يااااااابوي ي مسك ده انا مصدجت

2

٢٧ ١١:٤١١

تصفح –

مسح دموعها وهو بيمسح علي شعرها بحنان وحب بالغ

مسك ضحكت وعضت علي شفتها ودموع الفرح مغرقه وشها : بجد بجد يا ليل طب بعدت عني ليه بعد البوسه مش انتي بتقول كلك حلووة طب البوسة معجبتكش شفيفي مش

عجبااك

ليل ابتسم بحب : شفيفك.. ده شفيفك دي سبب عذابي وناااري فتنتي وخطائي الوحيد.. ده انا دووبت وانتهيت بسبب بوستك بس كنت مستنيها منك مستني الحب الي هشوفه ف عيونك ده مستني اعترافك الي ريح جلبي يا مسك الليل .

مسك بعتاب طفولي : وليه كنت مستني اعترافي انت الراجل وانت اللي المفروض تاخد الخطوه دي الأول

دا لو ف حاله تانيه ووضع تاني مش في حالتنا دي يا مسك الليل

مسك بخفوت : ليه بتقولي مسك الليل
ليل وهو بيبص ف عنيها بعمق : مسك الليل دي شجرة ريحتها حلوة وعطرها الي يطيب الروح مش هيهل غير في الليل وكنها متوعده آن جمالها میهلش غير ليه وبس… انتي عااد

مسكي ملكي وحلالي مرتي الي اتفتنت بيها ووجعت في حبهاا

مسك اتشعلقت في رقبته : بحبك يا ليلي

ليل بخفوت

وانا هعشجك يا مسك ليلك

وهبط على شفيفها ومتصهم بعشق خاالص بحب برغبه بهووس بقا يمتص شفيفها زي المحروم مش عايز يشبع منها وهو بيمتص لسانها وطعم شفيفها وهما الاتنين نبضهم زاد وجسمهم سخن وبيتر عشوا بعنف والنفس بقا عااليي

مسك برغبه : اااه … ليل بحببك بحبك اووي مش عايزه ابعد

عنك بليز متبعدش عني ابدا مش بقدر اتنفس وانت بعيد عني من بعد ما اتجوزتتي وتعلقت بيك

اکثر …

ليل ابتسم وبقا يبوسها بوسات متقطعه مع كل كلمه : وه وانا اجدر ابعد عنك ده انتي خوتيني ي بت ال هههههههههههه هموووت فيكي يا مسككك ولسه مش مصدج انك بجيتي حلالي ااه يا نااس … ووقف بسرعه وهو بيقول… جووومي جووومي البسي اسدااالك يلا تعاالي

مسك بإحباط : علي فين خلينا شووية مشبعتش منك لسه

ليل ضحك وهو بيلبس الجاكت : جوومي يا بت يلاا ده انتي مفضوحه حتي اتكسفي ولا بيني حيااكي شوية

مسك ابتسامه شقيه : وتكسف ليه دي طبيعيه ربانيه انكرها ليه احساس جواية لازم اعبر عنه

ليل : اجنعتيني.. وانا من اصله هعشج جنونك ده يلا جومي بسرعه خلينا نلحج نرجع بسرعه عشان نكمل

وغمز لها

مسك ضحكت ووقفت لبسة اسدالها وخدت ايده ونزلت معاه والفرحه هتنط من عنيهم اللي بتلمع من كتر الحب …

ليل نزل بيها وهو بينادي ع كل الي ف البيت بالدور : يجدي ي

حمزة ي بوي ي عمي

ي طاهر .. وكلهم طلعوا ع صوته
صالح بخوف : ااايه ي ليل ف ااايه

ليل ابتسم : دلوجتي انا اتجوزت بت عمي بسبب الموضوع الي

حصل بس دلوجتي هي جبلت بيا زوج ورفيج عمر.. وبتسم لمسك

وحبيبي .. وانا جبلت .. وانتو شهدین ؟

الكل : شهددين

ليل : وربنا شايف وسامع ومطلع ع حالنا توكلنا ع الله

الجد بفرحه : بالرفاء والبنين ي ود جلبي

كلهم ضحكو وفي الي بارك واولهم حمزة الي حضن ليل صحبه ورفيق دربه بفرحه

والبنات حضنت مسك بحب

ليل : يلا عن اذنكم .. معلشي جلجتكم تصبحوا ع خير …

وخد ايد مسك وطلع ع اوضتهم واول ما دخلوا طلب منها

تتوضي وصلوا ركعتين مع بعض

ودعي دعاء المتزوجين …

ليل بشتياق اخلعي اسدالك ده عااد

مسك ابتسمت بخبث : تؤ تو
ليل : تؤ تؤ ده انا اعلجك من رجلك ف المروحه يعني اتلبسي

روح الغزية تاني يلا وتعاالي

مسك : كانت عجباك صح

ليل : ده خوتتني

مسك : مانا توبت الي الله

8

8

ليل : ي مسبت العجل والدين توبت بعد الحلال ي وكله ناااسك 2

مسك ضحكت : استناني دققتين وجاايه

ليل : هتعملي ايه

مسك : خلاص بقا مش هتأخر

ليل بخفوت : بحبك ي مسك

مسك بصتله بحب وباسة خده وجريت ع الحمام بعد ما خدت شنطة المتفجرات بتعتها 3

ليل وقف قلع التيشرت بتاعه وراح نحية التسريحه وعدل شعره ورش برفان ع صدره ورقبته وفضل رايح جااي ف الاوضة وهو بيضحك ومستني

مسك تطلع بفارغ الصبر …. وهوووب خد الصدمه لما رفع راسه شاف مسك طلعه من الحمام وشعرها مفرود وعمله ميك اب ها ادي وريحتها قلبة الاوضة وشفيفها بتلمع

بإغراء ولبسه قميص اسود طويل شفاف

وبتبص ل ليل بغراء… وليل اتفتن من ملامحها

وبقا وقف مشدوه ف مكانه وجسمه كله اتصلب ونفسه بقا عالي مسك قربة منه ببطء وحطت ایدها ع رقبته ونزلت بيها ع صدره بغراء

لحد رجولته …

مسك بخفوت E : يوجد هنا من يعاني بسبب انتصابه دعنا نعا الج ذلك الاحساس

وعضت ع شفتها ليل هجم بمعني هجم بعد ما حاوط وشها بكفوفه ونزل ع شفيفها ف بوسه عنيفه وهو بيمتصه بكل جنوون ومسك ئنت بمتعه ووجع لذيذ زودت شهوت ليل

وخدها ورجع بيها خبط ضهرها ف الدولاب ومسك لفه ايديها حولين رقبته وبتتعمق اكثر ف البوسة وبتمتص لسانه جوه بوقها ولسانها بيداعب لسان ليل بجنون وشهوة سخنه وصوت البوسة وصوت نفسهم عاالي

ليل مسك شعرها بين صوابعه : اااه خوتيني ااايه الي انتي

عملاه ده
مسك سحبت شفته بین اسنانه جاامد : ده كلوو عشانك ليلي … ليل رفعها بين ايديه وهبط ع رقبتها بيبوسها بوسات متفرقه وهو دفن وشه فيها وبيتنفس ريحتها الي جننته من اول مره شافها

وخدها بين ايديه ورزع ضهرها ف الحيطه الي جمب السرير وهو ضاغط بجسمه ع جسمها

مسك بمحن : اووتش ليلي كم داوون بيب

ليل بصلها وعنيه حمره وبتنفس بسرعه : اهددي كييف يعنيي انا عا ايزك عا ايزك ي مسك مش جا ادر انا اول مره احس بکددده امممم

وهبط ع شفيفها السفليه وسحبها بين اسنانه ومتصه بعنف وجع مسك بس عجبها

مسك طلعت لسانه بغراء وليل امتصه مع شفتها السفليه ودعبه بلساانه وهو بيرتشف من مية لساانها الي طعمه جنن قلبه

الشهوة عاليه والنفس عالي والجسم سخن ونبض القلب بقا يخبط ف الصدر والادرنالین زاد و ریحت الاوضة بقت جنس وهما لسه هيبتدو
ليل خدها رمها ع السرير وقرب منها قطع الفستان نصين ومسك مبتسمه بغراء جننه نزل ع جسمها بقا يبوسه بوسات رقيقه

مسك بشهوة : تؤتؤ ليلي جاامد مص الجلد بين شفيفك وسيب علامتك ع كل جسمي بليز ليل يلااا

ليل عمل كده هو خايف عليها من كم الشهوة الي جواه بس هي الي عاايزة بقا يعض ف رقبتها وصدرها وسطها ويرجع يمتص ف رقبتها بسرعه ولهفه وجنونه وهو عجبه ملمس جسمها وريحته ونعومته

ومسك بتتحرك تحتيه برغبه ومتعه وانوثتها اتبلت من شفا ايف ليل الي باس كل سنتي ف جسمها

مسك قلبة ليل ع السرير وطلعت فوقيه خلعت البرت ورمتها وليل بص ع صدرها المرفوع الكبير وحلامتها البرزه بسبب رغبتها وبلع ريقه

مسك خدت ايده وحطتها ع صدرها وبهمس ممحون وهي بتتحرك ع رجولته المنتصبه : عجبك

ليل ضغط ع صدرها بين صوابعه وبتنفس بسرعه وجسمه سخن و بیزوم من حركتها ع رجولته : اممم جوووي

مسك بهمس : مص ..

ليل مخلاهاش تكمل وهجم ع صدرها الشمال وبقا يمتص حلامتها ويرضع بسرعه ويدعبها بلسانه ويعضها عضات رقيقه عجبت مسك زودت رعشة جسمها والنبض ف انوثتها

ليل بقا يبدل من الصدر ده للصدر ده بشهوة وعشق وهو حاسس انه عايز يدخلها جوااه

مسك قربة منه ومصت شفيفه ولحستها بلسانها ودخلت لسانها كله جوه فم ليل ودعبت لسانه

وفصلت البوسة ونزلت ع رقبته وبقت تمتص بكل قوتها شوهت رقبته ونزلت ع صدره ولسانها بيتحرك من رقبته لصدره وليل بيزمجر بمتعه سابت علامتها ع صدره العضليي

وحطت ايدها ع رجولته المنتصبه : اووه وحشي الصغيرر ينتظرني .. ونزلت البنطلون بالبوكسر

ومسك عنيها لمعة بنبهار من حجمه وعروقه النفرة واعصابه
مسك وعنيها بتلمع بشهوة : مسكك

مسك حوطت رجولته بصوابعها وقربته من شفايفها : ليليي هممممممم وهبطت ع رجولته ومتصته بين شفيفها برغبه وشتياق

ليل بلع ريقه وغمض عنيه : اخخخخ مسك مسكك ولف شعرنا ع كف ايده وبقا يضغط ع راسها ويدخل رجولته اعمق ف بوقها وهو قلبه بيتنفض جواه صدره وجسمه كل بيترجف ويشع سخوونه

لیل بخشوونه : امممم كنت هتچن وعيش اللحظة دي معااكي ي مسكييي

مسك سمعته وبقت تمتص بكل قوته وبسرعه تدخل وتطلع رجولته بين شفيفها لحد ما احتوتها كلها ورجولته وصلت حلقها فضلت كده شويه بعدين رفعة راسها وهي بتشهق بعنف بعد ما كانت رجولته كتمه نفسها وفى خط لعاب وااصل من شفايفها لرجولته المثارة فلحست شفتيها ومصته بين اسنانها…
بعدين نزلت ع مقدمة رجولته وبقت تداعب الراس بلسانه وتشفطها بين شفيفها وهي بتحرك لسانه عليه بسررعه ورجولت ليل منتصبه و سخنه بين شفيفها وبتنبض

مسك بشهووة : يلاا ليلي عاايزة احس بطعمك ع شفيفي بليييز عشاان خطررري نفسي فيك انا لما صدقت وصلنا للحظة الي كنت بتمنها من سااعت ما شوفتكك يلااا ليل

لیل جسمه بقا يرتجف بجنونه ونبضه زاد ومسك بتداعب راس قضيبه بين شفيفها وبتمتصها وبتداعبها بلسانه من غير ما تمسك رجولته

لحد ما ليل اتصلب ونفسه اضطرب ورجولته نبضت بعنف بين شفيفها ونفض مية شهوته بدافعت متتاليه جواه بوقها مسك ابتسمت ومايته

نزلت ع رجولته من بين شفايفه ومسك بقت تلعقهم من ع رجولته وترجع تنزلهم من شفايفها ع رجولته

تاني وتمصهم وتنزلهم ع رجولته الي لسه منتصبه

لحد ما مصتهم تاني وراحت بلعا اهم وغمضت عنيها بلذة وهي بتعض ع شفيفها بمتعه

ليل شاف منظرها والي عملته فيه وشكلها وهي بتبلع شهوته خلاه فقد العقل قاام قلبها ع السررير ونزل ع شفيفها قطعهم بسانه لدرجة انه حس بطعم الدم لكن موقفش بسبب ايد مسك الي بتشده ليها اكترر وبتبدله البوسه بعنف اكبر

ليل نزل ع انوثتها وشد الاندر بعنف وفتح رجليها بايديه من تحت ركبتها ورفعهم لفووق وبقا يتأمل ف انوثتها ومسك اتعمدت تقبض عضلتها وتبسطهم عشان يتمتع بجمالها اكترر

ليل عنيه برقة وريقه جف وهو شايف شبقها الي سايل لحد فتحت مؤخرتها وجسمها الي بيترعش تحت كفوفه وبيشع سخوونه

مسك برجااء : ليل بليييز عشاااني عايزة احس بلساانك

وسخونت شفيفك ع

ما اي بووسي ( انوثتها ) بس نطق جريئ

بمعني ( ك ** وكملت وهي بتعض شفتها .. ولا هتقرف من

مسكك
لیل بخشوونه : دددده انا هااااكل يور بووسي ي فاااااجررر چننتينييي

وهبط ع انوثتها وبقا يعض شفرتها الهايجه ومتص بظرها بين اسنانه وعرف اني دي الطريقه الي بتفضلها وهي العنف ولساانه اقتحم فتحتها

الضيقه السخنه الي بتنقبض بسرعه وفضل يمتص ويداعب بلسااانه انوثتها الصغيره وشفرتها ومتصهم بين شفيفها لدرجة حست انه هيقلعهم من مكانهم وبقا تأن بمتعه ولذة وشهووة وجسمها اتصلب وتنفضت بعنف لدرجة لدرجة انها كانت بتتحرك بين ايديه ونزلت شهوتها الي غرقت شفايفه ودقنه الكثيفه وليل لسه

بيمتصها ا

مسك بتعب : ليييل كفااايه اوووتش اممم بلييز مش قادرة ابعددد

ليل بعد عنها وهو بيمسح دقنه : يخربيت ابوكي بتكبي كب ااايه ده

مسك ضربته ع كتفه وهي بتضحك ليل قرب منها وهو مبتسم

بحب وضحكته تفرح القلب وعنيه بتلمع برغبة فيها مش بتشبع

وبخفوت عاشق : بحبكك يا مسك الليل

مسك وعنيها بتلمع بعشق خاالص : وانا بحبك اكثر يا امير مسك وعشقها

لیل باس دماغها وصوابعه ف شعرها وقرب رجولته بكل هدوء وخترق انوثتها وهو بيكتم صرختها ببوسه من شفيفه ومسك بقت تبتسم وتبكي ف نفس الوقت وهي بتلف ايدها ع ضهره بكل قوتها

ليل باس شفيفها بوسات رقيقه : خلااصك يا جلبيي خلاااص يا جلب الليل وهواه

وعنيه دمعت بحب لما حس بدمها علي رجولته وحمد ربنا انها احتفظت بعذريتها وعذرية قلبها ليه

وبقا يتحرك جواها ببطء ومسك لفت رجليها علي خصرة وصوابعها علي رقبته وليل رافع نفسه علي كفوف ايديه ولسه بيتحرك علي مهله

مسك عضت شفتها وقربته ليها ولسانها بيتحرك علي رقبته وبمحنه همست : ليلي

ليل بتفس الهمس : جلب ليلك وهو لسه يتحرك جوها براحه

مسك بمتعه : اممم .. ليل بسررعة بليز

لیل ابتسم : تؤ تؤ

مسك برغبه وبقت تحرك جسمها تحتيه عشان تسرع من وتيرة دفعاته جوها : اوووه ليلي يلااا عشاااني

ليل بخفوت : جولي كنتي هتحسي باية كل ما تجربي مني وعا ايزة تتحرشي بيا يا فاجره

0

مسك عضة علي شفتها : كنت بحس اني عايزة اكلك وعمل معاك كل الي عملته وماي بووسي كان بيبقا وجعني ااوي و الاندر بتاعي كان بيتبل على طولوببقا عااايزة قربك باي طريقه

ليل نزل ع شفايفه كتم كلامها الي جننه اكثر وبعد ما كان رافع نفسه ع كفوفه نزل ع كيعانه وضغط بجسمه ع جسمها وبقا يتحرك جواها بسرعه وعنف وشفيفه بتقطع ف شفيفها ومسك

صوابعها في شعره …

ليل خدها ف حضنه وبقا يتحرك اسرع وهي عماله تهمس ف ودنه بكلام جريئ وبقا يتحرك بعنف
الدرجة السرير بقا يخبط ف الحيطه ويطلع صوت

عا الي ..

تحت ف اوضة الجد

صفاء : ما تنام ي حج صالح عمال تتجلب ليه

صالح بنرفزه : انااام كييف وولد الكلب شغاال فوج نفووخي خبيط ورزيع ف الاوضة .. المحروم ابن الكلب فضحناا …

وشتغل خبط السرير ف الحيطه والجد اتنفض من مكانه وطلع لبراه وقف ف بير السلم
صالح بصوت عالي : ي لييييل ي مفضوح ي ولد الكلببب كفااايه خبيططط فوج نفووخي ياااض

2 ليل وقف مره واحده وعنيه برقة ومسك ضحكت بصوت عاالي ليل بصلها بغضب كتمت ضحكتها
ليل بصووت عاالي : معلهشششي ي جدي ف عرجبه دخلت الاوضةةة وانا حااالف اجيب اچلهااا حكككككم لو سبتها هتجيب اچليي

صالح خبط كف ع كف وهو بيضحك ودخل اوضته ليل بص لمسك بعصبيه وهو لسه جواها : مش هتبطلي ضحكت

الغووووازي دي

مسك عضت ع شفتها : سووري

ليل عض ع شفتها : سووري طب تعااالي ولف بيها ع السرير وبقت هي الي ع رجولته .. اعتذر للصبح

مسك ضحكت وبقت تتحرك ع رجولته بشهوة وهي بتقبض ع صدرها وبتعض ع شفتها ليل ضربها ع ايدها وقرب منها وهو بیشد ع شعرها ونفسها

ف نفسه : ملكييي ديه حجيي متلمسيش نفسك جدااامي تااني وهو بيقرص ع حلمتها الشمال بصوابعه

مسك اومأت وليل خد شفايفها ف بوسه شبقه وبيمتصه بعض بشغفف

ليل مسك وسطها ورفعها لفوق بعض ما سند ضهره ع السرير وبقا يحرك خصره لفوق وتحت بسرعه

وهو بيخترقه بعنف لحد ما مسك رجعت راسها لورااه وعنيها اتقلبت وهي بتعض ع شفتها وبتصرخ باسمه وجسمها بيتنفض ونزلت شهوتها ع رجوولته الي تحركت جواها بعنف اكبرر بعد ما شاف منظرها ونفض كل شهوته جواه انوثتها

وهو بيحضنها ليه وبيزمجر باسمها فاقوا من غمرة الشهوة ولتقطوا انفسهم وفضلوا يضحكه بحب وهو ليل بيبوسها برقه وهو بيهمس لها بكلام غزل

وخدها ف حضنه وقام يساعدها تاخد شور دافي ومسك وقفت معاه تحت المرش

مسك بخفوت : تعرف ي ليل اكثر حااجه عشقتها فيك شعررك وهي بتحرك خصله المبلوله بعد ما غسلتو بالشامبو بتاعها …

ليل ابتسم : شعرري بس

مسك ضحكت : يوووه متعدش شعرك وعيوونك وشفيفك وغضبك وضحكك لطفتك وجدك جسمك وعضلاتك وبصت ع رجولته وعضت شفتها

ليل مسك شعرها وهو بيقرب من وشها : ي بت انتي ع طول اكده عينج بيضه

مسك حسيت ع جسمه : بحبكك ليلي
لیل بهمس : وانا بموت فيكي ي مسك اليل …

وشلها وطلع بيها برا وو
ليل خد مسك وطلع بره وشفيفه فى شفيفها بيبوسها برقة ومندمجين مع بعض فى البوسه لحد ما وصلو للسرير
مسك فصلت البوسه وبصت على السرير اللى ملايان شهوتهم
وجنونهم
ثانيه هغير فرش السرير
ليل اومأ وهو بيلبس هدومه
مسك.. بتلبس هدومك ليه
ليل ابتسم : وانتي عايزاني ملط علي طول اكده
مسك بضحكه ونظره حالمه : یا ریییت
لیل بصلها برفعة حاجب وكتم ضحكته
مسك بخفوت : خلاص خلاص بهزر بس بسأل یعنی
ليل بحب : ناازل اجبلك عصير ولا حاجة تكليها عشان متعشتیش زین
وقرب منها وباس دماغها
: لحد بكره بس وهملي ليكي الاوضة دي من كل اللي نفسك فيه مسك بحب وهي بتبصله في عنيه
ليل حضنها جامد ورفعها في حضنه من على الاوضه من شدة الحضن وكأنه عايز يدخلها بين ضلوعه ومسك حست بوجع
في ضلوعها بس مهتمتش اهم حاجه انها في حضن ليلها واخيرراً
ليل سابها ونزل دخل المطبخ وشاف ادم بيعمل قهوة .
ليل : هتعمل جهوة دلوجتي ليه
ادم بصله وبتسم : اهلاً يا عررريس منور وشوك ولا الجمر
ليل بضحك : بس يااض اتلم
ادم بضحك هو الآخر : ماشى يا عم علي العموم بعمل جهوة عشان مصدع وجرفان
ليل : واايه اللي جارفك
ادم قعد علي كرسي ف المطبخ ودخل صوابعه بين شعره الطويل : معرفشش یا لیل معرفش
ليل : طب ما تتجوز بدل ما انت جربت تخطي التلاتين ولسه عاذب وهي تشوف وحده تطلع جرفك معاها
ادم غمز له : ومنك نستفید یا شییخ لیل
ليل اتنحنح وهو بيكتم ضحكته وراح عند التلاجه طلع فاكهة علي طبق
ادم بغمزه : ايه هفت يااك
ليل برفعة حاجب : اظبط يااض ميين الي يهفت ده انا ليل العزيزي
وغمز له هو الآخر بضحكه
ادم ضحك علي اخره : واناا شاهد وكل البيت شاهدين
ليل ضحك : البركه في جدك اللي چرسني ههههههه
وقرب من الخلاط حط فيه موز وللبن وعسل نحل
ليل : تعالي شغل المخروب دیه معرفش اركبه
ادم وقف وتجه ليه : ماشي يا عم عد الجمايل بس
ليل بسخريه : طب فض يا خووي جبت الديب من ديلة وانا معررفش
وخد ليل العصير والفاكهة وطلع لمسكه …
لقا مسك نيمه علي السرير بعد ما غيرت الفرشه ولبسه تيشرت بتاعه وشراب من عنده واصل لحد ركبتها ونايمه ومتغطيه بالحاف
ليل : وه مالك اتكلفتي كده ليه
مسك بنعومه : بردت شوية
ليل قعد جمبها ومد لها العصير وباس على راسها
: حجك عليا يا غاليه طولت معاكي في البرد ده مسك حضنته : لا يا قلبيي انا اصلا مكنتش حسه ببرد وانا في حضنك
0
ليل بعشق : هحبك يا مسك هحبك وااعر وكنت هتخوت عليكي وبسببك يا وكله نااسك
مسك بخفوت : وانا في حضنك ومعك للابد يا ليلي ليل باسها علي دماغها تاني
: جلب ليلك وحياته …… خدي اشربي العصير ده يا كوكو
مسك خدت العصير وشربته علي مهلها وليل بياكلها فراولة ومسك كانت بتاكلها بنفس طريقها
مسك لعقت شفتها وخدت فراوله بين اسنانها وقربت من ليل الي فتح شفيفه وخد الفراولايه من بين سنانها وخد معاها شفايف مسك وهو بيكل الفروله وبيمتص شفيفها ا ف نفس الوقت مسك دخلت لسانها جوه فم ليل وخدت باقي الفراوله
وكلتها هي مسك بهمس لذيذ : اممم طعمها كده يجنن ليل بلع ريقه و بصلها بتأثر وهو كل شوية تصدمه بحركتها
بتحبيني للدرجة دي
مسك طلعت برا اللحاف وقعدت ف حضنه وبصت فيه عنيه بعمق وعشق بأن في عنيها
واكتر… انا بعشقكك بعشقك يا ليل بموت فيك
و باست وجنته دي ووجنته دي مع كل كلمه بتقولها.
: عيوونك يا ليلي اتهوست بيهم ولسه مش مصدقه انك ملكي يا ليل مش قادرة استوعب الي حصل بينا بليييز ليلي احضني جاامد
ليل ضحك بحب وفرحه وقلبه كان بيدق بعنف من الكلام الي سمعه وعترافها وعيونها اللي بتلمع بحب مش خبث زي
الاول …. حضنها بكل قوته ودفن وشه في رقبتها.
ليل بخفوت : هتحبيني ليه يا مسك وانا اسلوبي معاكي مكنش زين وعمري ما اديتك امل في حاجه مسك بغصه ودموع لمعت في عنيها انا مش وحشه يا ليل انا اتسحرت بيك من اول يوم شوفتك فيه بس لما عرفت انك جوز اختي شلت الإعجاب دا من بالي بس كنت بحب استفزك زي ما كنت بتستفزني بتدخلك في
حياتي .
الاول كنت بستفزك بس لقيت نفسي بحب قربك وعايزاه ونفسي اكون في حضنك … نزلت منها دمعه وهي بتكمل.. كل مره عنفتني فيها وهنتني كنت بزعل منك اوي واخد قرارت كتير ضدك بس بعدين مجرد ما مكنت بشوف عنيك كنت بنسي كل حاجه و عنيك وابتسامتك الحلوه كانها سحر فتني بنسا كل غلطاتك ومش بيفضل غير حبك … لما عرفت انك جوزي انا
زعلت بسبب مستقبلي وشغلي بس انا من جوايا كنت فرحاانه.. وكنت بقول جويا ياااه اخيرا ليلهم بقا ليلي انا وبس و اتعلقت بيك اكتر واكتر و لما قربت مني وعملتني بحب وعطف وعرفتني حاجات كتير انا كنت غفله عنها بسبب البيئه
اللي كنت فيها حبيتك اكثر واكثر
ليل بتأثر : وه يا مسك كل ده شيلاه چوه جلبك… أكمل بحنان
وهو محاوط وجهها بين اديه … انا لو كنت غضبت عليكي ولا
مديت يدي اللي عمري ما رفعتها في وش عيل صغير حتى
.. في دا عشان اللي انتي كنتي عايزاه كان هيبجا غلط كبير
وذنب واعر احنا مش جد عقابه … واخر مره ضربتك فيها كنت
بضربك … عشان كنت مغلول منك و من نفسي اللي حسيتها
ضعفت وكانت خلاص هتسلم للمحظور معاكي وخلتيني هفكر فيكي حتي ف احلامي كنت بفكر فيكي انتي و شايفك جدامي… حجك علي انا كان المفروض اضرب نفسي جبلك يا
مسكي.. حجك عليا يا حبيبي
وبسها بحب من خدها ومسك شورت علي التاني مسك بطفوله : وده كمان عشان وجعتني
ليل بكل حب : انشالله الوجع فيا ولا فيكي يا روح ليلك
مسك حطت ايدها على شفيفه : بعد الشر عنك يا لولي
احا لاه ده احاا كبيره كمانك … ودي مش شتيمه خالص ده اعتراض… لولي !!؟ ده با اظت خاالص .. وضحك وكمل ….. اااااخ منك خوتني الاول بشطانك ودلوجتي بحبكك هتنفس هواكي يا مسك الليل
اممم .. وزمجر وهو بيحضنها ليه اكثر وبيشم ريحتها الي اختلطت برحته وبقوا وااحد …. مرتي و حلاااالي يا مسكك يا بوووي
ووقف بيها .
مسك : رايح فين
ليل : هنجربوا الكنبة دى يمكن مطلعش صوت
ليل : هنجربوا الكنبة دي يمكن مطلعش صوت
مسك : طب نزلني ثانية
ليل نزلها وضحك علي منظرها ف التيشرت والشراب
مسك حطت ايدها في وسطها وقفت تهز رجلها ورفعت حواجبها وهي بتكلم
: انت بتتريق عليا
ليل ضحك وهو بيتامل تفاصيل جسمها بعشق
طب وانا اجدر بردو یا کوکو
مسك ابتسمت بحب وبعتتله بوسه في الهوا وكملت وهي ماشية براحه وطلعت بفرشه وبطاطين وحطتهم في الارض وحطت المخده وقعدت على الفرشة وخبطت جمبيها بایدها
ليل ابتسم وقعد جمبيها : وده ليه يعني
مسك بخفوت وهي بتعض شفتها بأغراء
ده مش بيطلع صوت ليل ضحك علي شقوتها وقرب منها و عض خدها بحب
: اوتش ليل
ليل : اوتش تعاالي بس خليني ادفيكي وخدها
ونزل بيها تحت البطنيه
لیل داعب خدودها براحه وعنيهم بتلمع بحب كبير
ليل بهمس : بحبكك يا مسكي .. مش جادر ابطلها عايز كل دجيجه اجولك بحبكك
مسك بمتعه من حركة صوابعه علي خدودها ورقبتها و وراه ودنها
: امممم ليل وانا بحبك .. بحبك اوي يا ليلي
وقربت طلعت ع صدره و باست شفیفه برقة دوبت ليل
لیل ساب نفسه ليها وبقا مغمض عنيه وهو بيستقبل منها بكل احساس جواه ازاي متلهفه عليه ازاي بتمتص شفيفه بالطريقه
الشغوفه دي ومش قرفانه وهي بتمتص لسانه وتدعبه بلسانها احساس فظيييع ملي قلبه حب من جمال شفيفها
لیل بهمس وهو باصص في عنيها بعشق وهيام
: زديني عشقاً حبيبتى فل تعتبريني طفلك الصغير الذي يحتاج
لكي بكل ذرة داخله فانا الذي يفتقد معني الحب والاهتمام فعشقيني اكثر ولكي الاكثر صغيرتي دعينا نكون دواء الإرواحنا المشتاقه .. زديني عشقاً اميرتي ف لو اختلط السم المذب بشفتيك للتقطهم بكل جوارحي ومت عشقناً من لثمه
تشفيي قلبي العليل بحبكي
(تأليفي
)
مسك ابتسمت بحب ولهفه وحوطت وشه بايديها وهي فوقيه : تاني قول تاني
ليل بخفوت : واذ رأت عيني جمالك مقبلاً
وحقك يا روحي سكرتُ بلا شرااب .
مسك بحب : بحبك يا ليلي مجنوونه بيك
ليل بهمس عااشق : قالوا اجننت بمن تهووي فقلت لهم وما لذة العشق إلا للمجانين فمن انا ولا اين بحبك يا مسك روحي وريحانه
مسك ضحكت وهي بتحضنه بكل الحب الي جواها وحطت رسها علي صدره وكف ليل بتتحرك علي وسطها وضهرها والتيشرت بتاعه اترفع من علي جسمها
حط كفه علي مؤخرتها وضربها براحه
وديي مش بردانه لبسه فوج وتحت ونسيتي الي ف النص
مسك ضحكت : لا ده كان دافي بسببك
ليل ضحك بسبب جمال ضحكتها وقلبها علي الارض وهو فوقيها
طب تعاالي ادفيكي اكترر يا جلبي وهبط علي شفيفها وايده بتخلعها التيشرت
وهو خلع التيشرت بتاعه وهبط عليها بجسمه السخن وبقا
بيلثم كل حته فيها بعشق خالص
وقبلات رطيبه وهو بيستمتع بطعم جلدها
حط راسه عليي صدرها ولتقط صدرها الشمال وفضل يمتص فيه بكل رقة العاالم وكأنه جعاان محروم بقالو سنيين . مسك دابت من رقته وصوابعها في شعره بتدعبه برقة ونعومه
: امممم ليليي بحبككك اااه يا رووحي
اشبع من مسكك براحتك امممم امتص اكثر ليلي
لحد ما تكتفي حبيبي .
ليل بدل وخد صدرها اليمين بلهفه
: عمري ما هكتفي منك … مش جا ادر اشبع منك يا مسك جلبي هيوجف من شدة حبي وفرحتي بيكي.. اخيررا حبيبتيى اللي جلبي اتمنها من سنين في حضني وبين كفوفي حلالي ومرتي وعمل فيكي ما بدالي
مسك جسمها بيترعش من كفوف ايده الي بتتحرك علي جسمها
المحموم بدون تصديق وهو بيتحسس
كل شبر منها كأنه عايز يتاكد من وجودها ف حضنه
مسك بخفوت : انا ملكك يا ليل وعشاانك انا مراتك يا قلبي وليك يا ليلي ليكك وبسس صدقني
ليل حضنها وشفيفه ف شفيفها بيمتصها بنهم وتشوق للمزيد
وكأنه عايز يكولها من شدة حبه
ومسك متشعلقه فيه وهو حضنها بكل قوته والبوسه الرقيقه اتحولت لعنف وهما بيتحركوا
يمين وشمال من شدة لهفتهم وجوعهم لبعض
ليل رفع البطنيه من عليه
ا اوف يبووي ايه الحرده
ونزل خلع البنطلون بالبكسر رماهم بعيد ونزل علي مسك بهمس وعنيه بتلمع بالرغبه
عا ايزاني كيف مانا عايزك
مسك بمحن : اووي يا ليل محتجالك بجدد يلاا حبيبي
ليل قرب منها ودفن وشه ف رقبتها وهو بيدخل رجولته جواها براحه وبهدوء و بيستنشقها بنعنف وكأنه مكنش لسه معاها مش شويه
: اااخ … يا مسك … اااخخخ ريحتك جتلتني اممممم هعشجكك ي مسكي
وهو بيدفع جواها برقه ومسك ضوافرها بتتحرك علي ضهرو برااحه قشعرت جسمه
مسك بمتعه : اممممم ليلي وانا بعشقك يا روحي وبعشق ريحتك
وهي تحتيه بتتلوي وبتحرك وسطها وليل لسه بيدفع جواها براحه مسك قربت وشها من رقبته بعد ما شدت خصل شعره بين صوابعها ولعقت رقبته بلسانها لحد شفته السفليه وشدتها بين اسنانها بعنف
ليل شاف متعتها تحتيه وزود دفعااته وبقا يتحرك بكل سرعته وعنيه علي جسمها وصدرها الي بيتحرك تحتيه
مسك بلذة : ااااه ليلي اقووي
ليل زمجر وهو بيخدها ف حضه وبيشد شعرها جامد : فرسة و متحاچه خياال وانا ليكيي یا مسكي… يا مسك الليل
وبقا يخبط فيها بكل قوتها ومسك تصرخ وجسمها يتنفض كل ما تحس بيه بيوصل لنقطة المتعه عندها وشهقاتها وانينها زااادت
ليل ضربها ع فخدها وبخشونه : لفييي يلاا
وبعد عنها عشان تلف وتاخد الوضع
مسك بكل اغراء مشت صوابع اديها على صدر ليل وفضلت تنزل بيهم براحه لحد ما وصلت رجولته وفضلت تدلك فيها بأثره وهدوء جنن ليل
: اممم … مسك … مجننيش … يلاا .. مش جادر
مسك عضت على شفيفها بأغراء وهي بتبص على رجولته المنتصبه وبعدين نزلت براسها لحد عنده ومسكته بين اديها وفضلت تمشي بأديها على طوله وبعدين حطته في بوقها وفضلت طلعه نزله بلسانها بسرعه وشهوة .. وكل دا وليل خلاص هينفجر من حركتها اللي جننته.. مسك راسها بعنف وايده التانيه ماسكه رجولته ودفعه كله في بوقها وفضل يدخله ويخرجه وهو بينهج وشه كله و جسمه عرقان
اااخ ….. هچنني يا مسك اليل.
ومسك مرحمتهوش وهي بتمص فيه ودخله وطلعه وعنيها
عليه وكل ما تشوف علامات المتعه على وشه تزید اکترر ولیل يزمجر بعنف وخشونه ويدفع جواه فمها اسرع … مسك اترفعت وبصتله بأغراء وطلعت لسانها لبرا وهي بتلحس شفايفها بلذة ليل اللي في ثواني قالبها على بطنها ورفعها شوية لفوق ونزل ع مؤخرتها وانوثتها من وراه بشفايفه
اتوحشت طعمك جوي
وهجم على نوثتها فضل يعض فيها ويمصها ودخل لسانه في فتحتها وبقا يضاجعها بلسانه ومسك بتأن بمتعه من لسانه السخن الي جننها
: اااه … ليللى … اسررع .. م. مش قادره اه..
كانت بتكلم واديها بتشد في الفرش الي تحتها وأهاتها انينها الممحون ملين الاوضه .. مع زمجرة ليل الرجوليه كنوا عاملين جو من الاثاره في الاوضه
ليل رفع راسه وحط صباعه اللي في النص في فتحتها وبقا يضاجعها بيه وهي كانت هتجنن من كتر الاثاره وبتصرخ بأسمه
: وطي صوتك يا بت المركوب منجصينش فضايح البيت كله
بجي عارف احنا بنعمل ايه
مسك رفعت وشها عن المخده وبصتله بصه تكفر العابد وهي
بتعض علي شفتها وجسمها بيترعش وعنيها مدمعه وبخفوت
: مش قادره يا ليلي مش قادره يلا عايزاك دخله ارجوك كله مره واحده
ليل قرب منها وعنيه على مؤخرتها و انوثتها ودخل رجولته وبقا يدفع جوها بكل قوه وعنف ومسك كانت هتموت من كتر الاثاره بسبب الوضعيه اللي خلت رجولة ليل توصل لابعد نقطه فيها.
: اااه .. ليل… اسرع .. اسرع حبيبي …. اه .. ايوه كده.. كمان… كلمان اسرع
وليل فضل يخرجه ويرجع يهبده فيها بعنف ويزمجر برجوله … وفضل يدفع جوها بكل قوه وهو ماسك وسطها بايديه الاثنين لحد ما مسك اتر عشت
وبصوت عالي كله محن : ااااه ليل ااااااااه بعشقك بعشقكككككك
ونزلت شهوتها السخنه الي غرقت رجولة ليل ونزلت علي رجليها …
ليل طلع رجولته ونزل يمتص شهوتها بجنووون وعشق خااالص وهو بيلعق كل نقطه منها 1
مسك لفت وهجمت علي شفيفه وايدها ف شعره وبقت تمتص شفيفه بشهوة وعنف وهي بتعضه باسنانها الحاادة ليل قعد وهو رجليه تحتيه ومسك لفة رجليها حولين ضهرو وقعدت ع رجولته وفضلت تتحرك بكل قوتها وهي بتنزل وتطلع بسرعة عليه
ليل حضنها جواها وهو بيبصلها ونفسه عاالي ووشه احمر وعنيه بتلمع بالشهوة
اخخخ مسكي انتي في حضني . امممم وبتتمتعي عليه وتتدلعيى.. اااااه… مش جادر مسك انتي مرتي ملكي.. الاممم اتحركي يا جلبي وتدلعيى عليه علي كيييفك… هحبك يا مسك الليل
مسك بمحن وصوت يجنن : اااه يا ليلي مراتك وكل حته فيك ملكيي.. ااااه بعشقكك وهتمتع برجولتك وقوتك الي جننوني مش عايزة اخرج من حضنكك اااه احضنيي يا ليل عااايزه احس بسخنتك
وهي نزله جووايا
وهي بتتحرك بمتعه ودلع علي رجولته وايدها بتتحسس رقبته
وصدره بحب .
ليل زمجر : هشبعككك منه وهطفي ناارك بناااري ااخ مش عاايز اخلص من الي حسه وانتي في حضني يا بووي اخيرااف
حضني كت هتخوت عليكيي يا مسك امممم عايزاهم ينزله جواكي ويمتعوكي
مسك بهمس وهي تهز راسها : اااه اووي يا ليل عاايزه احس بيك وانت بتنزل اخر نقطه جوايا ومآي بووسي يهددي بسبب
قضيبك الي بيمتعه .
ليل نيمها علي ضهرها ورفع رجليها كل رجل علي كتفه وهو لسه ع نفس وضعه وبقا يدفع جواها وهو رفعها شويه من ع
الارض وفعلا رجولته
كانت بتخبط ف بطنها من عمق دفعاته
وهو بيزمجر ورفع راسه لفوق وبيضم رجليها ليه اكثر وبيسرع من حركته وقووتها لحد ما مسك اترعشت تاني فتح رجليها
ونام فوقيها بتقل
جسمه الي ضغط ع جسمها وكانت مختفيه تحتيه من عرض جسمه وحط ايده وحده ف شعرها وبيشد عليه والتانيه تحت ضهرها وبيقربها منه اكثر وبيتحرك اسرع وعنف
لحد ما جسمه اتصلب ودفع فيها كل شهوته
ليل ضربها ع شفتها براحه : يا بت اتحشمي جننتي امي
١٢ ١١:٤٣
0
تصفح –
جواها كل شهوته ومسك انوثتها بتنقبض ع رجولته الي بتنبض جواها بكل قوته وهو بيزمجر باسمها
: ايوه يا مسكي ضمي عليه جوي
دفن وشه ف رقبتها وهو بيتنهد وبيلطقت انفااسه
وهو بيبوس رقبتها برقة وخدودها وبيمسح علي شعرها ومسك
بتحرك ايدها علي ضهرو وخصل
شعره الكثيفه وهو بتتنهد باسمه
ليل رفع نفسه عنها شوية وغمزلها
كييف يور بوسي دلوجتي
مسك ضحكت : ملامحه باظت
مسك خدت ايده باستها : مش انت الي بتسأل يا لولي
ليل ضحك وهو بيبوس جبهتها : جلبي يا مسكك.. هعشجك والله
مسك بلذة : وانا يا ليل وانا بعشقك ومستمتعه في حضنك اووي وحسه اني طيراااااه فووق خاالص حتي لو وجعتني
ليل بقلق : وجعتك صوح
مسك اومات : اممم شوية
ليل بحزن : مش انتي الي كلامكك يهيج وحركاتك جننتني
مسك بخوفت : عاايز الصراحه
ليل بجديه : ومفيش غيرها هتبجا بينا يا بت عمي
مسك : حبه اعوضكك ونتجنن انا وانت نطير فوق سحاب المتعه وننسا نفسنا وتنسي نفسك وانت في حضني عايزاك توصل لاعلي مراتب المتعه واللذة عشان بحبك عاايزه اعملك كل حاجه تتخيلها حتي لو هتفرض قوتك عليا وبقا خضعه تحتيك عشان خاطر عيونك الي كلها حب وفرحه والحزن والهم ضاع منها بحبك يا ليل وبحب كل حته فيك
ليل غمض عنيه بتأثر واضح من كلمها الى هز كيانه وهو بيقول ف نفسه.. حبتني امتي الحب ده كله ده عوضك حلو جووي ي ربي من واحده هتجرف
مني وباردة لوحده هتتمني رضاي حتي لو علي حساب صحتها …. مسك حتط ايدها ع خده
وبهمس : ليلي مالك
ليل فتح عنيه ونزل ع شفيفها وفضل يبوس فيها ويبوس ف عيونها وخدودها جبهتها وايده الصغيره رقبتها ومقدمة صدرها بسرعه ولهفه
وهو بيرد بعشق : بحبككك بحبك يا مسك بعشجكك ربنا يخليكي ليا يا جلب ليلك وهواه انتيي عوضي… مسك خلاص كون انك بين ايديا وحلالي ده عوض بالدنيا وما فيها بحبك يا
جلب ليل
وروحه وعيوونه روحي تروح فداه دمعه من عيونك يا مسك الليل و اووووعي سمعه اووعي تفكري تأذي نفسك ولا تيجي علي نفسك عشان خاطري.. دا انا
اجل ضحكه منك هتفرح جلبي يا بت عميي
مسك بصوت عالي : بحبككككككك
ليل ضحك وكتم بوقها : اكتمي ي بت المركوووب جدك المره دي هيجلع علينا الباب .
مسك بضحك : يا ليل يا مفضوووح هههههههههههههههه شكلك
بقا اندر اوي يا لولي
ليل بصلها برفعة حااجب : بمناسبة الاندر يا بت الكلب جووومي يلاا البسي الاندر الي كنتي
سيباه ف العربية وتعاااليلي .
مسك ضحكت : اااه وما االه انا رجليا خصموا بعض يا ليلي
ليل بخفوت : ولما هما خصموا بعض يا جلبي سيباني جواكي ليه ده كله
وغمزها برجولته الي لسه جواها ورجعت انتصبت بسبب اعترفها
مسك بصت علي رجولته الي جواها وبصت ع وشه
شيييخ ليل استهدي بالله واهدي كده وقوم استحمي الفجر قرب انا حسه اني هقعد اسبوع اتعالج هههههههههههههه
ليل ضحك : لاه
مسك : لاه !
ليل : ايوة لااه
مسك غمزة بعنيها : ده ماي بوسي عجبك اوي بقا يا قلبي
لیل : ده انا هجطعك يا جلب جلبك من جواه
وهبط علي شفايفها وفضل مندمج معاها وهو بيتحرك براحه ومتعه ومسك أنت بمتعه وهو بيحرك الوحش جواها بعد ما دعك المصباح
وهبط علي صدرها امتص صدر وبيداعب التاني ومسك شهوتها زادت وتمسكت بيه
ليل رفع وشه وبهمس وهو لسه بيتحرك جواها براحه : اجوووم
مسك وعنيها سكراانه : قوووم
ليل بخفوت : متوكده.. وغمزها برجولته
مسك بشهوة : عشاان اقتلك وهجمت ع شفايفه ورقبته ليل ضحك بكل قوته بسبب قطته
الشرسه وتحرك جواها بكل عشق ولذة وهو بيتنفس براحه وريحتها سكنت روحه ومسك بتعض في رقبته الي اتشوهت …
) هتتفضح بكرا ي شيخ ليل )
خلصوا جولتهم الي مش عارفه الكام وخدو شور مع بعض ومسك لبست تيشرته تاني وليل خدها ف حضنه وهو بيتنفس
ريحتها وسمع صوت
الاذان
ليل وهو بيلبس هدومه بسرعه
: ليلتك بيضه انشالله يلاا هنزل عشان الحج الجمااعه كفاية
اني مأدنتش انهاردة .. وانتي جومي اتوضي يلا وصلي الفجر
على ما اچي
ونموا مع بعض
مسك بتثاب وهي حسه بلذة و متعه متتوصفش
: امممم حاضر يا قلبي يلا خالي بالك من نفسك وانا هستناك متتأخرش
ليل ابتسم لها بحب وقرب من المراية يسرح شعره وهووب خد الصدمه
: ااايه ده!!!
قالها وهو بيتحسس رقبته
دا الحب يا قلبي وبعدين عشان انت ابيض شوية فالعضات باينه جاامد
بص انت عملتلى ايه.. ونزلت التشيرت من عند صدرها
ورفعت التيشرت من عند بطنها ووسطها
ليل عض شفايفه باثارة
ليل بضحكه : مفيش في مكان تاني
مسك ضحكت : وقح
ليل : لا وانتي مشالله جنحات الملايكه هترفرف حوليكي
وعدل شعره ورش برفان وخد الشال ونزل بسرعه وقبل ما
يطلع اداها بوسه في الهوي وطلع وهو مبتسم والفرحه ماليه قلبه .. راح صلي الفجر ومسك برضو قامت صلت
وهي فرحانه من كل قلبها …
ليل هو راجع مع اهله بعد الصلاه
احمد والدليل بفرحه : صباحيه مباركه يا ليل ربنا يرزجك الخلف الصالح يا ولدي ويفرح جلبك كمان وكمان
ليل ابتسم : تسلم يا بووي يسمع من خشمك ربنا
صالح بسخريه : صباحية مجندله علي نفووخي
محمد ضحك : سيب الواد ف حااله يا بووي
صالح ضحك : واد بس ده واد جلبي ربنا يتمم علي خير يا ليل العزيزه وفرحتهم
طاهر بضحكه : لاه بس مشالله منور
وغمز ل ليل
ليل كتم ضحكته وضربه بالبنيه في كتفه
محمود ضحك : محدش ليه دعووة بجوز بنتي انا بقولكم اهوو
صالح بضحكه اعدل لسانك بس اللول وبعدين انفخ ريشك….
یا اض یا آدم متجعدش مع عمك
محمود كتير حكم انت لسانك معوج خلجه
ادم : جدي انا عايز اتجوز
صالح : بيطلعوا من وين دول
سند ومعاذ : وحنا ونبي يا جدي
صالح ضحك : اهاه كملت
سند ومعاذ مسكوا ايد صالح كل واحد من نحية
: خصيمك النبي البرتجانتين هيضيعوا مننا
معاذ : ااه و نبی یا چدی حتی خطووبه
صالح ضحك : يااد انت وهو لسه خلعين الكفوله من كام يوم يا بو شخه منك ليه وكمانك
بنات عمكم لسه صغيرين منا ما تتخرجوا
يحلها المولي من عنده .
كل واحد باس كف جده وهو فرحان طول ما قال كده يعني موافق .
حمزة وعمر وطاهر مشين جمب بعض وادم سرحان والاب قدامهم والجد معاه سند ومعاذ بيقنعوه
حمزه بخفوت : ايه يا ليلهم هتضحك وحديك كيف المهتوش يعني .. وكتم ضحكته
ليل بصله : عاايز ايه يا حمزة
حمزة بضحكه : وانا هعوز ايه يا ليلهم بعد ما شوفت وشك المنور بعد ما كنت هتشد ف شعرك وصبرك فر منك
ليل ضحك : انت شايف اكده يعني
حمزة : سيبك بس من الي انا شايفه .. انت شايف ااايه ي صااحبي مرتااح
ليل بخفووت : يا بوووي مرتااح دانا همسك السما بايدي من كتر الراحه الي اني فيها يا ود عمتي
حمزة ضحك : حلالك يا ود خاالي عيش ونسي الي فاات وربي فرحااااان ليك من جلبي يا ليل ليل ربت علي كتفه وهما بيضحكوا مع بعض وكل واحد راح اوضته
طلع ليل جري على الاوضة شاف مسك نايمه ع سجادة الصلاة ضحك من كل قلبه علي شكلها وقرب شالها براحه وخلعها الاسدال
مسك بنعس : ليلي جيت اممم وحشتني
لیل قرب خد شفايفها برقه وهو بيداعبها بلسانه وغطاها : ااه يا جلب ليلك چيت ثانيه هغير و چااي .
صفاء بحب : اللهم صلي على كامل النور.. عيني عليكم بارده يا حبايبي.. ربنا يحرصكم ويبارك في حيااتكم ويفرح جلبكم كمان وكما ان يا ولادي
مسك حضنتها وليل باس دماغها وام ليل قربت منها هي و جوليا وباقي الحريم
چولیا : اووه صغيرتي انا فرحا انه ليكم الوي ليل الوسيم زوجك الان ياللهي كم كنت اتمني ذلك
ليل ابتسم لها لانه بيحبها جدا وبيحترمها بسبب حبها ليه ومعملتها معاه .
صالح : وه يا مسك مش هتسلمي علي جدك يااك .. ولا خلاص راحت علينا
مسك ضحكت وراحت حضنته : وانا اقدر برضو یا جدو … وباست خده.. بحبكك بحبااااك اووي وبخفوت لجدها .. بس بحب ليل اكثر
صالح ضحك وهو بيضربها علي دماغها : ااه يا جليلة الحياا اااه ما ليل لحس نفووخك
مسك بصت ل ليل وليل كتم ضحكته وفهم نظراتها انه لحس
حاجه تانيه مش دماغها وبس
وقعدو كلهم علي الاكل الا جوليا ومحمود الي كانوا خرچين يشتروا شوية حاجات ويتفسحوا
مسك قربت من امها : ماما ثانيه عايزاكي
چولیا : نعم کوکو
مسك وشوشتها بطلب ف ودنها
جوليا بصت لها بستغراب
مسك : متقلقيش احنا متفقين
جوليا ابتسمت : اوكي يا حلوتي لكي ما تردين
مسك ابتسمت وقعدت جمب ليل ع الاكل
لیل بهمس : ف ايه
مسك بخفوت : مفيش حاجه
ليل اوماً بهدوء وكلوا مع بعض وهو بيحط الاكل قدامها وكأن ع وشك ياكلها في بوقها لولا الي قعدين
وكلهم قاموا من ع الاكل ومسك قامت تساعدهم
حنان بخفوت : اجعدي انتي بدل ما انتي مشيه كيف البطه الحامل اكده
مسك ضحكت علي التشبيهه وقعدت جمب ليل الي حوطها بدراعه من فوق الكنبه
ليل بخفوت : جولتي ايه لجدك عشان يجولك يا جليلة الحياا
مسك بهمس وهي بتضحك : قلتله بحبك بس بحب ليل اكثر
ليل ضحك برجوله : وه منكك ههههههههههههههه هحبك وااعر اناا والله
مسك بضحكه : وانا هبحك واعر واعر
صالح : لاه مينفعش اكده خده على حجرك احسن
مسك كتمت ضحكتها وليل ضحك وهو بيقربها منه اكثر : مرتي يا جدي… مرتتتتي
صالح : والله البيت كله عرف انها مرتك يا خووي
ليل : و البركه فيك يا غاالي
صالح ضحك وحط ايده علي كتف صفاء
والحلوة دي مرتي برضو
ليل ضحك على اخره هو وكل الي قعدين
وقاموا عشان صلاة العصر ومسك صلت هي والبنات وقعدوا مع بعضيهم
مريم وهي بترقص حواجبها وشك ولا الجمر يا مسك
مسك ضحكت : المتغاظ مننا يعمل زينا انا بقولكم اهوو
حنان : حجكك حجكك ههههههههههه
فادية : سمعتووش انتو وحده هتصرخ كيف المجنونه عشيه وهي بتجول بحبككك البنات ضحكوا
مريم : لاه فاتت علينا دي انتي اوضتك جريبه منهم
حنان : اتلجيكي سمعتي العجب يا فاديه عشيه
مسك برقت لفاديه وفاديه ضحكت و مردتش عائشه قربت ومعاهم النسكافيه
مسك : اممم جيه ف وقته ده انا مصدعه اووي
عائشه بحب : سلامتك يا جلبي من الصداع لما يجي ليل خليه يديكي اسبرين
مسك بهمس : لا عنده حاجه احلي مسكنه للالم
عائشه : هتجولي ايه
مسك ابتسمت : لا يا رووحي مفيش
خلص اليوم بين هزار وضحك وليل عمال ينكش مسك ويغمزلها عشان يطلعوا ومسك تهز دماغها وما تقومش
ليل بقا قاعد يزفر وينفخ وحمزة بيضحك عليه
لحد ما جت جوليا ومسك بعديها بشوية قامت وطلعت هي
وليل …
ليل بعصبيه : انا مش عمال اشورلك عشان نطلعوا ولا حالا از هجتي
مسك ابتسمت : يا روحيي وانا اقدر ازهق منك يا ليلي انا بس كنت عايزاك تشتاق لي شوية
ليل بنزعاج : مش مبرر علي فكره انا كده كده مشتاجلك وانتي جمبي
. وخد فوطه داخل .. ومشي بعصبيه بتجاه المرحاض
مسك راحت عند الدولاب طلعت هدوم بس سبتها تاني وخلعت خالص ولبست الاندر الاورنج بس ونامت علي السرير بطريقه مغريه وهي فرده
رجل وتنياه رجل ونيمه علي جمبها وشعرها ع وشها ومؤخرتها مرفوعه بشكل مغري…
ليل طلع من الحمام وهو لافف الفوطه علي خصره وشاف منظرها حس ان المايه الي علي جسمه اتبخرت من سخونته الي وصلت الف …
قرب منها و قعد جمبها ع السرير وو…
ليل قعد جمب مسك علي السرير وهو نفسه مضطرب وبيبص علي منظر الاندر اللي جننه من اول مره وهو داخل بين اردفها النعمه وبلع ريقه وشفرات مهبلها بشكل مثير للاعصاب .
ليل ف باله : لما ده لباس امال الي كت هشوفه ده ااايه لبااس
دموور .. يجيد ابوكي يا مسك هتخوتيني .
مسك حركة مؤخرتها بغراء وبصة ليه وبخفوت
: اايه يا ليلي ما الك
ليل بعد نظره عنها بعصبيه وقاام وقف فك الفووطه وخد البوكسر لبسه ومسك عنيها عليه وبتتأمل تفاصيله ورااح طفي النور بعصبيه ورجع
ناام علي السرير وشد اللحاف وهو ضهره لمسك .مسك حست بيه بس كانت عمله نفسها ناايمه وتحركت ببطء لحد ما مؤخرتها ما لمست رجولته
٥٢ ٦:١٩
تصفح –
مسك مدت ايدها وفتحت نور الابجورة الهادي وقربت من ضهرو و حركت ضوافرها برااحه عليه
لیل بخشونه : اتخمددي يا مسك مسك كتمت ضحكتها
: مش جااي لي نوم زي ما انت مش جيلك نوم وجسمك بيشع
حراره يا لولي .
ليل بمكبره : ايوة معلهشي ناامي بس
مسك : آتس اوكي براحتك
ولفت ادته ضهرها وهي مقموصه
ليل فضل يتقلب ف السرير يمين وشماال ويزفر بخنقه ومش جاي ليه نوم لف نحيتها وضهرها ليه وقرب منها شوية وبقا يتنفس ريحتها وهو مغمض عنيه
ليل نفسه علي ومشاعره ها اجت جواه عايز يمسكها يكسر ضلوعها جواه حضنه
تصفح –
مسك اتحركت علي رجولته وليل حط كفه علي وسطها عشان
يبعدها لكن مسك لزقة فيه اكثر
ليه بشهوة ونفس عااليي
: بعددي يا مسك
مسك مردتش وفضلت تتحرك علي رجولته وجسمها بيترعش .
ليل قبض علي وسطها اكثر وسحابها ليه بسرعه وبقا يتحرك علي مؤخرتها بعنف ويدعك رجولته على مؤخرتها الطريه ومسك ئنينها زااد
مسك بشهوة وبخفوت يتعب
: اااه ليلي احضني اكثر …. حبيبي انا اسفه متزعلش مني .
ليل برغبه حضنها اكثر ويبوس خدها ورقبتها ولسه بيتحرك عليها زمجر من المتعه والشهوة الحراقه
: اخخخ مسكي.. مش عا ايزك تبعدي عني دجيجه مشتاجلك…. بلاش الله يخليكي برودك معاايا حسي معاايا نفس الي حاسه
بلاش چفا وبعاد . مسك بمحن مقدرش مقدرش يا حبيبي انا مشتاااقلك اكثر بكتييير… اااه ليل بحبكك اووي مش قادرة يا عيوووني
ليل بهمس : عذبيني بكل شئ ف الحب صغيرتي إلا الصد فما وجدت مثل الصد عذاباً
مسك لفت عليه بسرعه وقفشت في شفايفه بجنووون ومتصتهم بعنف ونهم واحتراف
جنن ليل .
مسك بلهاات : مقدرررش مقدررش اصدك ولا ابعد عنك انا لما صدقت انك بقيت لياا انا بس كنت عاايزة احضر لك مفاجأة
ليل ابتسم بحب : هعشجك يا جلب الليل و روحه .. مفاجأة ايه دي يا بعييده كفا ايه اللي انتي عملاه
مسك بخبث : عجبك الاندر
ليل بضحك : يا بووي ده خوتني من اول مره لحد ما شوفته في العربيه ودلوجتي غير وغيرر
مسك بحزن وتمثيل : ليه مهوو كان قرف
ليل : مين المغفل الي جال اكده
مسك خلعت الاندر باثاره وقربت من منخير ليل وبصتله بإغراء
: حلوو
لیل شمه بعمق وتنفس ريحتها اللي تعبت قلبه اخخخخ حلوو بس ده ادماان يا مسكي
مسك قربت منه ومصت شفيفه ودعبت لساانه ومصته جواه فمها بطريقه تجنن
ليل فصل البوسه : مش ده اللي هيتمص كده ونزل راسها لحد رجولته .. عيشيي اللحظه يلا
مسك ضحكت وشدت البكسر ومسكت رجولته السخنه بين صوابعها : اوووه وحشي الصغيرر….. ليل رجولتك حلووه اووي… كبير وسخن وعروقك نفرة ولونه الوردي يجنن
ليل ضحك ع اخره : حد لله انا اتكسفت ههههه فضي يا بت يلاا
مسك بصتله بخبث وعضت شفتها
ليل بلذة : نظراتك دي مش بتريحني من وانتي بت مباالك عااد وانتي مره ومش اي مره لاه دا مرتيي وحلااالي
مسك ضحكت وبصتله ببرئة القطط
: ليلي ده انا ديد
٦:٢٠١٥٢
ليل ضحك : لاه الغزية شغولتك
مسك خدت الاندر وحركته علي رجولت ليل برااحه وبطء
ليل بخفوت : وبعدين عاااد
مسك عضت شفته ونزلت علي رجولته بلسانها وفضلت طلعه نزله وايدها بتتحرك بالاندر من رجولته لصدره وصلت عند شفايفه وحطت الاندر جواه فمه ليل عض صوابعها الي مسكه الاندر برااحه ومسك بدخل الاندر جواه
فمه
وبتمص في رجولته بطريقه شهوانية شرسه وطلعه نزله علي رجولته وبتحرك ايدها علي صدره
ليل مسك شعرها بعنف وفضل يضاجع فمها بسرعه ويدخل رجولته للاخر لحد ما نفسها اتكتم وضوفرها خربشت صدره وحست بشهوته
السخنه نزله جوه فمهاا … مسك بلعت شهوته لاخر قطرة ولحست لسانها بغراء وقاامت وبصت ف عيونه وعنيها كانت مدمعه
ووشها احمر ومنخرها بعد المعركه دي .
وبتسمت بمتعه لما شافت اندرها لسه بين شفايف ليل شلته وقربت منه ومتصت شفته السفليه
بحب وبهمس
: بحبكك
ليل بخفوت : وانا بحبك اكثر بكتيييير يا مسكي مسك وقفت وخدت حاجه من عند الدولاب
ليل : علي وين
مسك رقصة حواجبها : هفرجك على المفاجأة
ليل ضحك علي شقاوتها … ومسك خدت شوية وقت في الحمام وطلعت وهي ما اشيه بغراء علي ترطيف صوابعها وسطها بيتحرك بميوعه ولبسها زي القطه مع ماسك علي عيونها
وودان وليها
ديل وبتلف الكلابشات في ايدها وهي
بتعض ع شفتها .
ليل قاام منفوض وهو مزهول من منظرها
يخربيت ابووكاااي ااايه دهه
مسك بنعومه : ايه يا لولي
ليل بشهوة كبيره ضربت في جسمه بسبب مظهرها : لولي اايه وزفت اليه خوتيني تعاالي تعالي جربي يا جطتي
مسك قربت وطلعت علي اول السرير وهي بتمشي علي ايدها وركبها وبتسحف نحيته ببطئ واغراء
ونظرتها قمة الاغراء .
ليل بلع ريقه ومستنيها توصل عنده لحد ما قعدت قدامه وعنيها في عينه
ليل بخفوت : عيونك يا جطتي برااحه علي جلبي
مسك عضة شفتها : ما ال قلبك يا عيووني
لیل شدها : اتهووس بيكي وتفتن من نظراتك يا مسك الليل
وهبط ع شفا ايفها فى بوسه ملحميه طلع فيها كل شهوته
ورغبته فيها بووسه دوبت مسك وحرقتها .
ليل فصل البوسة : طب ايه متيجي تهزي ديلك عليه شويه يا كوكو
مسك ضحكت : قلب كوكو
وزقت ليل بعنف على السرير وطلعت على صدره وهي بتقطع ف شفيفه .. حطت مؤخرتها علي رجولته الي انتصبت بسبب شكلها وهي بتتحرك بشهوة مجنونه وقبض علي وسطها وحركها اسرع مسك بلذة : اممم… امم. ليلي بحبكككك امممممموه.. بعشق
شفيفكك …ااااهه عيووونك ليلي عيووونك احضنيي.. احضن مسكك
ليل حضنها بكل قوته ولف بيها علي السرير : يخربيت امك جننتيني تعاااالي
وهبط ع شفيفها وهو بيلف
شعرها علي ايده وبيسحب شفيفها بعنف بين اسنانه . ليل بشهوة خد الكلابشات الي كانت علي السرير وقفلها علي ایدها
احله حاجه مع الطجم دا عشان ضوافرك يا جطه .. فكريني اشكر الست جوليا بجا يا جليلة الحيا على رأي جدي دي حاجه تطلبها من امك تجيبها ليكي
مسك عضة شفتها : وفيها ايه مش انت جوزي ولازم ابسطك. وغمزة له
ليل ضحك برجوله : وانا لازم ابسطك برضك وخلعها فرده الشراب ببطء جننها وايده بتتحرك علي جسمها
مسك بشهوة.. يلا يا ليلييي. اااه
ليل.. يلا…. دا انا اقل من مهلييي سهرتك صباحي يا جلبيييي
ونزل يقبل جسمها برااحة بقبلات رطبة ولساانة بيتحرك على كل سنتى فيها بلذة وهو يمتص جلدها بشهوة..
ومسك بتتحرك تحته بمتعه وهى تتأوه.. ااه ااه
ليل بنفس عالى.. ايه يا كوكو فرهدتى ليه كده دا احنا لسه فى اولهااا…. ونزل لتحت وهو بيخلعها الاندر وفتح رجليها جاامد وقرب من انوثتها ونفسه السخن بيضرب فيها
مسك بتعب : اممم ليل
ليل وعيونه في عيوونها وايده بتتحرك علي انوثتها براحه :
جلب ليل
مسك عضت علي شفتها جاامد بعد ما ليل لعق انوثتها بلسانه
كلها من أولها لاخرها مسك بجنووون : ليييييل … مش قادره ارجوك فكك ايدي
ليل بهمس علي انوثتها : تؤ تؤ عاايز ادلعك .
ولعق شفرتها تا اني وهو بيمتص بزرها وكفه بيقبض علي صدرها وبيضغط جاامد مسك اتأوهت بصوت عاالي ليل رفع راسه من عليها حط صوابعه بين شفيفها ومسك مصتهم بشهوة
خد صوابعه المبتله من ريقها ودخلهم في انوثتها براحه وبدأ
يسرع وحده وحده وبقت شفايفه و صوابعه في فتحة مهبلها ..
بقا يلعق بظرها
بسرعه بلسانه ويداعبه بعنف بايده
مسك نفسها علي ووشها احمر وعرقت وبقتت تتحرك بعنف وصوتها عاالي ليل خد الاندر بالايد التانيه وقفل بوقها بيه ومسك
بتصرخ بصوت مكتوم من لساانه وصوابعه لحد ما ترعشت بعنف ونزلت شهوتها علي شفيفه الي لسه مش رحماها وبتمتص
انوثتها بسرعه
ليل اتعدل وبيمسح دقنه الي اتغرقت
شهوتك مهتخلصش وهتكبي كب برضو و ههههه رشااش وطلع الاندر من بوقها ومسك ئنت بعنف وتعض في شفايفه
فكنييي ليل عشان خطررري فكينيي يلااا عاايزة اقرب منك بص هفرجك علي حاجه هتعجبك
وغمزة له
ليل ضحك عليها : خلاصك صعبتي عليا
وفك الكلابشات من ايدها و مسك قربت منه ولفته علي السرير وهي بتتحرك بسرعه وبتبوسه بعنف وبتعض رقبته وصدره : ااااه بعشقك بعشقككك ليل امممممم
وقربت من شفيفه تاني ف بوسة دوبته وراحت استغلت انشغاله مها في البوسه وراحت حطح الكلابشات في ايده والتانيه في ايد السرير
وبعدت عنه وهو بتضحك بخبث
لیل بخشوونه : انتي مفكره البلاستك ده هيوجفنيي
مسك ضحكت : نوو يا عيوونی ده حدید
وغمزة وهي بتبص ع رجولته ولعقة شفتها ونزلت ع الارض يلاا حاان وقت العرض
وبدأت تتمايل بوسطها وتلف و تديه مؤخرتها وهي بتهزها وتنزل وتطلع وهي بتحرك مؤخرتها بإغراء وايدها بتفك البرا ورمتها علي وش ليل وحطت ايدها علي صدرها وتحسسته براحه لحد وسطها ومن وسطها لانوثتها وهي بتحرك جسمها
زي عارضات التعري .
قعدت علي كرسي ورفعة رجلها بطريقه وضحت انوثتها ومؤخرتها وخلعت فردت الشراب التانيه بعد ما ليل خلعها الاولنيه
ونزلت تتميل علي الارض ونامت على ضهرها وهي بتحرك وسطها لفوق وتحت بميوعه
وليل بيعض علي شفته وهو شايف حركتها ونفسه عالي وزمجر بعنف لما بدأت تلمس نفسها
ليل بخشوونه : بتتت شيلي يدك وربي هجطعها … مسككك انا بس الي المسك… اممم مسككك متخوتنیییییش
ومسك بتبصله بخبث وجت تدخل صوابعها في انوثتها ليل شد ایده بعنف وخلع الكلابشات بعد ما كسر معها ايد السرير وهجم عليها مسك صوتت وجريت وهو جري وراها حضنها من ضهرها ونزل بيها علي السرير وهو نايم فوقيها وهي على بطنها علي السرير
اخترقها برجولته وشد شعرها ليه بخشووونه
: انا جولتلك ااايه
مسك بشهووة : انا اسفه .. اممم سوري بس انت الي جننتيني الاول
لیل سرع دفعات وهو بيبوس رقبتها وخدهاا
: انتي هتعمليي راسك براسي ماااشي يا مسك وانا ليكييي
ورفع رجليها علي ايده نحية بطنها وهو بيتحرك جواها بشهوة وعنف ومسك بتأوه بأسمه
بجنوون وهي علي هواها عنفه .
ليل قلبها علي ضهرها ولسه بيتحرك جواها : لفيلي عايز اشوف وشك وانا بمتعك
وايده بتتحرك من خصرها لصدرها لحد ما وصل رقبتها
ليل بشهوة : عااجبك
مسك هزت دماغها بشهوة ومحن : ااه اسرع يس يس… اااه ليل بحبك
ليل زمجر وهو بيسرع دفعاته وبيضغت على رقبتها اكثر
ونا عاشجك يا مسككك .. اممم مجدرش مش عاايز اخلص
ورفع رجلها علي ايده ورجع اخترقها بعنف ومسك صووتت
جامد
ليل بشهوة وهو بيتحرك جواه
: يخربيت ابوكييي ده انتي عايزالك بيت لحالك يا مفضووحه
مسك بلذة : ااااه انا عا ايزك انت حتي لو هنعيش ف غابة يا ليلي
وقربت من شفايفه وهي بتمشي ايدها علي ضهره وشفيفها في شفيفه بتمتص لساانه …
ليل : هعشجك يا جلب ليلك مجنونككك انااا
مسك بشهوة : لف عاايزة اقعد اناا علي رجولتك
ليل لف بيها وهي علي رجولته ومسك بتتحرك برااحه : بحبكك يا ليلي
ليل بشهوة : وانا همووت فيكي بس يلاا
مسك عضت شفتها : لااه
ليل قبض علي خصرها بخشونه : دااكي لويه تعاااالي ورفع خصرها وبقا يتحرك جواها بعنف وسرعه خلت مسك صوتت ونزلت شهوتها من كم المتعه واللذة الي حستهم
ليل حضنها بكل قوته ولسه بيتحرك جواها السرير اتكسر بيهم من شدة عنفهم ومسك صوتت وهي بتضحك
ليل وقف : لاه احا مش وجته …. وراح شالها ونزل بيها على الأرض….. تعا الي
ونام بيها على فرشة الارض وهو لسه جواها شد الملايه عليهم ونام علي جمبه وهو بيخترقها بلذة ومتعه ومسك بتحرك ايدها ع وشه وشعره
مسك بمتعه : اااه ليل بحبكك يلاا يا عيووني عاايزة احس بيككك عشا ان خطري
ليل سرع من دفعاته جواها وهو بيضجعها بكل قوته وكل الشهوة الي جواه وهو بيمص شفيفها
لحد ما اترعش جواها ونبضت رجولته وهو بينزل كل ماية رجولته ف انوثتها المشتاقه ليه .
ليل بعد ما خد نفسه : حد لله احنا اتفضحنا ههههه بس يلا ميهمش لاجل عيونك يا جطتي كل يهوون
مسك ضحكت : بحبك يا ليل بحبكك اووي اوعه تبعد عني او تسبني في يووم
ليل بحب : وانا اجدر اعيش من غيرك يا مسك الليل ده انا روحي فيكي ي غزا الي .. عارفه يا مسکي اکثر حاچه نفسي فيها وبتمنها بت تكون وخده لون عنيكي بس مش نظراتك احسن حد لله همشي وراها بحراسه
مسك ضحكت وحضنته بكل حب ونامت في حضنه وهي بتتحس ع وشه وليل غمض عنيه وهو بيشم ريحتها الي
بيعشقها …
وفضلوا على الحال دا لحد ما فاات 15 يوم علي الهنا والدلع ومسك وليل من النادر لما بيظهروا او يخرجوا من اوضتهم .
وف يوم قعدين على السفرة وكلهم بيضحكوا علي الجد الي غير اوضته بسبب ليل
و ليل مش معاهم وهو قاعد مندمج مع مسكه وبيحط الاكل
قدامها ويده علي فخدها وهو مبتسم ليها بحب .
في الوقت دا خرجت هاجر من اوضتها بعد ما فاقت من الحااله الي هي فيها وشافت مسك جمب ليل الي بيكلها ويهتم بيها والفرحه هتنط من عنيهم.. وبصت على وجوليا اللي جانب محمود اللي بردو بيبتسملها وحبهم ظاهر للعلن
وكل العيلة
متجمعين وبيضحكوا .
خبطت على قلبها بقهر وغل وهي بتقول في نفها
: اااه يا حرجة جلبي عملتها الخوجيه زمان وخدت موطرحي و جات بتها دلوك وخدت مطرحك يا رشا ا يا بتي….. اااه يا ليل بجا انت يطلع منك كل دا دمك لسه منشفش يا بتي وراح
اتجوز عليكي
الي عملي فيها جديس وعا ايش ف الهنا وانتي تحت الترااب وكلوهم فرحنين لهم ولا في بالهم.. وكملت بوعيد… بس وربيي ما ها هنيهم ولا هريح بااالهم واجلب الفرح
دا كله لطين على روسهم
وطلعت تتسحب علي اوضة مسك وليل ودخلتها في الخفا…
وفضلت تدور على اي حاجه تنفعها وقربت من دولابها وفضلت تقلب في لحد ما وقع تحت تديها شريط منع حمل متاخد منه حبايه وحده بس
هاجر بسخريه : واه حتى انتي كمانك يا بت الخوجايه اطلعتي مش سااهل يا بت الكلب يلا جدعه احرجي جلبه كيف ماتحرج جلبي علي ضنا اي …. كملت بستغرب وهي بتقلب في الشريط…. … بس دي شكلها مش هتاخد منه ولا ده جدید ولا ايه.. يلا مش فارجه
وراحت فضت منه بتاع 15 حبايه ورمته علي السرير وخرجت بسرعه ونزلت وعدت عليهم وهي بتبصلهم بتشفي وراحت اوضتها وحطت رجل على رجل مستنيه ثمار فعلتها
تحت بعد ما خلصوا غدا ومسك قامت تساعد البنات وطلعت توزع عليهم الشاي
وليل خد الشاي منها وبتسم لها بحب ووقف مسك بتسأل : راايح فين يا ليل
ليل : مصدع شوي هشرب الشاي وهريح شوية في الاوضة… وكمل بغمزه…. ابجي حصليني
صالح : حصليه ياختى عشان يبجا ليل مع نهاار
ليل بصله بضحكه : روح اتجوز يا جدي وريحني
صفاء خبطت علي صدرها : وووه بعد العمر ده كله عشان ادفنها مطرحها اللي هيجيبها
صالح فرد ضهرو وحط رجل علي رجل : هتغيرر علي ليل ضحك بكل قوته وباس دماغه ودماغ جدته
: ربنا يخليكم لينا ويخليكم البعض يا جدتي
وطلع حط كباية الشاي علي الكمدين وخلع الجلابيه وجاي يقعد علي السرير شاف شريط البرشام رفعه ف ايده بستغراب وتصدم ابتسامته اختفت وقلبه دق بعنف
ليل بخوف وهو بيهز راسه بعدم تصديق
لاه لاه اكيد انا غلطان ولا اختلف عليا الامر …. .. كييف ….. كيف يعني هكدب عنيا يعني هكدب شهادتي عشان محرجش رووحي ليه يا مسك لييييه
وقرب من الباب بغضب وصوت عالي : يا مسسسسسك مسسسسك تعاااالي عااايزك
مسك طلعت تحرى يخضه وخوف من صوته العاالي، وقريت من مسك طلعت تجري بخضه وخوف من صوته العاالي وقربت من الاوضة و ليل خدها من حجبها ورزع الباب وراه
مسك بخوف : ف ايه يا ليل
ليل بغضب : اايه ده
مسك عنيها برقت و اتصدمت من شريط البرشام والاغرب انه
نصه فاضي وبتوتر وخوف
ده.. ده انا … ككنت هقولك اهدي بس وسمعني .
ليل بغضب اعمي بعد ما تأكد انه يخصها
: اكتمييي خااالص سامعههه اكتممممي هتجوليلي ااايه هااااا هتجولي ايييه معلشي مش عايزة اجيب منك عيال عشان انت متستهلش تكووون اب… ليه ليبيه عملت ليكم اليه عشان تحرمووني من اكثر حاجه هتمنها من الدنيا ليه عملتي زيها ليييييه وانتي كنتي شايفه بعينك وشاهده علي جهرررتي
مسك بصوت عالي : انا مقهر تكششش مهقرتكش ومتقرنييش بحد انا مش زيهاااا انت فاهههم
ليل ضربها بالقلم علي وشها وصرخ في وشها بقهر اكبر : انتييي
اووووسخ منها … منكم لله منكمم لله مش هسا امحك ابدا مسك
…… لما انتي مش عايزه مني عيال نمتي جدامي و فتحتي رجلك لييييه… اجولك انا لييه.. عشان انتي ووسخه وكنتي عايزني لاجل شهوتك وبس
مسك كانت وقفه مصدمه من القلم ومن كلام ليل بلع ريقه وبصلها بغضب اعمي وكمل
: وظن انا عداني العيب وجزح ….. اشبعت رغبتك وبزياده يا بت عمي ……. انتي طا الج…..
مسك صرخت بصدمه وهي بتقرب منه : لاااا… لا يا ليل اسمعني ارجووك لياااااال ليل زقها بعنف وخد جلابيته وفتح باب الاوضه ونزل يجري لقاه جده والرجاله وقفين مستغربين من صوته العااليي سابهم وخرج وهو جده بينادي عليه ومردش عليه لاول مره في حياته
صالح بخووف : وراه اخوك يا طااهر بسرعه متسبهوش طاهر طلع يجري بخوف وراه ليل ووقفه وهو بيفتح العربيه
: استنيي يا ليل متسوجش وانت اكده ليل بغضب ذقه وهو بيقول سيبني في حاالي يا طاهر
طاهر رجع مسكه : لاه مش هسيبك جولي بس انت عايز ترووح وين وانا هوصلك.. امانه يا خوي عشان خاطري ماتسوج لحالك وانت كده
ليل كان حاسس ان البيت بيضيق عليه اوما براسه وراح فتح
الباب الثاني وطاهر قعد علي كرسي السواقه وطلع بيه .
طاهر : عاایز تروح وین
ليل بضيق : اطلع علي شرج البحر
طاهر بقلق : هتعمل ايه هناك ف الخلاه ده والبيت هناك جديم
وميتجعدش فيه .
لیل بنزعاج : هم يا طاهر من سكاات وعظيم بيمين لو حد عرف مطرحي انت حر
طلع طاهر بليل على البيت الصغير اللي في شرق البحر
اما في البيت الحريم طلعت تجري علي الي صوت صريخ مسك وبكاها اللي وصلهم لهم تحت
جوليا حضنتها : ايه بس بس اهدي حصل ايه
مسك ببكاء : طلقني طلقنيي ليل سبني ومشي انا عايزه ليلي يا ماما مش هقدر اعيش من غيره
الحريم شهقت بعنف وفي الي ضرب علي صدره وفي الي حط ايده علي فمه بصدمه
وطلع محمود وهو ماسك الحجه صفاء ووراهم الجد
صالح بقلق : ايه اللى حصول اهنه حد يفهمني
مسك جريت علي حضنه وشهقت بقهر
: جدو ارجوك خلي ليل ميسبنيش والله مش هقدر صدقني
ام ليل بحزن : ايه اللي حصول بس يا بتي دا كان طالع زي الفل وهيضحك طلجك ليه بس
صالح بصدمه : اااايه طلجك كيييف
صفاء خبطت علي وشها : يا مررري يا مرري عليكم عين وصاا ابتكم يا حبة عينييي
صالح بعصبيه : اكتمي يا صفاء هتولولي ليه خلينا نفهم لول
مسك ببكاء هستيري : جدو عشان خاطري اتصل عليه.. نزل وهو متعصب انا خاايفه عليه عشان خاطري
صالح بحزن ربت ع راسها : اهدي يا جلب جدك من جوه حاضر
نعرف بس اللي حصل …… يلا كلوا براا عاايز مسك وحديها . الجميع انسحبوا بهدوء وصالح خد مسك وقعدها ع الكنبه وهو بيمسح وشها
صالح بهدوء : هاا جوليلي حصل ايه يا بتي وصلكم لكده
مسك بشهقه بسيطه وهي ببتص لتحت بخجل وندم : انا .. انا
غلطانه كان لازم اعرفه من الاول بس خوفت يزعل عشان كده حبيت عليه
صالح بخوف : استر يا رب حصل ايه يا مسك انطجي
مسك بحزن : انا كنت جايبه منع حمل عشان عشان كنت خايفه من المسؤليه وكنت خايفه علي حاجات تفهه بس بس هو لما قالي انه نفسه في بنوته شبهي انا بطلتوا والله وحياتك يجدو خدت
وحده بس ونسيت ارمي الشريط …. انا اصلا من البدايه كنت ناويه اقوله من اول يوم بس لما قررت مخدوش تاني محبتش
از عجه بحاجه زي دي
صالح غمض عنيه بقهر : هاا وبعدين
مسك ودموعها اتجمعت ف عيونها تاني : والله يا جدو حبيته اكثر من روحي وكنت عايزه اسعده بكل الطروق .. بس هو شاف شريط البرشام والغريب انه كان فاضي نصه مش عارفه ازاي والله كنت وخده وحده بس وبطلت
صالح وهو بيربت علي راسها بحنان : امسحي دموعك يا مسك نارهم هتكوي جلبي وبعدين كملي يا جلب چدك
مسك اومأت وبصوابع بتترعش وعصاب وحيل مهدود : شاف
الشريط وفكرني باخد منع الحمل
وقالي ليه كده انا مستهلش اكون اب… وشبهني بيها يا جدو قالي اني اوسخ منها وقالي كلام يوجع انا زعلانه منه اوي يا جدو بس كمان عذراه عشان عارفه قد ايه الموضوع دا حساس بنسباله وعارفه انه اتقهر … انا عارفه ليل ميقصدش يجرحني او يوجع قلبي بس هو … وشهقت بوجع .. بس هو كان موجوع والقهر باين ف عنيه لما فكرني مش عايزة اخلف منه يا جدو
وحطت ايدها علي قلبها وعيطت بصوت عالي وكأن من القلب للقلب رسول وحسه بوجع قلبه
: ااااااه يا جدو قلبي وجعني اووي عليه انا حسه بيه وبوجعه صدقني والله … ونبيي ي جدو اعمل حاااجه انا تعبااانه وحياتك بحبه ونفسي اجيب ليه بيبي يفرح قلبه المشتااق والله صدقني .. انا مكنتش اقصد كل اللي حصل
صالح بحزن : اهدي طيب وغلاوة ليل في جلبك كفاايه جلبك
هيفرفر من البكي يا بت الكلببب كان مستخبيلنا وين ده كله
بس يا ربييي
مسك اومأت وهي بتمسح دموعها
حااضر خلاص انا كويسه اهو .. بس شوف ليل فين وحياتي
عندك يا جدو وطمني عليه
صالح بهدوء وتفكير
متخفيش طاهر طلع معااه وشوية وهنرن عليهم نشوفوا راح وين…. بس صحيح مين فضي البرشام من الشريط وانتي هتجولي انك مخديتش غير واحده بس
مسك حطت ايدها ف شعرها وهي بصه ف الارض
: مش عارفه مش عاارفه يا جدو ده الي حصل صدقني بس مش مهم دا دلوقتي انا المهم عندي ليل
صالح وقف : خير خير انشالله تعالي معاايا تحت يلاا متجعديش وحديكي يلاا
مسك اومأت وعدلت حجابها ونزلت مع جدها وهي تحت دراعه
صالح بخفوت وهما نزلين
: بصي يا بتي سرك انتي وجوزك ميطلعش برا اوضتكم اللي يسألك تجولي مفيش كان مضايج وانشالله خير الواحده و چوزها يكلوا بعض وبرا اوضتهم يضحكوا ويتبسموا عشان میشمتوش حد فيهم فهماني يمسك
مسك اومأت : فاهمه يا جدو … بس تطمن عليه بس الاول و الباقي سهل
صالح ابتسم : ده انتي طلعتي واجعه خاالص يا بت الكلب متخفيش هيچي و هتجرصي ودنه كمان عشان میکررهاش تاني فاهمه
مسك ابتسمت بحزن : انا بس اطمن عليه وبعدين هتشوف انا هعمل ايه
صالح بضحكه : يلا ابن حلال ويستاهل .
عند طاهر وصل ليل عند البيت الي شرق البحر بيت حجري قديم وسط الزرع خالي ومفهوش روح ليل نزل بهدوء وقعد قدام البحر بشرود وطاهر قعد جمبيه بصمت وفضلوا قعدين ساعه لحد ما طاهر كسر الهدوء
طاهر بهدوء : وبعدين يا ولد ابوي هتفضل ساكت كده كتير وهتشد في شعرك كيف المجانين احكيلي فضفض لي يمكن اجدر افيدك
ليل بقهر : محدش هيجدر يفيدني يا طاهر چرحي كبير ومحدش يجدر يدويه …. چرح الحبيب اصعب وامر جرح يا طاهر … وكأني مش مكتوب لي الفرحه
وخد نفس وهو بيستغفر
: الحمد لله على كل حال اذا احب الله عبدا ابتلاه وله ف ذلك حكم
طاهر : ربنا يعينك علي ما بلاك يا خووي
ليل اوماً وبص قدامه بحزن وقهر و وفي باله
: ليه يا مسك ليه … انا جليل في نظرك لدرجه دي مش عايزة تجيبي مني عيال … الشريط مصفوف نصه وبتجولي هفهمك طب هتفهمني
ایه اخخخ یا وجع جلبي منك يا مسك … ليه يا مسك كسرتي جلبي كنتي جولتيلي حته كانت هتبجا اهون من انك تخديها ف الدري كنت هوافج والله وجول عيله وعايزه تفرح بشبابها ونفرح مع بعضينا كاام يووم لكن تخديه من وراي معني ذلك مش عايزة تجيبي عيال مني واصل… زفر بخنقه وكمل …. اااخ يارب عملت ايه ف دنيتي عشان يحصل معاي اكده وحده كانت
هتموتهم واحد وراه التاني والتانيه حتي مادتهم فرصه يتخلجوا چواها … يااااااه انا وحش جوي اكده في نظرهم…. طب العيب فيهم ولا العيب فيا ولا العيب ف مين بس ي ربي .
انتهد بتعب وهم بس ابتسم براحه وهو بيبص للسما المغيمه لما سمع صوت اذان المغرب جاي من بعيد اتنفس براحه لانه كان منتظرها عشان يهدي بيه قلبه اللي عالم انه اول ما يلاقي ربه هيهدي تماما كما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
يا بلال، أقِمِ الصَّلاةَ، أرحنا بها».
) بلال كان هو المؤذن في الوقت دا وكان الرسول صلى الله
عليه وسلم كل ما يكون مخنوق او زعلان كان يقول لبلال ارحنا
بها يا بلال )
قام ليل قرب اتوضي من ماية البحر ومعاه طاهر وراح طلع من
العربيه وفرش المصليه الي ديما ف عربيته بالعرض وصلي
بأخوه امام
طاهر بابتسامه : حرماً
ليل بهدوء وهو باصص ف الارض
: جمعناً .. يلا جوم روح لجماعتك انا عايز اجعد شوية لحاالي
طاهر وهو بيبص حوليه : وهتجعد هنا ولا في وكل ولا شرب والبيت كله تراب ومجفول من زمان .
ليل : لاه البيت زين وانا كنت سواعي هاجي اجعد فيه….. وفيه فرش.. وتلاچه وكل حاجه متجلجش علي يلا هم .
طاهر : طب هوصل علي اول البلد اجيبلك شوية طلبات تخليهم عندك لحد ما ربنا يصلح الحال ويهديك وترجع لبيتك ومطرحك .. ومرتك
ليل اوماً بهدوء وقام وقف وطاهر خد عربية ليل وراح يجيب له شوية حاجات …
ليل راح نحية البيت وطلع سلسة المفاتيح من جيبه الي فيها كل المفاتيح الخاصه بيه .. وفتح الباب ودخل وهو بيسمي ويسلم على سكان البيت لانه مهجور بقاله شوية
روى البخاري في “الأدب المفرد” عن ابن عمر رضي الله عنهما
قال : إذا دخل البيت غير المسكون فليقل: السلام علينا وعلى
عباد الله الصالحين..قعد علي كنبة معموله من الاسمنت ومفروشه بمفرش كتان بعد ما فتح الشبابيك تغير ريحة البيت …
قعد بهم وهو بيفكر بعد ما هدي تماما وعقله رجعله وفتكر نظرات مسك المصدومه من كلامه القاسي وبص على اديه اللي
بتترعش لما افتكر انه ضربها بيها
فرت منه دمعه وهو بيحكي مع نفسه
جسیت : ليه يا مسك… ليه دا انا كنت واعدك عمري ما أمد يدي عليكي تاني ليه تخليني اوجعك أكده وتوجع على وجعك . عليكي بالكلام انا عارف بسبب جهرة جلبي منك… جلبي اللي عشجك ومتوجعشغير منك انتي بذات ليه الغدر… دنا كنت بجول في نفسي انك بتحبيني اكثر من امي اللي جبتني ع الدنيا وعمرك ما هتزعليني بجصد… كنت بجول عنك العوض… وفي الاخر تدبحيني إكده بسكينه تلمه ….. فرت دمعه
تانيه وهو بيكمل … رغم عملتك الشينه جلبي وجعني عليكي
ومجسوم نصين.. نص عايز يرجع ياخدك فحضنه ويطيب
بخاطرك… ونص معايزش يشوف وشك تاني.
تنهد بتعب ومسح دموعه وفضل قاعد لحد ما رجع طاهر
ووراه توكتوك عشان يروح فيه ويسيب العربية ل ليل عشان
حب يرجع
خبط عليه وليل وقف بحيل مهدود فتح ليه وخد منه الشنط ومفتاح العربيه وسلم عليه ومشي …
ليل ساب الحاجه ع الكنبة ودخل الاوضه وفتح الطاقه الي فيها ونفض فرش السرير ورما نفسه ع السرير وهو مش قادر يبطل تفكير او مش عارف يقعد من غير مسك ولا ريحتها وضحكتها .
البعد والفراق والاشتياق والحنين كفاية انهم يدمرو البني ادم حقيقي الفراق صعب جدا وغير محتمل
في البيت طاهر روح البيت ولقاهم كلهم مستنين طاهر بتوتر : السلام عليكم
الجد وقف : وعليكم السلام والرحمه وين اخوك ابن الكلب
طاهر رفع ايده : بص يا جدي ده حلفني عايز تعرف هو فين رن عليه انا ماليش صاالح
الجد بعصبيه : كييف ماليكش صاالح
طاهر بخوف : يعني مش هجول
الجد بغضب : والله عال يا طاهر عملتوا رباطيييه علي ماااشي ماااشي يا ليل انا وانت والزمن طوويل يا واكل ناسك
وبص علي حمزة .
رن عليه ي حمززة يلاا
حمزة اوماً وطلع تلفونه وفضل يرن علي ليل وليل ميردش مره وتنين واخر مره لقاه مقفول
حمزة بقلق : رنيت يا جدي كذا مره و مردش وبعدين جفل تلفونه
مسك حطت ايدها علي فمها وعيطت بقهر لانها عايزاه يعرف الحقيقه بعدين يزعلوا من بعض براحتهم وتعقبه على ظلمه ليها وكلامه اللي كان خناجر بيرزعها في قلبها
مسك وقفت وقربة من طاهر وهي بالعافيه ماشيه وشايفه قدمها بسبب الدوخه
ارجوك يا طاهر خدني ليه انا عايزة اتكلم معاه بليي..ز وقبل ما تكمل كلامها ووقعت ف الارض مغمي عليها من كتر العياط والدوخه الي حست بيها والارهاق …
كلهم جريوا عليها يخضه وهما بيصوته ومحمود شالها من الارض
الجد بصوت عالي
البت هتروح مننا يا ولاد الكلب اااااااخ يناري لو طولتك يا ليل يا بهيمه
احمد بقلق : مش وجته يا بووي خلينا نودوها المستوصف يلاا هم یا محمود
وطلع محمود وهو شايل مسك ووراهم چولیا واحمد والجد وكل الرجاله وراهم …
محمود بخوف : خليكي انتي ي جوليا مع البنات متقلقيش هطمنك
وطلعوا بيها علي المستوصف وقاسوا لها الضغط وعملوا لها تحليل دم عشان يعرفوا سبب الاغماء وفوقوها وركبوا لها محلول
الجد مسك ايدها : ااايه يا مسك الليل هتوجفي جلبي من خوفي عليكي ليه بس يا بتي مش أكده اهدي كله هيعدي المهم صحتك
مسك بدموع : سلمتك يا جدو انا كويسه انا بس عايزة ليل
الجد : هجيبه ليكي و لو من تحت طجطيج الارض مهو مش بمزاجه الكلب ده
محمود بحزن : ايه الي حصل بس وصلكم لكده يا مسك انتو
كنتوا زي الفل مع بعض .
احمد بهم : جدر الله وماشاء فعل خير بإذن الله يا خوي … ودخلت الممرضه بعد ما خبطت علي الباب ومعاها التحليلات
الممرضه بابتسامه ودوده : سلام عليكم يا مدام مسك الف سلامه عليكي شد حيلك اما ال وبلاش تضغطي علي نفسك ولا تزعلي ولا تشلي اي حاجه تجيله عشان خاطر الچنین
مسك اتنفضت : ايه جنين
الممرضه ابتسمت : ايوة حضرتك حملك ظهر في تحليل الدم الي خدنا منك بس شكلك حامل في اسبوعين ولا حاجه عشان كده انتي متعرفيش الحمل لسه ف اوله وانتي ارهقتي نفسك شدي حيلك شوية وارتاحي وريحي أعصابك وهنكتبولك علي شويه فيتامينات تنتظمي عليها لحد معاد المتابعه .
الجد بأمل : متوكده يا بتي
الممرضه : اهه والله يا حج تحليل الدم ف يدي اهه والحمل
بيظهر ف تحليل
الدم بعد 15:12 يوم من وجت
التخصيب
الجد بفرحه : ايوه ايوه صوح اديلهم يمكن 17 يوم متجوزين
الله اكبر الله اكبر اللهم ما صلي عليك يا حضرة النبي جربي
جربي خدي الحلاوة
يا وش الخيرر
محمود واحمد حضنه بعض بفرحه ومسك ابتسمت ودموعها
نزله
مسك بلهفه : تعاالي لو سمحتي شيلي المحلول ده انا كوويسه اديني بس التحليل ده وشكرا ليكي
الممرضه : لا شكر علي واجب يا مدام اتفضلي
مسك وقفت وطلعت علي برا بسرعه وهي في ايدها التحليل …
الجد : رايحه فين يا مسك
مسك بجديه واصرار في عنيها
ليا كلام مع ليلكم يا جدو
خرج الجد وهو بيضحك ومعاه اولاده والرجاله شافوا مسك وهي طالع لوحديها وكلهم وقفوا بستغراب
مسك وقفت قدام طاهر بشموخ واصرار : انا مش عايزه اعرف اخوك فين عشان اليمين الي حلفته بس انا عايزة اروح ليه وهتوديني ودلوقتي حاالا بدل ما والله همشي ادور عليه في البلد كلها انت حر
طاهر بتوتر : لاه وعلي ااايه يلا اركبي انا ناجص … ليل يشندل حالي عشان وديتك ليه احسن ما يدبحني بسبب انك اطلعتي ادوري عليه كيف العيل التايه
مسك ابتسمت وهي بتاخد نفسها وركبت في العربيه من وراه وشورة لجداها بفرحه وهو شاور لها بحب
طاهر طلع ع الطريق وهو بيبتسم
: الف مبروك الحمل يتربي في عزكم ان شاء
مسك بابتسامه : الله يبارك فيك يا طاهر عقبال فاديه ان شالله يارب …. احم بس شكلك هتحبي اخوي واعر
مسك بابتسامه حزينه : ايوة بحبه بس هو اناني
طاهر ضحك : ليل اناني والله انتي ظلماه والله وماليكي عليا حلفان انا معرفش ايه الي حصول بس ونبي كان هيتخوت وباين عليه الهم والجهر واعر ربنا يزيح عنكم ويبعد عنكم الشر
مسك اومأت بشرود وبتسمت : يا رب
طاهر : انا كت عايز اشكرك علي وجفتك مع فااديه
مسك بحب : انا معملتش حاجه فاديه جميله ورقيقه هي بس كانت خجوله شوية وانت كويس انك اتفهمت موقفها وستحملتها ربنا يفرحكم.. بس استنى انت عرفت منين اني انا اللي ساعدتها فاديه مقلتليش انها حاكتلك حاجه زي كده
طاهر ابتسم بحب : مش محتاجه فاديه روحي وبفهمها من نظره والتغير اللي حوصل معاها محصلش غير من وجت ما انتي جيتي وكمان انا كنت شايف انكم جريبين من بعض ومتصاحبين .. وربنا يديم محبتكم يارب … ويصلح حالكم
انتي وليل ويفرح جلبكم يارب
مسك بصت للتحليل ف ايدها وبتسمت .. وف بالها هو فرحنا
خلاص شكرا يا رب انك وقفت معايا وونصفتني مش عارفه ادعي ازاي بس ليل قلي انك اقرب ليا من حبل الوريد وعارف الي ف نفسي بجد انا فرحانه علي هديتك الحلوة من كل قلبي انا حاسه انك راضي عني وقبلت توبتي لما هدتني ليل وبعديها حته من ليل بتتكون جوايه بجد شكرا لكرمك وعطفك انت حنون جدا ورؤف بعبادك انا بحبك من كل قلبي يارب …
طاهر : اهو وصلنا البيت الي هناك ده انا همشي عااد وانتو اتصافوا مع بعض
مسك اومات : شكرا يا طاهر تعبتك
ونزلت بلهفه ووقفت قدام الباب خدت نفس ومسحت تعبير الفرحه من علي وشها …
ليل قام من علي السرير وعنيه حمره وعنده صداع مزمن قرب من الباب بهدوء
وطاهر مستني مسك تدخل عشان يمشي والدنيا بدأت تشتي والرعد والبرق اشتغل ف السما والمطر نزل يرخ …
مسك خافت يكون مش موجود وخبطت تاني والباب اتفتح في نفس اللحظه طاهر دور العربيه
مسك اومأت بحزن : لا الوسخه الشرهه الي مش بتفكر غير في شهوتها
ومشيت ..
ليل فتح عنيه بصدمه : مسك
ومسحت وشها من المطر الي اختلط مع دموعها السخنه.
ليل نزل عنيه بقهر : ادخلي من المطر
مسك هزت دماغها برفض : لا مش داخله انا جيت عشان اوضحلك حاجه وما اشيه
وخدت نفسه وكملت .. انا يمكن كنت ف الاول تفهه ومش بفكر غير ف نفسي وشكلي وجسمي ف اني هبقا اغبي ام ومش هقدر اتحمل مسؤلية بيبي
انا مش عارفه كنت بفكر ف ايه بس المهم اني مخدتش منه غير حبايه وحده بس وليلتها انت قولتلي عايز بنوته شبهي وانا بطلته ومخدتش تاني عشانك عشان خطرك وعشان اللهفه الي شوفتها ف عيونك عشان احبيتك من كل قلبي عشان انا روحي بقت فيك ونسيت نفسي وكل مخوفي ومفكرتش غير ف سعادتك وفرحتك بس انت انت ظلمتني الاول بانك مسمعتش ليا وتاني حاجه بضربك
واهانتك ليا اتهمتني ف حبي ليك ودي حاجه
ليل بحزن : مسك اناا
مسك حتط ايدها ع شفيفها : هوووش مش عايزة اسمع منك ولا ف حاجه هتبرر شكك ف حبي انا ممكن اسمحك ع ضربك او اهنتك واقول لحظة غضب ومكنش عارف بيقول ايه بس انك تهين حبي ليك بالطريقه دي انا مش هفوتها ليل بقهر : كفااايه عاادي مسك كلامك هيدبحني
مسك بصوت عالي : وانت كلامك مدبحنيش وانت بتشبهني بيها كلامك مدبحنيش وانت بتهني مقتلتش قلبي وانتي بتقولي انت طااالق بكل سهوله
ليل بخفوت : كنت مش ف عجلي .. ورفع راسه تعالي.. چواه طيب ونتفاهمو …
مسك بقهر : لا مش هدخل انت مش طلقتني وهنتني وسبتني ومشيت وانا قلبي هيطلع ورااك انا عمري ما اغمي عليا اغمي عليا انهارده بسببك وبسبب حزني منك وعليك
ليل بخوف مسك ايدها : ااايه انتي زينه طيب فيكي ااايه
مسك سحبت ايدها : اوعه اناا مش مراتك دلوقتي عشان تلمسني
4 ليل بحزن : مطلجتكيش ده كانت وجت غضب متجعش..
مسك بكبر : وقعت ولا موقعتش بقا كفاايه انك نطقتها ي ليلهم خدي دكتوري كبيري شيخ ي عاقل ي فهما ان التحليل ده وقراء كويس
عشان لو لسه مش مصدق کلااام
ليل خد التحليل وقرائه وهو بيعقد حواجبه وبلع ريقه ورفع عنيه براحه وهي بتلمع بكل احاسيس الدنيا : ح. حاامل
مسك دموعها نزلت : ااه ي ليل حامل
ليل غمض عنيه ودموعه نزلت بقهر بسبب كل الي حصل وعملوا وانه ظلامها وجيه عليها بالكلام رمي عليها يمين ضربها …
رفع عنيها بوجع وخفوت : مسك الليل
مسك قلبها اتنفض من نظراته وهمسه الي كله رجاء ومسحت دموعها وهي بتبلع ريقها : معدش فيه منه ي ليلهم يلاا خليك قاعد ع الاطلال تصبح ع خير
ليل رما التحليل وجري وراها : مسككك ي مسككك وجفييي ي بت اهدددي ي مسككك طب تعاالي وانا هوصلك ي بت الدنيا هتشتي رااايحه وين
2
٦٧ % ١٠:١١١
تصفح –
و طلعت تجري بسرعه وهي حطه ايدها ع قلبه والتانيه ع بطنها
ومسك ايدها ولفها ليله بسرعه
مسك رفعة ايدها وفضلت تضرب فيها : اوعه ابعد عني سبنييي ي زفتت انا مش عا ايزاك مش انت بعدت عني وسبتني اوووع سبني عاايزه امشي سبنييي سبنيييي بقوووولك وهي لسه بتضرب ع صدره وكتافه ومش بعيد تكون لطشته كام قلم ونزله تلسع فيه وهو سيبها ومش بيرد عليها
ليل بهدوء : خلصتي
مسك بقهر : ااااااه منككك اوووعه بقولك
ليل شالها : خلاااص عاادي تعااالي
ومسك شغاله تلطيش فيه : نزلني انا مش مراتك اووعه ي ليل ابعد عنييي
ليل نزلها في صالة البيت : مش مرتي كيف ي مخوته انتي وانا
جولتلك موجعتش ولو طلجتك ف انا رديتك خلاص حلو اكده 2
مسك حطت ايدها ف وسطها : لا مش حلو يلاا بقا سبني امشي ااه مانا مش ع مزااجك
ليل بهدوء : حاضر الي تعوزيه المطرة توجف وهروحك الي انتي عايزه بس بكفايه عشانك خااطر متتعبيش
مسك بحزن : وي تاره خاايف عليا ولا ع البيبي
ليل قرب منها : خاايف عليكم انتو الاتنين بس لو هختار حد بينكم ف انا هختارك انتي ي مسكي ولو هختارك انتي ولا روحي ف انا هبديكي ع روحي وعيوني وجلبي كلي فداكي ي مسك الليل
مسك ابتسمت بسخريه : ااه اسمع كلامك اصدقك مش بالكلام ي عيوني
ليل قرب منها اكثر وبخفوت : سامحيني حطيلي العذر جولي غصب عنه كان مجهور جولي مکنش شايف جدامه من الغضب جولي
هيحبني اكثر من روحه الي اتحرجت
بعد ما مد يدو عليا وجلبه اتخلع من الحزن بسبب دموعي جولي تور وغضبه وحش ومش هيشوف جدامه ف للحظة غضبه
مسك كتمت غصتها وببرود : عاایزه اروح
ليل عض شفته بقهر وبحزن : حااضري مسك الليل من عيووني الدنيا هتشتي برا لما تهدي هروحك
وسبها وراح نحية المطبخ وطلع منقد النار وخشب متخزن ع جمب وحطهم ف نص الصاله وحط الخشب وهو بيولعه بولاعة مسك
مسك : انت واخد ولعتي ليه
ليل كتم ضحكته : اتكسفي بس بلا ولعتك جربتي تبجي ام ورفع عنيه بنظرة كلها حب .. وبعدين انت كلك بجيتي ملكي چت ع ولعتك وغمز لها
مسك بصتله برفعة حاجب : اه معلشي
ليل قرب منها : اجلعي هدومك
مسك رجعت لوراه : ابعد عني ي ليل
لیل قرب منها اكثر لحد ما زنقها ف الحيطه ومسك غمضت عنيها وترعشت من قربه
ليل بخفوت : اجلعي هدومك ي جلب ليل عشان تنشف و متخديش برد
مسك فتحت عنيها بصدمه : لا متقلقش انا مش بردانه اوعي
بقا
ليل حط ايده ع وسطها وبطنها : لاه ابني بردان وحط وشه ف رقبتها وبغصه .. سامحينيي ي مسك اعذر ذلتي وعتبريه اخر مره ي جلب ليلك وهواه وربي كنت هتخوت لما شوفت شريط البرشام سامحيني ي مسك حتي لاجل ولدنا الي هيكبر جواكي ي مسكي سامحيني حجك عليا ليلك غبي وراجع ليكي ندما ان
هتردیه خاایب
مسك رفعة عيونها وبلعت غصتها وو
ليل حط ايده علي وسطها وبطنها : لاه ابني بردان وحط وشه ف رقبتها وبغصه .. سامحينيي يا مسك اعذر ذلتي وعتبريه اخر مره يا جلب ليلك وهواه وربي كنت هتخوت لما شوفت شريط البرشام سامحيني يا مسك حتي لاجل ولدنا الي هيكبر چواك يا مسكي سامحيني حجك عليا ليلك غبي وراجع ليكي ندما ان هترديه
مسك رفعت عيونها وبلعت غصتها وبعدت عنه بهدوء
: انا عايزه امشي يا ليل لو سمحت…
ليل بعد عنها بحزن : حاضر ي مسك الي انتي عايزاه خلاجاتك ينشفو والمطر يوجف وهروحك
مسك أومأت برأسها وقعدت ع الكنبه ليل دخل المطبخ طلع عصير من اللي جايبه طاهر وطلع معجنات من الي جيبه وخرج تاني وقرب من مسك اللي ودت وشها الناحيه التانيه لما مدلها علبة العصير
: بلاش عند عشان خاطر اللي ف بطنك
: لا مش عايزه منك حاجه وفر اهتمامك لنفسك مش لوحده وسخه زيي
ليل نزل علي ركبه على الأرض قدام مسك وحط العصير جانبها ومسك اديها الاتنين وباسهم وبصلها بندم وحب
: حجك علي والله ما كان جصدي كت زلة لسان … ميبجاش جلبك اسود عاد
مسك سحبت اديها من اديه ورجعت بصت الناحيه التانيه وصدرها طالع نازل بسبب منعها لبكاها
ليل لما لقها هتدخل في نوبة بكاء مرضيش يضغط عليها اكثر وقام وقف وهو بيقول
: طب بلاش تجعدي بعيد أكده عشانك متبرديش خلاجاتك مبلولة جربي من النار
مسك كان جسمها بيترعش من البرد وهدومها المبلله مزوده الطين بله …. وللحظه فكرت انه مش وقت مكابره عشان خاطر اللي في بطنها لو هي تعبت وخدت برد اكيد هيأثر عليه هو كمان.. عشان كده قامت قربت من النار اللي كان قاعد قدمها ليل … و بصتله بخبث وحبت تزود عليه العيار وراحت وقفت قدامه وبدأت تقلع هدومها ببطئ شديد.. وابتسمت من جوها
لما سمعت صوت نفسه اللي بدأ يعلي
اما ليل فا كان في دنيا تانيه بسبب جسمه اللي بدأ يسخن اول ما بدأت ترفع فستانها ببطء وجسمها بيظهر قدامه حته حته كان بيكلها بعنيه لحد ما خلصت وقلعت الفستان والحجاب وفضلت بس بالاندر والبراه.. وقعدت قدامه في وضعيه جننته اكثر كانت تانيه ركبها ومقرباهم على صدرها ولفه اديها حوليهم الوضعيه دي كانت مخليه مؤخرتها ظاهره لليل بوضوح… بلع ريقه بصعوبه وقام في ثانيه قبل ما يفقد اعصابه اكثر ودخل جوه وفضل يغسل وشه كذه مره بعدين دخل الاوضه وجاب المفرش اللي على السرير وطبقه نصين وخرج وقرب من مسك و حطها عليها وغطها كلها
وهي مصدقت وفضلت تضمها علي نفسها اكثر لأنها كانت بتترعش من البرد
ليل خلع الجلابيه الي اتبلت وهو بيجري وراها
وقعد بالسروال بس قدمها والاتنين ساكتين وكل واحد جواه
الف كلمه وكلمه ويبانوا من برا هاديين بس جوه كل واحد فيهم
نار قايده بسبب الفراق … وبعدهم عن بعض ودي اول مره
تحصل من ساعت ما اجتمعه قطع الهدوء دا مسك لما رفعت
عنيها ليه اللي كانت كلها دموع وقالت
انت بجد يا ليل شايف حبي ليك مجرد شهوه
بصلها ليل بعشق وهز راسه بالرفض
: لاه.. عارف انك بتعشجيني زي ما انا عاشجك
: ولما انت عارف كده ليه قولتلي كده
ليل بصلها وعنيه ف عنيها وهي قعده قدامه مش ظاهر غير وشها
في جمله حجيجيه جوي يا مسك بتجول على جد الحب بيكون الزعل وانا متجهرتش أكده لما عرفت ان رشا بتسجط عيالي جد ما اتجهرت لما عرفت ان مسك حياتي معيزاش تخلف مني .. جلبي اتجسم نصين لما وصلت للنجطه دي وعجلي هملني وشطاني ركبني وخلاني جرحت اکثر واحده هبحها في حياتي كلها بس دا كله عشان عاشجك يا مسك عاشج التراب اللي بتخطي عليه انتي بذات عمري ما توقع منك الغدر… طب تعرفي اني الأول كدبت نفسي اول ما شوفت الشريط.. كدبت عيوني.. وكدبت شهادتي.. كدبت كل حاجه الا انتي … ولاخر لحظه كان نفسي يطلع مش بتاعك بس لما فهمت من كلامك و نظراتك انه بتاعك سكين واتغرزت في جلبى…. اللي كان واجف جدامك وبيصرخ في وشك وبيجرحك بالكلام دا مش ليل حبيبك دا ليل اللي كان زي الدبيحه اللي لسه
منحوره وبتتخبط يمين وشمال
: طب ازاي بتحبني كده وقدرت تتخلي عني بسهوله …. من اول مطب كده يوجهنا تتخلي عني .. طب انا اثق فيك ازاي بعد كده… انت كده هتخليني دايما خايفه وعلى أعصابي اني اعمل حاجه تزعلك بقصد ولا بدون قصد تروح مطلقني وتبعد عني بكل سهوله كده
و : والله ما ساهله ولا حاجه زي ما انتي ما فكره… دا انا حسيت اني روحي طلعت مني بعد ما نطجتها .. وصدجيني يا مسك لو كانت الظروف غير انا عمري ما كان دا هيبجا رد فعلي انتي كنتي شاهده على جهرتي في الموضوع دا … والله لو كان الوضع غير كنت سمعتك بهداوه وحطتلك الف عذر وكان ليمكن كانت هتطلع مني الكلمه دي اللي ياريت لساني كان اتشل ولا نطجها … وغلاوتك عندي يا مسكي عمرها ما هتخرج من خشمي تاني ولو على موتي
: بعد الشر عنك
قالتها وهي بتمسح دموعها وكانت رايحه تقوم لما حست نفسها
بدأت تضعف مسكها ليل وحاوط
وشها بكفوفه
: بعدك عني هو الشر بحد ذاته يا مسك… خلاص بجا يا روحي
حجك علي بزيداكي بعد
: شيل ايدك اللي ضربتني من عليا يا ليل قالتها مسك وهي بتبعد وشها عن اديه اللي كانت محوطها
: تتحرج اليد اللي اتمدت عليكي يا مسك
بصتله مسك بسخريه و استهزاء بكلامه لكن سرعان ما اتبدلت ملامحها للخوف والهلع لما لقيت ليل فعلا حط ايده اللي ضربها بيها في النار
: لللليل … انت بعمل ايه انت اتجننت
قالتها وهي بتشده وهو مصمم يخلي ايده في النار… مسك سحبته جامد وهي بتبكي بحرقه
خلااااص خلااااص عشان خاطري مسمحاك… مسمحاك والله خلااااص… ابعد عن النار عشان خااااطري
ليل حضنها جامد لما شاف انهيارها وخوفها عليه
: سامحتيني ي مسكك مسك خرجت من حضنه ومسكت ايده وهي بتتحسسها بآلم وخوف عليه
انت كويس… ايدك بتحرقك صح … وريني كده
ليل وهو بيحسس على شعرها بحب
: متجلجيش.. انا زين.. حرج جلبي عليك كان
اوعر من حرج يدي
مسك بصتله بحب وترمت في حضنه
اوعي تعمل كده تانيي ارجوك انا مستحملش اشوفك بتتوجع
يعني مسمحاني يا جلبي
مسمحاك يا روحي
ليل ضحك بقوة وهو بيحضنها اكثر وخد المفرش حطه ع ضهرو وقعد مسك بين رجليه وضمها ليه بكل قوته وهو
محوطها بحنان …
ليل بهمس وهو حاسس بضهرها العريان ع صدره : هعشجك ي
مسك الليل وماليش غيرك ف الدنيا دي كلها هحبك اكثر من روحي ي كوكو اممممم زمجر وهو بيضمها ليه اكثر ودفن وجه في رقبتها وشعرها
من وراه .. بحبكك ي مسكي
مسك ابتسمت بفرحه وحطت كفها ع كف ايده الي محاوط
بطنها برقه …مسك بخفوت : انا سمحتك من ساعت ما دخلت معاك اصلاي ليلهم
3 ليل ضحك برجوله : دلوجتي ليلهم تبجي لسه مجموعه
١٠:٥٠١٦٣
0
تصفح –
مسك بخفوت : فرحان ي ليل عشان انا حامل
ليل بغصه : ي بوووووي ده انا لحد دلوجتي مش مستوعب مسكي الصغننه الي كانت هتتعلج في جلابيتي عشانك اشيلها حامل مني وشيله ولدي ف بطنها اخخخخ مسك روحي وحيااتي هتخلف لي العيل الي طول عمري هتمنااه كون ان ربنا حجيج لي امنيتي شئ وان العيل منك شئ تاني خالص ي مسك الليل وهواه
مسك حست بدموعه نزله ع رقبتها ولفت ليه بسرعه ومسحت دموعه : بس ي ليلي عشان خطري
ليل بصلها بعشق خالص : هتحبيني ي مسك ومسامحاني من كل جلبك
وقرب من شفايفها وهو بيضمها ليه اكثر ومسك اتعلقت ف رقبته وايده بتفك البرا وهو فارد كفوفه ع جسمها وبيتحسسها بعدم تصديق وشهوة وحب وكل احاسيس الدنيا
مسك بخفوت : ليل اوعه
ليل ضحك : اوعه ايه بس انا لما صدجت وهو بيشلها بيتجه بيها ناحية السرير مسك وهي بتضحك
وخدني على فين نزلني
: انزلك ايه بس وانتي بجالك نص ساعه جاعد فحضني وانتي عريانه اكده وانا ماسك نفسي عنك بالعافيه بس خلاصك مدام مسمحاني يبجا مبدهاش وبعدين انا لازم اتوكد من رضاكي برضك انا عندي كام كوكو … و عايز ادخل اسلم ع ولدي
مسك فضلت تضحك وترفس في برجليها وتدلع وتتمنع
: لا يا ليلي نزلي .. انت لسه متعاقب.. ومش هتلمسني لمدة أسبوع
ليل بستعطاف
: وهون عليكي انام جنبك وانا مولع أكده والملايكه تفضل تلعن فيكي طول الليل … وبعدين بجولك ايه .. انا مصدقت انكونوا ف بيت لحالنا ومش اي بيت دا مطرح مفهوش صريخ ابن يومين… يعني اعملي ما بدالك يا جتطي
مسك بدلع وضحك
: اذا كان كده ماشي.. ب
ومكملتش الجمله وكان ليل هاجم على شفايفها بكل حب وشتياق ونام بيها ع السرير وداب ف حضنها ودابت ف حضنه وهو بيرضيها بكل قوته
ف البيت الكبير الرجاله دخلت وهما بيزفوا خبر حمل مسك والحريم فرحت من كل قلبها
چولیا بفرحه : طب هي فين دلوقتي
محمود : راحت ل ليل عشان تفرحه
هاجر كانت ف اوضتها وبتتصنت عليهم وحست ان فيه ناار بتغلي جواها من القهر الي حست بيه
وان بنت الخوجيه فلتت منها المره دي …
هاجر بغل وكره غير طبيعي : فلتي مره مش هتفلتي التانيه ي بت الكلب
تاني يوم الصبح بدري لبسة عبايتها وكان فيه كيس ف ايدها وطلعت بيه وهي عايزة تلحق تروح مشورها قبل رجوع ليل ومسك …
صفاء بستغراب : رايحه وين اكده بدري
هاجر اتجهلتها ومردتش عليها وخرجت وعنيها بطق شرار وصلت قدام بيت دجال معروف ف البلد الي جمبيهم بالسحر والاذيه .. بعد ما ليل خرجه من بلدهم هربان بعد ما بلاغ عنه البوليس…
دخلت هاجر عليه وهي بتترعش من منظره وهو لابس عبايه سوده ولافف عمه سوده ع راسه وعنيه عورة ومنظر الاوضه
الي كلها حيوانات متحنطه
وريحتها مقرفه …
الدجال : تعالي ي هاجر
هاجر خافت اکثر : عرفت اسمي من وين
الدجال : انا عرفت كل حاجه من ساعت ما دخلتي جربي
وهاتي
اترهم الي ف يدك
هاجر مدت ليه الكيس وايدها بتترعش وكانت وخده فيه هدوم فيها ريحت مسك وفلانيه ل ليل لما طلعت تفتش ف اوضتهم وشافت شريط منع الحمل
0
هاجر بغل : عايزاهم يكرهو بعض عايزه ليل ي كرها وميطجش
ي بص ف وشها وهي زيه وولدها الي ف بطنها ينزل عايزاه لهم عمل بالاذيه والمرض ولو نفع هجيلك تاني وعمل المحمود والخوجيه بتاعته وليك الي تطلبه وتتمنها وخلعت ست غوايش عراض من ايدها ومدتهم
ليه …
الدجال اوماً بشر خد منها الهدوم وقعد يعزم ويرسم عليها بالدم
بعد ما دبح قطه سودة وخد عروسه محروقه بس دي مش عروسه دي جثت جنين ف شهره التاني او التالت بيستخدمه للتسقيط الام الي معمول لها السحر … وبدأ يلف عليها خيوط ويحضر عليها
وعمل عروستين وعزم عليهم وحده لمسك والتانيه ل ليل عشان كل ما يأذي العريس دي الاذه يترد عليهم ف جسمهم وف الاخر لوثهم بالدم
مد لهاجر جثت الجنين الملفوفه بورق كله طلاسم وسحر وفي كلمات بالمتشقلب بالعجز والكره والمرض : دي خبيها مكان ما هتنام واول ما تدخل ف شهرها التالت العيل هيتخنج بحبلها السري وهينزل تحت منها فطسان
المايه دي ترشيها ع عتبتهم ولو عرفتي ترشيها من جواه مطرحهم تبجي افضل وهستنا منك البشارة
هاجر اومأت بفرحه وشر عمي عيونها كفرت لاجل ما تأذيهم حسبي الله ونعم الوكيل ف كل وحده او واحد استعان بالسحر والشعوذة لاجل يأذي حد ده كاافر ملعون من رحمة ربنا وحلال فيه القتل وقامة الحد عليه ف ميدان عام كمان عشان يبقا عبرة لمن يعتبر ….
روحت هاجر وهي فرحانه ونسيت ان فيه رب كبير مطلع وشايف ودخلت اوضتها ع طول من غير ما تبص ع حد وستنت يقعدو ع الغدا عشان
تطلع ترش المايه وتحط السحر ف اوضتهم
الي هيقولي اذاي وليل شيخ وبيصلي وعارف ربنا
هقوله ان السحر مذكور ف القرآن وان يهود مکه سحرو سید
الخلق واشرفهم نبينا المختار…
طلعت هاجر ع الاوضة تتسحب ورشت المايه ف كل الاوضة وتحت السرير وجت عند ضهر السرير ف رجله من نحية مسك ولزقت العمل بالزق ونزلت
تجري ع تحت …
وفضلت قعد بتهري وتنكت ف نفسيها مستنيه ليل يرجع بمسك
متعرفش ان مولانا دايب ف العسل مع مسكو وفضلوا ع الحال
ده تلت ايام ليل مش بيفرقها ولا مسك بتطلع من حضنه غير وقت الصلاة وبس حتي الاكل ف حضنه ومش بيطلعوا برا البيت غير مرات قليله يتمشوا نحية البحر ساعت الغروب ويهموا ف حلاوت الجو ويرجعوا ع بيتهم الصغنن وكل واحد يشرب من الثاني حلاوة الحب
بعد تلات ايام ف بيت البحر …
ليل بضحك : حد الله ما عايز ارجع بيكي واصل بس ده المفروض هنعملوا ايه جدك خارب الدنيا
عليكي ي ست مسك …
مسك ضحكت : جدو ده حبيب قلبي وحياتي
ليل قرب منها : ولم جدو حبيب قلبي وحياتي انا ابقا ايه چوز امك
مسك ضحكت اکثر : شیخ لیل بقا وقح وقليل ادب
ليل حضنها بحب وهو بيضحك : والله ي خيتي انا صفرع الشمال جمب المفضوح التأب الي الله نص ونص فهد ود عمران الصعيدي
مسك بتسأل : ده مین ده
ليل بضحكه : ده الي دمر لك مستجبلك الفني ي فنانه ااااااااخ ي باااه كل ما افتكر ببجا عايز اطلع بروحك بس ارجع وجول مسك الليل ندمت و تابت وبجت جمر ف الحجاب
مسك ابتسمت بحب : الفضل يرجع ليك ي لولي
مسك ضحكت وهي بتتعلق ف ايده وبتودع البيت بنظرتها الي عاشت فيه لحظات من اجمل للحظات حيا اتهم
ليل طلع بالعربيه ومسك جمبيه وبصوا لبعض وفتكروا اخر مره
ليل طلع بالعربيه ومسك جمبيه وبصوا لبعض وفتكروا اخر مره كانت جمبيه هنا والي عملته
لیل مد ايده ومسك ايدها
وهو مبتسم لها بحب مسك قربة وباست خده ورقبته وليل بيحسس ع رجلها بعشق …
مسك خدت ايده وحطتها ع انوثتها وهي بصاله بجرأه : مش عايز تسلم ع النونو
ليل ضحك وهو بيداعبها : ده انا هسلم ع النونو وام النونو بس
نروح بدل ما نتفضحوا ي خربيت ابوكي ع الطريج الزراعي .. 17
مسك ضحكت بصوت عالي وهي بتسند راسها ع كتفه وليل لسه صوابعه ع رجلها : بحبك ي ليلي
ليل بعشق : بحبك ي جلب ليلك وحياااته ووصلو البيت وصالح اول ما شفهم قام وقف وهو بيبص ل ليل بعصبيه +
صالح : انتي واكل نااسك خدت البت وجولت عدولي وبعدين انت ضربها ليه يا اض لاه ورمي عليها يمين كمانك ي كلب
ليل ضحك : وه وه وه ده ليل معدش و د جلبك ع كده ومسك خدت مطرحو هههههههههههه وبعدين ي جدي ما هي جدامك فرحانه ومبسوطه ومرضيه ومية فل وعشره انا عندي كاام مسك وباس دماغها
صالح بص لمسك بنرفزه : هو ده الي اتفجنا عليه ي مدلوجه ي بت الكلب
مسك حضنته وهي بتضحك وبخفوت : متقلقش قرصة ودنه
وخليته اعترف بغلطه بس مهنش عليا اعذبوا ي جدو بحبه بحبه اوووي
صالح ضحك بحب وفرحه احب اتنين ع قلبه مرتاحين والحب
باين ف عنيهم وفتح ايده التانيه ل ليل وحضنه : ربنا يخليكم ليا وخليكم لبعض ويبارك ف ذريتكم وترزع وتخبط وتملي لي البيت عيال ي ود جلبي روحي ارتاحت وانا شيفكم مبسوطين ي حبايب جلبي …
ليل ومسك بصه لبعض بحب وهما حضنين جدهم وسلموا ع باقي اهل البيت وتعشوا مع بعض
الجد بص لادم وهما ع سفرة العشا : ف حد ف بالك ولا اخلي امك اتدورلك ع عروسه
ادم بص لجده : وه ي جدي انت لسه فاكر
الجد : وانا من امته نسيت حد فيكم ياض ولا غيرت رايك
آدم ضحك : ربنا يخليك لينا لاه مغيرتش بس انا مفيش حد ف دماغي الي امي وعمتي تشوفها مناسبه وحلوة يبجاع بركة الله …
مسك الي كانت قعده جمب عائشه شافت رعشة ايدها وهي
بتضغط بيها ع جلبيتها من تحت التربيزة وبصة ع وشها لقتها بتحاول تكتم دموعها ومش عارفه
مسك وقفت : عن اذنكم شبعت لو شبعتي ي عيوش تعالي نعمل الشاي
عائشة اومأت وهي بصه ف الارض وقامت مع مسك الي دخلت بيها المطبخ واول ما دخلوا خدتها ف حضنها وعائشة فضلت تعيط بحرقه وهي كتمه بكاها ف صدر مسك الي بتربت ع شعرها وضهرها بحنان …
عائشة هديت وبعدت عن مسك وغسلت وشها ع الحوض مره واتنين
مسك بهدوء : احسن دلوقتي
عائشة اومأت بصمت
مسك : انا مش هضغط عليكي ولا اقولك احكيلي بس وقت ما تحبي تتكلمي عن ادم انا موجوده
عائشة رفعة عنيها بصدمه ومسك ابتسمت لها و وقفت تعمل
الشاي …وعائشة فضلت وقفه جمبيها بشرود ونسحبة بهدوء وطلعت
اوضتها …
مسك خدت الشاي وطلعت قدمته ليهم والبنات بتلم ف السفرة
قعدو شوية بعدين ليل استأذنهم وخد مسك وطلع اوضتهم و اول ما دخلو الاوضه وو…..
دخلوا الاوضه وهما مبسوطين ولكن مجرد ما رجليهم خطت عتبة الباب وجههم اتبدلت ليل شم ريحه غریبه قبضت قلبه من غير ما يعرف السبب
ليل عقد حوجبه : ايه الريحه دي
مسك رفعت كتافها : مش عارفة انت شامم ايه يمكن بس عشان الاوضة مقفوله بقالها تقريبا اربع ايام
ليل راح عند البلكونه بخنقه غريبه صبته فجأه و فتحها وفتح
الشباك
مسك و دخلت الحمام طلعت جردل وحطت فيه منظفات ومعطر ومسحت وهي وقفه وليل فضل وقف في البلكونه
و مسك بعد ما خلصت دخلت خدت شور وبعد ما خلصت قعدت علي السرير وهي حسه بخنقه غريبه متعرفش سببها .
بصت على بالكونه وندهت : ليل بتعمل ايه عندك
ليل التف ليها وبتسم وقرب منها : اديني يا مسكي جاي واول ما ابدي يقرب منها حس فجأة بصداع شديد
في نفس الوقت كان الدجال ماسك دمية ليل وعمال يعزم عليهم اول ما عرف انهم دخلوا الاوضة وبدأ يشتغل وهو
بيمسك دبوس وبيحطه ف راس الدميه الملوثة بالدم .
ليل قاوم الوجع وقرب من مسك وخدها في حضنه وهو حاسس فيه كتمه في صدره
مسك بقرف بعدت عنه وهي بتحط اديها على منخرها : ليل في ريحه وحشه قوم استحمي
ليل بصلها بستغراب وشم نفسه : تجصدي ايه يعني مسك بخنقه : مش عارفه ابعد عن لو سمحت…. وجريت علي الحمام جابت كل الي في بطنها
ليل وقف قدام باب الحمام وهو مصدوم من اللي حصل دا : ايه جرفاانه مني دلوجتي يا مسك
مسك بتعب : ابعد عني يا ليل انا مخنوقه وحسه بصداع هيموتني وحاجه بتلف علي رقبتي او وعه انا هروح اناام
ليل اوماً بغضب وسبها ونزل علي تحت وسمع جده بيقراء قرآن كا المعتاد ورد قبل النوم
الي ليل بطل يقرائه بقاله تلت ايام الي فاتت وبطل يقراء الاذكار ويحصن نفسه اتلهي في مسك وحملها وعاش معاها كل
للحظة ويدوب كانوا بيصلوا بس ووقع السحر عليهم اول ما دخلوا الاوضة لانه نسي يحصن نفسه
ليل سمع جده وتخنق وطلع برا علي الدكه جمب الشباب .
ليل بغضب : اعملي كبااية شاي تجيله يا سند حاسس نفوخي هيتفرتك
حمزة مد كباية الشاي الي في ايده : مالك بس صلي علي النبي
لیل بخنقه : ماليش يا حمزة اشرب انت سند هيعمل
حمزة : لا فيك.. روج بس اكده ايه اللي حصول
ليل بنزعاج : الهانم جرفانه مني جعدت جمبيها هتجولي جوم استحمي ريحتك وحشه
حمزة ضحك بصوت عالي : ده هرمونات بعيد عنك اسألني انا دا حنان طلعت عيني في الموضوع ده.. وبعدين انت معرفش انا المرا ممكن يجيها الوحم وتجرف من ريحة جوزها ابجا غير
برفانك ومتزعلش نفسك يا عم بسيطه مش مستاهله كل
العصبيه دي
ليل بنرفزة : انت هتخوتني يا حمزة انت كمان وحم ايه من الشهر الاول ده لسه كمانك مكملتهوش
حمزة : ياعم من وحده لوحده هتختلف وانت ومرتك نيتايه متستحملش
ليل بصله بغضب وغيره : ايه ياااا حمزة مالك ما نظبط مرة ملونه ومره نيتايه في الايه متعجل كلامك يا عم
حمزة بحزن وستغراب من أنفعاله : وه يا ليل مالك… وانا هبص علي بت خالي سيبك من دي هبص علي مرت اخوي وانا لو بتكلم فا نيتي سليمه وربنا الوكيل
ليل بلع ريقه بخنقه وربت على كتفه معلهشي يا حمزة مخنوج شوية
اما عند مسك اول ما ليل نزل حطت راسها علي المخده وراحت في النوم
وحست انها مشيه ف نفق مظلم وفيه مايه ريحتها وحشه وفي صوت بكاء وعويل جاي من اخر النفق فضلت ماشيه لحد ما وصلت لصاحب الصوت وهي خيفهوبتترعش… شافت ليل قاعد علي ركبه وموطي دماغه وعمال يبكي بصوت غریب حطت ايدها علي كتفه
واول ما لف ليها شافت وشه كان يشع ويخوف كان متشوه وعلي ايده جثت جنين محروقه بيمده ليها
مسك شافت منظرهم وفاقت من الكبوس علي صرخه وحده وعماله تصرخ صراخ متواصل مرعوب مفيش انقطاع وحطه
ايدها ع وشها …
كل اللي ف البيت جريوا عليها وليل هب واقف والنار اليي في الدمسه مسكة في جلابيته خلعها وطلع يجري عليها ووراه الرجاله ولقاه جده بيتسند وطلع ليها بسرعه عدا ووصل للاوضة
مسكها من ايدها بصوت عالي : بس بس اهدددي اهدي ف ااايهه مااالك بس
مسك وقفت جريت منه بخوف وهلع
: ابعدد عنييي ابعد عنيييي.. اااااه انااا خااايفه خااايفه وجريت علي جدها اول ما دخل الاوضه
الحقنيي يا جدددو الحقني قلبي هيقف من الخوف ارجوووك
جدها حضنها بخوف وليل وقف مصدوم خافت منه وستخبت في جده : مااالك يا مسك ما الك بس اهدي يا جلب جدك اهدي
مسك وجسمها بيترعش : كبووس كبووس مرعب اووي يا جدو جدها حضنها اكثر بسبب رجفة جسمها والحريم اتلموا ف اوضتهم وامها خدتها في حضنها وحاولوا يهدوها لحد ما نامت علي رجل عائشة وليل واقف لحد دلوقتي مكانه مصدوم من كل اللي حصل
الجد خبط كف على كف ونزل وهو بيستغفر وليل عدل مسك من علي رجل عائشه وغطاها كويس وكلهم استأذنوا وخرجوا
ليل قعد جمبيها ع السرير وهو لسه الخنقه مسكاه وفضل يبصلها بنظرات غريبه ولأول مره في حياته يحس انه انه مش طايق مسك …. وقف من جمبها وخد بعضه وطلع وقف في البلكونه وهو بيزفر بخنقه لحد اذان الفجر …
الجد شافه في البلكونه وهو طالع ومعاه الشبابالجد شافه في البلكونه وهو طالع ومعاه الشباب : اومال ايه يا شيخ ليل الفجر اذان وانت لسه واجف مكانك
ليل بضيق حط ايده علي صدره ومش شايف بسبب الصداع الي بيطرق ف دماغه : چاي وراكم اسبجني يا جدي داخل اتوضي وهحصلكم
واول ما دخل الاوضة حس انها بضيق وتكتم عليه قعد علي الكنبه ومحسش بنفسه غير تاني يوم
بعد الضهر .
بص علي مسك لقاها مش علي السرير دخل استحمي… ونزل وشافها بتضحك واول ما شافت وشه عقدت حواجبها وبان الخوف في عنيها
ليل مقربش منها وراح نحيت جدته وقعد علي الكنبه ومدد وسند راسه علي رجل جدته وكان الراديو شغال ف البيت على القرآن كالمعتاد زي كل يوم… وكف جدته مطيب بمسك ابيض وبتمسح في شعره وهو نايم علي رجلها وحاسس انه نار بتكويه
مسك كف ايدها بعنف وقام منفوض وبصوت عااالي : طفواا
الزفتتت ده خوووتني
الحريم كلها بلمت مكانها اول مره صوته يعلي في البيت او يزعق كده واول مره يبقا بالغضب ده حتي ساعة مشكلته مع مسك خد بعضه وطلع ع طوول …
ليل شاف مفيش حد اتحرك بغضب : انا مش جولت حد يا طفي المخروووب ده وبص لمسك الي بصاله بخووف .. جوووومي فزي من موطرحك طفي الراديو ده صد عنييي
مسك جريت شدت فيشة الراديو وطلعت خالص من المكان الي
هو فيه ..
صفاء بخوف : لا اله الا الله مااالك يا ليل محسب عليك يا كبدي ايه چرالك
ليل وقف بنزعاج : مفيش حاجه يا جدتي. وطلع منغير ولا کلمه زیاده
فات يومين علي الحاال ده مسك الكوبيس ملازمها وخايفه من ليل ومش طايقه قربه ومش بيكلموا بعض ولا حتى ليهم نفس يبصوا في خلقة بعض
وليل الصداع والضيقه والخنقه والعصبيه الشديد ونرفزه على
الكبير والصغير حتي الصلاه بقا مقصر فيها و مش بيصلي
الجد لاحظ ان ليل مش بيصلي ف الجامع حتي في الفجر ودي كانت المستحيلات انها تحصل … دا غير عصبيته الغير مبرره ومش طايق حد وديما مخنوق والدريو اللي كسره خالص عشان محدش يشغله…
حتي في الشغل كان هيمد ايده علي اجير عندهم وهو كان ماشي بمبدأ …
لو كنت فظا غليظ القلب لنفضوا من حولك وديما يكرم الاجير .. لان ديما يقولهم اعطي الاجير
حقه قبل ان يجف عرقه .
ودي حاجه جننت الجد وشغلت عقله
وبص لحمزة : حمزة
حمزة قرب منه : نعم يا جدي
الجد : مملاحظش حاجه علي ليل
حمزة بضيق : والله يا جدي ملاحظ بجا عصبي وروحه في منخيره ومش طايج حد وحتي الجامع بطل يدخلوا وحالته بجت صاعبه واعر دا كانه مش ليل دا واحد تاني
الجد : وده ملفتش نظرك الحاجه
حمزة بتفكير : والله يا جدي فكرت فيها بس كييف ولا مين عايز يأذيه.
الجد بهم : نفوس الخلج بجت سودة يا ولادي هو ليل وين دلوجتي
حمزة : برا علي الدكه.. على قاعد عليها كانه بجي كاره دخلت البيت
الجد وقف : خمس دجايج وهاته وتعالي بيه علي اوضتي يلا همم
الجد وقف وخد قزازة مايه من الحنفيه ودخل الاوضة وقعد يقراء عليها قرأن ولف سبحته
ع ايده والمصحف بين كفوفه بعد ما غرقهم مسك ابيض .. وقعد ع السرير
ليل دخل ما حمزة وشاف جده قاعد على السرير وريحة المسك فيحة منه والمصحف بين ايديه ولف وعايز يطلع تااني
الجد وقف : وجف عندددك
ليل : معلهشي يا جدي شوية وجاي لك
الجد بص لحمزة الي كتف ليل من وراه وقعده ف الارض والجد
حط ايده ع راس ليل وقعد يقراء
ايات قرأنيه وهو بيبتدي :
وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّيَاطِينُ عَلَى مُلْكِ سُلَيْمَانَ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّىٰ يَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَكْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرَّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُم بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ كَانُوا
يَعْلَمُونَ).
102 لقة
ويقراء سور فك السحر وهي : يبطل السحر قراءة سورة الفاتحة، وآية الكرسي وخواتيم سورة البقرة، وما تيسر من قراءتها، والإخلاص والمعوذتين، والآيات التي يذكر فيها إبطال السحر المذكورة في قصة موسى عليه السلام، وهي: الآية (102) من سورة البقرة، والآيات (117-120) من سورة الأعراف، والآيات : 80-82) من سورة يونس، والآية: (69) من سورة طه.
فهذه الآيات، وما أشبهها من أحاديث الرقية الصحيحة مجربة
في الشفاء من السحر، وإبطاله بإذن الله تعالى. والقرآن الكريم كله شفاء وبركة وهدى ورحمة.
والجد اول ما يشوف ليل بيزمجر وبيقاوم حمزة يرش عليه من قزازة الماية المقروء عليها وليل حس انه روحه بتنسحب وعنيه حمرا دم وصداع مؤلم لحد ما جده خلص وهو هدي ونفسه هديت وجده مد ليه قزازة المايه المقروء عليها
خود يا ولدي اشرب حسبي الله ونعم الوكيل ربنا كفيل بيهم لا اله لا الله مين هيكفر لاجل ما يإذي بني ادم دا الدنيا فااانيه يا ناااس
ليل خد قزازة الماية وشرب بنهم وكأنه كان في صحره فضل يشرب بنهم وهو مش مستوعب الي حصاله : ااايه. انا مسحوور
الجد قعد وهو بيطيب ايده وجسمه بالمسك ولسه بيقراء الرقيه الشرعيه عليها : سحرينلك يا ود جلبي سحرررينلك كنت عارف ان دا مش انت
ليل بكي بخشوع : لا اله الا الله استغفرك ربي واتوب اليك اللهم
ردني اليك رداً حسناً
مين كفر بالله عشان يسحرني ليه عميلت ليهه ايه اذيته في ايه يا رب اغفر وراحم وتجاوز عما تعلم انك الاعز الاكرام لو كنت ظلمت الي إذاني سامحني يا رب بغیر جصد اكيد …
الجد مدله قزازة الماية تاني : لا حول ولا جوة الا بالله جوووم جووم اتوضي من الماية دي وصلي بجالك يومين مركعتهاش
ليل رفع عيونه بحزن : استغفر الله العظيم
مش ذنبي يا رب انت عالم بحاالي .
وقام وفضل يصلي ويصلي وكانه كان تايه ولقي الملجئ وبرا الامان وقراء الاذكار وحصن نفسه
ليل خرج لجده الي خد حمزة وطلع عشان يسيبه براحته مع لقائه مع المولي
ليل بص علي مسك الي بصتله بخوف وضيق وقامت مشيت ودمعه نزلت منها
بص لجده بحزن وسأله : مسك طالها الاذي مني يا جدي
الجد بخفوت : شكل مرتك طالها السحر يا ولدي
ليل بصله بصدمه : يعني الي عمل عملي انا ومرتي
الجد بحزن : مرتك مش طايجه تبص ف وشك يا ولدي وانتو
كنتوا دخلين كيف الورد .
ليل بنزعاج : كييف يعني يا جدي العمل معمول لنا ف البيت يعني ولا ايه
الجد : وطي صوتك لحد ما نتصرف جوم شوف مرتك وحاول ترجيها وتجري عليها شوية قرآن يا ولدي وفتش في اوضتك زين يمكن مدسوس ليكم وانا والي خلج الخلج لو اللي في دماغي لو طلع صوح انا هچیب حجك و حج مرتك من حباب اعنيهم لیل حط ايده علي راسه بهم وهو بيفكر يعمل ايه
مسك خدت عائشه وقالت لها تعالي نتمشي في الجنينه شوية
مسك ابتسمت وهي وقفه ف مكان علي جمب : هاا بقا يا ستي قوليلي ايه الحكاية وتضيقتي ليه لما عرفتي اني ادم هيخطب
عائشه بغصه : مالوش لزوم الكلام دا يا مسك
مسك مسكت ايدها : لا ليه لزوم احكيلي
بقال
٥١ ١١:٥٠
عائشة بدموع : من ساعة ما وعية ع الدنيا وجلبي دج مدجش غير ليه كنت هشوفه من بعيد كاني شوفت العيد هل عليا حبيته حب طفوله ومراهقه ونضوج … سنين وانا برفض العرسان واحد وراه التاني لحد ما بجا يتجلي يا بايره وانا مهمنيش المهم عندي مكنش لغيره… وهو ولا ف باله مش شيفني اكثر من اخت بس غصب عني حبيته وعشجت عيونه وضحكته كان يتعب .. جلبي يتعب معاه.. يضحك الجي نفسي
ابتسم وانا شيفاه فرحان كنت هغير عليه لما اسمعه هيتكلم على بنات الجامعه وجول حجه ميبصليش بعد الي شافه بس غصب عني حبيته من كل جلبي ومش متخيله روحي مع راجل غيره جلبي اتجسم نصين يا
مسك لما عرفت انه هيخطب ويتجوز غيري.. ناار وجاادت في روحي.. مهجدرش والله مهجدرش اشوفه مع واحده غيري همووت
وبكت بحرقه بعد ما رمت نفسها ف حضن مسك الي ابتسمت
ادم بفرحه وتأثر بكلمها : كنت اعمي البصر والبصيره وانا مش
شايف حبك يا بت عمي مغفل وكنت هضيع اجمل ورده من بين
ايدي ..عائشة شهقت بصدمه وبصت لادم وطلعت تجري بكسوف شدید
ادم ضحك وقال بصوت عالي قبل ما تختفي جوه البيت : اول مره اشوف جمر هيبكي بس وحياة دموعك الغاليه لفرحك الباجي من عمري يا بت عميي
عائشة سمعته وقعدت تضحك وتعيط وجريت علي البيت مسحت دموعها ودخلت وقلبها كان بينبض بعنف
ليل شافها ووقف : مسك فين يا عيشه
عائشة بتوتر : في الجنينه کت هتتمشي برا . ليل اوماً ليها وطلع يدور عليها
مسك : عرفت بقا انك غبي
ادم حط ايده ف شعره وضحك بإحراج : يا بووي غبي بس …… كييف مكنتش شايفها العمر ده كله
مسك ابتسمت : ودلوقتي شوفتها
ادم غمض عنيه وخد نفس : شوفتها ده كأني مشوفتش جبلها ولا بعدها جلبي كانت هيتخلع مني لما سمعها هتعترف بحبها وانا كنت هجول في حاجه ناجصه ف حياتي اتاري حياتي كان نجصها الحب وكان جدامي ونا الغبي الي كنت رايح ادور عليه برا بس لولاكي كان زماني ندماااان
مسك ضحكت : مااشي يا روميو قول لجدو بقا وعملوا فرح بسرعه عايزين نفرح شوية
ادم بمتنان : ربنا يخليكي يا مسك ويخليلك ليل كييف ما فرحتينا ونورتي بصيرتي وتفجتي معاي انا مكنتش هصدج كلامك غير لما اسمع منها عيشه غاليه والله مستكترها علي روحي مش مصدج انها هتحبني اكده وانتي وخلتيها طلعت الي كتماه جواها .. من غيرك كانت هتفضل كاتمه جهرتها ربنا يجدرني وسعدها وريح جلبها
مسك ربتت ع كتفه بأخوه : يا رب يا حبايبي يهنيكم
ليل شافها وقفه بتتساهر هي وادم في ركن هادي ومكنش سامع الكلام بس كان شايف الابتسامات وعيون ادم اللي بطلع قلوب.. قرب وعنيه بطق شرار من كتر الغيره واللي زود الطين بله لما شاف مسك حطت اديها على آدم وربتت ع كتفه …
عفريت الدنيا بقت قدامه
ليل بغضب : هتعملوا ايه عنددددك
مسك اتنفضت وبصتله : اايه في ااايه
آدم بخضه وهو الآخر : احم مفيش حاجه يا ليل كنا هنحكوا بس
ليل بغيرة وغضب : وانت واجف معاها في خلوة والهانم حاطه يدها كتفك وتجووولي هنحكوا بس
ادم بتوتر : اايه يا ليل ده بت عمي وكيف اختي وربنا شااهد
ليل لسه هيتكلم مسك قطعته : خلاص يا آدم اتفضل انت دلوقتي
و قربت من ليل بغضب وخنقه : اايه ما الك طالع بشرك كده ليه… انا وقفه مع ابن عمي مفهاش حاجه يعني ولا لازم تعيش الدور
ليل قرب مسك فكها بعنف : مترفعيش صوتك على… انتي سمعه خشمك هيجول ايه ولا انت عبيطه ولا هتستعبطي
مسك زقة ايده بعصبيه : اووعي ابعد عني متلمسنيش مش طايقه لمستك ولا طيقاك انت شخصيا
ليل سمعها وتصدم : مش طيجاااني
مسك بغضب وصوت عالي : ااه مش طيقا اك وبقيت اتخنق كل ما اشوف وشك ولا اشم ريحتك المقرفه انا بكرررهك اووووعا من وشي
… وزقع ليل وجريت نحية البيت
ليل مسح وشه بقهر وهو بيعض علي شفيفه وفضل يستغفر وتاكد ان مسك فيها حاجه
وقاله في عقله
: تفوق وبعد إكده احاسبها .
رجع دخل البيت وشفها قعده مع البنات وحط راسها ف حضن
فااديه …
ليل بهدوء : جومي يا مسك عا ايزك
مسك بنزعاج وقرف : وبعدين معاك سبني في حالي مش عا ايزة اطلع
ليل كتم غضبه : جومي دجيجه ونزلي تاني مسك وقفت وبقت تصرخ بعنف زي المجنونه
: قولت لا لا لا انت بتفهم غبي مش طيقاااااك مش طيقااااك وبقت تقطع ف وشها بضوفرها وتشد في شعرها وتشد ف الطرحه وكانه بتخنقها وفجأة رفعة ايدها وبقت تضرب ف بطنها وهي بتكمل
: مش عااايزة حااجه منك مش عايزة حاجه من راااحتك القرفه
ليل جري عليها وحاول يكتفها والحريم بقت تصوت بخووف وفي اللي بكي من بشاعة المنظر وهما شيفين انهيارها يوم عن يوم يزيد وشكلها
بقا ضعيف وتحت عنيها اسود في يومين بعد ما كانت ورده
مفتحه ..
صاالح بغضب : شيييل مرتك يا ليلللل .. البت هتروووح مننا يلااا جدااااامي
ليل طلع يجري بمسك ووراه صالح وقبل ما يطلع راح نحية اوضة هاجر وقفل عليها الباب بالمفتاح من برا وحطه ف جيبه وطلع وراه ليل
صالح وهو علي السلم : محدش ! يجي ورااانا سامعييييين تعاله ياااا محمود انت واحمد یا محمد يلاا همووو
وطلع يجري علي مسك وهو لسه سامع صوت صريخها …
صالح اول ما دخل الاوضة وشه كرمش من بشاعة الريحه الي شمها وقلبه اتقبض
جري على مسك وحط ايده على دما اغها وبدأ يقراء عليها قرأن ودخلوا عمها وابوها …
محمود بخوف : ف ايه يا بوووي ايه الي چراه
صالح بصله بغضب وهو لسه بيقراء عليها ومسك بتتلوي تحتيهم
صالح بنزعاج : تعااالي شيل الريحة النحثه الي طلعه من تحت سريررررك يا شيخ ليبيل هم انتو وهو حد يجيب ملح والتاني يجيب طشت مااي
الرجاله جريت يجبوا الي قال عليه واحمد واقف بصدمه وليل بیدور تحت السرير
صالح وهو بيدهن لمسك من قزازة المسك الابيض الي كانت ف جيبه : تعاالي يا احمد امسك بت اخوك
ولسه مستمر ف القرااية
دخل محمد بالملح : اهوو يا بوي
صالح : رش رش ف الاوضة وانت هتجرا المعوذاتين وآية الكرسي يلاا هم
محمد عمل كده وليل فك اللازق الي كان ف رجل السرير الي لسه جديد وستغرابه لان هو الي ركبه ومكنش فيه للازق وشاله والريحة فااحت اكثر من الاوضة صالح رش المسك ولسه بيقراء ع مسك الي صراخها وحركتها تحتيه زادت واحمد مسكها وهو بيردد كل الي حفظه من القرآن
محمود دخل بطبق ماية بلاستك كبير
وليل خده منه بسرعه وحط ايده ف المايه وبيقراء قرآن الفاتحه والمعوذات وآية الكرسي
وبدأ يفك العمل وهو بيقراء آيات الذكر الحكيم والرقيه الشرعية ودموعه نزله وشهقاته بتزيد وهو شايف كم الاذي المكتوب بيه العمل وكل الي يفكه يرميه ف الماية بقرآن
لحد ما وصل لجثة الجنين وزاد نحيبه وجهش في البكاء وهو شايف اعظم ذنب قدام عنيه وبدأ يفك العقد الي عليه وهو
بيغطس فيه جواه الماية
وصوت قريته بقالا عاالي وصوت صالح
كل ماذا يعلي وصوت نحيب ليل اعلي واعلي وهو شايف قدام عنيه العمل بقتل طفله …
قال لن يصيبنا الا ماكتبه الله لنا لا حول ولا قوة الا بالله ربنا يحسن خاتمتنا
مسك هديت ونامت وجدها بيمسح علي جسمها بالمسك و بيردد الرقيه الشرعية واذكار التحصين
وليل حط ايده علي راسه وهو بيبكي وباصص علي السحر الي قدامه …
ووقف بغضب وصالح وقف قدامه : علي وين
ليل بعيون حمره زي الدم : رااايح اجيب حج مرتي وولدي الي كانوا هيضيعوا من بين يدي انا عارف ان مفيش غيره هيعمل الاسحار ده الدجال ابن الكلب الي بلاغت عنه جبل ساابج …
صالح : وانت تعرف هو وين
ليل حط الفرد ف جيبه بعد ما طلعه من الدولاب : الي يدور
میتوهش .
صالح بنفس الغضب والوعيد : رووح وانا هعرف اخلص حجك من الي دسو ليك ف اوضة نومك
ليل نزل بغضب جحيمي وصالح طلع وراه وبصوت عاالي : يا حمززززة يا عمررر طاهر يلاا وراه اخوووكم
الشباب جريت وراه ليل و الجد نده علي صفاء تطلع تقعد جمب مسك وخد السحر الي جواه المايه وعطاه لاحمد وقاله يدفنه
ونزل وعياله وراه
وراح عند باب اوضة هاجر وفتح الباب ووو
ليل طلع بغضب جم وولاد عمه وراه حمزة وعمر وادم واخوه طاهر
وليل وحمزة في الطريق اتصلوا على كل معارفهم لحد ما عرفوا مكان الدجال فين… وبعد يجي ساعه ليل فرمل بالعربيه قدام البيت الي ف مكان معزول ونزل و عنيه بطق شرار… قرب قدام البيت وضرب الباب برجل ودخل
ليل بصوت عالي : ووووينك يا كااافر يا بن الكلب ووووينك …. متخافش هجيبك ولو تحت سابع أرض…. ووووينك يا كلللللب يا ولد الحرام
كان بيزعق وهو بيفتح الغرف وحده وراه التانيه ووراه ولاد عمه
لدخل اخر اوضة لقا الدجال قاعد قدام منقد نار كبير مولع علي اخره والاوضة كلها دم ومنظر الحيوانات المدبوحه بشع وريحته ابشع ….. قرب منه وسحبه من قدام منقد النار ونزل فيه ضرب بكل غل والدجال باصص ليه بسخرية ونظرات غريبه وكأنه مش بشري ولا من جنس ادم.. وليل مكمل نازل فيه ضرب وده مش بيتأثر وكأن جن متلبسه كسر عضم وشه و کسر
ایده دمدم عضمه
والدجال متأثرش ولا نطق ولا اتحرك الابتسامه الامستفزه
مفرقتش وشه
ليل بصله وفهم ان الي قدامه ده مش الدجال… بس على مين دا الشيخ ليل بصله بوعيد واوماً ليه بمعنى انا عارف حرقك ازاي
ووقف ف نص الاوضة وبصوت عالي بدأ يقراء آيات الذكر الحكيم والرقية الشرعيه وآيات ترد الجن وهنا الدجال اتجنن عنيه برقت وصوته بقا مرعب وعاالي وعروقه نفرة بلون اسود وعنيه بقا لونها اسود كلها البياض اللي فيها اختفى بقت عباره عن النني الأسود بس
ليل شاف ان المنظر ميتحملهوش القلوب الضعيفه شاور لولاد عمه يخرجه وهو لسه باصص ع الدجال
خرج ادم الي كان خايف علي نفسه اوي وهو بيقول : يا بووووي انا منحصش اتلبس
وطاهر كمان متحملش المنظر وخرج وراه ادم
ووقف ليل و معاه عمر وحمزة الي صوتهم عالي بالقرآن
ليل طلع المسك الابيض ودهن ايده وراح نحية الدجال اللي
لسه بيصرخ بصوت مرعب يصم. الاذن وبدا يضرب فيه بالكمات وهنا بس اتأثر وبدأ علمات الجوع تظهر على وشه .. ليل كان بيضربه وهو
بيردد القرآن
ويذكر اسم ربنا
: حصنت نفسي بذي العزة والجبرووووت.. توكلت على الحي الذي لا يموت.. . حصنت نفسي بلا اله الا الله محمد رسووله الله ….. ما جئتم بيه السحر ان الله سيبطله ان الله لا يضيع اجر من احسن عملاً .. وما كفر سليمان ولكن الشياطين كفروا يعلموا الناس السحر … الله اكبر … الله اكبر
واخر ضرب نزلت ع وشه
: حي يا جباااااااار
وصوت كان اعله من صوت الدجال اللي بقا يتخبط يمين وشمال كأنه نار بتحرقة لحد ما وقع في منقد النار الكبير اللي
كان مولعه …
وليل بتفرج عليه والنار بتلمع في عنيه وهي بتاكل الدجال…. ليل قرب بكل قوه
و خد شعلة نار من المتعلقين وبقا يولع ف الاوض وهو بيردد
الأذكار واية الكرسي ووراه حمزة الي قرب من علبة مركونه
وشاف فيه دهب وغوايش عليهم ختم العزيزه
وغمز لعمر وعمر قرب منه وفتح عنيه بصدمه
: دول دهبات جدتي
حمزة اوماً بقهر وخدهم في جيب الجلابيه عشان يبقا دليل ضددها بس ميعرفش ان الجد شك فيها من ساعة البرشام وهو شافها طلعه تتسحب لفوق وقال يمكن اتوحشت بنتها وطلعه
تشم ريحتها في خلاجتها ولكن كانت طلعه تدور علي الاذي وتخرج تاني يوم ومتردش علي حد واول ما ليل يرجع يتأذي هو ومراته الجد اتاكد انها الي وراه الحكاية بس كان مستني يتاكد عشان يقيم عليها الحد
كلكم راعي وكل راعي مسؤل عن رعيته وهي كانت ف رعايته وتحت بيته وكفرت يبقا حلال فيها
الاقتل .
ليل ولع في البيت كله بالي فيه الي كانت جدرانه بتتزلزل من صوت ليل العالي بالقرآن والرقيه وحمزة وعمر الي كانوا بيرددوا وراه بقلب عامر بالايمان لا يخشي الا الله
وسابوا البيت مولع وركبوا العربيه ويرجعوا علي البيت
الجد نزل فتح اوضة هاجر بعد ما خد كرباج في ايده وعينه بتقدح شرار ودخلها بغضب وتصدم لما مشفهاش في الاوضة
وفضل يدور عليها …
صالح بصوت عالي و غضب : يا خدیییچه وین بت الكلب هاچر
مين فتح ليها انا جافل عليها بيدي جبل ما اطلع .
خدیجه جريت عليه : مفيش حد فتح ليها يا بوي هي اصلا
خرچت بسرعه بعد ما سمعت صوت
ليل عندك في الاوضة .
فلاش بااك
هاجر لما سمعت صوت زمجرت ليل وصوت الجد العالي بالقرآن عرفت انه العمل هيتفك ومش
بعيد تنكشف وهي عارفه غلاوة ليل الكبيره عند جده وكانت متأكده انه لما يعرف انها سبب اللي حصله هو مسك اكيد مش هيرحمها خدت عبيتها وسرقة علبة الدهب بتاعت الحجه صفاء
وهربت
راحت للدجال ..
هاجر ولوله اول ما دخلت عليه : الحجني كشفوا العمل انا
عايزة واحد غيره بس يكون من بعيد بعيد انا مش مروحه
البيت تااني ولا هيجتلوني يشربوا من دمي
الدجال : بس ده هيكلفك كتير
هاجر : مانت لسه لاهف ست غوايش و عرفوا الي فيها حتي ما لحجت ابرد نااري يومين
الدجال : يعنييي اااايه
هاجر: يعنييي ممعيش تا اني غير لما اشووف بعيني
الدجال : والصندوج الي متروس دهب في شنطتك ده اليه هتنصبي علي الاسيااد
هاجر ضمت الشنطه ليها بجشع : لاااه ده حجي انا ههروب بيه وانت ماليكش غير حلاوووتك ودا بعد ما اتأكد ان العمل جاب نتيجه واللي في بطن مسك يموت
الدجال بشر : انتي هتشرطي علينا يا بت الكلب… يبجا استحملي غضب الاسيااد ودلوك وجدامك
وعزم قدامها وبقا يتحرك بشكل مرعب وبصوت عالي مرعب : سيبيييييي الصندووج
هاجر اترعبت من المنظر رمت الشنطه وطلعت تجري وقبل ما تخرج كان الدجال سلط عليها الجن .. يجننوها لحد ما تموت
نفسها احسن ما تجيب رجله لو اتمسكت .
بااااك
الجد صالح بغضب بص علي اولاده : تجلبوا البلد عليها وطيهااا عا ایزها جدااامي بت الرفضي دييي انهارده جبل بكره
الرجاله طلعت وكل واحد بيخبط كف ف كف وبعد شوية هيضربوا دماغهم في الحيط عشان يستوعبوا الي بيحصل في بيتهم لاول مره
مسك بدأت تفوق وشافت الحريم كلها لفه حوليها والجد قاعد وباصص عليها بحزن
مسك بخوف ودموع وشفيفها بتترعش : ليل .. ليل
الجد قرب منها وداها كباية ماية بقرآن بعد ما حوطها بدراعه : خدي يا جلبي اشربي واهدي متخفيش ليل تحت و چاي
مسك اومأت وهي بتدخل جواه حضنه اكثر وشربت الماية وحست انها هديت شوية بس دموعها لسه نزله : ايه الي حصل يا جدو فهمني
صالح بحنان مسح علي شعرها : مفيش حاچه یا جلب چدك عدا وفات منه الله الي كان السبب
مسك اجهشت ف البكي : ليل فين يا انا كنت سامعه صوت عيااطه ليل ماله یا جدو
صالح بحزن : مفيش حاجه يا مسك كان معمول لكم سحر وخلاص اتفك يا جلبي متخفيش
مسك بكت بخوف : انا مش فكره حاجه غير حاجات بسيطه وشهقت بعنف وحطت ايدها علي بطني .. البيبي البيبي حصله حاجه انا نا كنت بضربه يا جدو انا ام وحشه اووي .. ليل اكيد شفني وزعل مني عشان البيبي
وكنت بتبكي بحرقه وصوت عالي .
الجد مسح وشها : با اس باااس يا حبيبتيي مفيش حاجه
حصلت انتوا كلكم بخير .
ليل روح علي البيت هو واولاد عمه ونزل وساب باب العربيه مفتوح وجري علي اوضتة مسك على طول وكان بياخد السلم ف درجتين بعد ما سمع صوتها وهي بتعيط
ليل دخل بخوف : ااايه اييه في ايهه
مسك رفعت راسها وليل قرب عليها بلهفه وخدها في حضنه وغمض عنيه بوجع ومهتمش بكل الي حوليه
مسك بخوف وهي بتتمسك بيه بكل قوه : ليل انا مكنتش اقصد صدقني غصب عني وحيااتك ااايه يا ليل.. انا خااايفه اوي ضمني جامد ارجوك
ليل حضنها اكثر ودموعه نزلت : بس يا جلبي باااس يا مسك الليل بزيداكي يا حبيبتي كفيا اكي بكي انا عارف انا عارف يا حبيبتي اهدى و متخافيش مزعلانش منك يا مسكي اهددي
2
مسك اتمسكت في هدومه اكثر وهي بتتعلق في رقبته وكأنها عايزه تستخبي جواه عشان قلبها يطمن بجووده
الجد شاف منظرهم وشاور للي وقفين ف الاوضة وخدهم وطلع وقفل الباب وراه وساب العشاق
يطمنوا بعض .
ليل ببكاء وصوت مخنوف : ااااخ يا مسك سامحيني كنتوا هتضيعو مني سامحينيي يا جلبي انا بعد الي شوفته انا مش هبعدك عني للحظة مش هتغيبي عن عيني دجيجه يا مسك الليل انا مصدجت ربنا عفااكي روحي كانت هتتخلع
يا مسك عليكم …
ومسك بتبدله وتمتص لسانه بعشق وهيا ام والاتنين دمعهم
موقفتش لحظه وكأنهم بقالهم سنين بعاد عن بعض ليل فصل البوسه وهو بيخلعها هدومها بسرعه وخلع هدومه في ثواني ونزل عليها
ليل بخفوت حزين : انسي ونسيني ف حضنك يا مسك اللي شوفته مکانش جلیل
مسك بعشق وهي بتحاوط وشه بكفوف اديها : انا نسيت وطمنت من بعد ما دخلت جواه حضنك يا ليلي
ليل ابتسم لها بعشق وقرب من شفايفها وفضل يبوس فيها ويبوس ومش قادر يشبع من شهدهم ومسك بتعضه وتمتصه و هو بيمتصهم بعنف اكبر وبيداعب لساانها بلسانه
لیل دفن وشه في رقبتها وصدرها وكان بيشمها بكل عنف : عايز اشبع منك معرفش يا جلب ليلك
نزل على صدرها ومتصه بلهفه وهو مسكه بين صوابعه وبقا يبدل بين ده وبين ده ومصاته بتزيد عنف ورغبه
رجع على شفايفها وتكلم بخفوت : مش جا ادر عايز احس بيكي وانا جواكي عايز نبجوا چسم واحد دلوجتي عشان جلبي يهدي … افتحي رجليكي يا كوكو
مسك اومأت وهي بتفتح رجليها اكثر وبمحن وشهوة حركت وسطها علي رجولته الي علي انوثتها
: وانا محتجالك اكثر بكتير يلا طفي ناري وطفي اشتياقي ليك وهدى قلوبنا يا ليل عشان خطري يلاا .
ليل هبط علي شفيفها وهو بيخترقها ببطئ وبهدوء لحد ما دخل كله جواها وحس بسخونة مهبلها
الي بينقبض علي رجولته وجسمه اترعش من اللذة
ليل بمتعه وهو بيتحرك براحه تجنن : اخخ يا جلب الليل وهواه ااخخ علي المتعه الي بين رجليكي اااه …. اممم.
وزمجرر لما مسك خدت شفيفه بين شفيفها وبتبوسه بلهفه وشهوة وضوفرها بتنبت ف ضهره وبتتعلق فيه اكثر
ليل خرج رجولته .. وحطها علي فتحت مهبلها وبقا يدخل الرأس ويطلعه براحها
ليل بشهوة : عا ايزاه
مسك اومأت وليل دخل رجولته مره واحده ورزعها جامد :جووولي ااااااه جووي يا مسكى جولى
مسك صرخت بلذة وتعلقت فيه : ااااه ااااااه امممم
ليل خرج رجولته تاني وداعب فتحتها براحه وهو بيزمجر : مشتجااالي
مسك بشهوة : اااااااه يا ليلي
وليل دخل رجولته تاني بعنف مره واحده .. مسك حطت صوابعها ف شعره وهي بتجزع اسنانها وبصتله بشراسه
: لو طلعته تاني هقتلك
ليل ضحك برجوله وخدها ف حضنه وبقا يتحرك جواها بكل
سرعه وعنف وشهوة وهو بيزمجر بلذة : امممممم يا مسكييييي هحبككككك هحبك يا مسك الليل احضنيني واعررر يا جلبيي
اااخخخ يمسك حضنك چنه
مسك اتعلقت بيه و اثنينها عاالي وأهاتها بتعلي كل ما يخبطها في نقطة متعتها وهي حسه بسخونة رجولته ونتصابه الرجولي جواها وقوته جواها وبصوت كله محن وشهوة
: اااااه.. ليلي بعشقك بعشقك يا روحي ااااه.. ااااه بحبككك يا لیل امممممم
وئنت بمتعه وهو ليل بيتحرك بسرعه وخد صدرها الشمال بين شفيفه وبمتصه بعنف وجسمها اترعش ونزلت شهوتها وهي بتتنفض بين ايدين ليلها
ليل حضنها ليه اكثر و دفعاته زادت وهو بيمص في صدرها بعنف وجعها بس اللذة كانت اعلي وزمجررر بصوت عااالي اول ما جبهم : اااممممم خددددي يا جلبيي خددددي
ولسه بيدفع وشهوته بتتنفض جواها
: اهوووو طفي ناارك بنااري اخخخ اشربي يا كوكو اااه
ومسك بتأوه بمتعه لحد ما نزل اخر نقطة جواها
وفتح عنيها وبتسم : بالشفاا
مسك ضحكت وضربته علي صدره وهي بتبوس في رقبته وكتافه وصدره بحب
: بحبكك.. بحبك يا ليلي
ليل باس دماغها وعيونها : وليلك بيموت فيكي وهيعشج التراب اللي هدوس عليه رجليكي يا مسك
مسك عنيها لمعت بدموع الحب : بعشقك
ليل ضحك وبصلها بعشق وهو بيعدل شعرها
: شكلك يخوت وانتي مفر هده اكده وشعرك منكوش وخدودك حمره وعنيكي الجريئه هتلمع هتخطفي جلبي ف كل مره ابصلك فيها يا فتنة جلبي
مسك ضحكت وقربت مسكت فكه بصوابعها
عايزه بووسه الشفايف القمر دي اللي بتنقط عسل يا ناااس
ليل مد شفيفه اكثر : بووسي
مسك ضحكت وبقت تبوسه زي الاطفال الصغيره
: امووووه امممموه اااه عسلل بعشقهم
وبقت تشفط شفيفه وتمتصهم بعشق وليل بيضحك علي الاصوات الي بتخرجها وهو بيتبوسه وكانها بتاكل اللذ طعم
ف الدنيا كلها …
) هو ف اللذ منك ي مولانه )
بحركت حمدي الوزير
مراد الهواري : خخخخ احا يا ها ايدي هتعكسي غيري يا وكله
نااااسك
تايسون : لا لا عنك يا كبير البيت دي عيارها فلت ولازمها ربااايه عنك انت .. فرعووووون
انا بقا : بس يا جدع منك ليه هو فيه في حلاوتكم
لمؤخذه يا لول هيكلوني ))
11
ليل طبعا فضل طول الليل بيعوض مسك عن الفراق الي حصل بينهم ف اليومين الي فاته وكان كل واحد عايز يدخل التاني جوه عشان يطمن بقربه
صالح قعد بعد ما نزل من عند ليل وهو ماسك راسه من الصداع بسبب أحداث اليوم الطويل
: وحده تجوم تعمل شاي يا بنتا قامت عائشة وفادية يعملوا
صالح يص للشباب : عملتها ايه هناك
صالح بص للشباب : عملتوا ايه هناك
ادم بخوف وهو عنيه مفتوحه على آخرها بذهول
يا بوووي يا جدي حد الله الواحد جتته جشعرت وتلبشت من بشاعة الي شوفنا ….. بس ليل ايه چاب اجله على الآخر وخلاه رما روحه في النار
صالح : چاب اجله كيف يعني وايه الي حصول بظبط
عمر وقف : جبل اي شي خد يا جدي صندوج الدهب ده لجيناه عنده
صفاء بصت للصندوق بصدمه والجد فتحه وشاف دهب مراته : مش دهه دهبك يا صفااء
صفاء قلبت في الدهب : ايووة هواه بعينه يا مرررري ايه وداه هناك … بس دول غوايش بت اخوك
الجد بعصبيه : سرجتك لاجل ما تاذي ود جلبي سجرت دهباتك وانتي ناايمه علي ودانك
قطعته عائشة الي مدت ليه الشاي : اتفضل يا جدي ووحد الله وهدي اكده عشان ضغطك ميعلاش
ووزعوا الشاي علي باقي الي قعدين لحد ما وصلت عند ادم الي بصلها بحب وعائشة ايدها
ترعشت
: اتفضل يا ود عمي
ادم بخفوت : يزيد فضلك يا زينة البنات
عائشة عضت علي شفتها ووشها احمر وقلبها دق بعنف وقعد
بعيد عنهم وهي بصه ف الارض بخجل .
وحمزة بدأ يحكي لجده الي حصل بالتفصيل والبنات جسمها اترعش بخوف وقلبهم
اتقبض .
فادية بهمس الطاهر : يا مرااري ايه اليي حصول ده وانت شوفت دهه کلووو
طاهر ضحك : لاه جلبي اتعود علي الحلاويات فا مجدرتش استحمل المنظر وطلعت
فادية كتمت ضحكتها وهي بتقرص ايده في الدري
سند بخوف : اخخخ جلبي هيجف انا لو كت معاكم انا ومعاذ كان عيملها على روحه
معاذ : علي اساس انك الواد ابو جلب حامد الي هيخش يخلص عليه
سند ضحك : لاه كنت هعميلها جمبك
كلهم ضحكوا على مشكستهم
الجد وقف : الله المستعان وبص لإبنائه بکرا ترجعوا تدورو عليها تاني
وبعد شويه كل واحد خد مراته وطلع علي اوضته والشباب دخلو اوضهم واحمد اخر واحد بعد ما قفل البيبان
احمد بحب : جعده ليه اكده يا عيوش جومي ناامي يا جلب ابوها
عائشه فاقت من شرودها وبتسمت لابوها
جايمه يا غالي ربنا يخليك ليا ويبارك في عمرك و باست ایده والاب حضنها بحب وباس دماغها
ويخليكم ليا ي بتي
وراح اوضته وعائشة راحت لمة الكبايات ووقفت تغسلها ف
المطبخ قبل ما تنام……
عائشة بعصبيه مزيفه : اتحشم يا ود عمي كفايه چلع عيب كده میصوحشش
طلع ادم من اوضته عشان يجيب ماية وهو بيقراء المعوذات
خايف على نفسه ومش قادر ينسى اللي شافه ههههههه
عائشة افتكرت نظراته وايدها اتر عشت وكباية وقعت منها طلعت صوت عالي ادم غمض عنيه
و اتصلب قدام المطبخ ورفع صباعين التشهد
: وجعلنا من بين ايديهم سداً ومن خلفهم سداً ف اغشيناهم فهم لا يبصرون
عائشة سمعت صوته وشافت منظره وضحكت غصب عنها
ادم فتح عنيه علي ضحكتها ونزل صوبعه الي كان رفعها
وبصلها وتاه في جمال ضحكتها وغمزاتها.
يا بوووي يا غزااااالي
عائشة بلعة رقها وخدت المكنسه وبدأت تنضف مكان القزاز بتوتر وحجل
ادم عض شفته : حاسب تتعور يا غزال
ادم قرب منها شوية : غصب عني يا عيوش جلبي اتخطف مني
بسببك
عائشة بإحراج : بس عااد
ادم ابتسم : بس ليه هتبجي مراتي وحلالي
عائشة اتسكفت : لما بجا اكده عيب يا ود عمي يلا روح اوضتك ميصحش نجف لحالنا ف وجت زي ده
ادم ضحك : جولي يا ادم وانا همشي
عائشة اتوترت ووشها احمر : لاه
ادم قرب شوية كمان : ليه لاه مش هتبجي مرتي وتجولي اسمي وريداني كيف ما انا رايدك
عائشة قبضة علي ايدها : من ميته وانت ريدني ولا هتعطف علي بعد ما سمعتني
ادم ابتسم : يا بووي اعطف وانا كنت احلم بيكي من أصله يا عبيطه انا مكنتش استجرأ ابصلك انا شايفك انك كتير عليا …. وانا اطول تبجا عيشة العزيزي هتحبني وريداني راجلها انا كنت
هلجي زيك يا غزال ده انت عيونك بعشر حريمم يا بت عمي . 1
عائشة ساحت خلاص وجسمها كان بيترعش بوضوح وقلبها بيدق بعنف خلاصك الله يصلح حالك
ادم بخفوت : جوليها لاجل ما تبردي نار جلبي انطجي اسمي يا عيوشي
0
عائشة بطنها مغصة من صوته وحست ان قلبها وقع في بطنها ورفعت عنيها الي نزلتهم من ساعة ما دخل و بتوتر وبصت في
عنيه
: خلاص ي ا. ادم
ادم غمض عنيه من حلاوة اسمه من بين شفايفها ولف راح اوضته وهو مبتسم بتوهان
اخخخ یا جلب اااااادم
عائشة عضت شفتها وضحكت علي السهتان الي قلبها حبه
وهي مش مصدقه انه عايزها زي ما هي
عايزاه …
عدا بقية اليوم بسلام و تاني يوم الصبح كانت العيلة متجمعه
علي سفرة الفطار .
الجد بص لام آدم : لجيتي عروسة لولدك صالح فرد ضهروه ع الكرسي وف باله چيت علي حجري يا بن الكلب
2 صالح : مكنش يتعز يا غاالي بس عيشة متجدم ليها دكتوور آدم وقف بعصبيه وغيره كبيره
عائشة اتوترت ومسك طمنتها بعيونها .
سارة : ايوة لجيت ليه عروسه كيف الجمر
آدم بص لعائشة : وهو في جمر بعد جمر العزيزه ليل بنزعاج : نزل عينك يا كلب وتحشم
آدم بص لجده : جدي انا طالب ايد عيشه بت عمي بعد اذنك واذن عمي وابوي وليل
وانت لسه فاكر ان ليك جمر عندنا بعد ما دورت برا یا مغفلج
آدم ضحك : كنت عمي البصر والبصيرة يا جدي وخلاص فتحت
: يعني ااايه يعني دكتور يطلع مييين ده بت عمي ليا ومفيش غيرررري هيخدها جال دكتور جال ما احنا عندنا دكتووور وشغال ف الباهيم والزرع والجلع هو دكتور انشتين وانا مش عاارف
ليل حدفه بالمعلقه : انا شغال في الباهيم يا حتت حلوف يلي
مش حافظ جدول الضرب .. .. يلا
مالیكش عندنا جمرات جمرنا غااالي عليك يااض
وبص لجده وبتسم وبص لعائشة وضحك علي شكلها وهي علي وشك البكاء.
عائشة مردتش من خجلها
آدم بفرحه : اهه السكوت علامة الرضا يلا بالرفاء والبنين انشاء الله نجرو الفااتحه
كلهم ضحكوا
الجد بحب : وردة جدها رأيك ايه علي اللوح ده بس انا هجولك من دلوجتي ده لسانه معوج مش بعيد بعد يومين هتلجيه بيجولك .. ها اي يويو ممكن تجبيلي غيار من الجولاب
منظر الجد وهو بيتمدن فطسهم من الضحك
معاذ رجع لوراه وحط ايده ع قلبه : اخخخخ يا جلبي جولااااب
سند بضحكه : لا ويجولها هتيلي اشرب ماية سنعه من الكلاجه
آدم بعصبيه : خلصناااه عااد
الجد كتم ضحكته : احم يلا عا خيرة الله موافجه يا بتي
عائشة ابتسمت لجدها بفرحه واومأت بكسوف
الجد بفرحه : يلا نجروا الفااتحه
ورفع ايده لفووق ووراه كل الي قعدين وعلي صدق الله العظيم سمعوا سرينة البوليس
وكلهم وقفه بستغراب الباب خبط وليل قام فتح لقا قدامه ظابط شرطه ووراه عساكر
الظابط : ده بيت صااالح العزيزي…..
الظابط : ده بيت صالح العزيزي
صالح قرب والرجاله كلها وقفت وراه : وصلت خير
الظابط : احنا متحفظين بجثة هاجر صابر العزيزي الي ماتت ف
ظروف غامضة بتشوهات علي جسمها و بسبب كسر في ايديها ورجليها وضهرها
والرقبة بطريقة عكسيه و غير ادمية.
صالح بخفوت : لا اله الا الله .. ان لله وان اليه راجعون .. والمطلوب حضرتك
الظابط : حضرتك هتيجي معاية عشان نجفل المحضر ضد مجهول … وتستلم الجثه
صالح : لا ماليش صالح بيها اتصرفوا ف الجثة بمعرفتكم
الظابط : يعني ايه حضرتك
صالح : يعني الي سمعته روح لخلانها او لاخواتها اي حد دي وحده انا متبري منها
الظابط اوماً : تمام يا حج صالح ….. يلا يا عسكري منك ليه
مشي الظابط وصالح قفل الباب ورفع ايديه : لك الحمد كما
ف الحلال وجهك وعظيم سلطانك
انك لا تضيع اجر من احسن عملا ونتجمت منها
انتجام عزیز چبااار
وبص للجميع وكمل
افردوا وشوشكم.. دي واحده كافره ميتزعلش عليها حتى معازينيش نعرفوا كيف ماتت
وبص لادم وكمل : يلا فرح ياض منك ليه فرحك الاسبوع الچااي …. زغر طييي يا مرا منك ليهاا
الحريم زغرطت والرجاله حضنت ادم والجد ربت علي كتف ليل الي قرب باس دما اغه .
سند : وحنا يا جدي امانه
صالح : وانتو بعد التخرج وبعد موافجة نفيسة ودرية
معاذ بخضة : مين نفيسة ودرية دول يا جدي
صالح : اومال انا هجعد اكلوح في لساني عشان اجول سليا وبيليا ولا ايهه
سند ضحك : نفيسة ودرية ميهمش المهم الأصل.. الباجي شكليات
معاذ بص لسيليا وبتسم بتوهان : ونبي لو اسمها ديسطي كت
اتجوزتها برضك
وهب قلم نزل علي قفاه خبط لزق
معاذ بنفضه وهو عارف دي ايد مين : بركااتك يا شيخنا ايووة اكده إضروب كمان عايز اتوووب
ليل كان لسه هيكمل عليه بس لمح مسك بتكلم و بتبتسم لآدم
وهي بتهز دماغها .
ليل جز على سنانه بغضب ونفض جلبيته بعصبيه و طلع علي
فوق وهو بيبصلها بنظرات غضبانه خلت قلبها اتنفض .
مسك ساعدت البنات وهما وقفين ف المطبخ .
حنان بفرحه : ربنا يتمم فرحتك على خير يا خيتي والله ما تعرفي فرحانه ليکم کد ايه يا عيوش انت تستهلي كل خير
فادية حضنتها : ايوة طبعا دي مرت خووي الجمر
عائشة بكسوف : حبايبي ربنا يخليكم لي
مريم بضحكه : لاه عااد بلاش منه الكسوف ده اجعدي مع مسك الاسبوع ده كتيرر انتو مشفتوش خلت الشيخ ليل حضنها امبارح وسط كل الي وجفين كييف
حنان ضحكت : لوله جدي زعطنا كان زمانا شوفنا حاجات تانيه کت همووت وشوفها
مسك كتمت ضحكتها : وبعدين بقا انتو سبتوا عائشة ومسكتوا فيا… بس لعلمكم مش انا الشخص اللي يسمحلكم تحفلوا عليه
خالص
فادية : ايووة سوابج وسوابج يعني
كلهم ضحكوا وخلصوا اللي في ايديهم وطلبوا من مسك تعمل لهم كيك البرتقال تااني
فادية خدت الطلبات الناقصه في ورقة وقربا من سند ومعاذ اللي كانوا قعدين يلعبو دومينو
فادية : حد فيكم يخد يجيب طلابات الكيكه الي ناجصه دي سند وهو بيمسك دماغه بتمثيل : اخخخخ الصدااع فظيع هيموتني
معاذ بنفس التمثيل : ااه رجلي يا به يا امه
فادية ضربة سند علي كتفه : جووم بس كفاية تمثيل ولا فالح بس تاكل ع الجاهز جوم يلا فز منك ليه
طاهر ضحك : خلاصك يا فاديه متتعبيش نفسك معاهم هاتي انا اجيبهم
فادية ببتسامه : ربنا يخليك لي يا جلبي اتفضل طاهر ابتسم لها بحب
سيليا وقفت وقربت من طاهر وهو خارج
: عمو طاهر ممكن نيجي معاك هنشتري طلبات الكاب كيك وسيلو عايزة تشتري حاجة عايزاها
سند وقف مره واحده : عمو طاهر عنك انت يا غالي متتعبش روحك
طاهر ابتسم : يلا يا للوح من هنا … يلا متنحش
معاذ قرب منه هو كمان : والله ما تيجي كييف يعني حضرتك كبيرنا تطلع واحنا جعدين زي جرد جطع لا لا والله ما تتعب حالك.
طاهر بضحكه : خلاصك صعبتوا علي خد مفاتيح العربية كمانك
سند باس دمااغه : الله اكبر هو ده الكلام ولا بلاش ربنا يفتح علي ميتينك يا شيخ طاهر كتم ضحكته : سند ومعاذ خدو نفسيه ودرية وراحوا يشتروا طلبات وحديهم
9
1 عند مسك في المطبخ وقفت : انا هدي القهوة دي ل ليلي ولما يجبوا الطلبات هنزل اعملها
٦٣
٩:٠٥١
تصفح –
طاهر مسكه من كتفه سند بتوتر : ايه يا باشا انا هدعيلك ليه جفشت الحرميه دي
معاذ سحبه : يلاا يا عم فض البنات مستنين بدل ما حد تاني ينط فيها
معاذ طلع ما سند و طاهر قرب من جده بسرعه وهو بيتوعدهم
طاهر بخبث : جدي
صالح : همم
صالح وقف ورفع الجلابيه ف ايده وجري عليهم وقفشهم قبل ما يطلعو بالعربية وراح معاهم وقعد وسط التؤام وهو محاوطهم بايديه وكل شوية يزغر للي بيبص منهم ف المراية
مريم : ايوه ايوه اتحججي بالجهوه… روحي يختي رووحي
مسك رقصة حواجبها وهمست وهي براه
المتغاظ مننا يعمل زينا
٦٣ ٩:٠٧١
والبنات فضلوا بيضحكوا على حركتها
جال اجنبيه جال.. دي بتردح احسن مني ومنكم
البنات فضلوا يضحكوا ومسك طلعت علي اوضتها وهي مش مطمنه بسبب نظرات ليل اللي لسه مخوفها
ليل اللي من وقت ما طلع وهو رايح جاي في الاوضة ودمه بيفوور مستني مسك تطلع وراه وتأخرت وهو عمال يتحلف لها …. بعد شويه خلع هدومه ودخل خد دش بارد عشان يهدي شوية ولكن نار اللي جواه بتزيد كل ما يفتكر ابتسامتها لآدم
فضل تحت الماية وقت كتير وطلع من تحت المرش نشف جسمه وحط الفوطه علي كتفه ولبس البكسر وخرج شاف مسك بتحط فنجان القهوة علي الكمدين ليل لف وشه النحية التانيه
ما بدري يا هانم
مسك عضت علي شفتها وتأكدت ان فيه حاجه قربة منه وخدت منه الفوطه ورفعة رجليها عشان تنشف شعره بس ليل مقربش منها وهي بصتله بستغراب وبتسمت بتوتر : قرب وطي شويه يا ليلي عشان انشف شعرك بدل ما تبرد
ليل فضل باصص لها ببرود وفجأة راح مسك شعرها ببعض القوة وهو بيتنفس بعضب بعد ما قرب منها
: هو انا بنسبالك هواه مش شيفااني يعني جوليلي بس عشان ابجا فااهم.. عنيكي الي عايز خزيجهم دي بتترفع ف غيري ليه شفا ايفك دي هتتبسم لغيري ليه صوتك المسهوك ديه بتحكي بيه مع غيري لييه هااااا
مسك كتمت ضحكتها وعرفة ان الموضوع فيه غيرة.. وحبت
تغیظه اکثر
: هو في ايه يا شيخ ليل مش تبسمك في وجه اخيك صدقه
ليل بغضب وصوت عالي : ك * * ك
مسك شهقت وهي بتضحك وحطت ايدها علي فمها : وااات ذا فك يا شيخ ليل انت بتشتم اوووه ماي جاآآد ههههههههههههههه
ليل زقها بعيد عنه ومسح وشه وهو بيستغفر بعصبيه : اسغفر الله العظيم يارب …. منك لله يا بعيده هتكفري الواحد وتخرجيه عن طوره… وبعدين هو دا بس اللي ختيه من كلامي وبنسبه
لغض البصر معدتش عليكي دي
وقعد علي السرير وهو بيهز رجليه بعصبيه ولسه نار الغيره بتاكل فيه
مسك قربة منه وقعدت بين رجليه : قولي ايه بس الي مضيقك وانا هبطله
ليل بعصبيه : مضيجني ده جاايد نار ف جوفي من ساعة ما شوفتك وجف معاه ويدك علي كتفه عينك اترفعت ف غيري و…
مسك قطعته وهي بتحط ايدها علي وشه بحب
عيني مش بتشوف غيرك
ليل مسك شفتها السفليه بين صوابعه وقرص عليها
: ماشيه توزعي ابتسامات ليه متعرفيش ان شفيفك دوول فتنه مسك بخفوت : والله كنت ببركله مش اكتر …. كملت وهي بتمد شفيها ليه …. عضها عشان متبتسمش لغيرك
ليل قرب منها وبقا يعض في شفيفها بهمجيه وهو بيمصها بين شفيفه لحد ما حس بطعم الدم في فمه
واهات مسك الموجوعه زادت راح بعد عنها بسرعه .
خد فنجان القهوة عشان يبعد نفسه عنها مش هيقرب لها وهو
غيران ولا متعصب منها
عشان ميأذهاش .
مسك ايدها كانت علي رجليه وهي قعده بينهم وبتتحسسهم
ببطء : ليلي
ليل ببرود وهو بيشرب القهوة : هممم
مسك : انت زعلان مني بجد
لیل مردش
مسك عضت على شفيها وحركت اديها ببطئ لحد ما وصلت لرجولته ولمستها بإغراء و همست
: ليلي
ليل جسمه اترعش ونبضه زاد ونفسه على ومردش عليها تاني
مسك قربت من وشه خلاص بقا يا حبيبي انا اسفه مش هعمل كده تاني صدقني
والله
ليل اوماً براحه من غير ما يرد
مسك عضة شفتها : طب ممكن بقا لو سامحتني تدوقني من القهوة دي
ليل قرب منها الفنجان مسك خدت الفنجان وقربته من شفايف ليل بحب وغراء
تؤتؤ عايزاه من بين شفيفك
لیل جسمه سخن اكثر من حركتها وكلمها ونظراتها الدباحه…… وخد رشفه من فنجان القهوة وقربها من شفيفه بعد ما حط
صوابعه ف شعرها
ومسك لزقت شفيفها ف شفيفه وبقت تمتص القهوة بتلذذ وصوت نفاسها عاالیی
: امممم ليلي حلوة اووي ممكن تااني
وهي بتلعق شفتها
لیل خد رشفه تانيه من فنجان القهوة وحطه علي الكمدين ورفع مسك من وسطها وهو بيحط شفيفه علي شفيفها وبيشربها من بين شفيفه ونام بيها علي السرير وهي تحتيه
وندمج في البوسة ورجولته بتتحرك علي انوثتها
رفع فستانها لفوق ونزل لتحت مسك مسكت ايده ليل هتعمل ايه مستنين تحت عايزين اعملهم كيك ليل بشهوة ونفس طالع نازل
مش هعمل حاچه یا کوکو
ونزل بين رجليها وحرك الاندر علي جمب وهو بيتحسس
شفرتها بأنامله براحه وهدوء
رعشة جسم مسك ونفسها زاد .
ليل نزل بلسانه عليها وبقا يلعق في انوثتها براحه ولسانه السخن بيتحرك علي بظرها ببطء تعابها وسيب اعصابها حطت
صوابعها بين شعره
مسك بمحنه : ااه ليلي ارجوووك مش قادرة اااااه ليلي اسررع
لیل سرع من مداعبته لبظرها وبقا يمتصه بين شفيفه وهو بيحرك لسانه عليه بسرعه لفوق وتحت
ومسك فتحت رجليها اكثر ودفنت وشه جواها اكثر وهو بيتنفس ريحتها وبيتلذذ بطعمها وهو بيزمجر دخل لسانه جواه
ليل ابتسم بستفزاز : هو انتي مش جولتلي هتنزلي تعملي كيكه یا کوکو يلا هوب جوومي
1
٦٣ ٩:٠٧١
تصفح –
فتحتها السخنه وضاجها
بلسانه لحد ما حس انها قربت من رعشتها بعد عنها فجأه مسك بصدمه ونفسها عالي كانت فوق السحاب وفاقت
وااااات ذا فككك
وقعد علي السرير وهو بيحاول يستجمع اعصابه ما هو كمان تعبان من اللي حصل
مسك فاقت من صدمتها وبصتله بوعيد وبتسمت بخبث
ونزلت بين رجليه برقه و همست : يعني سامحتني يا حبيبي
لیل ابتسم ببرود : لااه
مدت اديها وسكت رجولته من فوق البوكسر وفضلت تدلك فيه براحه وهي بتقولها بصوتها اللي كله محنه جننت ليل
تؤ تؤ تؤ ميصحش يا ليلهم إلا رضاك يا حبيبي
ونزلت البكسر بسرعه وخدت رجولته بين شفايفها في ثانيه وبقت تداعبه وتمتصه بشرهه وتحرك ايدها عليه ولسانها مش رحمه وشفيفها الي بتمتص بكل قوتها جننته… ليل مسك شعرها ووقف وبقا بيضاجعها بقضيبه في فمها بكل قوته وبسرعه ومسك بتجرية
نفسه بقا عاالي وجسمه ولع وبقا مش قادر يتحكم ف دفعاته لدرجة انه كان بيخنقها برجولته من شدة المتعه واللذة الي حسسهم
مسك لما حست بيه قرب يجبهم بعدت عنه بسرعه وقفت وهو بتضحك بخبث
: يلا بقا عن اذنك هنز للهم .
ليل كأن حد كب عليه جردل ماية تلج ف عز الشتا وحس بالي هي حسته من دقيقه
بس على مين شدها ليه بكل قوته وهو بيزمجر
: انسسسي يا روح امك دا انا جتيلك.. تعاالي
ومسك شعرها وهبط علي شفايفها وايده رفعة فستانها وشد الاندر بتاعها وهو بياكل شفايفهاوايده بتداعب انوثتها من وراه وهو مدخلها من بين مأخرتها ودخل صوابعه جواها وهو بيهزها بعنف وشهوة وبيحرك صوابعه جواها
ومسك بتمتص شفيفه زي المجنين بسبب شهوتها العاليه… اتعلقت في رقبته اكثر وهي بتمتص جلد رقبته وصدره وبتسيب علامتها وراها
بعدت عنه و خلعت فستانها ونامت علي السرير وفتحت رجليها وبانت انوثتها وشبقها السائل منها وتكلمت وهي بتنهج : يلاا ليلي
ليل هجم عليها وهو بيقطع في رقبتها وصدرها بعد ما اخترقها برجولته وهو بيمتص صدرها بجوع وشهوة
: اخخخخخ مسك
وبيدفع جواها بعنف
مسك لفة ايدها ورجليها على خصر ليل
: اااه ليلي بعشقككك بعشقككك اسرع يا قلبييي عااايزاك اوووي اممممم ليييييل… ايوه كده يا روحي.. كمان ايوه… اه … ايوه كده.. اخبط جامد.
ليل كان واخد صدرها اليمين بين شفايفه واسنانه وبيمتص بعنف وبيضاجعها بعنف اكبر وسرعه وهو هيتجنن عليها والسم ضرب في دماغه وعا ايزها بكل الاشتياق الي جوواه
وفضل يضاجعها بكل قوته ويغير في الاوضاع وصوتهم كان عااليي والدنيا نهار وهو ناسي نفسه وناسي حملها وناسي الدنيا كلها جواها ومش عايز يوصل معاها غير لقمة المتعه كم النشوة الي بيحس بيه وهو ف حضنها بتفقده العقل لدرجة انه بينام معاها ست مرات وزيادة في اليوم ومش بيشبع منها ولا بيكتفي …. الحب مع الحرمان بيعملوا المستحيل
ربنا يديك القوة والصحه یا مولانا
فاتت الايام وعدا الاسبوع بسرعه وجيه يوم فرح آدم وعائشة وكان البيت متزين من جوه ومن برا بكهارب النور و دبحين الدبايح ونصبين الصوان والمنشدين من الصبح بتنشد وكله جاي يجامل الشيخ ليل العزيزي وناسه والفرحه ماليه المكان والرجاله داخله طالعه وكله شغال على قدم وساق
وليل طبعا واقف من برا قدام الباب الحديد هو وجده وابوه
وعمامه وحمزة وعمر بيستقبلوا المعازيم ويسلموا عليهم بعدين
بيوصلهم لحد سند ومعاذ وباقي الشباب الصغيرة من العزيزة
اللي بيخدوهم ويوصلوهم لحد طربيزتهم ويخدموا عليهم
بالأكل والحاجه الساقعه والفواكه واجب الضيافه
وجوه في البيت عند البنات كانت الدنيا هايصه على الاحر
والرق والدفوف شغاله موقفتش لحظه وبغنو لعائشة والبنات كلهم ملفوفين حولين عايشه اللي نزلت من شويه
بفستان فرحها اللي يجنن وميك اب الفنانه مساكي عزيز … وكلهم بيزغرطوا و ملمومین حوليها و بيرقصوا وهي وسطيهم
والأجواء كانت كلها حماس وتجنن
وفجأه سكتوا كلهم لما سمعوا صوت عالي جاي من عند الرجاله
برا وكلهم جريوا على الشبابيك يتفرجوا
برا بقا كان الباشا حضر وجمعته وفهد ع عربية الدرمز ومشغل اكد من فرط الجمالي اذوووبو ليسين التهامي ع الدرمز
ونزل الأسد اللهم لا حسد ومعاه كل قريبة وحريم هواره ودهب
وفهد وبوسي
وجلال بعد ما ليل دعاه وقالوا يدعي كل قريبة وحابيبه
دخل مراد وهو بيفرح بالرشاش ووراه الرجاله جري عليهم ليل
ليل بترحيب : ي مرحب ي مرحب نورت ي كبيررر هواره والله
اسمع
عنك بس عرفتك بسبب المهتوش
وبصوت عالي اجفل يا اض الدجي ده
مراد ضحك برجوله : مرحب بيك ي غاالي ع جلبي مهو الي
يحيه فهد
يحبه فهد
تصفح –
ده حبيبي وكفااية انك سبب توبته
ليل ضحك وهو بيربت ع كف ايده : ربنا يخليك ويبارك فيك نورتونا والله وفرحنا زاد فرح بدخلتك علينا
فهد قرب بضحكة : اااه بقا من لاقي احبابه نسي صحاابه ولا ااايه ي مولاااانه
ليل قرب منه بفرحه وحضنه : مرحب بالغالي مرحب بحبيبي الي سندني وجت شدتي مرحب بابو ليل
ليل بعد عنه وهو بيضحك والفرحه ملت قلبه بدخولهم ورحب بفهد وعامر وهشام غيث و جا اسم
جاسم بستغراب : انا نفسي اعرف ايه لم الشامي ع المغربي ده انتي شيخ ليل سيطك مسمع حدانه ف البلد عرفت من وين العربي ده
ليا ابتسم بهدوء : الاروح جنود مؤلفة وانا اما ما شوفته
حبيته وروحي الفته ودخل جلب وزي ما هو كان محتاجني انا كت محتاجه وربنا يديم بينا المحبه وربك بيسبب الاسباب كفااية اني اتعرفت عليكم وهو كان السبب
غيث ضحك : انا ك غيث اقتنعت وهو يبقا فينا العالم والفاسد وربنا يتقبل مناا بقا وتخرط علينا ي شيخ ليل
جاسم : ابيه غيث لاه مش معجوول انت نااوي تتوب ده انت
علاجتك
بمرتك فيها حاجه حرام ايه هي انا مش مستوعبها لحد دلوجتي
مراد بخشونه : احم طب يلا لمو غسيلكم الوسخ دلوجتي مش وجته خلينا نرحب بالرجاله الي واجفه وندخلوا الحررريم ولا ايه
فهد : عمي وعم عيااالي اتفضل ي كبير وانا هنزل الحريم متقلقش
نزلت دهبنا ورحيل وشهد وليالي وفيروز ورقيه وندي والاطفال ف سراية مع الخدم والحجه راضيه وام فهد …
٦٢ ٩:٠٨١
تصفح –
مراد اتقدمهم ودخل بكل هيبه وفخاامه وشتغل المزمار الصعيدي ع الدرمز بعد ما فهد شاور لجلال
والعزيزة رحبو برجالت هواره وليل اصر عليهم انهم يضايفهم
ف البيت
وميدخلوش الصوان وفتح لهم المندره
من برا الي كان بينام فيها … ليل محاوط كتف فهد : نورتني ي بوليل فهد ضحك : ده نوورك ي شيخنا عجبك انت اسم ليل صح ليل ضحك معاه وقرب فهد من عربيات الحريم : يلاي ام تاااج
انزلي وقولي
الحريم هواره ينزلو يلاا ….
ونزله متلفحين بالاسود بس يبان عليهم الفخامه وكل وحده لبسه فستان تحت الملس افخم من الثاني …
دخل ليل ووراه فهد والحريم
فهد ضحك بصوت عالي وجت تمشي من جمبه راح من غير ما حد يخد باله لبسها من وراه خزوق خلها اتنفضت بس مبينتش عشان الحريم متخدش بالها
4
٦٢ ٩:٠٩١
تصفح –
ليل بصوت عاالي : ي مسك ي مسككك
قربة مسك بهدوء وفستانها الفخم وحجابها وفهد شفها وشخر شخره
طلعت من نغشيشه
ليل بعصبيه : اكتممم ي خربيت ابووك
فهد كان وقف مصدوم ودهب خبطته ف جمبه وهي دخله : نزل عينك ي تااايسون يا اما انت الي هتجيبو لنفسك
ليل لمسك : رحيبي بحريم هواره وشليهم من ع الارض شيل
مسك اومأت بهدوء : ماشي ي ليلي اتفضلو ي بنات اهلا وسهلا نورتو
مسك بقت تسلم ع الحريم وتشاور لهم ع جواها
فهد بهمس ل ليل : عملتها ازاي دي ي مولاااااانه لاااا ع الدوغررري انا فخور
فهد ضحك : احااا كما ان لا لا لا انا لازم اعرف ازاي عملتها دي لازم تفهمني
1
2 ي مفضووح ي خربيتك فضحتني لم ولدكم ي مراد بيه
٦٢ ٩:٠٩١
تصفح –
بيك انا مبسوووط منك اووي
ليل بعصبيه : غض بصرك ي زفت وبعدين بجت مرتي خلاااصك
ليل كتم ضحكته : جدامك الترعه روح اشرب منها مسك الليل خلاصك بجت حته من جلبي لاه ده هي جلبي كله
فهد طلع برا و بصوت عالي : ايووووووة بقال مولانااا عااشق سمعني سلااام حاير طااايري جلجل ولليل واخره ي ولدااااه ويشمس ي منوره غيمي
ليل مسك من ايده وطلع بيه وراه البيت ودخل المندره : ادخل
مراد كان قاعد حاطت رجل ع رجل والسجارا ف ايده ضحك ع منظر ليل
الي ساحب جته وراه : عملك ايه المفضوح ده
ليل قعد جمبيه : ده چرسني ي راااچل ااايه ده
فهد : خخخ يعني انا غلطاان ي مولانا عاايز افرحلك مولانا
عااشق . عم افرحله ولا لا
عااشق ي عم افرحلو ولا لا
ليل : افرحلي ي خويا بس متحرسنيش وسط الرجاله الي برا
فهد قعد جمبهم وغمزلو : برضو مش هتعرفني ازااي
فهد باس كتافه : وربنا بحبك اكثر من روحي ي مولانا
عند الحريم الي دخلت وقلعو الملس وكل وحده بجملاها ودها بها خطفو العيون وقفو بالدور وقربه سلموا ع عائشة وعطوها هديه وكانت عائشة فرحانه
بحضورهم اووي
وقعدو كلهم مع بعض ودهب الي كانت عارفه مسك وشافت صورها استغربت
شكلها ..
دهب بخفوت : مش انتي مساكي عزيز
مسك بصتلها بصدمه : ايه ده انت عرفتي ازاي
ذهب ضحكت : مانا جوزي يبقا فهد الي شنير مستقبلك
مسك ضحكت ع اسلوبها اللذيذ وهي فخورة بتايسون
دهب : بس قوليلي اتغيرتي كده ازاي
مسك ابتسمت بحب : ياااه دي حكاية طويله و الحب بيعمل اكثر من كده
رحيل اتدخلت وهي مبتسمه بحمااس : معااكي للصبح خلينا كده كل فرح نعرف حكااية شكل يلاا انطلقي ي قطه
مسك قعدت تحكي لهم بختصار وعرفت كل حكاياتهم وجننتها حكاية دهب وفهد
وخدت ارقمهم ع الفون بتاعها الي خدته من ليل بعد ما عملو ضبط مصنع وجبلها
شریحه مصريه عشان يعرف يكلمها وهو ف الشغل
خلصت الليله والرجاله مع بعض هزار وضحك والحريم مع بعض سهاري وحكايات وعائشه ومريم وحنان وفاديه اندمجو معاهم بعد ما الحريم الغريبه مشيت
وطلع ليل يلم الليله قام فهد قفل باب المندرة وولع حشيش هو والي قعدين
مراد : حدلاه هتموت محروج يااض جاعد في ضيافة امام
مسجد و هتولع
حشيش
فهد وهو بياخد نفس ويكتمه : اعذرني ي كبير دماغي وشة من
السفر وبعدين يا عمهم الكييف بيذل خد نفس بقال
مراد ضحك وهو بياخد منه الجوان وكلهم شربو وقضوها
ضحك …
بعد نص ساعه دخل عليهم ليل وتصدم من منظر الدخان وقعد يكح
فهد بضحكه : سلاا امتك ي ليلهم
ليل بصدمه : مين الحريجه الي شرب الدخان ده كلو
كل الي قعدين شورو ع فهد
فهد ضحك بشخره : هخخخهخخهخخ عليا الحلال من ديني انتو ولاد میتین
كلب بتسلمووني تسليم اياادي فينككك ي رااائد كان زما انك شايل الليله من غير ما حد يعترف هو من شكلك كان هيبان عليك هههخهههخههههه
جلال ضحك بصوت عاالي : حد لله يسطا عيل عسليه اخر مره ف فرحك كل ما فتكر منظرة اقعد اضحك لوحدي
ليل قعد جمبيهم : طب ما ضحكوني معااكم وضحك لوحديه
فهد بصوت عالي : الحق يااااعم ههههخههخخه الشيخ ليل اتسطل
ع الريحهههه
مراد ضحك وهو بيضربه بالبنيه ف كتفه : ياااض اهمد الله
يفضحك
ي شيييخ ههههههههههههههه
ليل فضل ياااااضحك بسبب ومن غير سبب ووقف بدوخه : ههههه يلا هروح
اوصل ادم لعروسته و چیلکم ههههههه
ليل ضحك بصوت عالي : اجوول عليك ايه وانت فيك كل العبرر جدي صالح هيفضحني ي واكل نااسك
غيث : ههخخخههههخهه ي دين ام الراجل خرب خاالص منك
لله ي تايسون
جاسم بضحكه : بجولك ي شيخ ليل
ليل ضحك ع ضحكته : همممم جول ي غالي جاسم ضحك: لا خلاصك وصلت المعلومه ي كبير
مراد وقف : حد لله انتو عاايزين الحرج ي ولد المركوب منك ليه تعااله ي ليل تعااله عشان زفة اختك يلاا هم
وطلع مع ليل بعد ما غسل وشه بماية سقعه مره واتنين وجاب ليه فنجان قهوة من الصوان و دخل البيت بعد ما رن ع مسك وقالها ادم داخل لعائشة وبعتي ام مراد چوزها عايزها …
دخل ليل مع ادم وسلم ليه عائشة بعد ما باس دما اغها بحب والحريم الكبيرة والرجاله دخلو ينامه قعدو العشاق وكل واحد رن ع مراته وخدها وسرح بيها نحية البحر وفي الي قعد ع الدكه
والي راح نحية الدمسه وفي الي دخل الحمام طبعا مش محتاجين تعرفو هو مين هههههههههههههههههه
حمزة وعمر وطاهر وسند ومعاذ وفادية ومريم وحنان والتؤام
قعدو عند الدمسة وبقا يعملو شاي وقهوة ويشوو دره ويوزعه ع القعدين وكل واحد قاعد ف حته شكل
مراد دور العربيه وطلع برحيل نحية البحر كده ف الهدااوة
مراد نزل الشباك ولف لرحيل : نزلي حجابك مفيش حد حولينا رحيل فكت حجبها والهوي بقا يطير شعرها وريحة الجو تحفه
مراد بخفوت : ايه ي مهرتي
رحيل بحب : ايه ي قلبها .. وخدت ايد مراد وحطت صوابعها ف صوابعه
وباستها برقه
مراد ابتسم : مبسوطه
رحيل خدت نفس عميق : اااه اوي ريحة الجو تحفه والمكان هنا جميل
ويريح القلب والبنات هنا زي القمر ..
مراد باس ايدها : ام مراد تطلب وانا نفذ لو عايزة جصر هنا ابنيلك واحد ي مهرتي
رحيل ضحكت بحب : ربنا يخليك ليا ي قلبي
مراد قرب منها وحط صوابعه في شعرها : ويخليك لياء
رحيلي
ونزل ع شفايفها ف بوسه كلها عشق وغرام وهو بيمتصها بشغف وحب بيزيد
كل يوم فصل البوسه
مراد بخفوت : الايه ارفع الجزاز ونيم الكراااسي وتعالي هنا ف ده حتي الليله فرح والدنيا حلوى
هويد الليل
رحيل ابتسمت بخجل جننه ومراد رفع قزاز الشبابيك ونيم الكراسي ورفع رحيل ف حضنه وقفش ف شفايفها
فهد ودهب قعدين نحية البحر عكس النحية الي مشي فيها
مراد
فهد لما شاف الدنيا امان رفعها من وسطها وخدها ف حضنه
ودهب لفت
رجليها وايديها ع ضهرو
فهد وهو ماشي بيها وبيفتح سوستت البنطلون
دهب بتوتر : بتعمل ايه ي مجنون حد يشوفنا .. وبتتلفت يمين وشمال
فهد بخشونه : ااايه ي بنت المراا وحشتيني وبعدين هو في حد ف الكحل ده هيقطع ع حد تعاالي بس واحد ع المااشي
ليل خد مسك وطلع بيها ع ضهر عنبر وفضل يتمشي بيها زي اول مره
ليل بخفوت وهو دافن وشه ف رقبتها : هممممم ريحتككك ي مسك
مسك بخفوت وجسمها اترعش : مالها ي قلبي
ليل بحب بقا يلثم رقبتها : بعشجها جننتني من اول مرا شميتها
وهي
اسرسبت چواه روحي و خطفت جلبي ولغت عجلي الاخ ي مسك الليل هعشج هواااكي
مسك لفت ليه بحب وهي محوطه وشه بكفوفها : بعشقك ي قلب مسك وحيااته بحبك ي ليل خطفتني من اول نظرة ودلوقتي خطفت روحي وقلبي اااه ي ليل بعشقك دي كلمة قليله
وهبطت ع شفيفها الي تلقاهم ليل ف بوسة ملحمييييه طلع
فيها كل حبه
وعشقه وغرام وجنونه بمسكه
ليل فصل البوسه : بعشجك اطمن ع عيوش والجماعه الي
عندي تتوكل
ع الله وخطفك ع بيت البحر
نجضولنا هناك شهر ولا شهرين ايه رايك
مسك ضحكت : اااه ي ريت هو فيه بعد كده رأي وبعدين ي
عيووني انا معااك للموت ي ليلي
ليل ابتسم : بعشج امك ي كوكو
مسك عضت شفته : لا اعشقني انا بس ي قلب كوكو
ليل ضحك : طب يلا نرجعوا عشان الضيوف الي حدانه مع ان كل واحد
خد مراته وارح حته شكل بس يلا نكون
ف انتظارهم برضك …
مسك اومأت وهي بتدفن وشها ف صدره اكثر وليل وصل بيهاوقعد ع الدكه الي عند الدمسه .. ورن ع فهد
فهد بنفس عالي : مولانااا
ليل : فينك يا اض
فهد : انا جيلك اهو ي عمده
ليل : وهتنهج ليه اكده
فهد بضحكه : اصلي جيلك جررري ي قلبي
٦٢ ٩:١٠١
ليل قفل معاه وشوية شوية بقو يتجمعوا ودخل فهد هواره وعامر وهشام وجاسم ودول كانو بيتمشو ماشي بريئ بس كان غمزه لمسه همسه وهكذا مش زي الوحووش التانيه وغيث طلع من جواه المندره مخرجش منها اصلا وشوية رجع فهد ومراد باشا الي شبر العربية
عند عائشة وادم …
دخلت عيوش وقعدت ع السرير وهي بتفرك ف صوابعها .. ادم قرب منها ورفع طرحتها ونبهر بجمالها
ادم بتوهان : اايه الجمر ده
عائشة ابتسمت بتوتر وسكتت
ادم فك طرحتها ونول شعرها البني الحريري ع كتافها ووقف
بيها
ادم وهو بيمسك خصل شعرها : عيووش
عائشة بخفوت : نعم
ادم بهمس قرب منها : هتحبيني
عائشة اومأت بخجل .. ادم قرب اكثر ورفع وشها ليه وبهمس رقيق
: بصي ف عيوني وجليها ي عائشة لاجل خاطر لطنتجيها من بين شفايفك
الحلوة دي
عائشة جسمها اترعش من حركت صوابعه ع خدودها وبخفوت ب. بحبكك بحبك ي آدم
آدم ابتسم بفرحه : وانا هعشجك ي جلب ادم .. وقرب خد شفايفها ف بوسه طويله اول بوسه ف حياته و اول حب واول كل حاجه وعيوش زيه بالظبط بوسه زودت نبض قلبهم ورعشة جسمهم ودبت فيه ناار العشق والرغبه ف المزيد
مش بيها نحية السرير وايده تتفك سوستت الفستان بلهفه
مشي بيها نحية السرير وايده بتفك سوستت الفستان بلهفه ولسه مندمج
ف البوسه وفستان عائشة وقع عند
رجليها …
ادم فصل البوسه وفضل يتأمل تفاصيل جسمها بغرام …
عائشة اتكسفت وعضت شفتها ادم قرب منها وشالها نيمها ع السرير وقلع كل هدومه وساب البكسر ونزل ع جسمها يعلمها فنون غرامه وعشقه….
فاتت الايام ومسك خلفت ولدين تؤام ليل سماهم .. فهد ومراد
عائشة حامل هي وفادية ومريم كلهم ف نفس الشهر …
ليل كان كل فترة والتانيه بخطف مسك لبيت البحر ويتجننو مع بعض لدرجة
ف مره نزلو البحر مع بعض عريانين ف نص الليل هههههههههههههههههه
مراد جاب حتة ارض وبنا عليها فيلا جمب بيت ليل وخلاه
مقفول لوقت
ما رحيلو تحن للمكان ده وساعت فهد بياخد دهب ويروح يقعد فيه كام يوم ويفضل ينكش ف ليل ف الرايحه والجايه مولانا العاشق …
وتمت

خلصتي؟ الرواية الجاية أقوى وأحلى… تعالي وعيشيها معانا👇

تعليقات